Raskaaksi 2015

Lume jospa siel aamulla näkyis vahvempaa :)

Soma ja mami91 onpa kiva jännätä yhdessä :) ei tosin oo odotukset kovin korkealla.. mut aina voi toivoa ihmettä :P

Lume, varovaiset onnittelut, sillä kyllä noissa kuvissa hentoa haamua näkyy ;)

soma, bb ja mami91 tää tyttö jännäilee myös sitten teidän kanssa samaan aikaan ;) ei oo täälläkään toiveet korkealla tähänkään kiertoon :'D nyt menossa kp 19/27-31 ja dpo 4

Mannikan testissä en näe mitään :(

Mannika: ylimmässä testissä nään todella hailakan viivan paikan. Muissa en saa näkymään mitään. Toivotaan että viiva vahvistuisi! :D

Lucky /kp 26 "kierron loppu lähestyy... vielä ei tartte kyllä odotella menkkoja vähään aikaan... mutta jospa olis ees puoliväli menossa :D

Hyvää yötä kaikille <3 tuun huomenn kertomaa mitä tk:sta kuulu ;)
Yhen jutun haluan viel kysästä että voiko myö hiusten rasvottuminen olla raskausoire tai sit mun hormoonit on joteki muuttunu :D ???
Ku mä oon aina omistanu semmoset hiukset et ne ei kyllä ehi koskaan rasvottua nut herranjestas pesin ne eilen ja nyt on kunnon liimaletti :D

Haikaranyytti: voi rasvottua hiukset enemmän mutta jokaisella on niin yksilölliset nuo oireet...

Lume, ihana karvavauva teillä :Heartred viivan vahvistumista odotellessa :)

Mannikalle myös peukut pystyssä, että viiva vahvistuu :)

jm kyseli päänsärystä. En tiedä, kuinka hyvä oon vastaamaan tähän, ku oon "päänsärkysuvusta" ja kyseisestä vaivasta kärsiny enemmän ja vähemmän jo melkeen 10 vuotta. E-pillereitä syödessä särki pää lähes joka päivä, mut nyt lopettamisen jälkeen huomasin, et kierron puolessa välissä särki huomattavasti enemmän ja muuten on useampia päiviä putkeen, kun ei särje ollenkaan

Myylle voimia ja tsemppiä jatkoon :Heartred kyllä miehesi varmasti mielensä muuttaa, kun saatte ensin sinut kuntoon :)

Alkoholista vielä sen verran, että vaikka ei kiinnittymiseen mitenkään vaikuta, niin kyllä mulla on siitä illasta ihan kamala morkkis edelleen. Olin niin kahden vaiheilla, että menenkö vai en ja vielä matkalla sinne teki mieli kääntyä ympäri. En tiedä mikä voima munt sinne pakotti :wacky: kai mun piti saada "mahdollisesti viimeinen ryyppyreissu ennen raskautta", vaikka en edes tiedä tärppäsikö tässä kierrossa vai ei. Toivoa voi aina... Mutta tosiaan ennen perjantaita kunnon humalassa olin viimeksi vappuna, jolloin täti oli pakkaamassa kamojaan. Senkin jälkeen olen juonut vaan yhden lonkeron, kun istuttiin iltaa kaverin luona. Ei vaan tahtoisi enää alkoholi maistua, mikä on aika outoa, kun normaalisti on pakko päästä vähintään kerran viikossa baariin.
Positiivista on myös, että menkkajomot on pikkuhiljaa tulleet takasin polttelevan tunteen kera, että toivoa on vielä. Olin taas pari kertaa tänään ihan varma, että hanat aukee, mut ei mitään. Edelleen oksettaa silloin tällöin oikeen kunnolla...

Joku meinasi, että mun o-testit viittaisi tulevasta plussasta. Tää sai leveän hymyn mun huulille ja tuli tosi hyvä mieli. Joten kiitos :) o-testejä on vielä 2 tuolla kaapissa, joten katson nyt vielä vahvistuuko viiva vai jatkuuko vahvuuden vaihtelu :grin vielä pitäisi viikon verran malttaa odottaa saapuuko täti vai ei

Eiku niii hyvä huomio, mä pesin eilen hiukset vauhdilla tervashamppoolla ku kaupat oli ki ja mun shampoo mitä aina käytän oliki huomaamatta tyhjä :D haha olenpa fiksu, joten kiitos huomiosta -nni :)
Toivotaa että huomenna viisaampana eli erittäin onnellisena jos olen vihdoin 2 vuoden yrittämisen jälkeen raskaana tai maansa myyneenä... ;)

Tein sen testin ja ei se ollu yhtään vahvempi ehkä peräti haaleampi kuin eilen.... Nyt ei auta ku odottaa :)

Oon kamala hirveesti vaan omanapailen!

Eilen alko vuoto semmosta kirkkaan punasta. Aamuyöllä kun heräsin (4.00) niin tuli semmonen hyökyaalto ja vessassa kun pyyhin niin paperiin tuli semmonen isompi klimppi mitä aikasemmin ei oo ollu ja tutkailinkin sitä vähän ei ede hajonnu vaikka kokeilin (toisinkun semmoset veriklimpit hajoo) joo anteeks jos oli liikaa inffoo :D
Eli siiis se olis ollu |---| näin lähellä et tammikuussa olis ollu ike sylissä? :) se varmaan oli joku kiinnittymis yritys ja siks tuli viivatkin siihen testiin!
Nyt samalla kaavalla ens kiertoon!! Lisään vaan foolihapon! :)

On se kiva soittaa tk:n ja polille ku kumpaakaa ei kiinnosta juuri yhtää eikä anna lähetettä Hcg mittaukseen :( "kyllä me voidaan normi pissanäytte ottaa" että mä oon vihanen!!!
Miks mulla ei muka o oikeus päästä siihe verikokeeseen ? Onks ne niiltä pois?

Takaisin