Ihan kaikille ei ehdi nytkään kommentoida.. Voisi vähän rauhoittua tämä tahti täällä (siis töissä ja kotona)..
Silvergrinda, Kyselit minkä ikäistä porukkaa täällä on.. Minä olen 34v ja mies täyttää 35v tänä vuonna. Minun esikoinen täytti juuri 15v ja meidän yhteinen lapsi on 3,5v eli minun kolmatta ja miehen toista lasta toiveillaan. Yhdessä oltu pian 13v tosin ja kyllähän tuo mies taitaa minun poikaa pitää niin omanaan kun voi silloin kun poika asuu puolet ajasta meillä ja puolet isällään
Silv, Raskaita aina noi hautajaiset.. Meillä oli tuossa jokunen vuosi sitten hautajaisia oikein ruuhkaksi asti kun ensin kuoli mun äidin isä, siitä muutaman kuukauden päästä mun kaveri, kuukausi myöhemmin kuoli parin viikon sisään sekä mun isän isä että eksän äidin isä eli mun pojan isopappa ja näistä kaikista ei ehtinyt mennä vuottakaan kun aivan yllättäen kuoli eksän isä eli mun pojan todella tärkeä vaari. Oli hurjan raskasta aikaa koko perheelle ja nyt jo kauhulla odotetaan, koska nuo suvun naispuoliset aloittaa saman rupeaman kun kaikki on niin saman ikäisiä eli nyt 80+.
jasmi, Jokos sulla oli ovis tässä kierrossa? Noi sun kertomat tuntemukset vatsalla kun kuulostaa vähän mun oviskivuilta, jotka on kyllä tosi kovia lopulta.
Aile, Tervetuloa! Mulla on toisen raskauden jälkeen tullut aivan erilaisia tuntemuksia ennen menkkoja ja ovulaation aikaan kuin koskaan aiemmin ja molemmat on alateitse syntyneitä. En oikein tiedä syyttäisikö tässä ikää vai lapsia
Tepsukka, Mulla on molempien lasten jälkeen alkanut menkat vasta n. 1-2kk:n päästä siitä kun olen lopettanut imetyksen kokonaan. No ok, nuorimmaisen kohdalla lopetin käytännössä seinään täysimetyksestä kun lapsi oli vähän yli 1v, mutta esikoisen kohdalla yksikin yöimetys piti menkat poissa. Toivotaan kuitenkin, että sinulla käynnistyy kierto pian niin pääsette kunnolla yrittämään. Ja voihan ne menkkatuntemukset tulla siitäkin kun kroppa herättelee tuota hormonitoimintaa hiljalleen.
Nyytti, Kyllähän tuo ovisplussalta vaikuttaa ja jos tuo ei vielä sitä ole niin huomenna jo varmasti.
Nuuhku, Varsin samoissa mennään siis jännäilyn kanssa kun tänään ovistestiin plussa ja ihan kiitettävät oviskivut taas menossa.
Mymmelisti, Jos olisikin nyt tärppi käynyt.. Sun mies tosin varmaan hermostuisi kun joutui näytteen viemään turhaan
Larissa, Kerrot sitten heti huomenna kuulumiset lääkäriltä!
Lukutoukka, Pahoittelut menkoista!
Nennaa, Toivottavasti kivut helpottaa pian ettei tarvi koko kuuria niistä kärsiä!
On. Vihdoin ovisplussa ja hyvin selkeä sellainen. Ja selkeät on kyllä oviskivutkin.. Eli ehtii se ovis ajoissa