En uskaltanut tuhlata testiä vielä... tuhru jatkuu, kipuja ei vielä. Työpäivä edessä, melko varmasti täti löytää sinne. Dpo 14 tänään, katsotaan nyt. Kovin toiveikas en ole.
Ihana masu pepellä :) ja jestas gatusa kyllä taas kuulostaa niiiiiiin eksoottiselta Suomeen verrattuna!!
Oon taas pudonnut keskustelusta muutaman päivän jälkeen. Joku oli plussannut eli onnea sinne! :)
Viimeksi kirjoittamaani viestiin joku kyseli, ollaanko haettu apua pcos:ään, mutta ei olla kun haluan eka yrittää ihan luomuna vaan ja käyttää korkeintaan poppaskonsteja apuna :) Nyt on varsinainen toinen yk menossa, mutta 12/2014 lopusta ollaan tjottailtu (osittain ihan yritetty) ja vielä ei ole kuulunut. Voi olla, että oma kroppa on vaan niin uupunut esikoisen valvottamisesta, ettei suostu uusintakierrokseen ihan helpolla
Toiseen ketjuun kirjoittelinkin jo, että vaikka ovisoireita en oikeasti ole bongannut ja greippimehulla ei ollut mitään vaikutusta, niin perjantaina juodun viinilasillisen jälkeen lauantaina oli aivan järkyttävän heikko olo (ei yleensä tule). Voi olla väsymyksestäkin, mutta normaalikierrossa olisin ovuloinut viikko sitten ja nyt herättelen vähän toiveita, josko sittenkin olisi ovis ollut viikko sitten No pitää malttaa ihan rauhassa odotella ainakin viikko vielä, jollei oireita kuulu enempää. Niin ja maha nippaili to-pe aika erikoisesti.
Tekis mieli jo tänään testailla mutta eii uskalla, jos ens perjantaina Kuinka te pystytte malttamaan mielenne? Nyt ei oo ollu mitään nippailuja eikä oireita ;( Mut silti pieni toive että plussaa näyttäis
Ytnom en minä ainakaan malta, vaan testailen jos vaan on testei kaapis :D
Testaajille plussia paljon!!
Oon nyt vähän pihal ku ollaan oltu miun vanhemmilla.. Mut vähän ON: testasin taas pe negan, siis ihan varuilta vaan testailen kun ei näytä kierto alkavan. Oli kyllä taas näitä superhalpoja (=huono) testi. Eipä siinä, mutta nyt oon 3-4 päivää valittanu alaselkäkipua ja sit vähän outoja mahatuntemuksia ja eilen sit liitoskipuja. Ai tuska kun tuntu et häpyluu lähtee irti. En nyt oikeen tiiä mitä näist pitäs ajatella, tietysti ekana tuli mieleen et voinko olla raskaana.. Viimeeks alko liitoskivut rv17, mut nyt on suht lyhyt aika edellisestä raskaudesta ni vois ollakki jo. En kyllä äkkiseltään keksi mistä muusta nuo liitoskivut vois johtuu. ääh taas alkaa miettii liikoi ja toivomaan et jos vaikka..
Uskaltaiskohan sitä huomenna sit jo testailla, mikäs testi kannattais ottaa mikä ois hyvä ja tarkka, ja saattas näyttää sitä plussaa jo ennenku menkkojen pitäis alkaa :D
Masukkikin ja muutama muukin oli plussannut! Tuhannesti onnea, vauvaliimaa ja tarrasukkia matkaan!
Beisla, pahoittelut tädistä! Hienoa, että vaimosi pisti tuulemaan ja saitte ajan!
Pahoittelut muillekin tädin kohdanneille!
Pepe, onnea siskoista! Sinul on aivan ihana masu!!!
Hileinen, älä vielä heitä kirvestä kaivoon
Puhvis ja ninukki, vielä ehtii plussaksi muuttua! Kovasti sitä teille toivon!
Tervetuloa uusille ja pikaista plussaa!
On. Teen täällä erotyötä tästä ketjusta. Tällä viikolla oli sydämen tutkimuksia ja nyt ompi tilanne sellainen, että vaikka kuinka koittaa positiivisesti laskea, niin ei meillä tämän vuoden aikana aleta odottamaan pikkuista. Leikkaukseen pääsy venyy syksylle ja kaiken lisäksi mies pitää jo adoptiota biologista lasta parempana vaihtoehtona.
Plussatsunami teille kaikille, joka pyyhkiköön tämän ketjun tyhjäksi!
Voi MyyKäy kuitenkin moikkailemassa meitä, jos vaan suinkin ehdit ja haluat. Mitä itse olet mieltä adoptiosta? Vai haluaisitko kuitenkin mieluummin omaa biologista yrittää? Iso halaus sinne!!!
Pepen masu <3 <3 aivan ihana!!!
Onko vielä salaisuus vai joko ootte ihan avoimesti kaikille kertonu? Oon kai tätä aijemminkin kysyny, mut hitsi kun ei vaan muista :D
Gatusa, hitsi toi yskä on paha, toivottavasti saat sen pian kuriin! Ja tsemppiä vaatteiden myyntiin! :)
Ytnom, aina kannattaa testailla :P peukut testin tekemiselle!!
Myy, en haluais et kokonaan poistut! Olis kiva sun kuulumisia lukea myös! Käy edes joskus moikkaamassa? :) adoptio kuulostaa myös hyvältä, mut eikös siinä saata mennä monta vuotta? Tai no niinhän mullakin menny biologisen yrittämisessä 2,5v :D kumminkin siis tsemppiä päätöksiin<3
Puhvis ja ninukki, pahoittelut negoista! Testaatteko vielä uudestaan milloin? :) Täällä ei vielä tätiä, mutta tuhru lisääntyy koko ajan.. semmosta liukasta ruskeeta. Kramppeja ei toistaiseksi taas ole, että katsoo mihin suuntaan tää kehittyy. Jos nää on menkat olevinaan ni todella todella niukat on :D
Mymmelisti ei enää salaisuus. Kyllä lähimmille ollaan kerrottu. Mutta en sitä kyllä salaile mutten myöskään huutele. Toisin kun mun pomo... asutaan molemmat samalla kylällä ja oli mennyt kertomaan kaikille kylätapahtumassa.. No ei kai se haittaa.
Ja kiitos kaikille onnitteluista ja mahakehuista. Toivottavasti saatte kaikki pian ne tuplaviivat testeihin <3
Voi myy! Tsemppiä tulevaan ja mihin ikinä päädyttekin niin toivon, että pikkusen saatte mitä kautta hyvänsä <3 ja olis kiva kyllä välillä lueskella kuulumisia :)
Ihanaa, että te vanhatkin täällä vielä pyöritte
Pahoittelut negoista, jos ei ole tätiä on vielä toivoa
Minni kp 10/37-40 yk3 ensiviikolla ovista metsästään!
Hileinen, eiköhän tässä tuu testailtua jos ei mitään ala tapahtuun, vaikka luulis jo näillä päivillä näkyvän jos ois näkyäkseen.. Pari liuskatestiä ois kaapissa vielä.