Raskaaksi 2015

Mä käyn aina välillä lukemassa teidän kuulumisia, vaikka harvemmin tulee enää kirjoiteltua.

Hurjan paljon onnea Silv ja muut plussanneet! Bb oli ainakin. :)

Onnittelut Elaffylle pienistä nyyteistä!

On. Täällä on rv 14 meneillään. Ultrassa oli kaikki hyvin. :)

Niin hirveetä vauhtia tulee kirjotuksia tänne että huhhuh :D päivän on lukematta niin on sata uutta viestiä tullu.
Vähän on: kp 24/27 menossa, tissit on kipeenä ja mahaa jomottaa eli taitaa maanantaina olla kp 1.. Tallettelut oli kunnossa tässä kierrossa niin oli toiveet korkealla mutta mutta eiköhän se plussakin vielä joskus saaha tikkuun. Kieltämättä vähän masentaa.

Täällä mies ei eilen innostunut. Kierron viimeinen mahdollinen ovisplussa eilen (en testannut). Se siitä viimeisestäkin toivosta tämän kierron suhteen sitten. Minä kp niitä clomeja otetaan? Ehdinkö vielä jos menen tohtorin pakeille heti alkukierrosta?

Clomit oli mulla käytössä kierron 3.-7. päivinä. Ja sitten oli kp 10-12 seurantaultraääni, josko ne ois tepsinyt.

JOS saan miehen innostumaan tänään ja JOS ovis+ oli eilen, eli ovis tänään kenties, pupuilut olis siis -3 ja 0... äh, turhaan taas elättelen toiveita :shifty:

Heips ihanaiset pitkästä aikaa! Niin paljon oli luettavaa, etten muista yhtään kenelle piti kommentoida :grin

Plussia oli tullu, joten hurjasti onnea ja vauvaliimaa teille! :Heartred

Pahoittelut negoista ja tädeistä :sorry:

Täällä kp 7 ja edelleen vuotaa. Siteeseen tulee tuhrua ja pyyhkiessä aika reippaasti rusehtavaa vuotoa. Ei oo koskaan ollu näin pitkät menkat, et nyt on kyllä kroppa sekasin. 38 asteen kuumeessa toista päivää ja sunnuntaina muutto. Miehen pikkusiskon valmistujaisjuhlat jää huomenna mun osalta väliin enkä oo esikoistakaan tällä viikolla paljoa nähnyt :sad001 ollu niin kiire, kun oli viimeinen kouluviikko, eikä haluttu ottaa nyt riskiä et tyttö sais tän taudin.

Onnea kaikille plussanneille ja plussatuuulia kaikille muille!!! <3
Minä lähden tästä ylihuomenna reissuun joten ei päästä hyödyntää koko kiertoa mutta mun mielestä on ihan hyvä vaan. En o juonu tapsanpäivänä jälkee tippaakaan joten tän kierron nautin kesästä, nautin 2 viikonpäästä olevista 50v juhlista ja ennen kaikkea juhannuksesta! Seuraavaan kiertoon siis clomit taas käyttöön jos kysta on ok ni sit jaksaa taas "nollauksen" jälkee jaksaa uskoa ja yrittää raskautta. Ihanaa kesälomaa kaikille :)

Hei törkeä omanapailu. Mitä mieltä ootte, olis tiistaina ne verikokeet mitä se lääkäri määräs. Meenkö mä sinne vai soitanko maanantaina neuvolaan ja kysyn vielä siltä? Tänään ei oo ketään täällä arvauskeskuksessa.. (säästöjä, säästöjä...)

Lissu en tiä plääh! Aina yhtä masentavaa se vessakerta kun pyyhkiessä paperi ei ookkaan valkonen... Enskiertoon miehelle foolihappo ja sinkki ja itelle gleet, vehnis, greippi ja fooli! Saa nähä miten käy :) nyt nautin vielä lomasta sen mitä menkoiltani pystyn ja ensviikolla takasin suomeen!

Mannikalle pahoittelut negasta!

Jm, toivottavasti saatte sitten tänään heiluteltuja peittoja! :wink

Haikaranyytti, taukokierto voi kyllä varmasti tehdä hyvää. Nyt nautit elämästä! :happy:

Silv, kyllä mä varmaan ainakin tarkistaisin neuvolasta...

Minni2, luulis kyllä noilla tempuilla tärppäävän! :p Toivottavasti ei menkat pahasti häiritse lomailua...

Jm, mulla clomit meni kp 5-9. Se riippuu vähän millä perusteella niitä määrätään.

Onnea Elaffy ihanista kaksosista! Muistelenkin sieltä kesäkuisista, siellä oli monta kaksosten odottajaa. Itsellenikin kelpaisi kaksoset, mutta jos nyt eka edes uudestaan onnistuisi raskautumaan… Ihanaa vauva-arkea sinne! (toivottavasti ylimääräisiä käsiä on tarjolla, kahden yhtä aikaa yhtä pieen kanssa voi olla hieman enemmän haastetta)

Bb: joo kävin, vieläkin näky pieniä muutoksia ja kaks viikkoo joutuu ootteleen tuloksia. Lääkäri meinas et jos huonompan menossa niin hoidetaan pois. Jos pysyny samana tai parantumassa niin riittää pelkkä papa vuoden päästä

Takaisin