Raskaaksi 2015

Onnea Aphrael! Kyllä siellä raskaana ollaan!!! ;)

BB, en ainakaan puhelimella näe sun testissä mitään :( mutta ihan huippu tuo toinen kuva :D :D :D Mikä kp/dpo sulla on menossa?

Lume, milloin testaat taas? :)

Tässä alkaa oikeasti itseäkin jännittää, että oisko jopa mullakin mahikset kerrankin plussaan kun ei sitä tuhrua näy :) Nyt kun näin sanon niin varmaan yöllä alkaa tuhruttelu :D

Larissa ja muutkin :) ei siinä munkaa mielest näy mtn niin hankalaa saada kuvaa olemattomasta viivanpaikasta ja tosiaan nyt kp24/29 ja dpo9 katsellaan perjantaina uusiks :)

Mä varmaan odotan vielä pari päivää :) koska en jotenkin voi vaan uskoa että olisin raskaana kun eka antaa osviittaa haamu viivalla ja sit viivat ja haamut katoaa :)

Aphrael, on kyllä jo niin selkeet viivat, onnea! :)

Lume, toivottavasti kohta alkaa näkymään jotain testeissä, tai tulisi edes täti niin pääsisitte uuteen kiertoon!

Larissa, mahtavaa kun ei ainka vielä ole tuhruttanut, iso peukku sille! :)

Beisla, kiva muuten kun kerroit luovuttajasta ja muutenkin tuosta, miten teillä tuo homma hoituu :) toivon niiiin paljon teille pikaista plussaa! :)

Lucky, toivottavasti lääkkeet alkavat auttamaan, tyhmää tuollainen kipuilu :(

Irmis, huh mikä sika siellä! :( oikein teit kun potkasit pihalle! Tsemppiä sinne❤
Ja tosiaan, ei ole kovin harvinaista valitettavasti pettäminen... Miun ex petti miuta, ja sain tietää siitä kaverin kautta. Ei oikeastaan kamalasti yllättänyt. Kun näin tämän toisen naisen kaupungilla (ei siis kavereita tai ees tuttuja tai mitään oltu) kävin kysäsemässä mikä sen ja exän juttu oli. Seurustelivat kuulemma. Sanoin ett "se pettää sua" ja naikkonen oli ihan huuli pyöreenä, sanoin ett miun kans :D en halunnu ett se sika satuttaa enää ketään enempää, joten kerroin sen vaan pettävän, enkä ett tää naikkonen oli se "kakkosnainen". Miehelle ei jääny mitään käteen, kun naikkonenki jätti sen. Toivottavasti oppi olemaan pettämättä enää ketään...

Tervetuloa uusille ja pikaisia plussia! :)

Onnea plussista Lumikello ja Aphrael! ❤

Kyfille pahoittelut keskenmenosta.

Irmis, miten kukaan voi satuttaa toista noin!? Voimia!

Mami, vatsatauti on kyllä inhottava :/ Toivottavasti poika kumminkin säästyy siltä! Meillä tytön ensimmäinen joulu meni saman taudin tullessa kylään, oltiin koko perhe (mummi ja täti myös) siinä taudissa.. Oli vähän vessassa tunkua :D

Tsemppiä kaikille muillekkin joilla haamuja/jännäily päivät oviksen jälkeen!

Mulla taitaa tää kierto venähtää tai sitten ovis vaan jää tulematta. Ei mitään oloja eikä testitkään näytä kovin hyville.. Naama tosin kukkii mikä on tosi harvinaista, mutta tuskin se kertoo mitään. Ei siis mitään uutta, näillä mennään :)
Kp 20/30-?

Onnea Aphrael :Heartred
Pahoittelut Nuuhkulle menkoista :crybaby2 :Heartred

Mulla ei oo eilisen yhden lorahduksen jälkeen verta enää vuotanut.. ei kai siitten alkanutkaan menkat vielä, mut raskaana tuskin oon.,. eiköhän ne viikonlopun aikana viimeistään ala kunnolla. Sovittiin miehen kanssa että jos ens kierto on vielä yhtä kummallinen niin varaan sitten lääkärille ajan, jottai sais apuja kierron tasaamiseen. Mut ku minä tahtosin vauvan nyt.. :confused4

Irmis: olipa kerrassaan törkeää mieheltäs! Onneks on tästä eteenpäin ex...

Nuuhku: mitä ihmettä! Siinähän oli niin selkeä viiva.... :(

Aphrael: paljon onnea!! :)

Tänne ei juurikaan mitään ihmeellistä, pupuvauvoja oon koittanu netistä selailla :) toivottavasti omat tallettelut riittäis ihmisvauvaankin :) mies lähti muutamaks päiväks opiskeleen, onneksi se ovis oli ja meni jo! :)

Leivoin vähä suklaa-mustikkamuffineita ja -mutakakkua tuossa iltapäivällä, nam! Hyvää synttäriä mulle, näin vähän etukäteen. Jos sit oikeena päivänä kävis töissä mutakakun kans :)

Silv kp 20/30 dpo 3-4 yk 11

Jepulista niin se taas kävi eipä jaksa enään oikein edes yllättää.. Huoh.. :D ehkäpä se on kohta vaan luovutettava kokonaan ja todettava että meidän lapsiluku taitaa olla täynnä.. Plaah.. Noh kattellaan..

Mutta aphrael onnea! Kyllä siellä ollaan niin raskaana! :)<3

Bb minen näe mitään mutta eikös sulla oo vielä niin alhaset dpot kin että turhaan vielä luovutat? :)

Silv. Mä oon kans kattelu pupuvauvaa haluisin niin leijonahrjas puputtimen mut voi olla että tuo heinäallerginen isäntä on vähän eri mieltä.. :D

Miulla mennee aina tää kirjoittaminen myöhäseen iltaan.Toiset nukkuu jo ja mie istun koneella:computer005, mutta nyt saa rauhassa kirjoittaa ja ajatukset pysyy paremmin kasassa, et kelle piti kommentoida.
Oikein paljon kiitoksia kaikille onnitteluista!:) On edelleenkin vähän epätodellinen olo, että raskaana ollaan. Eilen tuntui koko päivän, että hymy yltäis "korviin" saakka. Tänään kipuilukin on jo helpottanut. Oireista vois vielä mainita että sunnuntaina miulla oli kova päänsärky( en tiiä, oliko oire) ja siihen oli pakko ottaa Panadolia. Sitten oli/on niitä repäisykipuja ku nousi äkkiä tuolista ylös tai jos aivasti.

Kattelin noita lasten raskausajan neuvolakortteja. Ekalta oon menny eka kerran neuvolaan vko 8+5, tokalta 6+2 ja kolmannelta 9+3. Aattelin, että, jos huomenna kävisin neuvolasta kyselemässä neuvola aikaa pienimmälle kesäkuuksi kun täyttää kaksi, ni jos sit samalla kysäisis itselle aikaa tai jos sit ens viikolla. Eihän sil tietty kiire oo, mut ois varattu jo valmiiksi ja ois mitä odottaa. Oonkohan ihan raskaudesta sekaisin!:rolleyes:
Täälpäin eka ultra on n.11-12 vkol ja siihen on viel monta viikkoa. Miul on polven takia vatsan uä-tutkimus 17.6, silloin miul viikot n. 8+4. Aattelin, josko lääkäriltä kysäisi, näkyykö jotain.:wink

Ilpuri: Kiva kuulla, että selkä jo parempi. Voihan siinä käydä niinkin ku meillä, että se pupuilu tuottaa tulosta!:)

Lumikello: Ymmärrän huolesi/pelkosi. Siulla km takana. Täällä saa purkaa mieltään, ilot, surut,huolet ja mitä vaan tulee mieleen! Sitä vartenhan myö täällä ollaan.:)Toivon,että nyt pieni pysyy mukana ja kaikki on hyvin.:)Mennään vaik yhes sinne tammikuisiin ku siltä tuntuu, eiks vaan?
Ei miullakaan oo kiire viel mennä sinne, kyllä sinne ehtii ku sen aika on. Täällä on niin mahtavaa porukkaa, ni en haluaisi teistä luopua!:sad010Ja vaikka siirryn sinne joskus, tulen kyllä tänne moikkaamaan teitä ku haluan tietää mitä teille kuuluu, ootte tulleet niin tärkeiksi tään yritysmatkan aikana!:)

Aile: Juu huomasin, et meil vaan yhden päivän ero lasketuissa ajoissa. Saa tosiaan nähdä kuin käy. Miul kaksi ensimmäistä menny yliaikaisiksi, eka 41+5 ja toka 42, molemmat käynnistettiin. Viimeisin käynnistettiin viikoilla 38+4 ku painoarvio oli 4020g. Poika syntyi 38+5, 4204g.:)

Nuuhku: Pahoittelut menkoista!:sad001

Pahoittelut Kyfi86 keskenmenosta!<3:hug013

Azalea: Ihania ultrakuulumisia!:)

Nennaa: Voi ku saisit ajan lääkärille jo piakkoin.:)

Puhvis: Olitko se sie, joka lisäsit miut plussanneisiin? Kiitos!:)

Mami91: Paranemisia!:)

Irmis: Voi ei! Voimahalaus:hug013ja tsemppiä! Kyllä teki pahasti sinnuu kohtaan!:angry4

Aphrael: Onnea!:) Siellähän näkyy kaksi viivaa! Paljon vauvaliimaa ja tarrasukkia pienelle matkaan mukaan!:smiley-bounce016

Muokattu viimeksi:
onnea plussanneet mashaAllah :)

plussatuulia kaikille tasapuolisesti :)

minä toivotan hyvää yötä, huomenna alkaa neulominen inshaAllah virkkaamisen ja nappien kiinnityksen jälkeen. sain nimittäin 1kg taivaansinistä ja 1kg valkosta puuvillalankaa eli alan tekeen kesäneuleita ku on ohutta lankaa :) tänne on luvattu 90km/h tuulta huomiselle ja se myrsky alko jo...

Kiitos kaikille onnitteluista. Katsotaan nyt kuinka tässä käy. Laskurin mukaan la taisi olla 28.1. eli tammikuisiin mahdun vielä minäkin. Mun esikoinen syntyi lopulta 41+4 tms kun ei annettu syntyä 28+ ja nuorimmainen syntyi 39+6 kun la olis ollut 11.11.11 :D Mutta mä testailen vielä pe tai la saadakseni paremman viivan. Joka tapauksessa meidän kulkemisongelma lauantaisiin häihin ratkesi eli mä olen kuskina ;)

Nuuhku, Kun näin sun testikuvan niin ehdin jo innostua, että tulet mun mukana tammikuisiin. Tyhmät menkat!

menee nyt omanapailuksi, mutta joo, ihmekään että ei pariin päivään jaloillaan oo meinannu pysyä kun hempat oli romahtanu 148-->100 no nyt napsittu lisärautaa ja vuotokin jo vähenemään päin, (siis ei tarvitse jatkuvaan yösidettä olla vaihtamassa), tarkistusultra näillä näkymin jää ens viikkoon minne olikin varattuna 12rv:n ultra. ja ei, en elättele toiveita että siellä mitään enää näkyisi, sen verran suuria hyytymiä tuli, massiivisen verenvuodon lisäksi jotta haluan vain tarkistaa että kohtu on tyhjänä ja pääsee ns.eteenpäin. kirjoitus voi kuulostaa tunteettomalta, mutta tavallaan itkut on jo jossain määrin itketty tältä erää ja asialle kun ei mitään mahda niin "etiä päin sano mummo lumessa":)

ja niin, onnea kaikille plussanneille :)

Kyfi86 :/ oon niin pahoillani.. <3 sulla on kyllä superhyvä asenne :) tottakai se sattuu tietysti mutta hyvä että sinulla on toivoa edessä päin !

Gatusa, toi myrsky kuulostaa tosissaan aika pelottavalta :( ei taida suomessa tommosia tuulennopeuksia olla vaikka nyt pohjoissuomen alue onki hautautunu aika lahjakkaasti veden alle niin tuo tuuli kuulostaa pahalle.. :S

Aphrael, lumikello , onnee teille :)

On. Njooh tosiaan mittailin aamulla TAAS lämmöt ja 36,8.en oikee tajuu..n mikähän se eilinen mittaustulos oli aamulla ku siitä lähtien nyt kuitenki ollu lämmöt korkeella kuitenkin... No ota näistä nyt selvä.. xD huomen aamua miettien ku testaan dpo11 sit.. melkein pitäs käydä lisää testejä ostamassa ku ei oo ku enää 2 ja sit digitesti mut sitä en tuhlaa ennen ku oon ihan varma et jtn tapahtuu... Mua vaan pelottaa että jos mä plussaan ni meen suoraan sit yksin helmikuisiin :o en kyl tosiaan usko että voisi tärpätä ekalla kerralla vaikka aika olikin enemmän ku kohdallaan pupuilun suhteen.. ja jokseenkin jos sit plussaisinki ni tuntuu epäreilulta sitten että kyllä mä nyt voin hetken vielä oottaa jotta esim. Te jotka ootte jo ihan liian kauan oottaneet ni plussaisitte ennen minua.. nojoo oottelen kuitenki edelleen sitä tätin saapumista paikalle.. vaikka lämmöt onki oudot..

BB kp 25/29 dpo10

Mannikka, en taida nähdä mitään sun testissä. :sad001

Niemja, onnea vielä kun pääsette pian kirjoittamaan kämpän paperit! On se vaan hieno hetki. :)

Larissa, hienoa kun on uus vessa teillä. Toivottavasti tuhru pysyy poissa!

ninukki, toivottavasti sun pojalla on hauskaa Turkissa ja lentokone ei jännitä liikaa (lasta, tai kotiin jäävää äitiä :wink).

Lissu, keväinen parvekkeen sisustus on niin kivaa! Mekin ollaan laitettu parveke kesäkuntoon, enää pitäis puuhata valmiiksi kissojen parveke-kiipeilypuu. Ollaan kiinnitetty (no hyvä on, vaimo on kiinnittänyt) parvekkeen perälle ison männynoksan, ja enää pitäis kiinnittää sinne tasot. Eilen maalattiin ne puuvahalla. Sit pääsee kissat kattelemaa pihalle.

Aphrael, hienot on viivat! :cool:

Meritähti no pöh, kumpa sun ovistestiin tulis nyt pian plussa!

Lucky toivotaan että niskakipu pian hellittää ja lääkkeet alkais purra.

Junibea, hyvä että teillä on suunnitelma lääkäriin menosta, ei tartte ikuisuuksiin pohtia että mitä kierto nyt meinaa tehdä.

Silv oi pupuvauvoja, vitsi miten söpöä! :Heartblue Ne pikku nenät mitkä nötköttää ylös-alas... :grin

Nuuhku voimia :hug013

Taikatuuli hyvä suunnitelma, kätevään aikaan sun polven ultra. Onni onnettomuudessa. :wink

Gatusa, kulostaa ihanilta kesäväreiltä sun langat. :)

Kyfi, ihailtava asenne sulla. Hyvä että lääkäri valmiiksi varattuna, niin voi tarkistaa tilanteen.

Bb, tuskin sun tarttee kauan yksin olla helmikuisissa jos sinne pääset. :grin

On. Vielä rento ja hyvä fiilis tästä kierrosta. Yritän olla laskematta dpo:ta, jos ei ihan niin vahtais tuntoja (hah, se toimii varmaan :rolleyes:). No kp taitaa olla 17/31.

Joku oli niitä greippimehuja pohtinut, niin minä juon tätä
ImageUploadedByVau Foorumi1432188692.013554.jpg

ImageUploadedByVau Foorumi1432188704.906979.jpg

ImageUploadedByVau Foorumi1432188715.545282.jpg

Tai siis oon ihan koukussa tohon! :D

Tsemppiä piinailijoille! <3

Takaisin