Lumelle onnittelut ihanan pienen perheenjäsenen kotiutumisesta :)
Jotain hailakkaa viivaa mä olen näkevinäni, vahvistumista! :)
Mannika, tervetuloa minunkin puolestani!
Kyllä mä tossa jotain ihan vähän näen, mutta onko siinä väriä niin en tiedä. Uutta testiä vaan kehiin parin päivän päästä :)
Aphrael, tikutin ja kivut tuli plussaa seuraavana päivänä hyvinkin selkeästi eli ovispäivä on varma.
Vähän epäilen että myöhäisestä oviksesta huolimatta kierto yritti pysyä samassa kuin viimeksi(27pvää)kerta pieni vuotelu alko kp28. Tiedä sitten. Äsken tarkistin, niin edelliset lutikset on ollu 12,17,13. ohan nois vaihtelua..
Lissu,ihanaa että se sun mies vihdoin kotiutuupi, varmasti huikee fiilis pitkän eronjälkeen :)
Beisla, pitää nyt varmaan tovi seurailla. Mähän imetän vielä,niin sanoisivat varmaan vaan että kierron heittelyt johtuu siitä..
Toivottavasti siellä ovis pian, niin kp12 inssistäkin ois hyötyä :)
Lumikello,kiitos ja ihanaa raskausaikaa sulle ♥
mami,samaa mieltä et polttamisen lopettaminen on rankkaa! Onnittelut siis jokaiselle siinä onnistuneelle :)
Itse lopetin 15v polttamisen jälkeen kun esikoisesta plussan sain, melkein kolme vuotta olin polttamatta ja ratkesin uudelleen ja lopetin nyt taas kun kuopusta aloin odottamaan, niin ja kerran lopetin siinä välissäkin mutta kun kkm selvisi, niin tupakka syttyi samoin tein.. Polttamatta siis pian 2v ja edelleen tekee välillä mieli. Mut lopettaminen on niiin vaikeeta ja kamalaa, et parempi olla alottamattakaan enää.
Minttulaku,kiva kuulla että siellä n kaikki kunnossa, ihanaa raskausaikaa :)
Aile, voi kun jänskää!!
Mymmelisti, sulla on kyllä ihana asenne! Ei voi kuin ihailla :)
Junibea, toivottavasti siellä herkistelyt tarkottais plussaa! :)
Nuuhku,ihana olet, ei tartte syödä pipaa

♥
Täällä kp2 meneillään ja vuoto jo normaalia. Mieli meinaa olla herkillä ja pientä alakuloakin ilmoilla. Mä en itke juuri koskaan, mieskin on tainnu nähä mun itkevän ehkä 2 tai 3 kertaa koko suhteen aikana, mut tänään jo saanu useamman kerran silmäkulmia pyyhkästä. Ihme tunnevyöryjä millon mistäkin ja näitä ollujo jokusen päivän. Huoh.
Miehellekkin totesin aamulla et meinaa olla vähän alakuloinen olo, niin mies paineli suoraan jääkaapille ottamaan vehnistä ja sit vitskut, kai se ajatteli et mun mieli sillä paranee :D
Kävi tuo tytön kanssa ulkoilemassakin hetken niin sain olla tovin yksin kotona ja huilia, eli istua teekupin kanssa lukemassa foorumia :)
Mä' sain nyt tädin saapumisesta ionnostuksen tehdä vihdoinjotain tuon meidän 1v3kk yöimetysten suhteen, eli unikoulu(lempeä perhepetiunikoulu)alkoi viime yönä! Tarkoitus olis saada alkuun 7h imetyksetöntä aikaa ja ipanan oppia nukahtamaan pelkkään hellittelyyn ja haliskeluun tissin sijasta.
Nää ekat kolme yötä annetaan klo 23-06.00 välillä tissiä herätessä vaan hetken ja sit pois ennen nukahtamista, ihmeen vähän aikaa tuo lopulta protestoi ja nukahti sit kainaloon ilman tissiä suussa ♥
saas nähä miten sit menee ne yöt,kun ei saa tuolla samalla aikavälillä tissiä ollenkaan..
Mut jospa nää yöimetysten lopettamiset tekis hyvää mun kierroille ja raskautusmimahiksille :)
Hei muuten, kuinka moni käyttää RFSU:n ovistestejä? kokemuksia? Mä niillä sain viimekierrossa plussan, niin ostin samoja taas. Mä siis todella luulen että kun stressasin tikuttamista(oli eka kerta) niin sillä siirsin ovista ite ja kerta en pc:n testihin saanu kuin hailakoita viivoja ja ne loppu ennen ovista ja sit vaihoin merkkiäja plussa tuli,niin en uskaltanu ostaa pc:tä etten taas stressaa ja siirrä ovista :D