Raskaaksi 2015

Jeespoks työpäivä pulkassa taas. :)

Tervetuloa Aile :) toivotaan että oireilut viittaa tulevaan plussaan !

Nyytillä näytti olevan hyvän näköinen viiva ovistestissä ;) peitot heilumaan!

Missa Lauruskaahin aamun 10mlU testikuva? :)

Larissalla huomenna jännä päivä :) tsemppiä sinne !

Ja nyt iskikin ihan jäätävä jumitus. Eli alan jääkiekkoa kai tuijottelemaan ja ihmettelee että saaks tänää heilutella peittoja. Sepä nähdään sit. :S

Ihan kaikille ei ehdi nytkään kommentoida.. Voisi vähän rauhoittua tämä tahti täällä (siis töissä ja kotona)..

Silvergrinda, Kyselit minkä ikäistä porukkaa täällä on.. Minä olen 34v ja mies täyttää 35v tänä vuonna. Minun esikoinen täytti juuri 15v ja meidän yhteinen lapsi on 3,5v eli minun kolmatta ja miehen toista lasta toiveillaan. Yhdessä oltu pian 13v tosin ja kyllähän tuo mies taitaa minun poikaa pitää niin omanaan kun voi silloin kun poika asuu puolet ajasta meillä ja puolet isällään ;)

Silv, Raskaita aina noi hautajaiset.. Meillä oli tuossa jokunen vuosi sitten hautajaisia oikein ruuhkaksi asti kun ensin kuoli mun äidin isä, siitä muutaman kuukauden päästä mun kaveri, kuukausi myöhemmin kuoli parin viikon sisään sekä mun isän isä että eksän äidin isä eli mun pojan isopappa ja näistä kaikista ei ehtinyt mennä vuottakaan kun aivan yllättäen kuoli eksän isä eli mun pojan todella tärkeä vaari. Oli hurjan raskasta aikaa koko perheelle ja nyt jo kauhulla odotetaan, koska nuo suvun naispuoliset aloittaa saman rupeaman kun kaikki on niin saman ikäisiä eli nyt 80+.

jasmi, Jokos sulla oli ovis tässä kierrossa? Noi sun kertomat tuntemukset vatsalla kun kuulostaa vähän mun oviskivuilta, jotka on kyllä tosi kovia lopulta.

Aile, Tervetuloa! Mulla on toisen raskauden jälkeen tullut aivan erilaisia tuntemuksia ennen menkkoja ja ovulaation aikaan kuin koskaan aiemmin ja molemmat on alateitse syntyneitä. En oikein tiedä syyttäisikö tässä ikää vai lapsia ;)

Tepsukka, Mulla on molempien lasten jälkeen alkanut menkat vasta n. 1-2kk:n päästä siitä kun olen lopettanut imetyksen kokonaan. No ok, nuorimmaisen kohdalla lopetin käytännössä seinään täysimetyksestä kun lapsi oli vähän yli 1v, mutta esikoisen kohdalla yksikin yöimetys piti menkat poissa. Toivotaan kuitenkin, että sinulla käynnistyy kierto pian niin pääsette kunnolla yrittämään. Ja voihan ne menkkatuntemukset tulla siitäkin kun kroppa herättelee tuota hormonitoimintaa hiljalleen.

Nyytti, Kyllähän tuo ovisplussalta vaikuttaa ja jos tuo ei vielä sitä ole niin huomenna jo varmasti.

Nuuhku, Varsin samoissa mennään siis jännäilyn kanssa kun tänään ovistestiin plussa ja ihan kiitettävät oviskivut taas menossa.

Mymmelisti, Jos olisikin nyt tärppi käynyt.. Sun mies tosin varmaan hermostuisi kun joutui näytteen viemään turhaan ;)

Larissa, Kerrot sitten heti huomenna kuulumiset lääkäriltä!

Lukutoukka, Pahoittelut menkoista!

Nennaa, Toivottavasti kivut helpottaa pian ettei tarvi koko kuuria niistä kärsiä!

On. Vihdoin ovisplussa ja hyvin selkeä sellainen. Ja selkeät on kyllä oviskivutkin.. Eli ehtii se ovis ajoissa ;) testi.png

Tämän illan ongelma lieneekin se, että miten tuon miehen saisi tänäänkin kellistettyä kun ehti tuo peli alkaa ennen kuin nuorimmainen nukahti.. No, huomennakin ehtii toki ja ehkä parempikin niin koska nämä kivut on tosiaan aika kovia. Ei tosin ihan yhtä kovia mitä viime aikoina on ollut eli ehkä joko greippimehulla tai mehiläisenkakkakapseleilla on ollut tähän asiaan vaikutusta ;) (Tai ne kovimmat kivut on vasta tulossa ;) )

Bb, mulla oli viime kierrossa clomit käytössä, sen takia tuli vahva ovisplussa... Ei ole suunnitelmia, ollaan päätetty antaa asian olla ja hyväksyä tilanne.

Junibea, kiitos :)

Tepsukkako oli Se joka huuteli muita imettäviä kuumeilijoita? :) Täältä löytyy yksi semmoinen :) Mulla on 12/14 syntynyt, eli nyt 4,5kk poika jota imetän, yöimetyksiä tulee 2-3. Taustailen vaan kun ensimmäisiä kuukautisia vielä odottelen. Ehkäisyä ei kuitenkaan ole käytössä, että sen puolesta kaikki mahdollista :) Tätä kuopusta aloin odottamaan vaikka imetin vielä esikoista (09/13) pari kertaa päivässä. Mutta yöimetykset oli jääneet pois ja ekat kuukautiset tulleet. Nyt olen varautunut että uusi raskaus ei kenties ala ennenkuin yöimetykset päättyy.... Aktiivisemmin kuumeilen varmaan sitten kun ekat menkat ovat tulleet :)

Nyytti oon ittekki ollu onnellinen että on pysyny vaan etovana olona eikä oo tarvinnu oksennella :) hih, joo tuosta mun miehestä on kuoriutunu melkonen isukki jo nyt <3
Jospa siellä pian plussa pärähtäis niin pääsisit taas nauttimaan raskaudesta ja "ihanista" olotiloista ;)

Nennaa pakko sanoa, ettei emätinpuikot aiheuta vatsakipuja koska vaikuttavat vain paikallisesti. (Tieto on farmaseutti mieheltäni) Jos siis tarkoitit sellaisia ylämaha kipuilua esim vatsanpuruja? Alamaha kipuja se voi aiheuttaa, mutta koska ei tosiaan vaikuta kun paikallisesti niin vaikuttaa vain emättimeen ja kohtuun. Muualle kroppaan menevän lääkkeen määrä on tooooodella pientä.. Sori oli pakko oikasta :)
Ettei sulla ole stressiä, mistä maha voisi oireilla. Kannattaa ottaa maitohappobakteeri, jos se helpottaisi mahan toimintaa :)

Täällä ovis varmaan huomenna ja mä ainakin aatelin käyttää ens erätauon hyväks :P

Larissalle tsemppiä lääkäriin! Siitähän on ikuisuus kun varasit sen, vitsi ku aika menee nopeesti. Täällä odotellaan mitä lääkäri sanoo tuhrusta.

Ihanaa odotusta jo raskaana oleville ja plussapuhuri muille! Vahvoja naisia ollaan kaikki <3

Joo kyllähän tämä voi sitä hormoonien heräämistä olla :)
Kauheeta painetta ollut tämä päivä alamasussa ja välillä vihlailee.. En olisi ikinä arvannut sanovani näin mutta sanonpa vain että voikun nämä menkat alkaisi! :wacky: Olisi niin paljon selvempää :D
Meillä tuntuu että tissistä vieroittaminen ei onnistu lähitulevaisuudessa, on aika kiinni nimittäin siinä. Varsinkin iltasyötöt on yhtä melua jos ei saa puuron jälkeen tissiä ja nukahtaa siihen. :oops: Täällä ollaan kieltäydytty tuttipullosta ristiäisistä asti (oli sen ainoon ja viimeisen kerran yö-hoidossa vanhemmillani eikä ole sen jälkeen suostunut syömään pullosta). Tuttikaan ei ole kelvannut tälle Herralle kuin ehkä 15 min yhteensä :D Eli näyttää vähän sille että en taida saada kuukautisiani lähiaikoina :sad010 Voikun olisi niin hyvä tuuri kuin mummollani, meni muutama kuukausi synnytyksestä, imetti ja tuli raskaaksi uudestaan :).

Täällä ollaan oltu kanssa koulukiusattuja ihan pienestä asti. Syynä kävi mm. Se että ratsastin, jopa se että aina kun olin flunssassa niin oli aina limainen yskä. Kerran meinasin jopa tukehtua kun en uskaltanut tunnilla yskästä, vain sen takia että minua ei kiusattaisi. Ylä-asteella tilanne vähän rauhottu mutta ei paljoa. Pieni kylä niin tuut aina kärsimään kiusatun maineesta...

Mutta siirrynpä nytten iloisempiin aiheisiin eli onnea teille kaikille plussanneille :happy:

Ja mukavaa kesän alkua teille kaikille :)

Ainiin ja p.s Tämä on paras foorumi ja ihmiset mitä parhaita ja ystävällisiä.
Kaikkien on helppo päästä mukaan eikä ole muodostunut ympyröitä mitä yleensä ryhmiin tulee.
Kiitos kun otitte minutkin mukaan :)

Aphrael, jos tärppi oliskin käyny niin mies saattais vaan nauraa et olipa kokemus lisää. Se oli kuullemma pikkunen vessa jossa yks lehti jota oli luettu moneen kertaan :D hah!!!

Larissa, okei luulin et oot tekemässä r testiä :D on menny siis sekasin kaikki ku luin nopeesti :) no ovis plussalle peukkuja! Vai oliks sulla se lääkäri siis huomenna?

Mulla tollasta :)

Ja nennaa mulle kaikki murteet kuulostaa samalta ja saan niistä tartunnan :D yllätyn itekki kun rupeen seka murteella puhumaan ja ihmiset kysyy mistä oon.. Päivääkään en oo helsingin ulkopuolella asunu :D

Oon niin väsyny et aivot toimii yhtä hyvin kun humalassa :D aika varmaa mennä nukkumaan :) hyvää yötä kaikille!
Testaako kukaan huomenna?
Varmuuden vuoksi ++++++! <3

Lauruskaah, tota mä just jotenki oottelinkin että antaa vaan haamun ku muut testit jo suunnilleen leffaviivat. :) ihme testejä pakko varmaan itekkii tilata joskus sit jos raskaudun ja testata kans. ;)

Kaikille muille plussatuulia ja ovisplussia ja peiton heilutuksia :) ++++ tämä naikkonen on niin väsynyt nyt että ei auta ku laittaa unta kaaliin. Mieskin päätti että kumilla mennään kun ovis on nyt ihan oven takana. (Voi kakka :'( ) noh sitä maalisvauvaa siis ja papan kontrollituloksen odottelua vaan. Ens kierto tulee olemaan toivon mukaan meidän virallinen eka yrityskierto :)

elyssei välillä iteki ihmettelen mut ei tuo ukko muhu koske pahal taval alhamdulillah ja kyl se välil osaa ihanaki olla. kattelen nyt rauhassa viel miten tässä menee ja teen päätöksiä sit sen mukaa miten tilanteet kehittyy...

meillä alettii tänää ryömiä iha itse ja tyttö pitelee itteää suoril käsil. kohtaha tuo varmaa sit alkaa konttaileen, vähä ennen nukahtamist ei ryömitty suoraa eteepäin vaan ympyrää...oli se kans näky ja sit alko se unikiukku no ruoka eteen ja neiti alko syömää ja nukahti <3 10pvä:n pääst tyttö onki sit 5kk inshaAllah. kyllä aika menee nopeest.

Muokattu viimeksi:
Kyllä mä oon lähempänä niitä menkkoja kun ovista. Tai ainakin luulen niin, oli sillon 28 pv kanssa kipeetä seksin aikana kun toi kohdunkaula oli nii alhaalla ja muutenkin oli sillon ovis oireita. Tänään muutenkin tuntunut vaikka mitä ala vatsassa. Ens tiistaina pitäis alkaa menkat jos ei oo myöhässä.

Takaisin