Raskaaksi 2015

Osaakohan kukaan sanoa, täällähän hoitajiakin oli, et mitenkäs caprilon käyttäytyy raskaustoiveiden suhteen? Mulla sitä määrätty menkkojen aikaan otettavaksi, kun vuodan joinain kiertoina ku seula.. hb:tki laskee jne. Nyt en oo moneen kk:ho ottanu, mut mietin uskaltasko ees. Noh, äkkiipä tän töis farmaseutilta kysyy, jollei täältä satu löytyy :)

Mukavaa lauantaita kaikille!
Hile kp2/31 yk10.
Ps. Jos caprilon ei sovi tähä "yritykseen", täytyy jostai saaha vaipat... :'D aivan kauhee vuoto taas.

Voi Myy <3 Mikä onni että syy selvisi, vaikka pienen menettäminen olikin varmasti äärettömän raskasta. Mutta kuten täällä on jo sanottu, se pieni pelasti henkesi. Ihmeellistä. Toivottavasti kaikki menee hyvin sekä leikkaukseen asti että sen jälkeen. Suomessa on asiantuntevat lääkärit ja saat varmasti parasta mahdollista hoitoa. Jaksamista kaiken keskellä sinulle <3

Voi myy <3 aika uskomatonta mitä kaikkea voi sattua ja löytyä! Paljon halauksia ja voimia! Mua kans kiinnostaa, että miten sun jatko menee leikkauksen jälkeen?

Hyvää lauantaita kaikille :) olen ollut 2 päivää vapaalla ja nyt pitäisi vääntäytyä töihin. Millään ei jaksaisi :D

Voi Myy! Iso halaus täältä <3
Vaikka on varmasti ollut rankka kokemus kaikin puolin, niin mä oon sitä mieltä, että kaikella on tarkoituksensa!
Ja tämän pienen enkelin oli tarkoitus pelastaa sun elämä <3
Varmasti teillekin suodaan vielä pienokainen, jonka kanssa sulla yhteisiä vuosia on paljon edessä!
Tsemppiä jatkoon! Tänne ainakin voit tulla vuodattamaan asioita, jos rupee mieltä painamaan :")

Myy, sanattomaksi vetää miten paljon olet joutunut kokemaan. Olet uskomattoman vahva nainen. :hug013 Ainakin nyt sut saadaan kuntoon, ja toivottavasti pääsette jatkamaan yritystä.

Soma, tuo on niin ihana hetki kun löytää oikean morsiuspuvun! :)

Voi Lukutoukka ja Hileinen. :sad001 Kierron alku on kyllä masentavaa aikaa, ei hyvään saumaan osunut äitienpäivä.

Hileinen, jos täältä ei kukaan osaa sanoa, soita sinne teratologiseen tietopalveluun. http://www.hus.fi/sairaanhoito/sairaanhoitopalvelut/teratologinen-tietopalvelu/Sivut/default.aspx Siellä kyllä osataan kertoa.

Muurahainen, voimia. :hug013 Varmasti pitkä yrittäminen tuo stressiä ja vaikuttaa itkuherkkyyteen. Vaihtuvat pettymykset ja hiipivä toivo saa helposti herkäksi.

Junibea, mun mielestä ovis on silti tänään, kun eilen sait plussan. Joillakin hormonipiikki kestää pitkään, mutta plussa lasketaan ensimmäisestä plussasta.

nni, malta vielä testin kanssa. Tuossa ajassa alkio ei mitenkään ole voinut ehtiä kiinnittyä, ja raskaushormonia alkaa erittyä vasta sen jälkeen.

Lumikello, tsemppiä odotteluun. Mulla vähän sama, että en kestä etukäteen tehtyjä negoja. Hirveästi polttelee testaus, mutta mulla käy niin että itken ihan kunnolla negatestiä, vaikka menkkojen alkuun olis vielä muutama päivä. Luulen että ens kerralla yritän odottaa menkkapäivään, niin ei tarttis pettyä kahdesti.

On. Tänään pitäis ajella mun porukoille. Äitienpäivä ei nyt masenna niin paljon kuin pelkäsin, vaikk on kierron alkupuoli. Luulen että se johtuu siitä, että edellinen kuu oli taukokierto. Nyt on hyvä fiilis kun päästään taas tositoimiin. Silti takaraivossa miettii, että olisin niin kovasti halunnut kertoa hyviä uutisia.

Mä oon kyl niin tipahtanu kärryiltä etten enää muista mistä tääl on puhuttu :/

Mä oon 25 ja mies 26. Toinen laps haaveissa.

Meil on varmaa enemmänki tjottailua ku yritystä. Seksiä on sillon ku hyvältä tuntuu ja viime kierros tein ekaa kertaa parit ovistestit. Nyt vois yrittää useammin niitä tehdä, jos muistan :D
Jotenki ollu kiireitä ja stressiä eikä seksikään oo oikeen maittanu! Äh. Vois yrittää ryhdistäytyä ku kp on jotai 10tietämillä varmaan?! :D

Mitää ylimääräisiä mömmöjä en oo alkanu syömää enkä ala. Jos ei toista lasta meille tuu ni sit ollaan tyytyväisiä yhteen :) raskaus ja monivitamiini tabui syön kyllä.

Beisla: siis juu sen tiesin että ovis tänään (mikäli eilen oli testissa ovisplussa) :) mietin vaan sitä että lasketaanko plussaksi se missä yhtä vahvat viivat vai mahollisesti seuraavan päivän vielä vahvempi viiva? Mutta luulenpa että se eilinen oli tosiaan ovisplussa ja tänään ovulaatio. En aatullu tänään enää testejä tehdä ettei mene pää ihan sekaisin.
Toivottavasti tämä ois teidän kierto :Heartpink

tässä vielä parempi kuva testeistä.
ylimpänä siis kp22, keskellä kp23 päivä ja alimpana kp23 ilta

Muoks* tein sitten kuitenkin sen ovulaatio testin ja kuten arvasin testiviiva on nyt kontrolliviivaa vahvempi. Eli onkohan oikea ovisplussa eilen vai tänään? :wacky:

Liitteet

• IMG_0507.JPG
    IMG_0507.JPG
    29.5 KB · Katsottu: 177
  • IMG_0508.JPG
    IMG_0508.JPG
    36.7 KB · Katsottu: 152
Voi myy! Paljon paljon voimia! Sua on kyllä koeteltu! Mutta kyllä siellä pieni enkeli on ollut! <3 ja kyllä muakin kiinnostaa että mitä leikkauksen jälkeen! Olet vahva nainen! Paljon halauksia lähetän sinne! <3

Junibea mä mietin samaa viime (tai toissa) kierrossa, kun mullakin kävi vähän samalla tavalla. Tein testi jossa oli vähintäänkin yhtä tummat viivat ja seuraavana päivänä testi jossa oli kontrolli viiva vielä tummempi... Tosin sit kun se seuraavana päivänä tehty testi kuivui kunnolla niin en enää ollutkaan varma oliko se edes tummempi, loppujen lopuksi.. Ja mun tuntojen ja limojen perusteella et se eka plussatesti oli se plussa... Ja sitähän sanotaan että kun ekan plussan saa, niin testailu pitäs sit heti lopettaa....

Tyttötiikeri: no niinpä.. oon törmännyt samaan että pitäis lopettaa ekaan plussaan.. niinhän minä aijoikin :grin joskus ne aikomukset vaan ei mee niin ku suunnittelee.. Mutta jotenkin uskoisin että eilen oli tosiaan ovisplussa. Eletään nyt sen mukaan. :smug:

Näyttää mun kierto tasoittuneen kun viime kierrossa ovulaatio olo kp 22 ja nyt 23. Aika hyvä kierto mulle kun yleensä on kierto ollut 50 päivän luokkaa, nyt se on alle 40 päivää ja mulle se on hyvin.

Tässä teille pari kuvaa oviksen pohtijoille.
ImageUploadedByVau Foorumi1431153550.672695.jpg

ImageUploadedByVau Foorumi1431153570.100230.jpg

ImageUploadedByVau Foorumi1431153584.851488.jpg

Ja siis keskimmäisen kuvan mukaan ovis tapahtu kun lh piikki on laskussa, mutta ekan ja vikan kuvan mukaan ovistapahtuu kun lh piikki on menossa. Lh piikki kestää yleensä kaksi päivää.

Myy <3 uskomatonta.. toivon koko sydämmestäni sinulle terveitä tulevia vuosia ja sydänleikkaukseen voimia ja aivan niinkun muurahainen totesi että se pikkuenkeli pelasti henkesi <3 huh, niin sanattomaksi vetää kyllä. Toivottavasti saat sieltä vielä lähitulevaisuudessa pikkuisen pitämään susta huolta tänne meidän keskuuteemmekin :) ! <3

Pikainen omanapailu myös tähän väliin.. eli siis aamuinen ovisviiva oli haaleempi ku eilen eikä siis se eilinenkään ollu plussa.. ovuloinkohan mä ollenkaan ku viimeki kierrossa oli ihan samanlaisia viivoja vaan kaikki.. ja se tätikin viihytti niin lyhyen aikaa.. mut ku sitä edellinenki kierto oli sellanen parin päivän vuoto... Hmph.. noh onneks maanantaina pääsee sinne gynelle.. jospa se sit kertois mikä mättää.. en uskonut sanovani tätä mutta ikävöin niitä kunnollisia normaaleja ärsyttäviä 5 päivää kestäviä menkkoja. 

voi myy jaksamista koitokseen, on kyllä pakko sanoa että ehkä noin oli tarkoitettu että jouduit sairaalaan menemään koska löytyi tuo sydänvika, pikkuinen pelasti henkesi samalla vaikka itse menikin Luojan luokse. inshaAllah kaikki menee hyvin ja saatte jossain vaiheessa sen pienokaisen.

tsemppiä kaikille piinailuun ja testailuihin inshaAllah tulee paljon plussia.

meillä oli vähä rankempi aamuyö tänään tytön kans ni olen tosi väsy. ukko päätti alkaa valittamaan ni katoin sitä ja huokasin ni tajus ja sanoi että enpä valitakaan....sit oli et jos hän ei valita ni minä en kuulemma tee mitää. ja sit ku menin tiskaamaa ni sano et nytkö sä tiskaat... että menee hermot. mulla ei sais olla omaa aikaa yhtään näköjään, päikkäritkää ei onnistu...

Muurahainen, kysyin mieheltä et itkenkö herkästi jos nään vauvoja ja mies sanoi et joo ja jos nään raskaana olevia, et on se mullekkin rankkaa nähä kun oot niin surkeena.. Eli siis näköjään se osuu mullekkin toi et tavallaan on koko aika niin pettynyt.

Myy, hui miten rankka kokemu! Onneksi asiat selvisi ja ehkä tällä oli siis suurempi tarkoitus! Voimia ja jaksamisia!<3<3 tiedätkö joutuuko leikkausta odottamaan pitkään?

On. Mulla pikkasen semmonen tunne et nyt ei edes haittaa et en oo raskaana tai et nyt ei oo tärpänny enkä ehkä sikskään oo mitään oireita kuvitellut. Kyllä aina mieleen tulee mitäs jos, mut hiljennän sen äkkiä :) ei enään pitkä aika sinne naistenklinikalle ja toivon et saadaan asiat nopeesti rullaamaan! :)
Niin ja anteeks et tälläin sillon tällön kommentoin pariin juttuun, mut yritän pysyä poissa täältä, mut hankalaahan se on kun puhelimessa on sovellus..

-Mymmelisti kp n.27/29 yk 33

Myy <3

Mymmelisti, miks ihmeessä yrität pysyä poissa? Itsekin vaan tällasena satunnaisena kävijänä luotan siihen, että täällä voi jutskailla sillon kun on aikaa/ jaksamista. Älä pysy poissa!

Voi myy minkä kustannuksella sydänvikasi löytyi. Kaikella on tarkoituksensa ja nyt oli kyllä ylemmällä taholla sormensa pelissä. Tuntuu ihan uskomattomalta. Tsemppiä sinne koko sydämestäni. :angel7

Murkku... mä rupeen oleen yrittämiseen ja niihin negoihin jo niin turtunut että ei edes itkua enää tule. Pieni veetutus kyllä ja turhautuminen. Pahaa tekee nähdä raskaana olevia naisia, varsinkin jos ovat samaa ikäluokkaa kuin minä. Josse plussa sieltä joskus tulee niin se yllättää enemmän kuin negatiivinen testi. Eka inssi ei siis meillä onnistunut ja seuraava edessä. Käsittämätöntä sekin että viimeksi inssi tehtiin kaksi kertaa ja muniksia irtosi 2, eli mahdollisuudet kasvoi. Niin silti eiiiiiii o_O.

Ihanan aurinkoista lauantai päivää naiset.

Kp 3/25-27

Hurja juttu myyllä mutta onneksi selvisi ennenkun mitää pahempaa ehti sattua. :Heartred tsemppiä leikkaukseen ja toivottavasti menee hyvin, uskoisin kyllä että menee koska Suomessa on kyllä osaavia lääkäreitä! Sulla oli pieni suojelusenkeli matkassa :Heartred

Takaisin