Pöh, aiemmin päivällä kännykällä kirjoitin jo pitkää viestiä, mutta känny päätti sulkea netin ja sinne hävis viesti bittiavaruuteen. No, uuteen ehompaan yritykseen!
Azalea, ihania ultrakuulumisia sulla!
Bb, älä vielä heitä kirvestä kaivoon. Mä saatan olla vain tietämätön, mutta en ainakaan ole kuullut että lämmön mittaus olis 100% varma tapa ennustaa raskaus. Miksi muuten kaikki ostaa raskaustestejä kunnon lämpömittareiden sijaan?
mh-, liityn siihen kerhoon joka saa välillä tosi vahvoja testiviivoja ovistikkuun jo kauan ennen ovista. Mulla myös viiva säilyy vahvana jopa kolmannelle päivälle. Tai no okei, vaan kerran testasin milloin viiva alkaa haaleta, silloin kävi niin. Muuten oon lopettanut plussaan.
Mymmelisti selvisitkö lenkille?
Nennaa, hienoa että sait soitettua! Kävispä nyt tuuri ja pääsisit puhumaan jo ennen kesätaukoa.
Ilpuri, hyvä että tutkimukset etenee. :)
Haikaranyytti, en olis arvannut ettei sun äidinkieli ole suomi, tosi hyvin puhut! Mulla on joskus jo stressin takia jäänyt menkat myöhemmäksi, ärsyttävää se on kun ei tiedä milloin alkaa mutta en nyt jaksais uskoa että siihen kuukausia menee sulla.
Mami91, huh mikä päivä sulla, toivottavasti mahatauti hellittää pian. On kyllä inhottavammasta päästä tauteja.
Gatusa, ihana sun tyttö kun puhuu jo! :)
Aphrael, onnea paljon!
Irmis, voi kamala!

Todella inhottava temppu, en tosiaan ihmettele että kamat läks pihalle ja heti. Tollaset ihmiset pistää niin vihaseksi!
Mariska, hyvä että on tallettelut kunnossa vaikka onkin yritys taka-alalla. Kuulostaa siltä että oot saanut ajatuksia muualle. :)