Raskaaksi 2015

Beislan turhu saa kyl nyt painua....!!!!

Mariska, mulle viime yrityskerralla lääkäri sanoi, et jos vuoto kestää vaan kaksi päivää, silloin on jotain häikkää, pitäiskö sun gyneltä kysyä asiaa?

Voikohan luget lyhentää kk-vuotoa, mulla kahdessa viime kierrossa vuoto kestänyt just vajaat kaksi päivää? vai pitäisikö taas soittaa lääkäriin…?

Huhuu, vihdoin sain teidät kii :D sata päivää varmaan yrittäny lukea kaikki viestit että voi kommentoida jotain! Mut aina vaan oli yli 200 viestiä kun yritin. Mut nyt on luettu ja täällä oli paljon plussanneita. Ihanaa!!! :) onnea kovasti kaikille! Oon niin mielissään ollu joka +kuvasta! Ja vastaavasti harmistunut kun on täti tullut vierailulle..ei tarttis tulla kenellekään! Tsemppiä teille kaikille, jotka joudutte uudelle yrityskierrolle!
Beislalle toivosin kans plussaa, jospa ois jotain vauvatuhrua! :)

On. Oon ollu tosiaan vähä pimennossa taas kun väsy just nyt huipussaan ja pahoinvointikin siis löysi mun luo..ja kiusaa melkein 24/7. Yöllä hetkeksi raihoittuu, mutta aamut ihan hirveitä. Oksentaa ei sentään oo tarvinnut.
Ja tossa oli keskustelua vain raskaudesta ilmoittamiseen..tunnen itseni hieman sellaiseksi, koska niin pian plussasin liityttyäni. Mitä en kyllä uskonut! Olin varautunut pidempään visiittiin :) mutta kenellekään en ole halunnut pahaa mieltä aiheuttaa ja oon ainakin mielessäni täysillä mukana teidän muidenkin touhuissa ja kierroissa. Niin toivon teille kaikille omaa nyyttiä! Enkä kenellekään toivoisi liian pitkää yritystä. Tuntuu välillä niin epäreilulta kun itselle jo kolmas ja näytän olevan helposti raskautuvaa sorttia ja toiset joutuu vain odottelemaan. Mutta en sille asialle voi mitään, joten ei ehkä kannata ottaa siitä taakkaa harteille. Joskus vain surettaa toisten puolesta..
Ps..en oo vieläkään kirjoitellut tammikuisiin mitään (semmonen kädet suun edessä hymiö). En oo ees lukenu muuta ku tätä ketjua yrittänyt saada kahlatuksi läpi. Jos nyt ois taas välillä enemmän energiaa ja aikaa lukea enemmän.:)

Piutsi ja alinah: uusia kuumeilijoita :) tervetuloa! Ja onnea plussista!

Täällä torstaita odotellessa... tulis 6 viikkoa keslenmenosta... sais jo ne menkat alkaa... eilen kyllä olin ihan 100% varma että menkat tulee ku niin alavatsaan sattu ja tuntu et paikat halkee mut ei.... missä mun täti viipyy! Niin on kauheesti ollu tekemistä etten oo täällä kerenny käymään kuin pikaseen lukemassa... ja tykkäilemässäki noista plussa testeistä...

Beislan tilanne jännittää :) voihan vitsi! Mikäs loitsu nyt sulle luettas että se akka ei tulis sua kiusaamaan!!! ♡

Lukutoukka: pahoittelut menkoista

Bb: totta turiset!

Terkku: mitä sulle kuuluu?
Ja veit sanat sormistani vai miten sen voisi ilmaista kun en niitä tänne puhu vaan sormillani näpytän ja kirpun aivoilla ajattelen :D

Muurahainen: mut kyllähän mekin tultiin aikanaan ryhmään jossa oli jo meitä tosi Paljo pitempään yrittäneitä... ei jäädä rypemään tähän ajatukseen. Vaikka se mahdotonta onki saada välillä muuta ajateltavaa. mutta yritetään ainaki :D männään käsi käessä jookos, ollaan ananas ja kookos. :D
Hah! Siellä ryhmässä tavataan! :D

Mä tuun nyt tökkiin tähän väliin sen verran, että nyt voi huokaista helpotuksesta :)
ImageUploadedByVau Foorumi1433305945.777124.jpg

Äh, eilen meni netti nurin ja on edelleen, kännykällä saa näpytellä.

Silv, hieno tulos! :grin

Terkku, tiiän et monilla tulee tuhrua kun menkkojen pitäis alkaa vaikka onkin raskaana. Mutta tää alkoi jo ennen oletettua kp1:stä.

Hyvä idea toi ryhmä muurahainen, mäkin saan varmaan liittyä sinne kuukauden päästä kun tulee 6kk täyteen. Tai yritys alko vuotta sitten, mut välissä oli yks taukokierto niin tää on yk5.

Starling, oon tosi pahoillani. :sad001

Puhvis, toivottavasti tällä kertaa oireet lupaa hyvää! :)

Mymmelisti ääh ja hah, mä oon miettinyt samaa! Mä luulin että se oon vaan minä, kun en muuten oo sperman kanssa tekemisissä. Täältä oppii kaikenlaista. :grin
Mut hyvä puoli, en ainakaan oo huomannut muissa sitä hajua, niin ehkä se ei kantaudu kauas.

Aile, toivon että pahoinvointi jättäis sut pian rauhaan ei oo kivaa tuo.

Lucky, sais sulla menkat alkaa jo. Vai pitäiskö sun ihan varalta tehdä testi, edes vaihtoehdon poissulkemiseksi? :wink

Omaa napaa, tuhru jatkuu runsaana, ehkä jopa enemmän kuin yleensä tässä vaiheessa. Etovaa oloa ei ole ollut lauantain jälkeen. Tiiän et kaikilla sitä ei tule, mut en tiiä onko kellään ensin ollut etovaa oloa, joka on loppunut ennen kuin menkkojen pitäis alkaa, ja silti ois tullu plussa?

Tai miten te muut jotka kärsii tuhrusta, jos ootte silti plussanneet, niin onko silloin menkkoja edeltävä tuhru jääny pois?

Beisla, mulla tulee luomuna 2-3 päivää ennen menkkoja tuhrua. Esikoista tehtäessä plussakierrossa tuhru jäi sitten pois.

Nyt ekassa km:ssa tuli myös tuhrua. Alkoi päivää ennen menkkojen alkamispäivää mutta olin silti varma plussasta. Oli vaan semmoinen olo. Kunnon vuoto alkoi 4+5 ihan spontaanisti. Tuhru siis jatkui ihan joka päivä sinne saakka, joten osasin odottaa km:a

Kiitti Mimmu. Itse asiassa unohdin sanoa, että yk2 oon varma että oli jokin kiinnittymisyritys, silloin mulla jäi tuhru yhteen päivään. Myöskään siksi en ole nyt kovin optimistinen enää.

Beisla, nyt se tuhru pois sieltä. Älä vaan luovuta! :Heartred

Sofieemilia, oispa kiinnitysvuotoa! :shy:

Lukutoukka, pahoittelut kp1!

Voi Starling, oon tosi pahoillani. :hug013

Puhvis, oireet ainakin kuulostaa lupaavilta! :)

Silv, hienot viikot näkyy jo digissä! :happy:

Lucky, toivottavasti ne menkat nyt alkais tai sit saisit plussan testiin! :wink

Voi Larissa, I wish! :grin

Sen verran kommentoin tohon aikasempaan keskusteluun että musta on ainakin tosi kiva kun täällä kuumeilleet jo raskautuneet tulee tänne kertomaan uutisia. Siitä tulee itekin hyvälle mielelle. :) Ja te, jotka ootte jo pidempään yrittäneet niin älkää meitä muita nyt ainakaan kokonaan jättäkö! Ootte niin mahtavia ja vahvoja naisia että tää ketju kyllä menettäis tosi paljon jos menettäis teiät! :Heartred Mä arvostan ja kunnioitan teitä tosi paljon!

On. No täällä menkkajomot tulee ja menee mutta ei mitään vuotoa näy edelleenkään! Oon varmaan stressillä onnistunu siirtämään ovulaatiota. Ja tästä ajatuksesta tuli jo mieleen että mitäs jos se siirty niin paljon että olis ollu tärppiin joku pienenpieni mahdollisuus... Eilen sanoin siitä miehelle ja se oli vaan että no tee testi sitten, kai se sillä selviää. No tein sitten aamulla testin ja niin selvä nega oli! :grin No tulipahan tuhlattua yks testi... :hilarious: Ja tosiaan ollaan huomenna lähössä sinne Nizzaan niin jotenkin olis kiva saada nyt selvyys tähän niin tietäis saako siellä ihan hyvällä omallatunnolla viiniä maistella. Mutta raskautumisen mahdollisuus on tosiaan niin minimaalinen että jos testi näyttää negaa niin en siitä sen enempää murehdi. Tapana ei kuitenkaan oo kauhean monta annosta ottaa päivän aikana.

Vaikka toisaalta nauratti toi testin tuhlaaminen niin samalla se yks viiva sai pienet kyyneleet silmiin.. Yks raskaana oleva kaveri kävi eilen kylässä ja he oli saanut aika kauan yrittää niin sekin sai varmaan kaikenlaisia ajatuksia mieleen.

Mutta jos sitä nyt loppuviikoksi unohtais tän vauvakuumeen ja nauttis lomapäivistä! :happy:

Lissu kp 35/33

Ihanaa Silv !! Onnea vielä <3

Beislalla olisi tuhru saanut painua hevon kuuseen !! Mä niin täällä pidän peukkuja sun plussan puolesta :)

Beisla mullakin oli aina pari päivää ennen menkkojen alkua tuhruilua, mut sit plussakierrossa tuhru jäi poissa. Näin siis ainaki omalla kohdalla.

Oon rakkaat ihanat upeet naiset niin pahoillani että en ole ehtinyt/kyennyt kuin taustailemaan :/ töissä alkanut täydet työpäivät jotka näiden olojen kanssa onkin sitten melkoista taistelua.
Kuitenkin hengessä mukana <3

Silv kiitos! Ja onnea digin tuloksesta :) joko oot neuvolaan soittanut?

Takaisin