Junttura, kuulostaa hurjalta jos niin vuotaa että heikottaa. Itekin mietin jo hemoglobiinia, hyvä että käyt tarkastuttamassa. Helppohan niitä rautatabletteja on sitten napsia tarpeen mukaan.
Nyytti, voi ei!

Jos jatkuu vielä tollasena, ootko miettiny soittamista terkkarille?
nni, en usko, että juominen voi keskenmenoa aiheuttaa, en ainakaan ole kuullut että niin voisi käydä.
Mymmelisti, oon tosi pahoillan.

Varmasti kamalaa olla töissä ja esittää hymynaamaa.
Bb, voi että miten söpöjä vaatteita! Ei ihme että sorruit.
Lume, johan on onnellisen näköinen kaveri!

Mutta tee ihmeessä testi niin pääset pälkähästä.
Larissa, hyvä että tutkimukset taas etenee huomenna. :)
Mannikka, tervetuloa! Kannattaa varmaan tehdä se uusi testi, roskishaamut ei tosiaan ole kovin luotettavia. Oliko siinä varmasti väriä, vai pelkkä viivanpaikka? Onko sulla kuvaa testistä?
jm, mulla ei ole ollut päänsärkyä oviksen takia. Ei kuulosta mukavalta, mutta onhan sekin tapa tunnistaa ovis jos niin usein käy.
Myy

Toivottavasti saat pian leikkausajan ja sut saadaan entistä ehompaan kuntoon. Varmaan sun mieskin toivoo vielä lasta, kun selviätte tästä jännityksestä.
Aile, viivalle vahvistumista! :)
Aphrael, mahtavaa jos ootte löytäneet talon jonka haluatte! Ehkä se pitää ostaa pois, eipä niitä joka päivä kävele vastaan. Kaipa sitä aina jotenkin pärjää rahallisesti. :)
Mietin vielä juomista ennen plussaa. En usko että parista lasillisesta on haittaa, mutta en myöskään usko että kannattaa ottaa kunnon kännejä jos ei tiedä onko raskaana. Mun tarkoitus ei todellakaan ole syyllistää, en itsekään ole ollut ihan kuivin suin ennen plussaa. Ja itsekin olen kuullut ettei ennen plussaa voi juurikaan vahingoittaa sikiötä, mutta luin juuri lehtijutun.
http://www.hs.fi/tiede/a1431489192568 Hesarissa kerrottiin että hiirikokeessa osa hiiristä oli saanut pelkkää alkoholia juotavaksi alkuraskauden (vastasi ihmisellä aikaa rv6 asti), ja loppuajan vain vettä. Silti alkoholi oli vaikuttanut hiirten kehitykseen. No, vaikka ottais muutaman lasillisen enemmän, onhan se ihan eri kuin tuossa kokeessa hiiret oli koko alkuraskauden humalassa.
Äh, mä pelkään että kuulostan tärkeilevältä mutta itekään en tiennyt tuosta ennen kuin luin ton jutun pari päivää sitten niin halusin jakaa. Ja sen sanon vielä, että sikiöllä ja äidillä ei missään vaiheessa ole yhteistä verenkiertoa, vaan istukkakalvo erottaa verenkierrot toisistaan. Istukan avulla toki muutkin aineet imeytyvät helpommin.