Täällähän on tullut plussia! Onnea!! Erityisesti Silv, mahtavaa ja paaaljon vauvaliimaa
Kube, welcome back
Tyttötiikeri, loistavaa ettei mitään näkyvää ainakaan enää ollut,jospa ois hyvättulokset sit kuukauden päästäkin :)
Irmikselle ihanaa kesää!!

Löydät takuulla vielä hyvän miehen ja alat sit kuumeilemaan uusiks ♥ Niin mullekkin kävi kun olin pari vuotta yh:na ollut :)
Freyja, ihania uutisia siellä, kotiutumista varmasti odotatte innolla!
Mullakin alko menkat tosi pian synnytyksen jälkeen, oisko ollu 5vkoa, blaah. Täysimetyksellä tyttö oli yli 5kk, mut oisko se alun ero sit tehny sen, kun mehän päästiin olemaan kunnolla yhdessä vasta neljäntenä päivänä synnytyksestä, sitä ennen nähtiin vaan muutamasti. Täysimetyksellä oltiin sit viikon päästä synnytyksestä. Esikoinen kun oli täysimetyksellä alusta asti, niin menkat tuli vasta kun poikaoli 10kk, se oli kivaa
sarina, tsemppiä nt-ultraan! Se ihanaa ja niiin jännää! :) Harmi ettei sua otettu ns. vakavasti..
Mariskalle pahoittelut tädin saapumisesta, kurjaa

ja mitä ihmettä ettei lähetettä edes ollut!

Murkulle halaus ja pahoittelut tädistä
anskunen, onnet ekan kolmanneksen ylityksestä! Tuossakin on vissiin eri tapoja ajatella/laskea. Mun aiemmissa raskauksissa eka kolmannes jakriittiset viikot ollu takana kun 12 viikkoa täynnä :)
Minni, on se täti kyllä kehveli kun sinnekkin löys! Mut löys se mutkin espanjasta viimeks, hah ja pah
Elaffy, miljoonasti onnea ihanista pikkuisista!! voi miten suloisia ♥ Tulivatko tasan rv36? Mun esikoinen tuli sillon :)
Unicorn, kiva kuulla susta ja ihanaa että ultrassa oli kaikki hyvin :)
Kerkesin lukemaan sivulle 869 asti ja nyt ei enempää kerkee millään,kahotaan jos illalla tai huomenna pääsee jatkamaan. Ollaan lähdössä mökille ekaa kertaa yön yli ja hirveesti ois hommaa,pakkaamista ja osteltavaa yms. aamupuuro on hautumassa ja nyt hommiin. Tänään on kädet niiiin mullassa kun hoidetaa perunat ja taimet ja kaikki maahan :)
Nyytti kp14