Raskaaksi 2015

Plussanneille onnittelut! :)

jm, niitä limoja kun ihmettelit, niin mulla nyt kun piiiitkästä aikaa ollut nää kaksi luomukiertoa ( joita ennen siis ollut viimeisimpänä kierukka,raskaus ja pillerit ) niin olen ihmetellyt kun tuntuu että koko kierto on erilaisia limoja :wideyed: kierron alussa kun vuoto loppuu niin tuntuu että heti alkaa "ovislimat" jotka kestää todella pitkään aina sitten ovikseen saakka ja sen jälkeenkin ollut jonkunlaista limaa sitten kierron loppuun asti. Ja mitään greippejä sun muita ei oo ollut mulla käytössä.

Äääh, tämä alkukierto vasta tylsää onkin.. menkat näyttäisi olevan loppusuoralla ja ehkä alkuviikosta saa alkaa tikuttaa ovista. Jospa tähän kiertoon otettaisiin sellainen maratoonimalli ovista kohden kun viime kierrossa meni vähän myöhäiseksi miehen reissujen takia ja nyt uhkaa ovis iskeä reissussa kera appivanhempien! :) :)

kp6, yk2

En oo vielä testannu, huomenna aattelin testata jos täti ei tuu.
Tuhrua edelleen on pyyhkiessä ja tuntuu että sitä tulee ehkä vähän enemmän. Mutta ph-suojaan ei oo juuri mitää tullu!
Jänittää tuo testaaminen kun en oo vielä päässy testaamaan tän yk 8 aikana kertaakaan kun aina se täti on sieltä tullu :D
Alavatsalla on kyllä menkkamaisia kipuja...

Beisla en osaa sanoa tarkkaa kierron pituutta. Yleensä on ollut niin, silloin kauan sitten, että terojen kanssa ollut 28pv (ilmeisesti niissä kierroissa en ovuloinut) . Viime kierto oli 36 ja sitä edellinen 33. Niissä kierrossa sain ovisplussan ja vuoto alkoi tosiaan dpo 14. Nyt en kait ovuloinut, joten odotan tätiä viimeistään pe. Jos ei kuulu ni ehkäpä joskus ensi viikolla testaan varmuudeksi kun juhlatkin tulossa sitten vkl. Ei mikään suuri testaushimo kun en usko ollenkaan että plussa tulisi.

Täälä tänään tälläinen tulos jokohan uskaltaa toivoa

Liitteet

• WP_20150603_07_52_00_Pro.jpg
    WP_20150603_07_52_00_Pro.jpg
    265 KB · Katsottu: 268
Onnea Silv digin tuloksesta!

Ja Pepelle onnea pikkuisista siskoista!

Onnea myös Mimille hyvistä kuulumisista :)

Missä se tilattu plussa-aalto viipyy...? Nyt kaikki kierron viimeisiä päiviä piinailemat testaamaan siitä!!! :wink

Mä kävin tänään verikokeessa. En niin jaksa odottaa tulosta! Nyt kp 26/26-30. Voiko testin tehä illalla? Ei jaksais edes huomisia verikoe tuloksia oottaa!! Ääk. Taas tunne et jotain olis, mut tiiä näistä. Viimeks sama homma mut sillonhan se jäi matkalle :( sen takia jännittää sikana..

Ja Mymmelisti, toi haju juttu on niin totta, ainoo et meidän taloudessa kun ei edes spermalla pelata ja silti oviksen aikaan seksin jälkeen hajut. Yök. Mikähän siinä syynä..? :( :D

Mira, testaa vain! Kunhan muutaman tunnin pissa ois rakossa, niin on täällä muutkin saaneet viivoja :)

Silv onnea digin tuloksesta, pikkuinen pysyköön kyydissä koko matkan ♡

Pepe onnea isosiskoutumisesta! :D

Mimi hienoa, että pääset tiheämmin seurantaan :)

Hileinen, jospa tuhru skippais ainakin sut tällä kertaa! :)

Ninukki, kiitos ja tsemppiä viimeisiin piinapäiviin. :)

joanmarie, toivottavasti ehditte kuitenkin talletella ennen reissua.

äippä, ehkä siinä jotain näkyy?

Mira, pahoittelut negasta. Mut ainakin saat tänään tulokset! :)

Hipsutin, I feel you. :sad001 Pahoittelut menkoista.

On. Jep, täällä myös kp1, eipä tarvinnut testiä tuhlata. :sad001 Piti olla kp31/31 tänään, lutis jäi päivän lyhyemmäksi kuin viidessä edellisessä kierrossa missä oon oviksen tikuttanut. Kyllä nyt on ankea fiilis. :sorry: (Siis menkkojen takia, ei lyhentyneen luteaalivaiheen. Mulla oli muutenkin päivän pidempi kuin keskimääräinen pituus.)

Takaisin