Raskaaksi 2015

Junibea ja Tyttötiikeri, mulla käy melkein aina samoin, että illalla tulee tasavahvat viivat ja seuraavana aamuna vielä kontrollia selkeästi vahvempi testiviiva. Oon kuitenkin laskenut sen ekan plussaksi, mutta eipä mua ole ultrattu tai muuta niin en tiedä varmasti onko se oikea arvio. Kuitenkin siinä testipaketissa lukee muistaakseni että ovis on 24-36 tunnin päässä ekasta plussasta, joten jos myöhään illalla saa plussan, kai se voi olla myös kahden päivän päästä ovis... mene ja tiedä.

Muurahainen kiitos taulukoista, hyvä vertailla erilaisia.

jasmi, varmempi se aamupissa on jo menkat ei vielä ole myöhässä.

Mymmelisti, kiva että käyt kuitenkin moikkaamassa vaikka et niin paljon ehdikään kommentoida.

Pisama, kävipä teillä totisesti huono tuuri. Kumpa seuraava inssi tärppäisi teillä, raastavaa tuollainen odottelu ja vielä kun näytti hyvältä. :sad001

joo huomenna tai ma tai ti teen sit sen digin ku enää se kaapissa ja noita pas**ja davidin testejä.. niillä oon muutama päivänä testaillut ja ei mulla oo tullut niihin viivanpaikkoja kuten jollain muilla ja taas mulla on tullut lähes kaikkiin muihin :D tänään ekaa kertaa alkoi viivaa näkymään niissä testeissä! mä on vaa nii malttamatton että saatan saada päähän että nyt teen sen digin ja en saa päästä pois ajatusta ennen ku oon sen tehny. Huomenna ois kp 31 ja menkkojen pitäis ehkä alkaa silloin. Minkäänlaisia oloja ei ole, rinnat ei edelleenkää kipeät joten mahtaakohan siirtyy taas -.- meijä koirasta on tullut nyt 4 pv outo se vaa vinkuu ja tulee mun viekkuu ja syliin, me mietittiin onko sil taas juoksut alkamassa mutta ei siltä kyllä onneks näytä. Ainut "oire" on ollu nää vatsakivut, tänään aamulla tuntui oikealla puolella oikein semmonen suonenvetonen tunne, ei ollu kovin mukava tunne. tylssäääh, mä tilasin noi testit mammaksi.fi ja en lukenu tarkkaa mitä ne oli ja ku avasin ton kirjekuoren nii pikkusen raivostutti ku huomasin sisällön -.-

Jasmi, oon kyllä kuullut koirista jotka on aistinut raskauden jo ennen testiä, jospa tiedänkin koira olis vaan herkkä sille? :wink

Mäkin mietin sitä kun viimeksi kun olin nii koko ajan piti päästä syliin mutta sillä oli itellään myös sillon juoksut nii en osannu arvioida kummasta johtuu :D

Myylle suunnattoman suuret voimahalit :hug013kuitenkin nyt pääasia että olet kunnossa :Heartred ei ole sanoja jotka lohduttaisi, mutta kovasti toivon positiivisia asioita sinne !!

Voi Myy kuinka siulta nyt vaaditaan kovin!❤ Onneksi kuitenkin sydämen vika löytyi ja saadaan se hoidettua ennenku käy huonosti, paljon voimia ja positiivisia ajatuksia❤

Murkku, niinkuin olen pari kertaa täälläkin kirjoittanut, niin kyllä mie toisinaan itken. Etenkin lähipiirin raskausuutiset ottavat koville, koska pitäisi olla onnellinen toisten puolesta, mutta on se vaan vaikeeta kun ite on joutunut niin kauan jo pettymään :(
Tuntemattomien raskaudet ei onneksi niin koville ota, koska tiedän etten joudu seuraamaan sitä mahan kasvua ja sittemmin lapsen kasvua sivusta samalla kun itse joutuu vaan haaveilemaan niistä ajoista.
Raskasta tämä on, voimia todella paljon sinne!❤

Myy kamalaa, mitä kaikkea oot joutunu kokemaan. Sanattomaksi vetää. Kyyneleet nous silmiin, kun tuon sun postauksen luin. Kuten Murkku jo hyvin sen sanoikin, se pieni enkeli pelasti sut. :Heartred Paljon voimia ja toivotaan, että leikkaus menee hyvin ja olet pian taas täällä meijän kanssa kuumeilemassa. Ja muista, että tänne saat aina tulla purkamaan tuntojas me kyllä kuunnellaan. Hienosti olet kyllä sujut asian kanssa ja täytyy sanoa, että nostan hattua sulle. Olet vahva nainen! :happy:

Murkku täällä ilmoittautuu toinen melko itkuherkkä ihminen. Mulla kyllä aina kirpasee lähipiirin vauvauutiset ja aina kun jonkun vauvamahan näen niin vatsasta kourasee ja tulee se ajatus mieleen, että miks en minä? :bored: Toisaalta se kurja fiilis menee melko pian ohi, mutta täytyy myöntää, että välttelen kyllä sujuvasti pieniä vauvoja ja niitä pyöreitä vatsoja. Ootko muuten ovista pongannu? Vai olikos se niin ettet tikuta ollenkaan? :)

ON: Mä niin nautin tästä tilanteesta, kun oon saanut niin hyvin ajatuksia höllättyä tästä vauva-asiasta. :joyful: Miehen kanssa ollaan viihdytty hyvin tuolla makkarin puolella, että kyllä se totta on, et kevät pistää hormoonit hyrräämään. :hilarious: Ovis on varmaan su-ma-akselilla, mutta tosiaan tikuttaa en aio. Niin joo, vehnis tai geleet tai molemmat on mulla ainakin vaikuttanu tähän mennessä niin, että limoja löytyy eli hyvin luistaa. :wink

Plussatuulia kaikille! :smiley-bounce016

enu kp14/31 (piti oikein tarkistaa mikä kp on menossa :grin)

Murkku, nennaa, enu, täällä kans yks itkuherkkä tapaus! Ja voi kyllä nuo raskausvatsat vaan nii aina jotenkin iskee herkkään kohtaan.. ja vauvauutisetki tietty samanlailla. Asiaa ei auta ku lasten sh:na tutut yms kyselee paljon neuvoja ja ohjeita kullanmurunsa hoitoon ja millo mihki! No, oikeestaa vaikeeta tekee vaan just ku menkat itellä alkanu ja todennu sen pettymyksen.. sitte taas aina helpottaa :) Pienet lapset on vaan nii mainioita, niin iha vauvat ku isommatki! Onneksi on kaksi kummilasta, keitä saa hoitaa, vaikkei omaa sitten ehkä ikinä saa.

Ootteko muuten kukaan täällä kiinnostuneita tukiperhetoiminnasta? Meillä olisi tarkoitus syksymmällä mennä kurssille, oli omaa tulossa tai ei :)

Ja hei ps. hyvää lapsettomien lauantaita! Miä en tiennyt et tämmöistäki juhlitaan, aika kiva :)

Myy kompaan Timben sanoja, kaikella on tarkoitus ja nyt se tarkoitus selvisi sinun kohdalla. Voimia sinulle toipumiseen ja tulevaan. Olet tervetullut aina kertomaan kuulumisia tänne :) Kun sinut on saatu kuntoon, toivon teille pikaisesti omaa pientä nyyttiä ♡

Jasmi mä tein digin iltapäivällä ja oletettuun tädin saapumiseen oli vielä 7 päivää. Mutta varmin on aina siitä aamupissasta :)

Mä en uskalla kyll sittenkää varmaa tehä digi testiä ennenkun apteekin testi näyttää plussaa. Kuitenkin sen verra tyyriitä ne mun kukkarolle :D

Liisu, yritän vähän pysyy poissa, et saan hengähtää ja hetkeks "levähtää" ja aatteli aina et voin päivitellä sit miten asiat menee eteenpäin tai jos joudutaan/päästää (en tiiä miten pitää ajatella) hoitoihin et miten menee. :)

Lyhyt omanapailu tähän kohtaan. Tein tänään elämäni ensimmäisen ovistestin, ja kyllä siinä ohjelappusta piti hetken pyöritellä kädessä, että miten sitä nyt tulkitaan :grin näkyykö haalea testiviiva vielä ovulaation jälkeenkin, vai alkaako se nyt vasta lähestyä? Viikko sitten oli kyllä niin ovisoireet päällä ja nyt alkanut helpottaa... Nyt vaan tullut riesaksi lonkka- ja nivuskivut :banghead:

Liitteet

• _20150509_173854.JPG
    _20150509_173854.JPG
    359.8 KB · Katsottu: 162
Tulipas tänne hiljasta kun peliaika alkoi! :D
Fiilistä nostattava peli oli kyllä, eka peli pariin vuoteen jonka näin❤❤
Tai sitten miulle asti ei tuu viestit...

Nni, vissiin koko kierron ajan on hiukan sitä LHta, eli tuommonen haalea viiva näkyy aina. Huippu tulee oviksen aikoihin, hiukan ennen, eli paha sanoa onko ovis vasta tulossa vai mennyt jo. Jos oireet olivat ja menivät jo, todennäköisesti myös ovis oli jo..

Hitto, täällä ilmeisesti ovuloidaan.Ei ole ollu pitkilleen näin selkeitä limoja. Ihan kananmuna valkuaisen tapaista limaa tulee paperiin pyyhkiessä. Ja ukko luuhaa vielä töissä :D Voi olla kyllä myöhäistä nyt. Alkuviikosta talleteltiin joten saas nähä. Viisaammat vastatkoon, onko ovis silloin kun limat selkeästi erotettavissa vai vasta tulossa?

Ihanaa kuulla, etten ole ainut joka on nyt aika herkillä...

Enu, en tikuta enää ollenkaan, kun ei sitä ovista kuitenkaan tapahdu, kun ei ole lääkitystä... Kp:stäkään ei ole tietoa kun en ole jaksanut katsoa mikä se olis. Mut mitään ovistunteita ei ainakaan ole ollut tai en ole huomannut.

Plussatuulia Soma ja kaikki muutkin, joilla on ovis käsillä! :)

Täällä on ollut puhetta siitä miten vauvojen ja raskaana olevien naisten näkeminen sekä raskaudet ystäväpiirissä ottaa koville. Itse en vielä näistä asioista itkeskele, sillä eihän toisen onni ole minulta pois. Silti sydän jättää tavallaan lyönnin väliin ja mahassa muljahtaa ilkeästi. Tänään eräs ystävä ilmoitti raskaudestaan kuvaviestillä mahastaan (vastasin onnittelut asiallisesti vaikka suoraan sanoen vitutti se viesti) ja toinen tuttava päivitti facebookkiin surkeaa oloaan siitä että ei voi ikinä saada lapsia (kohtu poistettu pahan endon takia). Jotenkin tuntuu ettei vaan mene onni tasan tässä maailmassa eli jotkut ihmiset saa toiveensa toteen tuosta vaan ja toiset ei ikinä. Yritän silti olla nöyrä ja ottaa sen mitä annetaan, sillä pahemminkin voisi olla asiat tässä elämässä <3

Ja mitä tulee tähän herkkyys asiaan ni itkeskelen ja tunteilen itsekseen enkä oikeestaan näkyvästi pillitä miehen nähden.. jotenki tuntuu ettei se voi ymmärtää mun kuumeilua tai mitään ku sillä on jo lapsi ja jos mä en saa "omaa" ikinä ni ei se oo siltä tavallaan pois ku se on jo saanu kokee sen kaiken..
Tänää oli taas jokseenkin hankala päivä kun tuli pikkusta reilu vuoden ikäistä tytön tylleröö kateltua ja leikiteltyä sukulaisissa ja on se vaan niin ihana ! Sydän sulaa.. ja rappusia kun alas käveltiin kun toinen kädestä piti tiukasti ja mentiin alas sen tahtiin ni voi että tuli se tunne että voi kun joku päivä saisi omaansa opettaa rappusia kävelemään :) äääh. Sit käytiin vähän shoppailukierroksella ja ois tehny mieli kaikki vauvan vaatteet ottaa mukaan sieltä. :( enkä kehdannut niitä sen enempiä hypistellä ku ois jo anoppi ja miehen sisko arvannu mun kuumeilun.. itse anoppi jotenkin niin vinkkaili jtn omalla tavallaan ja hypisteli pikkuvaatteita.. ite ihan vaikeena että VOI KUN TIETÄISIT...

Nojoo lopuksi laitan kaikille kuvan siitä juustokakustani !
d788268611a3a69242b37c6f4400e7f7

Takaisin