Raskaaksi 2015

Myy82: en hylkää. tänne on mukava tulla, vaikka niin lyhyen aikaa olen täällä käynyt.:happy:

On. Eilinen väsymys siirtyi myöhäisemmäksi. Jaksoin ajaa töiden jälkeen vielä tuon pihamaan nurmikon. Nyt mennään 4+5 aikaa, juurikaan muuta oiretta ei tällä hetkellä ole kuin rintojen kipuilu/arkuus. Ajoittain vähäistä etovaa oloa. Ja pientä mahan nippailua.

Aamukahvi ei saa seistä pannussa yhtään, se pitää saada heti tiputtuaan kuppiin, jotta se ei maistu pahalta. Eli täytyy keittää kupillinen kerrallaan :grin Vaikka mä en sitä kahvia juokaan kuin sen maksimissaan kaksi kuppillista päivässä - nykyään.

Tsemppiä kaikille tähän kiertoon, seuraavaan kiertoon! Plussatuulia etenkin :Heartpink

Katapultti: osaan niin kuvitella tuon kuvaamisen, mahtaako itellä muisti edes piisata kun vatsassa alkaa tapahtua :D ihanan pitkällä kyllä jo olet :)

Mariska: hyvää lomaa :) itellä jo loppuu :( tiistaina töihin. Onneks on toinen pätkä vielä käyttämättä :)

Kiivimamista olis kyllä kiva kuulla!

On. Onpa mukava yö takana. Närästi ihan kivasti tonne aamuviiteen asti, kunnes luultavasti oli jo niin väsy ettei enää unta haitannu. Huh. Pakko oli varmistaa viel aamulla, kyl ne viivat siellä vielä on! :)

Silv, kiivi kirjoittelee tuolla raskaaksi ketjun plussanneiden puolella ainakin..

Onnea silv!! Tuhatkiloo liimaa :) monesko yk oli?

Voi veeee! Kyllä on jumankekka taitava täti kun tänne kreikkaanki löysi prkl! No jos jotain positiivista niin kierto lyheni taas :)

Kp1/37 yk3

Silv, hurjan paljon onnea! ♡ Nyt on teidän vuoro, ihan varmasti on! :)

Onnea myös muille plussanneille ja tsemppiä yrittäjille!

Meidän Nöttöset näkivät päivänvalon 14.5 ja 15.5 puolentoista vuorokauden synnytyksen jälkeen. Neiti A painoi 2240g ja pituutta oli 43cm. Neiti B 2360g ja 44cm. Kuukauden varaslähdön ottivat, mutta kaikki meni kuitenkin hyvin ja pääsivät vierihoitoon heti. :) Nyt opetellaan vauva-arkea.

Liitteet

• 1432881872802.jpg
    1432881872802.jpg
    48 KB · Katsottu: 216
Silv toivotaan parasta!! Olet plussasi ansainnut :) Ainiin ja oliko poppaskonsteja ;)

Elaffy paljon onnea! Voi mitä ihanuuksia <3

Minni: ainut poppaskonsti tais olla lääkärikäynti lapsettomuuden tiimoilta :D ehkä se rauhotti mieltä että vihdoin joku asialle jotain tekee. No foolihappoo se mun käski lisätä 400mikrog -> 1 mg. Ja mehiläisenkakkakapselit on ollu käytössä helmi(?)kuulta.

Ihaninta elaffy!! :love7

SIIIIIIS :wtf
Mulla alko menkat! Tänään ok kp30, eli kierto jäi 29 päivään. Se on ollu jo monta kuukautta 32. Ja olin ihan varma että ovis ois ollu myöhässä, koska ovis viikonloppuna oli sen mun selän kanssa siellä ensiavussa joten en uskonut et olis ajallaan. Yleensä on kierto aina reagoinut stressiin! Outoa. Nyt en jotenkin osaa ees olla allapäin kun oon vaan jotenkin niin häkeltynyt. Alkoivat ilman sen kummempia suurempia olotiloja. Seksiä meillä oli vajaa kaksviikkoa sit sunnuntaina, koska silloin oli ovislimoja, mut muuten sen seutuun tän selän takia ei hirveesti seksiä harrasteltu.

Ällöä: kävin siis äsken vessassa ja kunnon veri klöntti tarttu paperiin ja sit uudelleen kun pyyhin niin ei paljoakaan kuin ihan vähän vaalean punertavaa. Joten tän seurauksena kuitenkin meinaan testata tänään tai huomenna kunhan pääsen kotia ja katon tietty et miten tää tilanne etenee, mut kyllä tää kuitenkin mun mielestä menkoilta vaikuttaa.

Iik, Silville hurjasti onnea ja kilokaupalla liimaa ja jarrusukkia pienelle!!!:smiley-bounce013
Onnea myös Mimmulih!

Murkulle olisin myös suonut plussan, pahoittelut :sad001

Kaikille piinapäiväläisille tsemppiä ja hurjasti plussatuulia!

Mä olen ollut täällä vähän epäaktivinen, mutta seuraan kyllä teidän juttuja, koska tää porukka vaan on niin kivaa täällä. Eihän teitä voi kokonaan hylätä! Mulla on raskaus mennyt ilman suurempia ongelmia, vauva voi hyvin ja zumbailee jatkuvasti äidin iloksi :) Toivottavasti mahdollisimman moni teistä plussailee pian helmi- tai maaliskuisiin viimeistään!

Elaffy, aivan ihania vauvoja sulla! Kuinka niillä voi noin tuuheat hiuksetkin jo olla! Ihania <3 onnea paljon!

Missäs se mannikan testi viipyy?

Voi murkku :Heartred

Minni2, mites se täti nyt sinne osas tulla! :confused:

Elaffy, ihanat pikkuiset teillä! Tuplaonnea! :happy:

Ilpuri, voi kurja jos ne menkat nyt sitten alko... :sad001 Mut kannattaa tosiaan testata jos epäilyttää..

Lissu kp30/33

Lissu, nega testattu.. En ees ottanu kuvaa kun ei siin mitää ollu :D

Takaisin