Raskaaksi 2015

Murkku eikös semmoinen ryhmä olekkin? Tai ihan ku olisin semmoseen törmännyt jossain vaiheessa. Ymmärrän että pistää turhauttaa varsinkin jos yrittäminen kestää kauan. Toivottavasti plussaisit pian niin pääset päältä pois :)

Mimmu ja murkku, mä tuun mukaan. Nimim. Tänään taas epätoivoinen fiilis.

Taustailen kyllä täällä, niin laiska kirjoittamaan vaan... :(

Mh, turhaan kiskot greippimehua oviksen jälkeen etenkin jos se puskee jo korvista ulos ;) sitähän lipitetään ovislimojen takia eli loppukierrossa siitä ei ole suurta hyötyä.

Onnea piutsi ja alinah!

Lissu, jospa kivut enteilee vaan plussaa ja jää menkat tulematta ;)

Ääää Beisla halkean jo jännityksestä sun kanssa! :D

Sofieemilia, jospa ois kiinnittymistä? Dpo:t ainakin täsmäis ;)

Saanko minäkin liittyä teidän "ei tää voi olla näin vaikeata"-ketjuun? Vai pitääkö olla pidempi aika takana kuin vuosi? :D

Mäkin vielä kommentoin tota aikasempaa juttua kirjottamisesta. Itsekin vasta liityin tähän ketjuun ja ennen ensimmäistäkään kirjoitusta luin aikaisemmat viestit, jotta olis etes joku käsitys minkälaista porukaa ja mistä on puhuttu. Huomattavasti mukavempi vastailla kun tietää missä mennään. Itseä ärsyttää myös nämä tyypit jotka tulevat VAIN kertoakseen olevansa raskaana. Eri asia jos ovat aikaisemmin kirjoitelleet tähän ketjuun ja plussaavat sitten. Näiden "tuttujen" kuulumisia lukee mielellään myöhemminkin. Toivottavasti tästä nyt ei kukaan vedä vihanneksia väärään reikään..

Täälläkin yksi potentiaalinen ehdokas "ei tää voi olla näin vaikeeta"-ketjuun! Yritystä takana vuosi ja piakkoin saldona kaksi keskenmenoa. Jos joku siis päivittää listaa, niin toivoisin mut poistettavan plussanneista.

Mää kanssa tää ei voi olla jiin vaikeaa ketjuun. Tuollahan on se joku pidemmän kaavan yrittäjät tmv. Siellä jotain tuttuja nimiäkin näkynyt mitä välillä käynyt kurkkimassa.

Mä voi kans liittyy siihen ei tää voi olla niin vaikeeta ketjuun, vai sallitaanko se kun oon tän 11 kk aikana tiennyt/luullut olevani raskaana 4kk :o nyt tätä yritystä kkm jälkeen neljäs kierto menossa..

Tää (valitettavasti) sopisi parhaiten ei tää voi olla niin vaikeeta-ketjuun :confused: mutta tää on kyllä huippu ryhmä! :D

Pöh, vaikeaa on tosiaan.
Kävin kävelyllä, lopulta melkein kaks ja puol tuntia metsässä. Alussa oli vähän huono fiilis, mutta lopulta olo oli taas melko hyvä ja usko myös. Kunnes sitten kotona kävin vessassa, ja huomasin että tuhru oli yltynyt niin että pikkaritkin oli vähän likaiset. No, sit rupes itkettämään että milloin ihmeessä tulee mun vuoro?
Tiiän ettei mikään ole vielä varmaa tän kierron suhteen, mutta kyllä usko laski nyt kuin lehmän häntä. :sad001 Ja vielä pitäis kaks päivää jaksaa odottaa.

Voi beisla :hug013 älä vielä luovuta ! Voihan se olla jo nyt sun vuoro :happy119

Starling :hug013

Onnea plussanneille :hug007

Pahoittelut negoista ja tädeistä :sad001

Pitääkää mullekkin paikkaa "ei tää voi olla näin vaikeeta" ketjussa :p
Täällä kp jotain, lyhyeksi jäi tädin vierailu vaan puolitoista päivää.. No helpolla siis selvittiin , ihmettelen kyllä hiukan kuinka nyt noin lyhyeksi on vuodot jääneet.
Lomalla ja niin lomalla olen mä :grin

Plussatuulia ihanat !!

Voi Beisla ja starling :sad001

Onnea plussista ja pahoittelut negoista!

Mariska, hyvää lomaa! Täällä yksi kesähessu juuri alotti hommat :wink

ON. Alavatsatuntemuksia nyt ollut muutaman päivän enemmän.. Tänään leffaa katsoessa rupeaa itkettämään heti pienestä ja typerät asiat naurattaa kunnolla.. Vasen tissi pisteli aamulla, ja muitakin tälläisiä "oloja" tullut.. Toki niin niitä oireita on edellisissä kierroissa myös ollut..

Koskas ja kenellä on seuraava virallinen testipäivä? Täällä jo viivantihrustus-vieroitusoireinen! :p

puhvis kp26/33(-42) dpo8?

Beisla <3 täällä on peukut ja varpaat pystyssä että tuhru lakkaisi pian ja muuttuisi plussaksi. Olisit niin sen ansainnu.

Musta tuntuu, et oviksen aikaan jos on ollut seksiä jää haisemaan miehen eritteiltä vaikka kuinka peseytisi.. Tosi kiva olla töissä kun on sellanen olo, et haisen ja haistaako muutkin sen? :D (tähän semmonen häpeilevä naama). En jotenki ainakaa merkille oo laittanu et niin kierron muissa vaiheissa jää haisee.. :D :D
PAHOITTELUT ÄLLÖ VIESTISTÄ!! Haha!

-Mymmelisti kp 17/29 dpo 1?

Mymmelisti mulla on ihan sama fiilis just tällä hetkellä :D Tosin oon aina ollu sellainen hajuherkkä, että haistan ihan ihme asioita, joten voi olla et kuvittelen vaan!

Piutsi, alinah, onnea!!!

Pahoittelut kp ykkösistä :(

Kesätauolle moni jäämässä, käykää nyt kuitenkin välillä moikkaamassa ja kertomassa kuulumisia :)

Sofieemilia, toivottavasti jotain muuta kuin menkat ;)

Beislan tuhrut hus pois!! Älä vielä luovuta <3

Starling :'( voimia!

Mariska hyvää lomaa!! :) toivottavasti sääkin muuttuisi kesäisemmäksi.

Puhvis, lupaavia oireita ;)

Takaisin