Raskaaksi 2015

Voi Silv !!! Aivan mahtavaa !! Onnea roppakaupalla ja tonneittain liimoja ja tarroja matkaan <3

Lucky ihania kuvia pihasta :) varmasti kaunista siellä !!

Täällä sitten kp1 eli näin siinä kävi. Noh kai tämä taas tästä. Lisää huonoa oloa lisäsi soitto naistentautien polille, emme olekkaan luullusti tutkimus jonossa, vaan lähetettä ei edes ole :( soittelevat ensi viikolla asian tiimoilta. Huokaus :,( vaikka aamulla olinkin todella optimistinen nyt hetkellisesti mieli maassa. Mutta eiköhän tämä tästä taas nouse kun nostaa hännän pystyyn !

Hei taas.

hiljaiseloa pitänyt, kun oon ollut kaikinpuolin väsynyt.
mun laskettu aika on joskus tammikuun viimeisinä päivinä, eli jotakuinkin 29-30.1.2016. en vielä tarkkaa päivää osaa sanoa, kun on tämä kaikki niin alussa, eikä ultraakaan ole vielä tehty. (vaikka meillä töissä sellainen onkin :wink) gynekologin käytäväkonsultaation mukaan ei vielä näin alussa kannata ultrailla..
vaikka kovasti haluaisin tietää, että kaikki on hyvin - että on oikea raskaus.

tsemppiä kaikille! :Heartpink

Luckylla oli siellä hienoja pihakuvia, kiva kun saa nähdä omien kättensä työn. :)

Sarina, onpa kurjaa kun pahoinvointi kiusaa siellä noin pahasti, sais kyllä loppua jo! :shifty: Ja kurjaa että sua ei otettu siellä psykologilla tosissaan. Varmasti tommonen aiheuttaa tosi ristiriitaisia tunteita, toivottavasti sulla on joku muu kelle pystyt rehellisesti asioista puhumaan. :Heartred

Mariska, voi kurja toi lähetejuttu! :shifty: Toivottavasti korjaavat asian pian!

Tanskulle tsemppiä väsymykseen! Niin ei kai ennen kuudetta viikkoa ultrassa oikein näy vielä mitään...

Lissu kp 29/33

Mimmulih onnittelut plussasta! :)

Mymmelisti, toivoa on ku pääset hoitoihinkin vielä ♡

Elyssei, mulla oli nyt ennen plussaa että kauhia väsy, mutta uni ei tullu, ja levottomia öitä. Ja painajaisia. Ja nännit kutisi! Ja tissit vaihtelevasti kipeät. Ilmavaivat ja etova olo. :D

Silv viiva näkyy! Vahhistumisia sille! ♡

Pitääsköhän lähettää kans omat ku niitä on läjä tuola kaapis, tilasin siihen 13. Kiertoon ne ja siitä se plussa kans tuli ;) olisko samanlaista taikaa kun Vestan omis?

Sarina kurja kuulla että ollu nuon vaikea raskaus. Mutta hyvä että puhut asioista!

Nuuhku kyllähän koulun pystyy keskeyttää ja jatkaa sitten myöhemmin! Meidän luokalla (aikuispuoli lh) 4 keskeytti koulun raskauden takia, pari tuli luokale jotka jatkoi koulua raskauden jälkeen, että mahdollistanon. :D luulen että sama pätee maksulliseen kouluun.

Mariska ärsyttävää tuollanen ku lähetettä ei ookkaa ja asiat ei sen takia etene. :/ ja pahoittelut tädistä!

Mariska, siis wtf! Onpa perseestä :( Onneksi nyt selvittelevät asiaa sentään! Mutta eipä ole yllätys tuokaan sössäys, jos on kunnallisesta kyse...

Testien lähettämisestä toiselle pitikin vielä kommentoida. Mehän yritettiin tuota toista lasta pari vuotta ja tilasin tukkupakkauksen testejä ja digitaalisen ovistestin sen kierron aluksi josta tärppäsi. Ehdin tehdä yhden digiovistestin jne. Lähetin sitten tuon digitestin eräälle toiselle jo kauan yrittäneelle ja heilläkin tärppäsi samasta kierrosta kun sillä testillä oli testannut. Naurettiinkin, että siinä testissä oli pakko olla jotakin taikaa. Nyt lupasin nuo liuskatestit (joita olin myös tilannut ison setin kun kuvittelin tämänkin yrityksen olevan pitkä) lähettää eräälle tuttavalle joka on pitkään yrittänyt. Jospa saataisiin sama lopputulos taas :)

Mariska, Onpas ärsyttävää kun ei ole edes lähetettä tehty! Toivottavasti saatte asian kuitenkin pikaisesti etenemään. Tosin kesää vasten ei taida mikään edetä pikaisesti. Nimim. Kävin tänään läpi jonoja meidän polille ja jouduin siirtämään 98% kesäajalle suunnitelluista toimenpiteistä ja vastaanotoista syksylle kun ei resurssia ole kesällä käytännössä muuhun kuin päivystystoimintaan :(

Freya, toivottavasti kaikki menee hyvin ja saatte viimein pojan kotiin ens viikolla. :)

jasmi hyvä, netissä ei vaan aina tiedä miten ihmiset asiat ottaa. :)

Larissa, no johan ne on susta verta kupaneet! Kyllä tolla määrällä saa tulla jo vastauksiakin.

Ilpuri, mullakin välillä tollasia ajatuksia, että mitä jos oonkin raskaana, en mä ole valmis tähän! :wideyed: Vaikka ei kai sitä ikinä ole valmis. Mä ajattelin testata vasta menkkojen oletettuna alkamispäivänä, 5.6. Kun mä otan turhan raskaasti ne varhain testatut negat. :sorry: (Paitsi mulla on sääntö, että jos tulee niin paha olo että oksennan, sit saan testata aikasin. Mutta vielä ei ole tullut sellasta.)

Rosann, hyvä että sulla on resepti jo varalta, mut toivottavasti pian tärppää jo ilmankin!

Lucky, ihania kuvia sulla, johan ootte olleet ahkeria!

Sarina, todella epäpätevää toimintaa neuvolapsykologilta. Ihan oikeasti, miten ammatti-ihminen voi saada toisen tuntemaan että on tullut turhaan? Eikö nimenomaan kannata hoitaa ongelmia, ennen kuin ne paisuvat liian isoiksi? Toivottavasti saisit neuvolasta ens viikolla parempaa kohtelua, kannattaa varmasti puhua sielläkin. Toivon tosissaan, että sun pahoinvointi helpottaa.

Nuuhku, kannattaa varmasti ottaa selvää koululta, luulis että niillä on kyllä suunnitelma raskauden varalle.

Mariska, pahoittelut kp1:stä. :sad001 Mitä epäpätevää porukkaa taas on liikkeellä, kun teillä ei olekaan lähetettä? :eek: Kyllä suututtaa teidän puolesta.

On. Tänään oon kävellyt pitkän lenkin ulkona metsässä, tosi ihanaa. Vieläkin on hyvä fiilis tästä kierrosta. Rinnat on kyllä ihan pirun arat, mutta en nyt varmasti voi sanoa että olis aremmat kuin parissa muussa kierrossa missä on samaa oiretta ollut, ilman tärppiä. dpo8 kp24/31

Mariska, toivon et asiat nyt menis nopeeta eteenpäin! Positiivisia ajatuksia sinne! :)

Beisla, hyvä sääntö! :D kyllä mulla on kans sama, et jos pää menee pönttöön niin kyl testasin aiemmin. Toivottavasti sullakin tärppäis nyt! :)

Mä en kovin kauaa kerinnyt tämän ryhmän tai oikeastaan minkään ryhmän juttuja lukemaan/olemaan mukana missään ennen positiivista raskaustestiä. Kaikki tapahtui kuitenkin niin nopeasti :)

Pitkän aikaa olemme haaveilleet pienestä nyytistä. Kauan vaati, että pääsemme tutkimuksiin ja sitä kautta hoitoihin - kummassa sitten "vika" olisi ollutkaan. Sain pcos-diagnoosin. Puoli vuotta siinä taisi mennä, että löydettiin oikea lääke tähän vaivaan. Ja sitten yllättäen tulikin se positiivinen testi. Olin nimittäin ajatellut, että tämä olisi pitkä projekti kaikkine leikkauksineen ja pistoksineen.

En ole halunnut aiheuttaa kenellekään pahaa mieltä tällä "lyhyellä visiitilläni" tähän ryhmään.

Toivon kaikille kovasti plussatuulia!

Beisla ja ilpuri, miehellä näyttää olevan sama sääntö.. Oksensin tänään ja heti kysyi onko kaapissa testejä ja testaanko aamulla :D ja joo testaan aamusta mut en kyl usko et oisin raskaana ku ei vaan oo semmone olo. :confused:

Onnea paljon mimmulih ja kilokaupalla tarrasukkia ja vauvaliimaa! Silville myös varovaiset onnittelut ja sama resepti. :)

Täällä ei jaksa kommentoida mitään, anteeksi. Nukahdin jo kerran badenbadeniin pihalle. Kun vielä huomisen jaksaisi, seitsemäs työpäivä putkeen ja sitten loma. Jännittääkin jo kovasti, olisipa jo huomisilta tai oikeastaan la aamu. Tänään ja eilen on jonkun aikaa oollu melko etovaa oloa jonkun aikaa ja alavatsa on outo. Kääk. Nyt äkkiä nukkumaan, silmät lurpsuu jo.
Hyvää yötä kaikki ihanaiset, kauniita unia ja oman vauvan kuvia! :)

Lukutoukka kp 22/20-28 dpo mahdollisesti 9 (en tikuttanut, arvailen vaan)

Mariska, ollaan sitten kp kaimoja! Jotain positiivistä, ei tartte yksin kärsiä tästä, tosin oisin kyllä toivonut plussaa sullekkin! <3

Tosiaan tänään sitten alkoi 18 yrityskierto, eli kp1/30.
alkaa olla aika paskat fiilikset, sais nyt edes kerran kunnon plussan, ni helpottais sen verran et tietäis että voi todistetusti vielä raskautua, tietenkin ihanampaa olisi saada pitää se plussa loppuun asti matkassa ja samalla tehdä omasta miehestäni isän... Huoh...

Sori omanapailu, fiilikset tosiaan vähän allapäin. :(

Larissa: se on minttu :D

Mariska: voi fuck tosiaan. Ompa tökerösti toimittu lähetteen osalta

Täällä munasarja kivut olla jotai ovikseen tai johonki Kystaan liittyviä kun illalla huomasin rintojen aristavan... saas nähdä joudunko odottelemaan vielä 14 päivää menkkoja???? Toivottavasti aamulla olis menkat alkaneet...

Murkku pahoittelut kp 1. Kyllä sulle toivoisin sitä pientä jo. Mä en ees viiti laskea yritys kertojen määrää ettei ala Ahistaa... sen vaan tiedän että kohta 2 vuotta yrittämistä....

Onhan tuossa pihassa vielä tekemistä eikä se valmis ole koskaan mutta tyytyväinen olen taas että yhden kohdan sai tehtyä.

Mariska pahoittelut tädistä! ❤️ Jumalaare minkä mokan ovat taas siellä tehneet lähetteen kanssa! :mad: Niin suututtaa teidän puolesta!

Tansku, oon niin mielettömän onnellinen teidän puolesta! ❤️ Ethän säkään meitä kokonaan hylkää?

Iiiii, nyt päästään aamulla jännäämään ainakin Mannikkaa! :nailbiting:

Beislallakin päivä lähenee, samoin lukutoukalla! :excited001

Pahoittelut tädistä muurahainen! ❤️ Itku meinaa väkisin tulla puolestasi ❤️ Suuren suuri halaus! :hug013

Lucky, täällä kanssa ihmetellään kroppaa. Pari päivää oli aivan selvät menkkaturvotukset ja -jomotukset, mutta pyyhkiessä saa ihailla kananmunavalkuaisia :eek: Toivottavasti saat aamulla tädin kylään ❤️

Tietääkö muuten joku mitä kiivimamille kuuluu?

Entäs mitä Katapultille kuuluu?

Muokattu viimeksi:
Mimmulih ja Silv onnea plussista! :Heartred

Myy taalla ollaan, 31 viikkoa taynna tanaan! :) Viimenen 7 yovuoron rutistus alkoi juuri, eli ens torstaiaamuna karkaan kesalomille, aika kivasti saan vaan lomailla koko kesan, toivottavasti saat suosii ja saan maata vaan aksana auringossa, kunnes poksahdan. :shy: Mita nyt pitais loytaa uus kamppa ja mielellaan muuttaakin siihen, etta jotain pikku askaretta kuitenkin.. Muuten ei mitaan ihmeempia, voin paksusti ja vave on oikein aktiivinen, mulla on puhelin taynna videoita masun muljahtelusta.. :woot:

Onnea plussista, erityisesti sulle Silv :Heartred toivottavasti tämä pysyy kyydissä loppuun asti.

Mymmelistille tsempit fiiliksiin :Heartred veikkaan että kun saatte asiat kuntoon niin plussaat pian!

Ja toivon myös että Larissa saa pyyhkiä pölyt digien päältä ja laittaa meille kuvia näytille! :wink niin olisit sen ansainnut!

Lucky onkin ollut ahkera pihahommissa :) wau!

Beisla vois myös plussata nyt tässä kierrossa!

Myy, mä veikkaan että lääkityksen joudun ottamaan mutta kaikkeni teen että pieni pääsee terveenä maailmaan ja yritän siinä sivussa pitää itsenikin kunnossa :) kiitos tsempeistä!

Tänään 13+3 ja ensimmäinen kolmannes alkaa olemaan taputeltu. Vielä pitäisi tämä työpäivä jaksaa ja pääseekin viikonlopun viettoon. Tosin huominen menee valmistujaisia kierrellessä joten sunnuntain pyhitän vaan levolle!

Hyvää viikonloppua ihanat :Heartred

Voi eikä teitä kaikkia! :3 ♡
Tuli pienen pieni toiveen pilkahdus silmäkulmaan kun niin monelta tuli viestiä että tää voi hyvinki olla jottai :O

Mutta palaan maan pinnalle, kun en vaan osaa uskoa että mää ny muka olisin raskaana :D hah :D

Lucky. Ihania kuvia olit laitellu, on sulla kyllä hommaa, mutta onhan sekin ihan hyvä juttu kun määkin oon työttömänä kotona aina vaan :(

Murkku. Pahottelut tädistä :(

Muillekin tsemppiä tädeistä ja negoista ja kunnon pupuilut käyntiin uuteen kiertoon ;)

Siellä näky plussakin (: onnea ♡

Plussatuulia! +++++ ♡

On. Kp. 20/27-44 ja mieskin ihmettelee jo suuresti mun huono unisuutta, pahaoloa ja eilen rutisteli tissejä että miks ne ei oo vieläkään kipeet kun yleensä tässä vaiheessa kiertoa se ei saa hipassakka niihin :D
Jospa mulla nytte sitte taas on tulossa pitempi kierto niin sen takia venyy tissi kipu tai jottain :/

Mennään Murkku ensi kierto "käsikädessä" ja plussataan lopuksi eikös vaan !!! <3 pahoittelut tädistä :(

Ihana kun täällä on jo pitkällä raskauksia :) onnea taipaleelle <3

Niin ja Mimmulih suuret onnittelut plussasta !!! <3

Tsempit kaikille teille ihanille ja plussatuulia!!!

Täällä viiminen työpäivä ja sit kauan odotettu viikon loma !!! :)

Takaisin