Junibea ja Tyttötiikeri, mulla käy melkein aina samoin, että illalla tulee tasavahvat viivat ja seuraavana aamuna vielä kontrollia selkeästi vahvempi testiviiva. Oon kuitenkin laskenut sen ekan plussaksi, mutta eipä mua ole ultrattu tai muuta niin en tiedä varmasti onko se oikea arvio. Kuitenkin siinä testipaketissa lukee muistaakseni että ovis on 24-36 tunnin päässä ekasta plussasta, joten jos myöhään illalla saa plussan, kai se voi olla myös kahden päivän päästä ovis... mene ja tiedä.
Muurahainen kiitos taulukoista, hyvä vertailla erilaisia.
jasmi, varmempi se aamupissa on jo menkat ei vielä ole myöhässä.
Mymmelisti, kiva että käyt kuitenkin moikkaamassa vaikka et niin paljon ehdikään kommentoida.
Pisama, kävipä teillä totisesti huono tuuri. Kumpa seuraava inssi tärppäisi teillä, raastavaa tuollainen odottelu ja vielä kun näytti hyvältä.
Muurahainen kiitos taulukoista, hyvä vertailla erilaisia.
jasmi, varmempi se aamupissa on jo menkat ei vielä ole myöhässä.
Mymmelisti, kiva että käyt kuitenkin moikkaamassa vaikka et niin paljon ehdikään kommentoida.
Pisama, kävipä teillä totisesti huono tuuri. Kumpa seuraava inssi tärppäisi teillä, raastavaa tuollainen odottelu ja vielä kun näytti hyvältä.
kyllä taas tuntuu omat murheet niin pieniltä! Hurjasti voimia sinne 
meijä koirasta on tullut nyt 4 pv outo se vaa vinkuu ja tulee mun viekkuu ja syliin, me mietittiin onko sil taas juoksut alkamassa mutta ei siltä kyllä onneks näytä. Ainut "oire" on ollu nää vatsakivut, tänään aamulla tuntui oikealla puolella oikein semmonen suonenvetonen tunne, ei ollu kovin mukava tunne. tylssäääh, mä tilasin noi testit mammaksi.fi ja en lukenu tarkkaa mitä ne oli ja ku avasin ton kirjekuoren nii pikkusen raivostutti ku huomasin sisällön 
Toisaalta se kurja fiilis menee melko pian ohi, mutta täytyy myöntää, että välttelen kyllä sujuvasti pieniä vauvoja ja niitä pyöreitä vatsoja. Ootko muuten ovista pongannu? Vai olikos se niin ettet tikuta ollenkaan? :)
Miehen kanssa ollaan viihdytty hyvin tuolla makkarin puolella, että kyllä se totta on, et kevät pistää hormoonit hyrräämään.
Ovis on varmaan su-ma-akselilla, mutta tosiaan tikuttaa en aio. Niin joo, vehnis tai geleet tai molemmat on mulla ainakin vaikuttanu tähän mennessä niin, että limoja löytyy eli hyvin luistaa.