Nuuhku, mäkin mietin että milloin testaat? :)
Nyytti, tsemppiä unikouluun! Alku ainakin mennyt hyvin. Varmaan tulee vielä myös protestointia, mutta pysykää lujana niin kyllä se siitä. :) Jospa sun kierto tosiaan korjaantuisi sen myötä.
Gatusa, kiva kun pääset jo ostoksille niin saat kohta kaupan pyörimään. Ite vaan tykkään myös neuloa kovasti ja kaapit pursuaa, mutta eiköhän täältäkin foorumilta löydy innokkaita ostajia. :)
Bb, kuulostaa ihan mun pohdinnalta kiertojen loppupuolella. Paitsi noi suvun lapsettomuudet, en oikein ole perillä kuinka helposti meidän suvussa on tärppi käynyt. Mutta mieli heittää suuntaan ja toiseen, tietää ettei pitäis laskea oireiden varaan mutta silti niitä on mahdoton olla huomioimatta.
Nennaa jee, tosi hienoa!

Ja vielä että sattui noin mukava lääkäri, johan oli onni ettei käynyt huono tuuri toista kertaa.
Haikaranyytti, hyvä että sulla oli parempi onni sairaalassa.
Ipaipa, tervetuloa! Toivottavasti sun kierto tasaantuu pian ja tärppi käy. :)
Kiitos kaikille ovistsempeistä. Mä nyt kävin googlaamaan ovislimoja. Muistan, että joku (sori, en muista kuka) linkkasi tänne muutama päivä sitten ovislimoista linkin, jossa oli kuulemma myös kuvia. En silloin ollut paikassa jossa oisin voinut avata sen, mutta nyt omalla googlauksella taisin löytää saman. Oli todella hyödyllinen! Laitan sen vielä tähän jos joltain muultakin oli mennyt ohi. (ällövaroitus, kuvia!)
http://luomupimu.blogspot.fi/2011/11/ovulaatiolima-ja-muita-valkovuodon.html
Mutta pitää sanoa, että olisinpa nähnyt tuon jo puoli vuotta sitten. Olis tikutuskin voinut olla stressittömämpää ja helpompi suunnitella inssejä, mutta tästä eteenpäin voin ainakin tarkkailla enemmän. Joka tapauksessa tuon perusteella ovulaatio on kyllä tulossa mun luo, ei ihan ehkä ovislimoissa olla mutta melkein.