Raskaaksi 2015

Silv sun testissä nään kyllä väriä ilman kuvan muokkaustaki! :) jospa se ois pysyvä plussa ja vahvistumista nyt vaan viivalle ja varovat onnittelut :)

Mimmulih onnea!

Elyssei unettomuus voi hyvinki olla raskausoire ;)

Silv onnea!! :)

Vainoharhaisuuden nimissä kävin sitten apteekista ostamassa testin kun oireet on hävinneet.. ajattelin jo etten varmaan edes ole raskaana enää..
Noh ainakin testi on tätä mieltä joten jos nyt odottelis sitä neuvola-aikaa ja yrittäisi uskoa tämän.

Toinen siis dpo 11 tehty pc:n puikko ja toinen apteekin puikko tänään eli dpo 17 eli kp 32/29
dea5d1db54a30f9c97504455cbe5707e

SILV!! :nailbiting: Testi näyttää tismalleen samanlaista haamua, kun mun eka testi noilla liuskoilla dpo 13! Seuraavana päivänä tuli apteekin omaan jo selkeet tuplaviivat. Varovaiset onnittelut jo, vaikka mulla onkin aika varma tunne että tää on nyt se teidän tärppi! :love017

:talk017

Miljoona tykkäystä Silv! :grin

Muille taustatietona siis, mä tilasin alkuvuodesta kauhean kasan ovis- ja raskaustestejä viidennen yrityskierron alkuun, josta se tärppi sitten tärähtikin. Jäi testit käyttämättä, joten pakkasin reilu kolme viikkoa sitten ne pakettiin ja lähetin Silville, että jos se toimisi samanlaisena plussanhoukuttimena toisenkin kerran. Ja täähän näyttää ihan hyvältä :laughing002

Mimmulih: onnea paljon

Beisla: kiva on juu nyt seurata vaan kasvua

Nuuhku: onko teil ikää sen verran että koulun loppusuoralla vois taas näyttää vihreitä valoa yrittämiseen? Tietty koulu on kyl tärkeä... niin itsehän sitä kannattaa ne päätökset tehdä :) aina joutuu jostain haaveita luopumaan..rankkaa nuo päätökset

Titja: mulla kutoa tuossa viimeviikolla nännit ihan hirveesti :)

Mimmu: riitely tai siks isoon ääneen keskustelu on kyllä ihan perseestä...vie viimesetki voimat... mutta sit myös puhdistaa ilmaa

Silv: ? Teeppä joku toinen testi ku one step... mutta kyllä se sulla nyt plussaa näyttää :) ♡

Mira13: tervetuloa

Bb: sul on kaikki hyvin.

On. Täällä näin tänään kaverini jota en pitkään aikaan ole nähnyt. Oli ihana vauva massu :) hieman kummallista oloa tunsi itsessä. Ei ollu katkeruus, eikä mikää sellanen. Ajattelin vaan että olispa ollu kiva itsekkin kertoa että meille myös tulossa vauva joulukuussa. :( äärimmäisen onnellinen oon sen naisen puolesta! Mutta näillä mennään mitä annetaan!!

Takaisin