Onnea mirelyn! Toivotaan että papu pysyy matkassa
Larissa: olispa hyviä lääkäri kuulumisia :D
Nyytti: meillä ainaki tjottaillaan niinku mä yritän ja ukko tjottailee. :D mulla lääkitystä tukemaan kiertoa ym. Ja tikutan ovista...Mies sen kummemmin murehtimatta antaa tärpätä jos tärppää muttei mitenkää mieti asiaa sen kummemmin
Terkku : itse söisin ainaki tuorejuusto kakkua. Ei noissa Suomen tuorejuustoissa mitään vaarallista ole...kai...mutta söisin silti jos itse tehnyt tai tietäisin mistä aineksista tehty
Beisla: juu ja onhan se riski jos hammas tulehtuu raskauden aikana enkä kyllä todellakaan halua että raskauden aikana pitäis ilman puudutusta poistaa
Gatusa: hah. Jäipä ilman.. sen Oma vika. Onko se nyt muuten ollu ihan iisisti?
Muurahainen: mä en itke sille että muut saa vauvoja ja mä en, lähinnä oon onnellinen toisten puolesta . se on lähinnä se valtava pettymys ku itsellä alkaa menkat ja oon kuvitellut aivan muuta ja ku mies ajattelee asian eri tavalla kuin itse eikä oo niin mukana tässä kuin itse. Itken kyllä herkästi ja suutun ja romahdan ja tuntuu että maailma kaatuu niskaan mutta muiden asioiden yhteydessä... saattaa se pettymys olla siellä taustalla kun herkimmillään oon kierron alussa kun menkat on alkaneet...
Myy82: voi mahdoton! Kylläpä olet hieno nainen! Ja miten ihanasti ajattelet asian. Kamala diagnoosi mutta onneksi löytyi syy ja siihen on hoito vaikkakin rankka sellainen! ♡ suuri voima halaus sinulle leikkaukseen ja kun toivut hyvin leikkauksesta niin luoja suo sulle plussan ja kummatki ootte terveitä! ♡ etkö ole huomannut mitään outoa tms. Josta olisit epäillyt että jotain tollasta vois olla vialla. Ja millainen sydänsairaus sulla on?
Kyllä se kroppa tietää millo ei oo oikea aika pienen pavun kasvaa vaikka aika olisi muuten oikea.
Bb: oliko ihan pakko laittaa kakusta kuvaa ku meinasin syödä mun kännykän :D mä oon niin perso makealle että huh huh
Junibea: nyt se tullee plussa :)
Foorumille kommentoidaan ja kirjoitellaan oman fiiliksen mukaan ja omina itsenämme... :)
Pahoittelut menkoista!
Onnittelut oviksesta!
Onnea piinailuun!
Ja nega testin saaneet...vielä on toivoa...
Tuota tuota... mää oon niin puhki ku tuota piha hommaa tehty... onneks otettiin kaivuri ku 42 m ojan kaivuu olis loppunut lyhyeen mun osalta ainaki.... :) hirveä urakka. .. 19kuutioo multaa tuli lapioitua yhdessä toisten kans. Mutta täytyy nyt toivoa että aita lähtee kasvamaan.. huomenna vielä aamusta piha laittoa ja sitten illaksi töihin... siinä mun äitien päivä. .. ukko meinas että ei anneta mun nukkua tänäkään yönä ki päätti kuorsata ihan urakalla...

miten sen saa hiljaiseksi. Nenästä kiinni pitäminen ei auta kuin hetkeksi vain...