Beisla, nyt se tuhru pois sieltä. Älä vaan luovuta!
Sofieemilia, oispa kiinnitysvuotoa!
Lukutoukka, pahoittelut kp1!
Voi Starling, oon tosi pahoillani.
Puhvis, oireet ainakin kuulostaa lupaavilta! :)
Silv, hienot viikot näkyy jo digissä!
Lucky, toivottavasti ne menkat nyt alkais tai sit saisit plussan testiin!
Voi Larissa, I wish!
Sen verran kommentoin tohon aikasempaan keskusteluun että musta on ainakin tosi kiva kun täällä kuumeilleet jo raskautuneet tulee tänne kertomaan uutisia. Siitä tulee itekin hyvälle mielelle. :) Ja te, jotka ootte jo pidempään yrittäneet niin älkää meitä muita nyt ainakaan kokonaan jättäkö! Ootte niin mahtavia ja vahvoja naisia että tää ketju kyllä menettäis tosi paljon jos menettäis teiät!

Mä arvostan ja kunnioitan teitä tosi paljon!
On. No täällä menkkajomot tulee ja menee mutta ei mitään vuotoa näy edelleenkään! Oon varmaan stressillä onnistunu siirtämään ovulaatiota. Ja tästä ajatuksesta tuli jo mieleen että mitäs jos se siirty niin paljon että olis ollu tärppiin joku pienenpieni mahdollisuus... Eilen sanoin siitä miehelle ja se oli vaan että no tee testi sitten, kai se sillä selviää. No tein sitten aamulla testin ja niin selvä nega oli!

No tulipahan tuhlattua yks testi...

Ja tosiaan ollaan huomenna lähössä sinne Nizzaan niin jotenkin olis kiva saada nyt selvyys tähän niin tietäis saako siellä ihan hyvällä omallatunnolla viiniä maistella. Mutta raskautumisen mahdollisuus on tosiaan niin minimaalinen että jos testi näyttää negaa niin en siitä sen enempää murehdi. Tapana ei kuitenkaan oo kauhean monta annosta ottaa päivän aikana.
Vaikka toisaalta nauratti toi testin tuhlaaminen niin samalla se yks viiva sai pienet kyyneleet silmiin.. Yks raskaana oleva kaveri kävi eilen kylässä ja he oli saanut aika kauan yrittää niin sekin sai varmaan kaikenlaisia ajatuksia mieleen.
Mutta jos sitä nyt loppuviikoksi unohtais tän vauvakuumeen ja nauttis lomapäivistä!
Lissu kp 35/33