Raskaaksi 2015

Nuuhku mä oon kyllä näköjään kadottanut mun viivalasit tai siis kyl mä tossa viivan nään mutta näyttää semmoselta että siin ois joku kuoppa :D äh en osaa selittää mutta toivottavasti lähtee väri vahvistuu :)!!

Irmis, voi kamalaa!! :( Voin kertoa, että tiedän miltä susta tuntuu. Ex jäi myös kiinni pettämisestä samalla tavalla kuin sinä sait miehesi kiinni.

Ei muuta kuin tsemppiä ja jaksamista hurjasti!!

Pöh, aiemmin päivällä kännykällä kirjoitin jo pitkää viestiä, mutta känny päätti sulkea netin ja sinne hävis viesti bittiavaruuteen. No, uuteen ehompaan yritykseen!

Azalea, ihania ultrakuulumisia sulla! :Heartpink

Bb, älä vielä heitä kirvestä kaivoon. Mä saatan olla vain tietämätön, mutta en ainakaan ole kuullut että lämmön mittaus olis 100% varma tapa ennustaa raskaus. Miksi muuten kaikki ostaa raskaustestejä kunnon lämpömittareiden sijaan?

mh-, liityn siihen kerhoon joka saa välillä tosi vahvoja testiviivoja ovistikkuun jo kauan ennen ovista. Mulla myös viiva säilyy vahvana jopa kolmannelle päivälle. Tai no okei, vaan kerran testasin milloin viiva alkaa haaleta, silloin kävi niin. Muuten oon lopettanut plussaan.

Mymmelisti selvisitkö lenkille? :wink

Nennaa, hienoa että sait soitettua! Kävispä nyt tuuri ja pääsisit puhumaan jo ennen kesätaukoa.

Ilpuri, hyvä että tutkimukset etenee. :)

Haikaranyytti, en olis arvannut ettei sun äidinkieli ole suomi, tosi hyvin puhut! Mulla on joskus jo stressin takia jäänyt menkat myöhemmäksi, ärsyttävää se on kun ei tiedä milloin alkaa mutta en nyt jaksais uskoa että siihen kuukausia menee sulla.

Mami91, huh mikä päivä sulla, toivottavasti mahatauti hellittää pian. On kyllä inhottavammasta päästä tauteja. :yuck:

Gatusa, ihana sun tyttö kun puhuu jo! :)

Aphrael, onnea paljon! :wav :grin

Irmis, voi kamala! :eek: Todella inhottava temppu, en tosiaan ihmettele että kamat läks pihalle ja heti. Tollaset ihmiset pistää niin vihaseksi! :angry4

Mariska, hyvä että on tallettelut kunnossa vaikka onkin yritys taka-alalla. Kuulostaa siltä että oot saanut ajatuksia muualle. :)

Irmis, mä en eka osannut. Selitti ummet ja lammet että se oli virhe. Jotenkin vain jäin vielä suhteeseen ja satutin itseni vielä toisenkin kerran. Sitten se suhde olikin jo taputeltu..

Aphrael onnea <3

Irmis voimia, ei oo helppoa!

Larissa joskos sitä tuhrua nyt ei tulis ollenkaa ja tätiki jättäis tulematta ;)

Nuuhku, typerä täti!

On. Ikeas käyty valmiiks kattelees kaikkea kivaa uuteen kämppään, huomenna lainapaperit kirjottaan ja perjantaina kauppapaperit, enskuus kämppä on tyhjä ♡ mies meinas ettei meidän rempparaha tuu piisaamaan ku näitä huonekalujaki pitää ostaa ja vähä taas lähteny suunnitelmat käsistä mutta katotaan kuinka pitkälle päästään :D

Nuuhku, voi ei, mäkin katoin ensin että näen jotain sun testissä. :sad001 Ehkä siellä oli kiinnittymisyritys. Ens kerralla pysyy sitten loppuun asti!

On. Tänään oon ulkoillut oikein olan takaa ja vielä pitäis puuhastella kotona. Niin ihana sää ettei mitään rajaa! Kesä on niin mun aikaa ja loppukevät myös, nää värit ja tuoksut (tuomi!!) ja linnut, satakielikin jo kovassa äänessä... huh! :grin

Irmis kamalaa :o

Nuuhku pahoittelut menkoista..

Itsellä ei onneksi kokemusta pettävästä miehestä.. En varmaan ees ekasta kerrasta hennoisi heittää pihalle vaikka pitäs.

Joku toivoi testikuvia, no tässä tän aamunen pc

Liitteet

• 1432140848056.jpg
    1432140848056.jpg
    18.8 KB · Katsottu: 225
Nuuhku ei mitääääh!!! >:( ihan selkeä viiva sun testissä! Typerä täti...

Nni ja Beisla, toi lämmönmittailu on outoa.. mä mittasin just äsken ja näytti 37.1 ja ei yhtään kyllä tunnu siltä normaalisti mulla siis ei nouse kuume koskaan ku oon esim kipeenä paitsi just tohon johonki 37.0-37.4 välille ja sillon oon ihan kuollu... Nyt vähän vaan päässä sellanen möhnäinen olo.. ja en tajua.. vissii ainaki netin perusteella iltalämmöt on ihan "ei tarkota mitään"

Tinttarilla, miehet on sikoja... :(

Mannikka, kyllä siel jotain näkyypi :) !

On. Menin sit itekin uittamaan tikkua tänään epätoivoisena.. ja sen jälkeen ku olin kuuluisasti roskiin sen vipannu ni ja tunnin jälkeen sieltä ylös kaivanut ( :D ) ni olin näkevinäni siinä viivanpaikan ja siis pc:n testi... En mä usko nyt et toi on roskishaamua kummempaa etenkää ton nuuhkun selkeen haamun vieressä....

Muoks , BB kp 24/29 dpo 9

BB, aamulämmöt tosiaan vaan merkkaa, sillä kehon lämpötila sahaa päivän aikana sen mukaan mitä teet, miten oot syönyt ja juonut, missä lämpötilassa oleskelet, miten liikut jne. Ja aamullakin lämpö pitää mitata ennen kuin nousee sängystä. Eli jotenkin liian työlästä ja stressaavaa ainakin mulle :D joo ja kuvaa testistä vaaditaan!

Larissa, niin mä lueskelin.. eli voin siis heittää takasin sen kirveen sinne kaivoon :D ja ei mä yritin ottaa kuvaa tosta mut ei se näy kuvassa joten ei se varmaan oo ku mun päässä se viiva.. tai verkkokalvoilla..

Eikä nuuhku, mä olin jo näkevinäni hentosen viivan siinä ihan ekasss kuvassa, mitä se täti siellä nyt tekee...

Irmis voimia ja kaikkea hyvää sinne!!

Niemjalle onnea asuntokaupoista, kivaa päästä suunnitteleen ja laittaan uutta kotia :)

Kyfi, pahoittelut ja voimia! <3

Mami, toivottavasti tauti helpottaa, Yrjö on ikävä kaveri, vielä kun pientä pitäisi hoitaa.. Muistan yhen ihan kaameen kerran ku poika oli vuoden vanha, molemmilla oksu samaan aikaan ja mies töissä.. Koko ajan jompikumpi oksennettii, ei ois jaksanu ees liikkua, tein meille pedin vessan lattialle :D

Aphrael onnea, testikuvia odotellessa ;)

Jm, god morgon verigreippimehu täällä käytössä, se on oikeesti jopa hyvää :)

Azalealla ihania ultrakuulumisia <3

Täällä oltu pihalla koko päivä, ihana ilma <3 rupee pojan pyöräily oleen jo sen verran varmaa että uskalsin sen ottaa mukaan ku lähin juoksemaan, oli kivaa ku oli kaveri mukana :) tai on mulla aina koira matkassa, mut se vaa ärsyttää ku yrittää koko ajan jäädä jotain nuuskiin.. Tein muuten pastasalaattia ja kerrankin siitä kastikkeesta tuli ihan sairaan hyvää, nam!

Poika lähti tossa taas isälleen, ne lähtee la turkkiin, pojan eka ulkomaan matka, toivottavasti kukaan ei kurvaa sitä lentokonetta jorpakkoon..

Ninukki kp15/30-32 yk6

Onnea Aphrael!!!! :) Oliko jo kuvaa? :happy093

Nuuhku mäkin kyllä näin sulla kaks viivaa! Olisko ollu kiinnittymisyritys?

Irmikselle voimia! Vihaks pistää! :smiley-angry019 Oot vahva nainen ja selviät paremmin ilman tuollaista miestä!

Äkkinen napailu tämän päivän ovistestistä. Tänään puolet heikompi mitä eilinen :D

Lumikello2015: inhottavaa tollanen olo. Koita keksiä jotai muuta tekemistä ettet koko aika miettisi raskautta :(

Pahoittelut kyfi keskenmenosta! Voimia!

Miten teillä keskenmenon jälkeisessä kierrossa... oliko kuivaa kierron ajan vai normaalia vai koko aika märkää???

Mulla nimittäin on nyt yli viikon ollu sellanen trooppinen ilmasto tuolla alhaalla... valkkaria tulee ihan rutosti. Kirkkaasta maidon valkoiseen? Venyvästä lähes juoksevaan... mitä ihmettä... johtuuko antibiootti kuurista. Hiiva oireita ei ole.... :0

Muokattu viimeksi:
Takaisin