Raskaaksi 2015

Joo mullakin itku meinaa tulla ja nykyään joka asiasta, siis tänään täti laitto kuvan missä on hän ja miehensä ja että 18v naimisissa ja siitä meinas päästä pikku kyynel jne kaikista iha hölmöistä :D tai ei hölmöistä mutta ei iha mistä yleensä itketään. Nuorempana en itkenyt ees hautajaisissa enkä mistään mutta ehkä nyt itken niidenkin edestä. :sad010

Hileinen, jos tää itkuherkkyys ois molemmilla joku muu oire *sormet ja varpaat ristissä huomista ajatellen*

Jasmi, sama juttu, mitä enemmän ikää niin sen pienemmät ja kummallisemmat jutut saa tipan linssiin.. Oliko sulla kierto missä vaiheessa, en muista?

Itku täälläkin koko ajan herkässä ja ihan typeristä syistä tai oli sitten hyvän ja huonon asian takia.

En oo jaksanu kattoo kiertoo nyt mutta yli puolen välin jo. Ensi viikolla pitäis alkaa.
Joo nyt ne hanat aukes ku tää lohtu biisi on nii kauhee itketys biisi :sad010ihana biisi mut liian kaunis. :D katoin tätä ohjelmaa vaa siitä asti kun robin lopetti kun aikasemmin en ehtinyt.
Kerkesin myös lahjoittaa :)

Lahjoitus tuli myös tehtyä :) mä en enää itke lohtu-biisiä, silloin kun se tuli, vietin yhden illan kuunnellen sitä repeatilla ja nyyhkytin viltin kulmaan :D

Täälläkin lahjotettiin :) vaikka en sitä konserttia ehtiny ku 15min kahtoo ennen ku lähettii kahtoo miehen kans stand uppia :P

MindiS, ketä olitte kattomassa? Me käydään melkein aina kans ku vaa on lähellä ja työt antaa myöten :)

Muoks, siis stand uppia kattomassa :)

Täällä kuopiossa on komediafestarit, ni oli sami hedberg, krisse salminen ja sit joku jussi simola :) sai kyllä kikattaa ihan hulluna, meikitki levis :'D iha huippua oli :)
Meilläki tapana käydä lähes aina kahtoo jos on jotai stand uppia täällä :)

heis ihanat oon iha pihalla missä mennään...

saako briefingin kiitos?

tervetuloa uudet :)

pepekö odottaa kaksosia? mashaAllah aivan ihanaa!!!

täällä ollu nettipimento ku viranomaset katkoo keltä sattuu netin ja puhelinyhteyden ku pelkäävät uutta vallankomousta ku kävi ilmi telkkarissa että maassa on enemmän öljyä ku qatarissa ja kansalaiset ei hyödy siitä yhtään vaan poliitikot ja pressa ottaa kaikki rahat. minähä olenki vissii ukon kans sit jotai turvallisuusuhkia ku minä pidän huolta lapsistani ja neulon ja pidän kodist huolta ja ukko raataa merellä joka päivä aamusta puolee päivää.

minä oon kipeänä, toissapäivänä 39 kuumetta, järkky yskä joka on vieläki mut ei kuumetta. eilen ku otin ohjeen mukaa limaa irrottavaa yskänlääkettä ni ei tullu limaa vaa yskin niin paljo et tuli verta sen sijaan vähäsen. siihe loppu sen lääkkeen otto ja otan rauhottavaa yskänlääkettä.
minä täällä neulon ekaa boleroa ku sain vihdoin sivuston auki ekaa kertaa pitkään aikaan.

Hileinen ja Puhvis, mitkä fiilikset? Täällä eilisen ihanvarmanakohtahanataukee olojen jälkeen ei mitään, paitsi nyt iltapäivästä särkenyt toista nivusta, hassua, ei oo ennen tämmöstä ollu.. Voi olla ihan vaan jumissa tai muuten suivaantunu :) vähän jännittää testaaminen, enkä kyllä muissa kierroissa oo onnistunut panttaan testailua näin pitkälle :)

Gatusa, jestas mikä tilanne, jotenkin näin suomessa asuvana kuulostaa melko mielivaltaiselta tuommoinen viranomaisten toiminta.. Toivottavasti paranet pian, yskä on tosi ärsyttävä, vaikka muuten pärjäisi mutta ei saa nukuttua :(
Pepe sai kaksoispikkusiskot muuten :)

siis pepe sai kaksi siskoa lisää kerralla mashaAllah...viel vähä pihalla ku kipee ni meni aikaa tajuta asia... kiitos ninukki :) juu onha tuo iha sekoa toimintaa mitä tääl harrastetaa pelon takia. voit kuvitella kuinka mua ärsyttää ku mulla viivästyy mun neuleiden myyntiin saanti sen takia.
yskä on tosi ärsyttävä tosiaan mut alhamdulillah mein koht 6kk ikänen tyttö omaa hyvät unenlahjat vaikka äiti yskii vieressä.

tyttö on oppin muutaman uuden sanan...eih ja syö. eilen ku mä jouduin sanoo esikolle syö ni tyttö katto veljeää ja huokas eka eih ja sit sano syö. vähäkö mä repesin siinä vaiheessa. äitiä rallatellaa ja kuiskataa usein mikä saa melkei parkumaa äidin, yrittää kovasti istua ja nousta. ja sit jos on hereillä ja minä joudun mennä pois makkarista ni laitan tyynyn patjan reunalle ni tyttö alkan taitavast pakittamaa tyynyn ympäri mut tähä mennes oon aina ehtin takas ennen ku tyttö pääsee lattialle. kohta tuo varmaa alkaaki sit kävellä tukea vasten inshaAllah ku pitää sellast kiirettä tuon liikkumisen suhteen.

Gatusa, noi oppimispyrähdykset on ihan mielettömiä noilla pienillä, muistan kun oma oli iha napero niin viikossa oppi aina liudan kaikkea uutta, hyvä kun perässä pysyi :) sanojen oppiminen oli kyllä niin herttasta :)

Gatusa ei vaan äitini sai tupla tytöt tällä viikolla :) tänne tulossa vain yksi pieni ihme <3

ImageUploadedByVau Foorumi1433621202.483037.jpg

Minni2 pyysi masukuvaa tässä nyt olis. Kuva nyt ei mikään parhain ja ei kuvaa parhaiten kuinka on pullahtanut ulos. Tänään rv 16+3 <3

Pepe mikä massu jo nyt, ootko varma ettei sielläkin ole tuplat ;) oot kyllä niin hoikkanen että ei ihme että näkyy jo noin hyvin, ei vissiin oo enää juuri peiteltävissä :) vauvamassut on niin söpöjä <3

pepe onnea uusista sisaruksista mashaAllah. ja sinulla aivan ihana vauvamasu mashaAllah, nautihan raskaudesta :)

ninukki jep on se niin uskomatonta kuinka nopiast nuo oppii. mutta että 5kk ikäsenä jo sanoja iha selvästi ja yrittää päästä ylös jne. mun äitee sano et tulee mun tätiin joka alko juokseen ja puhuun 10kk ikäsenä ilman mitää ennakkomerkkei. voipi olla et mein tyttö rikkoo suvun ennätyksen. ukon perhe ei usko että tyttö sanoo mitää sanoi ku eivät ymmärrä suomea ja tyttö puhuu suomea :)

Takaisin