Raskaaksi 2015

ImageUploadedByVau Foorumi1431890068.869377.jpg

Siis anteeks nää kuvat tuli miten sattuu mä en osaa käyttää enää tätä :o kiitos ! Toivotaan <3

Lume, mä nään kans ja mun silmään tossa on väriäkin! Nyt toivotaan viivalle pikaista vahvistumista että saat tulla tuonne tammikuisiin! <3 :)

Lume mä nään väriä sun testissä!

Bb 28pvä tädin pitäis laskujen mukaan kurvata paikalle. Kuulun hätäisiin testaajiin, joten teen testiä varmaan ensi viikonloppuna :D

Mää vaan kokeilin lopettaa, ei siis ollu mitään paineita onnistumisesta tai epäonnistumisesta. Eka olin sähköröökillä mut se ei ollu mun juttu niin lopetin. Sit 2 ekaa oikeeta röökitöntä päivää kävin ulkona imeskelemässä tikkaria :grin Sen jälkeen olin ilman mitään apuja, ja yllätyin kun en retkahtanu kertaakaan, enkä oo koko 2,5 vuoden aikana retkahtanu :O

Muokattu viimeksi:
Lumella ekassa nään ehkä jotain mutta kahdessa muussa näkyy viivanpaikka. Mulla oli noita ja jos tulee se kupru testiin niin näyttää selvempää paikanviivaa mutta toivotaan että on tärpännyt ;)!!

Lume kyl tos viimesimmässä näkyy jo hyvinki jotain :)

Soma, meil on aika yhtä aikaa piinailut :) mul pitäs tätin kurvaa 26. pv viimestään womanlogin mukaan :)

Voidaan jännätä BB yhdessä ;) Sitä kierron loppua kohden toivo aina kovasti herää, mutta tippuu korkealta kun täti kurvaa aina paikalle. Ois kyllä mahtavaa saada se plussa ja vielä mahtavampaa oma pienokainen syliin.

Soma kp17/28

Okei en tiiä saaks noist kuvist selvää.. Tosi hankala kuvata. Toi mis on kaks testii on ne 10mlU ja toi yksittäine 25mlU

Liitteet

• 1431891045280.jpg
    1431891045280.jpg
    30.5 KB · Katsottu: 236
  • 1431891067510.jpg
    1431891067510.jpg
    24.3 KB · Katsottu: 194
Lumelle vahvistumista! Mulla ei oo viivalaseja mutta jotain pientä siellä näkyi...

Mannikan testissä en valitettavasti nää mitään, toivottavasti väriä alkaa ilmestymään!

lume näen viivaa.

On. Täällä huomenna 36/34. Mies sanoi että hakee kuulemma huomena apteekista testin jos tarvetta. Eli tiistai aamusta sit pääsis testaamaan. Itse en kyllä raskauteen usko. Ei ole mitään oireita. Väsymys ainoastaan mutta sekin johtuu paljolti kun nuorin ollut kipeä ja heräillyt yöllä paljon.

Siis anteeks mä oon ihan shokissa enkä toivo kyllä liikoja. Siis en oo syöny hormoneja kohta 2kk ja me ollaan maks 2 krt tässä kuussa harrastettu.

En osaa sanoa mitään... :D onko se ihan totta mut jos teki näätte jotain en oo ihan hullu :D

Takaisin