Raskaaksi 2015

Tyttötiikerin, mustakin sääli kun monet lähtee. Mä tosin menin myös toiseen ketjuun, mutta en kyllä ole hylkäämässä tätä. :)

Mira, vielä tarkistin klinikoiden hinnastoja, ja kyllä se Dextra vaikuttaisi halvimmalta. Siellä luki inseminaation hinnaksi vain 382€. Sen sijaan jos meidän pitäisi käyttää klinikan siittiöitä, menisi Dextran ja VL:n hinnat melko tasan, koska Dextralla lahjasiittiöt maksavat 500€. Väestöliitolla lahjasolujen kanssa inssi 809€. (Kiitos luovuttaja!)

Beisla en tajunnu että teillä olikin luovuttaja :) hyvä niin. Me siis käytetään lahjasoluja ja sillon hinta vaan sen reilu 500 (kun laskivat huhtikuussa) tai vaan ja vaan :D

Ei saa kaikki lähtee pois :'( no ehkä mäkin sitte syksyllä pääsen murkun ketjuun jos en ennen sitä plussaa.

Beisla, mun kohdalle voi laittaa yritystä. :-)

Täällä on monilla jännät paikat. Jännittää!

Saa nähä miten meijän käy... Ovis tulossa ja mulla pissatulehduksen oireet. :-( Niin ärsyttää.

Törkeästi napailen: niin vaan tuhru löysi tänne! Katsotaan pääsenkö testiin asti.... :(

Hile kp30/31 dpo13

Vipsukka äkkiä ostaa karpalomehua ja vaikka vähä särkylääkettä. Mä alan juomaa heti aina karpalomehuu jos vähääkään tuntuu että vois tulla pissa tulehdus. Hyi kauhee mulla on 2 kertaa ollu ja se on nii inhottavaa!

Sillon ku mulla oli pillerit tai rengas niin mulla oli aina, kokoajan kusitulehus ja hiiva.. ku tuli menkat nii vitutti ja ku menkat loppu nii hiiva ja vähä ajan päästä kusitulehus siihen päälle.. joka ikinen kierto ja lääkärit vaa sano että ei voi mitään se kuuluu sun kropan toimintaan varmaan..

Tänään alko menkat ja haluun vaan et ne loppuu ja tulee ovis niin voidaan taas yrittää! Meinasin eka et pitäis taukoo kun alkaa jo olee väsymystä niin paljon vaikka vasta pari kk takana.. toi klinikalla juoksu rassaa.. mut en halua jättää kyllä väliin, uutta vaan! :)

Mira hassua, Väestöliiton hinnastossa lukee että Inseminaatio 511 ja inseminaatio luovutetuilla siittiöillä 809, mutta ehkä he evät ole päivittäneet hintoja nettiin. No, hyvä kun kuitenkin saatte halvemmalla, niin kallista "lystiä" muutenkin. Ja joo, yritys rassaa vaikka me ei vielä juosta klinikalla vaan luovuttajan luona. Oliko teillä jo monta klinikkainssiä takana?

Viipsukka, voi pahus jos tulee pissatulehdus. :sad001 Korjasin sulle että yritystä. :)

Hileinen, tiedän niin tunteen. Tuhru on masentavaa. :sad001

jasmi (tai joku muu), tiedätkö auttaako karpalomehu vaan pissatulehdukseen vai mahdollisesti hiivaankin?

On. Nyt sitten kävin ostamassa raskausvitskuja ekan kerran, ja muutaman verigreipin. Poppaskonstit lisääntyy. :p Mulla osuu ovis nyt juhannusviikolle, saadaan yks inssi tehtyä ennen juhannuksen viettoon lähtöä. Voi olla että simpat saa sinnitellä muutaman päivän, jos ovis on vasta loppuviikosta. Mutta saapahan silti ainakin jännäillä.

Beisla mun mielestä karpalomehu auttaa myös hiivaan :) just tuolla joulukuisissa oli siitä puhetta :)
Jospa ne teiä luvuttajan simpat on sinnikkäitä ja tässä kierrossa tärppäis ;)
Jokos juttelit luovuttajalle niistä kaikista kepulikonsteista eli sinkistä jne?

Moikka taas pitkästä aikaa!

Pakko oli tulla moikkaamaan tännekin puolelle, en oo siis teitä hylännyt vaikken joka päivä täällä käykään :wink

Onnea pepe tuplasiskoista :) ihanaa kun sullakin viikot vaan vierii eteenpäin!

Silv, mä oon niin iloinen sun puolesta. Hieno digin tulos oli siellä, nyt vaan yrität nauttia vaikka tiedän että helpommin sanottu kun tehty.

Beislalle pahoittelut menkoista :sad001 olisi täti kyllä saanut pysyä poissa. Mutta aivan mahtavaa että vaimosi pisti tuulemaan ja saitte pian lääkäriajan. Ehkäpä ne asiat alkavat siitä rullaamaan ja viimeistään saat syksyllä plussan! :)

Paljon onnea kaikille plussanneille ja tervetuloa kaikille uusille mukaan kuumeilemaan! :)

Pahoittelut myöskin negoista ja menkoista, niille jotka ovat joutuneet ne kohtaamaan.

Paljon positiivisia ajatuksia ja plussatuulia kaikille! :flower erityisesti kaikille vanhoille kuumeilukavereille. Teidän olisi jo korkea aika plussata ja pääsisitte täyttämään Raskaaksi 2015 - ketjua :wink

On. Täällä porskutellaan 14+4 tänään :Heartred välillä on epätoivon hetkiä kun oireet vähentyneet ja liikkeet eivät tunnu vielä, mutta eiköhän tässä raskaana olla kun mielialat saattaa muuttua 0-100 ihan sekunnin sadasosassa :grin nytkin tässä katselen tuota Lastensairaala-konserttia nessupaketti vieressä. Onneks saan rauhassa katsella niin ei tarvitse miehen vieressä katsella kun oma akka vollottaa valtoimenaan :laughing002 vanhemmille, parille ystävälle ja muutamalle muulle sukulaiselle oon raskaudesta kertonut, miehen vanhemmat eivät vielä tiedä. Eiköhän kaikki saa jossain vaiheessa tietää, varsinkin kun masua ei hirmu kauaa enää piilotella :)

Mutta ihanaa lauantai-iltaa kaikille :Heartred:Heartbigred:Heartred jokainen teistä saa pienen nyytin syliin vuorollaan.

Hile voi ei :sad001 Mahdollisuuksia plussaan silti on vielä, ei masennuta vielä! :)

Beisla, myös piimää on lääkärit suositelleet hiivaan :) Että jos on toistuvasti hiivatulehduksia, niin tulis juoda säännöllisesti piimää. Toki AB-jogurtti yms. on avittavia tekijöitä myös.

Täällä ollaan toooodella väsyneitä, kokoajan tekisi mieli vaan nukkua, mutta sitten kun tilaisuus tulee että vois torkahtaa niin sitten uni ei enää tule?!

Joo, karpalomehua juodaan. Mulla viimeksi meni munuaisiin, ei mitään oireita, sitten järkyttävä kipu vatsaan, tulehdusarvot oli 126. Jospa nää oireet menis.

Puhvis, toivotaan! Vielä ei verta valu tai kipuja ole - tiiä sit mihin tää johtaa :/ Huoh.. Vaikee päivä ollut muutenkin , kummipoika oli kylässä äitinsä kanssa (rakkaita ovat tietysti <3 ) ja siinä vaipanvaihto yms. touhussa kyllä veti oman mielen maahan. Mitä jos me ei koskaan saada tuota kokea? :/ :/ Typerää olla tästä katkera, mutta minkäs sitä tunteilleen voi. Masennuin niin totaalisesti että marssin myymälään ja ostin kasan foolihappoa ja geleetä. Usko plussaan tästä kierrosta kyllä hiipuu koko ajan :(

Hile kp30/31 dpo 13 ja viittävaille alkava yk11

Takaisin