Mää vaan kokeilin lopettaa, ei siis ollu mitään paineita onnistumisesta tai epäonnistumisesta. Eka olin sähköröökillä mut se ei ollu mun juttu niin lopetin. Sit 2 ekaa oikeeta röökitöntä päivää kävin ulkona imeskelemässä tikkaria Sen jälkeen olin ilman mitään apuja, ja yllätyin kun en retkahtanu kertaakaan, enkä oo koko 2,5 vuoden aikana retkahtanu :O
Lumella ekassa nään ehkä jotain mutta kahdessa muussa näkyy viivanpaikka. Mulla oli noita ja jos tulee se kupru testiin niin näyttää selvempää paikanviivaa mutta toivotaan että on tärpännyt !!
Voidaan jännätä BB yhdessä Sitä kierron loppua kohden toivo aina kovasti herää, mutta tippuu korkealta kun täti kurvaa aina paikalle. Ois kyllä mahtavaa saada se plussa ja vielä mahtavampaa oma pienokainen syliin.
Soma ja bb mulla on nyt kp 18/ 27-30 yleisimmin on kyllä 27-28. Että liityn teidän joukkoon jännäileen, vaikka mun mahkut plussaan onkin minimaaliset. :)
On. Täällä huomenna 36/34. Mies sanoi että hakee kuulemma huomena apteekista testin jos tarvetta. Eli tiistai aamusta sit pääsis testaamaan. Itse en kyllä raskauteen usko. Ei ole mitään oireita. Väsymys ainoastaan mutta sekin johtuu paljolti kun nuorin ollut kipeä ja heräillyt yöllä paljon.