Freya, toivottavasti kaikki menee hyvin ja saatte viimein pojan kotiin ens viikolla. :)
jasmi hyvä, netissä ei vaan aina tiedä miten ihmiset asiat ottaa. :)
Larissa, no johan ne on susta verta kupaneet! Kyllä tolla määrällä saa tulla jo vastauksiakin.
Ilpuri, mullakin välillä tollasia ajatuksia, että mitä jos oonkin raskaana, en mä ole valmis tähän!

Vaikka ei kai sitä ikinä ole valmis. Mä ajattelin testata vasta menkkojen oletettuna alkamispäivänä, 5.6. Kun mä otan turhan raskaasti ne varhain testatut negat.

(Paitsi mulla on sääntö, että jos tulee niin paha olo että oksennan, sit saan testata aikasin. Mutta vielä ei ole tullut sellasta.)
Rosann, hyvä että sulla on resepti jo varalta, mut toivottavasti pian tärppää jo ilmankin!
Lucky, ihania kuvia sulla, johan ootte olleet ahkeria!
Sarina, todella epäpätevää toimintaa neuvolapsykologilta. Ihan oikeasti, miten ammatti-ihminen voi saada toisen tuntemaan että on tullut turhaan? Eikö nimenomaan kannata hoitaa ongelmia, ennen kuin ne paisuvat liian isoiksi? Toivottavasti saisit neuvolasta ens viikolla parempaa kohtelua, kannattaa varmasti puhua sielläkin. Toivon tosissaan, että sun pahoinvointi helpottaa.
Nuuhku, kannattaa varmasti ottaa selvää koululta, luulis että niillä on kyllä suunnitelma raskauden varalle.
Mariska, pahoittelut kp1:stä.

Mitä epäpätevää porukkaa taas on liikkeellä, kun teillä ei olekaan lähetettä?

Kyllä suututtaa teidän puolesta.
On. Tänään oon kävellyt pitkän lenkin ulkona metsässä, tosi ihanaa. Vieläkin on hyvä fiilis tästä kierrosta. Rinnat on kyllä ihan pirun arat, mutta en nyt varmasti voi sanoa että olis aremmat kuin parissa muussa kierrossa missä on samaa oiretta ollut, ilman tärppiä. dpo8 kp24/31