Raskaaksi 2015

kiitoksia! Mielelläni liityn tänne piinailemaan :nailbiting: Mun "oireita" voi käydä lukemassa tuolta piinaloijoiden oireet ja tulos - ketjusta! vai mikä sen nimi nyt oli. :grin Tämmöstä samanlaista oli silloin esikoisen kans, tulin tosiaan heti raskaaksi ja tiesin jo seuraavana päivänä hedelmöityksestä jotenkin että nyt tärppäs! Kärsin pari alkuraskauden ekaa viikkoa kovista vatsakivuista aina iltaisin. Voi sitä tuskaa! Ihan kylmänhikisenä vääntelehdin silloin eikä missään ollut hyvä. Nyt ei onneksi vielä samanlaista. :)

Pepe onnittelut tupla siskoista! :)

Freyja ihanaa että vihdoin olette pienen pojan saaneet kotiin :)

Plussanneille paljon onnea ja liimaa ja tarroja ja kaikkee että nyytit tulee syliin saakka! :)

Tääkin taitaa lähtee mökille rentoutuun! :)
Nyt kp 16 ovis oli tai sitten ei.. Tärppäs tai ei.. Näillä fiiliksillä kesään :)

Pikaisesti omanapailen; Tänään aamulla oli niin outo olo että tein Apteekin oman testin ja selvät kaksi viivaa tuli jo 3min kohdalla :o Nyt siis vasta dpo 10 eli nyt sitten jännätään miten käy.. Ihan hullua jos nyt yk2 tuokin pienen meille, kun esikoista kuitenkin vuosi yritettiin.

Luen teidän muiden viestejä ajatuksella myöhemmin :)

Uusi kuumeilija täällä, kuumeillu jo vuoden verran, nyt vasta viime viikon ke otin ehkäisykapselin pois, ja maanantaina 5 päivää poisoton jälkeen tuli hieman verta, mut se loppu ku seinään eikä oo sen jälkeen tullu. Nippailee vasemmalta puolelta samasta kohtaa sillon tällön. Nyt piinaava odotus ja ens viikolla loppuviikosta teen testin, koska on semmonen olo että on tärpänny vaikkakin kapselin poistamisesta on hirmu vähän aikaa. Oonko iha pölijä ku ajattelen että voisin olla raskaana?

Ytnom: kuinka toi kapseli toimii? :) ihan mielenkiinnosta kyselen siskon puolesta, kun ei oo ikinä tullu vastaan. Siskolla siis ei ole raskaus toiveissa vielä vuosiin, vaan nimenomaan helppo ehkäisy hakusessa :) Se siis erittää hormonia koko ajan? Tuleeko sen aikana menkkoja ollenkaan? Kauanko sitä yhtä kapselia pidetään? Kiitos jos viitsit vastailla :)

Silv: Mulla oli toi nexplanon,muutama minuutti meni ku laitettiin, sillon olin työttömänä niin sain sit ilmasiks sen (vissiin 180-200€ maksaa laitto), nexplanonin vaikutus kestää sen 3 vuotta, ja joo ne erittää hormonia koko ajan. Mulla itellä ei tullu menkkoja ollenkaan, mikä oli siis aina unelma tilanne, mut sekin sit vaihtelee, kaverilla esim tiputtelua kesti 6kk:) Suosittelen kyllä oman kokemuksen perusteella!

Larissa: juu tää kp 1 oli odotettu taas tällä erää. Clomit myöhästyttää ovista ja se on tullu mulle siinä kp 18-21 päivinä. Se sattuu just 15 päivän alkavan viikon lopulle jolloin ollaan reissussa. En viiti missään puska pissalla alkaa tikuttelemaan ovista ja nyt on pakko säästää... oon niillä kaksoishormooni testeillä saanut hymynaamat kiinni muilla en ees enää viiti kokeilla :) Olishan se romanttista puuhastella jossai norjan vuonoillla :D mutta ukko ei ehkä lämpee ajatukselle :( en tiedä oikeen matka aikataulua mutta jospa

Jee Beisla! Toivotaan että saisit apua yritykseen klinikalta!

Tervetuloa ambriina!

Nyytti : sähän innostuit kans multahommiin!

Tervetuloa minea :) meidän esikoiset aika samanikäisiä. Tyttö täyttää reilun viikon päästä 3. Tervetuloa myös ytnom. Pikaista plussaa molemmille!

Ihania kuulumisia freyja :)

Onnea onnea masukk1 ja sofie! Liimaa ja sukkia matkaan :)

Kyllä se nyt vaan on hyväksyttävä että tää kierto jäi olemattomaksi. Kp13 -> kp1, yk3

Jännää lukea teiän kaikkien kommentteja ja tarinoita ☺ Mä oon tällänen hätänen että tekis mieli jo nyt testailla, mut pitäis vaan malttaa oottaa ens viikkoon. Mut tosiaan menkat ollu viimeks joulukuussa 2012 ja kapseli ollu viime viikkoon asti, ens viikolla pitäis tulla, mut kovin on tunne että ei tuu, toivottavasti tunne osuu oikeeseen! Tsemppiä ja peukkuja muille yrittäville!

Pahottelut hirmusesti tädin kohdanneille, varsinki beisla ♥

Pepe. Onnittelut tupla siskoista ♡

Freyja. Ihana kuulla että vihdoinki pikkukaveri on päässy kotiin (:

Sofieemilia. Kuvaa tänne! (:

Masukki. Komiat värit testissä! Onnea vielä (: ♡

J3nni. Upeat kuvat! (: kyllä itekki haluisin sitten tuommoseen jos joskus nyt ensinnä tärppäis edes mutta onhan se kyllä hintavaa O.O

Ninukki. Hyvä että sun mies ei sentään oo siinä porukassa jokka ei missään nimessä mee tutkimuksiin vaanku pakon edessä (:

MindiS. Vastaan nyt täällä kun en jaksa kahteen eri ketjuun kirjottaa (-laiskottaa-), miehes vanhemmat on kyllä tosi itsekkäitä ja elää jossain ihme planeetalla :D mutta pääasia että te ootte onnellisia ja ja on sun miehes kyllä niiin söpö ton raskauden kanssa :D osaan kuvitella että mun ukkeli ois melkeen samanlainen sitten jos plussa joskus tulis :D

Anteeksi jos unohdin olennaisille vastata. Tälleen aamutuimaan :D millonkahan tää unettomuus loppuu, väsyttää ja väsyttää muttei uni tuu ja sitte loppujen lopuksi sammun yöllä joskus ja aamulla en herää mihinkään, ukkeli ei ilmeisesti saanu mua herätettyä aamulla kun lähti töihin..

Uusia oli tullu muutama. Tervetuloa (: pikasta plussaa (:

Onnea plussanneille ♡

On.. Tissit on KIPEET! Maha on ihan outo ja vieny halut kokonaan pois kun mahaan joko sattuu tai sitte se polttaa sisältä päin tai sitte se tuntuu että räjähtäis ku turvottaa tai sitte semmoselta niinku ei olis käyny viimiseen vuosisataan paskalla (sori suorasanaisuus) (ja asia ei kyllä oo niin) :D ja niinku sanoinki jo, UNI, Ei Unta!

Mites se menikään kun joku laitto sen kuvan sillon että miten sen hcg.n pitäisi nousta..?
Kun nyt on todennäkösesti dpo. 10 tai 11.. kp. 27/27-44..
Apua ku jänskättää testata.. ei oo aikasemmin tällanen fiilis ollu mutta yhtäkkiä tää kierto on ollu ihan erilainen ku aikasemmat, niinkun henkisesti että ku on ollu aika herkillä ja äkäsempi ja semmonen mammaolo :D
No tuo äkäsyys voi johtua ihan siitä että kun ollaan lähössä reissuun, mutta ei reissut oo ennenkää vaikuttanu :D

Elyssei.. kp. 27/27-44 dpo.10-11 yk.2

Elyssei joo noi mun miehen vanhemmat on tosi itsekeskeisiä, mut onneks ei asuta samalla paikkakunnalla ni niitä ei tarvii ku kerran kuukaudessa korkeintaan nähä :D
Ja tiiätkös mulla oli tuota unettomuutta ennen plussaa ja sit pari viikkoa plussan jälkeenki ;)
Meinasitko uskaltaa kohta testailla? :P

MindiS. Mulla on sitte äiti sellanen höösääjä että onneksi en asu sen kanssa samalla paikkakunnalla! :D
Kauhia ku sää pelottelet :D
No mun on periaatteessa pakko uskaltaa kun ensviikon loppuna on juopotteluja tiedossa, niin sitä ennen pitäisi tietää että uskaltaako ottaa vaiko eikö :/ on mulla hanskalootassa pc matkalle mukaan :D
No oon niin tottunu tyhjään tikkuun että en usko että se tällä kertaakaan kummempaa näyttää ;D

Jaa ja taas lämmöt koholla.. ihmeellisiä kuumia aaltoja ollu muutamana päivänä ja hirvee hiki, oon vaan aatellu että lämmin kämppä.. 3pv sitte oli lämmöt 37.1 ja nyt on 37.3.. öööm itseasiassa kun laskee nii lämmöt oli korkeella sillon kun JOS kiinnittyminen ois tapahtunu 0.o

Takaisin