Raskaaksi 2015

Larissa ei ole sen kummemmin tutkittu kuin ultralla ihmetelty ja todettu että pco tyyppiset munasarjat ja ennen ekaa raskautta kävin kilpirauhaskokeissa ja sitte katsottiin ovuloinko. Ja tietty juuri silloin todistettavasti ovuloin, tiesin sen jo labraan mennessä. Sitä en tiennyt että olin silloin jo raskaana ovuloin kyllä mutta en joka kierto ja nyt ärsyttää suunnattomasti että kun mies myöntyi asialle, ei ovista tässä kierrossa tullut bongattua toisin kuin kahdessa edellisessä jolloin mies keskeytteli touhut....

Ilpuri, kyllä noi oireet hyvältä kuulostaa kun menee kieletkin sekasin. :wink Ja kyllä sitä varmasti kaikenlaisia ajatuksia pyörii päässä. :shy: Oot kyllä kärsivällinen kun jaksat maanantaihin odottaa. :nailbiting:

Larissa, ei oo valitettavasti syytä vielä testailla mutta siitä on vastuussa miehen työnantaja kun lähetti miehen reissulle just otolliseen aikaan. :p Ehkä sitten heinäkuussa.

Jm, kuulostaa sun tilanne siltä että sulle olisi enemmän hyötyä clomeista tai clomit+terot yhdistelmästä kuin pelkistä teroista! Mutta sitten vaan mars yksityiselle, jos siltä alkaa tuntumaan :)

Olikos elysseilläkin jo oireita? ;) Mulla on menny vähän ohi..

Lissu, mulla on yks apteekin testi ja digi kotona niin en raaski tehda "turhaan" liian aikaisin ja oon päättänyt että nyt en käy ostaa uusia

Bb: tulis nyt ees ne menkat.....

Kube: mulla ollut menkkojen käynnistämiseen primolutit ja terolutit pitämään kiertoa yllä.

Freyja86: ihanaa sä täällä vähän jo niinkuin kuumeilet taas!!!! ♡ nauti nyt pienestä päivänpaisteesta ja opiskelet :)

Ilpuri: höpö höpö

On. Tässä olis nyt sitte niitä kuvia... :D pääsispä jo aloittaa clomi kierron ja sitten letrot seuraavista :)

Liitteet

• 1432817669055.jpg
    1432817669055.jpg
    27.7 KB · Katsottu: 207
  • 1432817681164.jpg
    1432817681164.jpg
    37 KB · Katsottu: 185
  • 1432817693244.jpg
    1432817693244.jpg
    55.8 KB · Katsottu: 200
  • 1432817707911.jpg
    1432817707911.jpg
    67.1 KB · Katsottu: 166
  • 1432817720044.jpg
    1432817720044.jpg
    47.2 KB · Katsottu: 172
  • 1432817739914.jpg
    1432817739914.jpg
    51.6 KB · Katsottu: 190
  • 1432817752245.jpg
    1432817752245.jpg
    58.5 KB · Katsottu: 182
  • 1432817764214.jpg
    1432817764214.jpg
    58.9 KB · Katsottu: 225
  • 1432817782466.jpg
    1432817782466.jpg
    41.7 KB · Katsottu: 190
  • 1432817794634.jpg
    1432817794634.jpg
    45.6 KB · Katsottu: 200
Juu.... tukin sit koko foorumin mun kasvi kuvilla... testi kuvia ne nämäkin ovat. Ja vauvoja ne nämäkin ovat. Siinä on tomaattia, kesäkurpitsaa, minttua, basilikaa, mansikkaa, pinaattia, salaattia, porkkanaa, persiljaa, retiisiä.... pensas mustikka pensas... yks laatikko pitää vielä ainaki tehä kuha näkee alkaako porkkanat itää... mustikka pensas ainaki pitää siirtää 100 cm x 100 cm laatikkoon vielä kun liian likellä alppiruusua eikä kuoppakaan jonka kaivoin ni ollu tarpeeksi iso :)

Liitteet

• 1432817857665.jpg
    1432817857665.jpg
    67.3 KB · Katsottu: 152
  • 1432817870334.jpg
    1432817870334.jpg
    37.9 KB · Katsottu: 161
  • 1432817883364.jpg
    1432817883364.jpg
    41.2 KB · Katsottu: 160
Lucky, kyllä se täti sieltä tulee :) ja aivan ihania kuvia tuli tosi kesäinen fiilis ihanista kukkasista. :) oi kun pääsisi itsekin laittelemaan omaa pihaa :) :P

Soma, pahoittelut tädistä ❤️ Olkoon uusi kierto The Kierto!

Mariskan tuhrut hus pois!

Mymmelisti :hug013 Aivan varmasti saavat sut kuntoon! ❤️ Lääkäri oli tammikuussa miehelle sanonut, että moni raskautuu nopeasti laparoskopian jälkeen :)

Nuuhku ja Dreamer ❤️

Iiliina, onnea tuoreelle avioparille! ❤️

Mimmulih, tuhannesti onnea, vauvaliimaa ja tarrasukkia!!! :dance008:dance011:dance018

Tyttötiikeri, hienoa, että näytti hyvälle! Jospa kuukauden päästä saisit myös hyvät koetulokset! :)

Kaikkea hyvää Irmis! ❤️ Käy silti välillä kertomassa kuulumisiasi? :)

Muurahainen, Elyssei ja Mimmu ❤️

Jassoo, lähti sit pikkasen liian ajoissa viesti... :shifty:

Onnea Mimmulih!

Ja Silv:lle varovaiset onnittelut myös! Toivottavasti tämä pieni malttaa tarrata kunnolla matkaan.

Lucky, voi miten ihania kuvia sun pihasta! Mikä on muuten tuo ensimmäisen viestin viimeisessä kuvassa oleva kasvi? :)

Ihanaa silv!! Onnea miljoonasti! :) selvä juttu.

Ja onnea muillekin plussanneille!!

Mullakin olis iso kasa ovistestestejä, jotka kilahti postiluukusta samana päivänä kun sain plussan testiin, et jos joku tarttee? :) 16kpl one step testejä.

Elyssei, mulla oli ennen plussaa ja sen jälkeen jokunen viikko tollasta et en saanu nukuttua ja olin pirteä kun peipponen ;)

Sori hiljaiselo tällä puolella! Yritän aina muistaa täälläkin välillä käydä lukemassa.

Täällä olis maanantaina nt-ultra! Jännää, nyt menossa 12+4. Pari päivää näytti jo siltä et pahoinvointi hellittää, ja kävin tiistaina ja keskiviikkona töissä 7 viikon sairasloman jälkeen, mut tänään lähdin kesken päivän takas saikulla kun en muuta oo tehny taas kun joudu istua pöntön vieressä. Tääni raskaus on todellakin ollu niin vaikea ja rankka kun vaan voi olla ja tipuin taas niin kovaa kun luulin jo tän hetken helpottavan. Kävin eilen neuvolapsykologin kans juttelemassa, halusin purkaa mun ajatuksia jollekin ulkopuoliselle joka ymmärtää mut tuli ehkä vähän olo etten olis saanu olla siellä, et olis pitäny olla joku kuoleman tapaus tai vakava sairastuminen, kun tämähän on iloinen asia vaikka oikeasti olen kokenut aika synkkiäkin ajatuksia päässä tän kokemuksen kanssa....

Sarina, voimia paljon pahoinvointiin.. :/ toivottavasti hellittäisi pian ! Ei varmasti ole mukavaa ja kyllähän tuollainen pitäisi nyt huomioida neuvolapsykologinkin.. :/ ihme touhua.

Juu Larissa samalla menetelmällä täälläkin syödään että aloitetaan kp15 ja syödään se 10 päivää ja odotellaan menkkoja sitten.
Lähinnä siksi, että niitä menkkoja ei ole kuin ollut nyt joka toinen kuukausi, että yritetään saada nyt kierto taas normaaliksi.

Silv :nailbiting: :excited001 Tonneittain onnea, rekkalasteittain vauvaliimaa ja tarrasukkia matkaan ❤️

Mira13 tervetuloa ja pikaista plussaa! :)

Lucky, meillekin saa tulla viherpiipertämään :wink

Sarinakin jo ihanan pitkällä! Voi kumpa tuo pahoinvointi jo luovuttaisi ja ymmärtäisi jättää sut rauhaan ❤️ Olipas inhottava neuvolapsykologi, jos tuollainen olo jäi :sad001

Kube, tässä kierrossa saadaan sitten yhdessä ihmetellä primojen ja terojen vaikutuksia :D Mulle oli lääkärin ohje 1 tbl/ päivässä 10 pv ja aloitan vasta oviksen jälkeen.

Sarina, iso tsemppi pahoinvoinnin kanssa kestämiseen. Aika epäammattimaista ettei sua otettu tosissaan sun huolien ja tuntojen kanssa :(

Mymmelisti, Hyvä että lääkäri otti tosissaan ja laittoi tarvittavat toimet alulle. Toivotaan, että näillä keinoin saatte pian pienokaisen alulle! Eihän endo toki kiva diagnoosi ole, mutta sillä useimmiten voidaan kuitenkin tehdä jotakin ja ilmeisesti sinullakaan ei ole endo kovin pahaksi vielä äitynyt eikä toivottavasti sitä teekään.

Silv se on selkeä plussa! Onnea! Ja tällä kertaa menee varmasti loppuun asti! :)

Lucky ihania puutarha kuvia! :)

Ootte kyl tsempaavia! :) mä luulen että jos tonne kouluun pääsen niin en tiiä voiko sitä jättää kesken ja jatkaa myöhemmin kuitenkin on aikuispuolen tollan puolentoistavuoden maksava koulutus..?? Tietääks joku?
Mut jos nyt oikeesti päädyttään siihen että lapsiluku on täynnä.. Niin sit kyllä oikeesti otan sen kolmannen koiran ;)

Sarina, onpa sulla rankkaa :( mä niin en ole ikinä ymmärtänyt tuota terveydenhuollon puolta, et kieltää tulemasta tai ainakin antaa ymmärtää. Kai sitä jokainen järkevä ihminen itse tietää milloin on tarve jutella. Sun tilanne kuulostaa ihan tosi kauhealta. Toivottavasti olo pian helpottaa!

Takaisin