Raskaaksi 2015

Onko tuo nyt vai ei :o

Liitteet

• 1431926692554.jpg
    1431926692554.jpg
    14.8 KB · Katsottu: 224
Lume, ehkä parin päivän pääst vahvemmat :)

Mymmelisti jospa sit ens kierrosta tärppäis :) kuulostaa ihan kiinnittymisyritykseltä..

Haikaranyytti, oiskohan se verestä otettava sen verran hankalampi (kalliinpi) ettei ihan herkästi sitä anna tehä?

Nii en tiiä mutta mitä oon näitäki lukenu ni kyllä muualla vaan niihi pääsee! :(
Ja meille se on sama mitä makso ku halutaan siihen... Pitää varmaa mennä yksityiselle ku ei tääl saa hoitoa :( ketuttaa ja itkettää ni vietävästi!

Onhan se mannikka plussa ;)

Haikaranyytti, se on varmasti kalliimpi ja yleensä pissatesti jo näyttää raskauden.

On. Jee eilen päästiin pupuilee! Olipas outoa olla viikonloppu erossa miehestä. Womanlog ennusti ovista tälle päivälle mut ovistesteissä ei kyllä näy yhtään mitää eli ei taida ovista tulla :( ainakaa vielä. Hitto. Jos tää kierto viel venyy ja perseilee ni vois käydä yksityisel gynel pyörähtää.

Ihana asenne sulla mymmelisti <3 voimia sinne!
Lume, siihen asti on toivoa kun ei oo täti saapunut!
Mannikka, nään viivan paikan, toivottavasti vahvistuu.

Moi tänne kaikille uusille ja vanhoille! En tiedä muistaako minua enää kukaan mutta tulin taas pitkästä aikaa vähän lueskeleman tänne kuulumisianne. Olisi kiva kuulla onko täällä "tuttuja" plussanneita. :) Jos tunnistatte itsenne niin kertokaa ihmeessä :)
Me täällä ollaan saatu juuri ekassa ultrassa vahvistus että kaikki on kunnossa ja pikkuinen hienosti matkassa. Laskettu siirtyi viidellä päivällä eli nyt 16.11. Ja viikko 14 alkoi tänään :) Paljon tsemppiä teille ihan kaikille tilanteesta riippumatta!

mannikka nään viivan. Uutta testiä parinpäivän päästä ja toivotaan vahvistumista.

on. tänne ei mitään uutta. Yön aikana ei täti vielä tullut kylään. kp 36/34-35

No tadaa :D viiva on vahvempi kuin illalla, mitta silti tooosi hailakka. Eli marssin apteekkiin parin päivän päästä. Nyt mulla oli toi rfsu testi. Aavistus vaaleanpunaista näkyy testissä. En tiiä uskonko vai en vaikka näkyy tästä pytyltäkin kun on tossa pöydällä. :o

Mymmelisti, tolla asenteella on pakko tulla pysyvä plussa tässä uudessa kierrossa! :)

Mannika, kyllä siinä haamu näkyy eli sille vahvistumista! :)

Lume, huomenna tai ylihuomenna uusiksi niin ehtii hcg tuplaantua :)

Aile, kuvaa vaaditaan! ;)

Minttulaku, kiva kuulla susta ja ihanaa että siellä on kaikki hyvin! <3

Mannikka nyt näkyy jo eiliseen verraten ihan hailakka viiva ! :)

Lume, jospa se ois huomenna vahvistunu enempi :)

Mymmelisti <3 !! Jotain tapahtui ja ens kiertoon toivottavasti uudestaan!
Näistä on hyvä mainita siellä polilla ;)

Haikaranyytti, minä oon tottunu että ei oteta tosissaan missään puhelinlinjoissa eikä kunnallisella lääkärilläkään liiemmin.. yksityisellä oon käyny nää gyneasiat suosiolla vaikka maksaakin maltaita niin saa haluamansa hoidon kyllä. Kerran kävin kunnallisella tässä kevään aikan ku oli jtn tulehdusoireita ja siellä vaan tokas että jos ei erikoislääkäri nähny viimeks mitään yksityisellä ni tuski siellä mitään on... Että joo.. itsediagnosointi ja google.fi on hyvä väline :D ja sit kun on aineistoa ni eikun yksityiselle se kyllä palvelee :) mä tosiaan viimeks kirjotin A4 paperin täyteen asioita ja käytiin ne kaikki siitä läpi :)

Mymmelisti enskierto on niin teidän! Ku on se lääkäriki ;)

Lume toivotaan että viiva vahvistuis!

Mannikka nyt mäki nään jotain, vahvistumisia :)

Mannikalla näkyy testissä mun silmiin haamu, jossa on väriäikin. Vahvistumista Mannikan viivoille. :Heartred
Toivottavasti Lumenkin viivat vahvistuu. :Heartred

Mulla on herkkispäivä meneillään... kaikki asiat itkettää.. ei sillain et ois paha mieli. vaan sellanen hymy huulla itku.. tiiättekös?? :smiley-bounce022 Kävin viemässä pienet päiväkotiin ja juuri silloin sinne tuli mullekin tuttu äitiyslomalla oleva työntekijä näyttämään vauvaansa.. ja meinas itku itellä tulla.. ja jostain syystä mulla näkyy facebookissa kovasti vauva-aiheisia mainoksia ja raskaustesti-mainoksia.. no ne on saaneet mielen herkistymään.. mut ei tää oo ollenkaan sellasta epätoivoista vaan ennemminkin sellasta ennakko-onnea (onko edes olemassa tollasta sanaa), että mekin saadaan vielä joskus kokea samanlainen onni. Viimeks eilen illalla miehen kanssa puhuttiin että ei tunnu yhtään siltä että meidän perhe ois valmis.

Mulla ihan sellasia kipuja et tarkottas menkkojen alkamista.. inhottavaa jomottelua.. mut ei menkkojen pitäs alkaa vasta kun viikonloppuna.. tuskin nää mitään sen kummepaa tarkoittaa, koska viime kierrossa oli samanlaista jomottelua ja niin vain menkat alkoi ja vieläpä liian aikaisin.MItään raskauteen viittaavia oireita ei ole.. tai no repäisykipuja, mutta eipä ne viime kierrossakaan mitään tarkoittaneet. No anyway tänään kp 32/37, dpo 9. Ei ole vielä pakollista tarvetta testata.. toivottavasti ei tuukkaan vielä moneen päivään. 2 liuskatestia ja yksi digitesti on kaapissa odottamassa sopivaa hetkeä.

Mami91 ja Bb, hienoa kun ootte onnistuneet lopettamaan tupakoinnin! :)

Lume, ehkä näen sun testissä väriä mutta en oo varma. Mulla ei kyllä mitään viivalaseja ole.

mannikka, öö ehkä näen jotain sun aamuisessa? Mutta en siitäkään ole varma.

smurffiina, tsemppiä testaukseen! Ei kaikilla tule mitään raskausoireita. :)

nni älä huoli, tuskin se kerta mitään ratkaisi. :hug013 Pitäiskö sun jo varalta tehdä testi? :wink

Mymmelisti, mulla tuli samankaltainen siinä kierrossa kun luulen että oli kiinnittymisyritys! Mulla tulee kyllä usein hyytymiä, mutta ei sellasia vaaleita kuin silloin tuli.

Haikaranyytti, harmi ettet päässyt mittaukseen. :sad001 Vaikka toisaalta en ole yllättynyt; tuntuu että nykyään terveydenhuollon resurssit on niin kortilla että hyvä jos sinne pääsee edes pää kainalossa. Täälläkin monet sanoo että on neuvottu odotamaan pari kuukautta kierron alkua, ennen kuin aletaan tehdä mitään. Vaikka olis aina siihen asti ollut säännöllinen kierto, on silti normaalia että joskus heittää pidemmän kierron. Toivottavasti sulla nyt menkat alkais pian jos ei plussaa tule.

Meritähti, kumpa sun kierto nyt ei venyis taas.

Minttulaku, kiva kuulla susta, sähän oot jo pitkällä. Ihanaa että ultrassa oli kaikki hyvin.

Aile, kuvaa kehiin! :grin

On. Ovistesti vielä nega, tikutusharjoitukset jatkuu. :rolleyes: On mulla himot ainakin kohdillaan, eli toivon mukaan ovis on tulossa sieltä. Ja outoa kyllä rinnat arat, vaikka ikinä ei ole ollut oviksen aikaan. Vain just ennen menkkoja, ja parissa yrityskierrossa on kipeytyneet joskus oviksen jälkeen.
Kp14/28-32

Peukkua beislan oviksen mettästykseen!! Jospa se inssi tässä kierrossa tuottais toivotun tuloksen :)

Lume ja mannikka mä en omista viivalaseja niin en kyllä taia nähä ku viivanpaikan teiä testeissä. Jospa oon väärässä ja niissä ois väriä ja pääsisitte hyppää plussa-aallon kyytiin :)

Mymmelisti mä niin vahvasti uskon että sulla oli kiinnittymisyritys koska en omista viivalaseja ja sun testissä näin selkeesti väriäkin! Kyllä tuo on selkee merkki että tässä kierrossa pienen saatte tarttumaan tiukasti matkaan <3 :)

Minttulaku aivan ihana kuulla susta! Hui kun siellä ollaan jo pitkällä!! :)

Voi nyytti! Oon pahoillani! :/ mä olin varma että plussaat! Mutta en ehkä kuitenkaan syö mun ihanaa rusetti pipoo ;) ens kierrossa sitten plussaat! :)

Mymmelisti.. Olen pahoillani. Mutta kyllähän siellä jotain on yrittänyt tapahtuakkin! Ja tämähän vaan voi ennustaa sitä että ens kierto on se teidän kierto:)

Lume testissä näkyy jotakin toivotaan että siittä vahvistuisi! :) ja ihana haukku vauva!:)

Mannikka kyllä siellä jotakin näkyy! Hurjaa! Vahvistumista! :)

Myy paljon paljon tsemppiä tulevaan leikkaukseen! Toivotaan että toipuminen on nopeeta ja pääsette pian yrittämään uudestaan ja pienen syliin asti :)

On. Tääl ei ihmeempää... Vv:tä lorisee joka siis mun tapauksessa tuskin tarkoittaa yhtään mitään... :D nyt siis dpo 11 (jo kai?!?)

Onnea Beisla oviksen metsästykseen! Eiköhän se ole tuloillaan kun on noin hyvät oireetkin! ;)

Tahtoo lisää plussatestien kuvia! :D oikein jännittää, kun lähiaikoina on niin monia testaavia taas :)

Nuuhku, milloin meinasit testata? ;)

Täällä ei myöskään ole "kuivaa kautta" taaskaan näkynyt ja tissit on tuhottoman kipeät. Eli ihan normimeininki tässä vaiheessa kiertoa mulle :D

Larissa kp 20/27-31, dpo 5

Lumelle onnittelut ihanan pienen perheenjäsenen kotiutumisesta :)
Jotain hailakkaa viivaa mä olen näkevinäni, vahvistumista! :)

Mannika, tervetuloa minunkin puolestani!
Kyllä mä tossa jotain ihan vähän näen, mutta onko siinä väriä niin en tiedä. Uutta testiä vaan kehiin parin päivän päästä :)

Aphrael, tikutin ja kivut tuli plussaa seuraavana päivänä hyvinkin selkeästi eli ovispäivä on varma.
Vähän epäilen että myöhäisestä oviksesta huolimatta kierto yritti pysyä samassa kuin viimeksi(27pvää)kerta pieni vuotelu alko kp28. Tiedä sitten. Äsken tarkistin, niin edelliset lutikset on ollu 12,17,13. ohan nois vaihtelua..

Lissu,ihanaa että se sun mies vihdoin kotiutuupi, varmasti huikee fiilis pitkän eronjälkeen :)

Beisla, pitää nyt varmaan tovi seurailla. Mähän imetän vielä,niin sanoisivat varmaan vaan että kierron heittelyt johtuu siitä..
Toivottavasti siellä ovis pian, niin kp12 inssistäkin ois hyötyä :)

Lumikello,kiitos ja ihanaa raskausaikaa sulle ♥

mami,samaa mieltä et polttamisen lopettaminen on rankkaa! Onnittelut siis jokaiselle siinä onnistuneelle :)
Itse lopetin 15v polttamisen jälkeen kun esikoisesta plussan sain, melkein kolme vuotta olin polttamatta ja ratkesin uudelleen ja lopetin nyt taas kun kuopusta aloin odottamaan, niin ja kerran lopetin siinä välissäkin mutta kun kkm selvisi, niin tupakka syttyi samoin tein.. Polttamatta siis pian 2v ja edelleen tekee välillä mieli. Mut lopettaminen on niiin vaikeeta ja kamalaa, et parempi olla alottamattakaan enää.

Minttulaku,kiva kuulla että siellä n kaikki kunnossa, ihanaa raskausaikaa :)

Aile, voi kun jänskää!!

Mymmelisti, sulla on kyllä ihana asenne! Ei voi kuin ihailla :)

Junibea, toivottavasti siellä herkistelyt tarkottais plussaa! :)

Nuuhku,ihana olet, ei tartte syödä pipaa ;)

Täällä kp2 meneillään ja vuoto jo normaalia. Mieli meinaa olla herkillä ja pientä alakuloakin ilmoilla. Mä en itke juuri koskaan, mieskin on tainnu nähä mun itkevän ehkä 2 tai 3 kertaa koko suhteen aikana, mut tänään jo saanu useamman kerran silmäkulmia pyyhkästä. Ihme tunnevyöryjä millon mistäkin ja näitä ollujo jokusen päivän. Huoh.
Miehellekkin totesin aamulla et meinaa olla vähän alakuloinen olo, niin mies paineli suoraan jääkaapille ottamaan vehnistä ja sit vitskut, kai se ajatteli et mun mieli sillä paranee :D
Kävi tuo tytön kanssa ulkoilemassakin hetken niin sain olla tovin yksin kotona ja huilia, eli istua teekupin kanssa lukemassa foorumia :)
Mä' sain nyt tädin saapumisesta ionnostuksen tehdä vihdoinjotain tuon meidän 1v3kk yöimetysten suhteen, eli unikoulu(lempeä perhepetiunikoulu)alkoi viime yönä! Tarkoitus olis saada alkuun 7h imetyksetöntä aikaa ja ipanan oppia nukahtamaan pelkkään hellittelyyn ja haliskeluun tissin sijasta.
Nää ekat kolme yötä annetaan klo 23-06.00 välillä tissiä herätessä vaan hetken ja sit pois ennen nukahtamista, ihmeen vähän aikaa tuo lopulta protestoi ja nukahti sit kainaloon ilman tissiä suussa ♥
saas nähä miten sit menee ne yöt,kun ei saa tuolla samalla aikavälillä tissiä ollenkaan..
Mut jospa nää yöimetysten lopettamiset tekis hyvää mun kierroille ja raskautusmimahiksille :)

Hei muuten, kuinka moni käyttää RFSU:n ovistestejä? kokemuksia? Mä niillä sain viimekierrossa plussan, niin ostin samoja taas. Mä siis todella luulen että kun stressasin tikuttamista(oli eka kerta) niin sillä siirsin ovista ite ja kerta en pc:n testihin saanu kuin hailakoita viivoja ja ne loppu ennen ovista ja sit vaihoin merkkiäja plussa tuli,niin en uskaltanu ostaa pc:tä etten taas stressaa ja siirrä ovista :D

Junibealle malttia ja Beislalle ovisonnea! Nuuhku testaatko milloin?

Ai kamala kun tekis mieli vaan testata lisää :D pitää kyl viimeestään to aamuna testata ei-halpistestillä ku iltapäivästä on esikon neuvola ni voi kysellä samalla ultra-aikaa jos nyt onki plussa.. Viimeset kuukautiset ollu aika tasan vuos sitte et ei voi oikein niistä ennustaa :rolleyes::eek:

Meillä tapahtuu jotain hassua, mies on ihan varma et oon nyt raskaana ja ite en oikee viel usko :eek:

Takaisin