Raskaaksi 2015

Lukutoukka pahoittelut tädistä :/

Larissa mä laitoin sulle yksityisviestiä! :)

Moikka moi. Täällä pidin pienen tauon kun mies alkoi yhtäkkiä puhumaan että eihän meillä kiire oo ja oonko niin kiireessä kun kokoajan roikun täällä ryhmässä lukemassa..

Oli semmoset yli 500 viestiä luettavana ja nyt reilu neljä tuntia myöhemmin nopeasti luettuna en sitte muista enään edes puoliakaan kelle piti kommentoida

Mutta Lucky oli muistaakseni kaipaillut, ihana (: ♡♡

Ja Gatusa. En ymmärrä miten kestät ja jaksat. Minä en kattois hetkeäkään kun itsellä ollut todella rankkoja suhteita takana missä ollut henkistä että fyysistä pahoinpitelyä ja pettämisiä jne. Mutta nyt kun en ole hetkeenkään kattonut sellasta vaan eronnut samantien niin nyt on se oikea ja ihana mies löytynyt ♡

Vauvanvaatteista oli puhetta jossain kohtaa niin ne on ihan ylin pahin heikkouteni, ja olen monia vuosia pitänyt pyhää vauva laatikkoa mukana minne keränny kaikkea ihanaa, nyt alkanut täyttymään, pitäisi laatikko nro.2 hankkia :'D ja kun miehen kanssa päätettiin että jos omaa vauvaa ei suoda meille niin sitten adoptoidaan, niin kyllä niille joskus tulee käyttöä (: ja meillä suvussa on aina kaikki vaatteet kiertäny ympäri ennen ku menny kirpparille niin pienellä taka ajatuksella ostellu oikein kivoja vauvajuttuja ja tehnyt, niin saan ne sitten itelle kun on sen aika :D ;)

Ja nyt tuli niin hirvee aivopieru että ajatukset katos ihan jonneki ku pieru saharaan :'D

Oli ihanista miehistäki jossain kohtaa puhetta, voin samastua siihen kun eilen tirahti niin onnenkyyneleet silmiin, kun mies oli petipuuhatuulella niin tokasin siihen että eikai tänään kun limojen, womanlogin ja muniskipujen/nippailujen varmuudella on ovis, kun puhu että ei pidetä kiirettä.. no hän oli ihan hiljaa ja tunnin päästä mentiin nukkumaan mutta se silti innostu sitten ja peittojen heiluttelun jälkeen sanoin että mun pitää ny äkkiä mennä sinne vessaan ku on se ovis nii mies vaa tokas että mihin sulla sitte on kiire ja jäätiin petiin makoileen ja jutteleen kaikenlaisesta vauvahömpästä ja sitte ku iski pissahätä nii se rupes että elä ny vielä ku ei ne oo saattanu perille ehtiä ku ne voi olla tyhmiä eikä osata perille ku ei oo vielä kertaakaan tärpänny ja kyseli onko siihen olemassa jotain tulppia että pysyis kauemmin ovella ku hän haluaa jo nyytin :D :')

Ja ikää mulla 21 ja miehellä 26

Jospa ny jotain omanapaa.. nyt ois niinku kp.25, womanlogi ennusti eiliseks ovispäivän ja limoja ollu jo 4pv joten varmaan aika oikeessa, peittoja heiluteltu sitte -3,-2, 0.. en tiiä nyt ihan että miten tuo womanlogi toimii kun oon yrittäny sitä kattella niin seuraavan kierron se laskee sen viimekierron 44/30 mukaan vaikka oon laittanu sen kehittyneen siihen..

Uu ja meille tulee 2 karvavauvvaa.. mutta kuvia en laita enkä muutakaan infoa kun sitten varmasti paljastutaan vaikkei siinä mitään pahaa kylläkään olisi :D

Ps. Vehnisöljy YÖK! En pysty ottamaan sitä kun muutamana pv/vk kun meinaa oksennus lentää jokakerta..

Elyssei__ kp.25/30-44 dpo1? Tjot/yk1 (en laske varsinaiseksi yrityskerraksi välttämättä kun ei ole tikuteltu varmuudeksi ovista)

Ja onnea plussanneille! :-* ♡ ♡♡ ja jollaki oli ihana ultrakuva jokunen sivu takasipäin ♡

Ja pahoittelut tädeistä ja muista vastoinkäymisistä :(
Jollaki ollu hirveitä selkävaikeuksia, osaan samaistua kun on skolioosi ja lordoosi, mutta ite jo aikalailla turtunu siihen kipuun tässä vuosien varrella..

Mitähän myylle kuuluu? ♡

Kiitos kaikille tervetulotoivotuksista!

Sitä tyhjennystä odotellaan edelleen mut ei oo merkkiäkään tai ehkä vähän on tai sit vaan kuvittelen... Ollaan kyllä miehen kanssa pantu parastamme, heheh ;)

Mut voiko muka näin nopeesti, oon myös tehny harjotuksen vuoks ovulaatiotestin joka ei näytä kyllä toimintaa..

Ehkä pieni stressi ollu tässä...

Sit vielä noihin itsetunto juttuihin et itellä on kans ollu huono itsetunto aina mut nyt ku ollaan päätetty yrittää vauvelia ni jotenki ollu parempi fiilis itellä itestä, mikä tietty hyvä myös sit perheenlisäystä ajatellen. On hyvä olla sit esimerkkinä. :)

Huh kui paljo tekstiä taas! Uusille tervetuloa tasapuolisesti :)

Pahoittelut negoista ja kp ykkösistä kaikille :( ei meidän vapun jälkiplussaus oikei toiminu nyt... Höh :/

Elyssei, kiva kun oot palaillut! Ihana mies siulla :)

Täällä alkoki nyt piiitkä viikonloppu! Äitienpäivän viettoa ja purjehduskauteen valmistautumista savossa tiedossa :) Huomenna kp 31/31 ja dpo 13, yk9. Ja paljon pelätty testipäivä. Tuhruaa edellee niinku aina ennen menkkoja, mutta erona että kivut ei ole alkaneet. Niistä aina tiennyt menkkojen olevan tulossa. Nyt vain pientä jomotusta, lisäksi väsyttää aivan kamalasti. Huh, ku jänskättää.

Beisla, Budapestiin mennään :) ja parin viikon päästä mie lähden Eestiin viikonlopuksi, jei! Nyt on paljon kaikkea toimintaa tiedossa, eli toivottavasti kesä tulee nopeasti ja sitten pääsisi loppukesästä taas yrittämään, kesät kun menee aina pikavauhtia miulla! :)

Itsetunto juttuun voisin myös kommentoida. Miuta kiusattiin siis koko ala-aste, vähän vaihtelevista syistä ja vaihtelevilla menetelmillä. Lintsasin todella paljon koulusta, joten koulumenestys ei ollut kovin hääppönen.
Yläasteelle menin toiseen kouluun ja lintsaamiset vähenivät kun sain uusia kavereita. En edelleenkään kovin paljoa tykännyt koulunkäynnistä, koska pelkäsin lähes joka päivä, ett milloin miuta taas haukutaan, tönitään sekä miuta ja tavaroitani heitellään opettajien silmien edessä ilman minkäänlaista reaktiota.
Koulumenestys parani kyllä huomattavasti vaikken paljoa panostanutkaan siihen. Ala-asteen 7 keskiarvo nousi reiluun 8,5 keskiarvoon kun ysiltä pääsin :)
Ammattikoulussa sain paljon "pinnallisia" kavereita joiden kanssa tuli oltua aina koulussa ja joskus koulun jälkeenkin, vaikka eri paikkakunnilla asuttiin. Kun masennuin, hävisi kaikki nämä "kaverit" heti ympäriltäni. Kävin siis viimeisen vuoden koulua yksin mutta ei se haitannut, kun masentuneena ei pysynyt oikein muiden jutuissa perässä.
Nyt aikuisena masennuksen ja anoreksian (ja runsaan alkoholinkäytön) teini-iässä selättäneenä on hyvinkin vahva olo. Masennuksen ja sen aikaisen yksinolon jälkeen pystyn nykyään hoitamaan asioita paljon reippaammin yksin, en tarvitse ketään välttämättä tueksi, kun en silloin vaikeinakaan aikoina saanut ja opin olemaan "vahva" yksin :) tietysti tuo mies on todella ihana ja mahtava lahja, jota en uskonut saavani ikinä elämääni. Miulla kun oli muutama huonompi suhde takana, joten en uskonut pystyväni enää luottamaan keneenkään, ikinä. Kasvatin lapsuuteni ja nuoruuteni aikana sellaisen tunteettoman suojakuoren ympärilleni, mikään ei tuntunut enää miltään. Tunsin etten kelpaa kenellekään, joten parempi olla yksin omien ajatusten kanssa, tai olla toisen kanssa mm niinku "tunteettomana", jolloin kukaan ei voi satuttaa. Mies taisi saada tehtyä aukon siihen suojakuoreen, sillä nyt luotan ja rakastan kovasti, mies on parasta mitä miulle on sattunut kohdalle❤ :) ja tiedän hänen myös rakastavan miuta, sillä aina välillä hälle tulee sellasia mustasukkasuus-hetkiä, jotka saavat uskomaan ja luottamaan ett haluaa juuri miut omakseen❤
Tässä sitä ollaan, entistä vahvempana, rohkeempana ja kauniimpana ;)

Tsemppiä kaikille, jotka painivat itsetunto-ongelmien kanssa!❤ tiedän ett se on todellatodella rankkaa ja joskus myös puoliso voi hermostua siihen, joka ei tietenkään paranna yhtään omaa oloa.
Ilpuri on niin oikeassa, itseään kuuluu rakastaa juuri noin!
Ja ainki tän foorumin perusteella tiedän ja uskon, ett te ootte jokainen täydellinen ja rakastettava juuri tuollaisena kun olette, yrittäkää osata nauttia siitä mitä olette, sen te ansaitsette❤

Vaikka sanotaan, ettei kukaan ole täydellinen, miun mielipide on näiden kokemuksien jälkeen ett jokainen on täydellinen olemaan oma itsensä. Siinä sitä vasta onkin oppimista, mutta auttoi miuta hyväksymään itseni tälläisenä kun olen, koska kukaan ei pysty olemaan täysin samanlainen ja hyvä niin :)

Sori taas tosi pitkä ja sekava romaani. Lukee ken jaksaa :)

Ja pahoittelut kp ykkösestä, ainki lukutoukka :(

Elyssei, toivottavasti tärppää :)

Juu Mymmelisti eka kerta. Ja kunnallinen. Seuraavalla kerralla olis ollut aukiolotutkimus.

Vau nennaa! Sä oot uskomattoman vahva tuohon verrattuna mitä oot kokenut.

Nennaa, oot ihana ja vahva nainen <3 annat meille kaikille voimaa ja aina jaksat olla positiivinen :)

Pepe, sua haluan myös kiittää, sillä olet aivan huippu! Ja mainio esimerkki meille muille onnistumisesta kun vaan jaksaa olla kärsivällinen! <3

Ootte te kaikki muutkin aivan huippuja tyyppejä ;) Tämä ketju on kerännyt joukkoonsa kaikki parhaat tyypit! Kaikki ansaitsette oman plussan ja käärön kainaloon!

Napaa: Vissiin huominen jännittää, kun en ole kolmeen yöhön nukkunut kunnolla. :D Oon niin tota huomista päivää odottanut! On se kumma jos ei kohta ala plussaa tännekin suuntaan paukkumaan!!!! On sitä ensimmäistä haamun esiastettakin jo melkein vuosi odoteltu :D ;)

Lukutoukka pahoittelut tädistä :/ mut jospa se kuuma kesä sais hormonit hyrräämään ja sieltä plussa pärähtäis :)

Nennaa ihana kun sulla on nyt vaikka mitä touhua ja reissuja! Varmasti aika hurahtaa siivillä! :) ja ihanaa reissua jos en ehi kirjoitella ennen sun reissua mutta tausteilen ahkerasti! Tosi vahva ja upee nainen oot! :)

Täällä olikin monella itsetunto ongelmia ja rankkoja parisuhteita ja koulukiusaamista takana. Tosi vahvoja ja upeita ootte jokainen! <3

Muahan on ala-asteella ja yläasteella kiusattu koulussa. Lähinnä minun "kaverit" olivat näitä kiusaajia. Näitä kavereitani koulukiusattiin ja kait minä sit olin kavereilleni helppo kohde johon sitten purkaa kaikki paska. Onneksi kuitenkin aina minulla oli yksi ystävä joka pysyi mun vierellä ja sen lisäksi kavereideni kiusaajat ottivat minut heidän suojatiksi ja puuttuivat usein mikäli kaverini minua kiusasivat.
Lukioaikana tapasin sitten ensirakkauteni joka kuolemaansa asti eli pari vuotta käytti minuun fyysistä ja henkistä väkivaltaa, pelkäsin läheisteni puolesta kuollakseni joten en uskaltanut lähteä suhteesta aiemmin. Sitten muutama vuosi sen jälkeen tapasin muka uuden ihanan miehen josta puolenvuoden seurustelusuhteen aikana paljastui samanlainen narsisti ja henkisen sekä fyysisen väkivallan käyttäjä kuin edellinenkin poikaystäväni oli ollut. Siitä suhteesta lähdin heti kun ensimmäinen isku tuli!
Nyt minut on napannut maailman ihanin mies ja sellainen joka tukee minua kaikessa ja ei tuomitse. Joka päivä saan kuulla kuinka rakas ja kaunis olen. Vaikeetahan tämmöiseen ihanuuteen on tottua mutta joka päivä ymmärrän olla kiitollinen ja kiittää miestäni kun on niin ihana :) <3 mutta tärkeintä oli ainakin itselleni että korjasin itteni ja oman psyykkeen ennen kuin aloitin tämän suhteen avomieheni kanssa. Ei toinen voi korjata rikkinäistä vaan kaiken pitää lähteä itsestä :)

Nyytti olipas ihana kun olit kysellyt kuulumisia! :) täällä alkanut raskauoireet vasta maanantaina! Hajuaisti on samaa luokkaa kuin vainukoiralla ja kaikki haiseekin pahalle! Ja oikein mikään ruoka/juoma ei mene alas. Yölläkin saa pissillä käydessä yökkiä,etovaa oloa siis ympäri vuorokauden. Onneksi ei tosin vielä ole tarvinnut oksentaa, toivottavasti ei tarviikkaan :) mahassa vähän nippailee etenki iltasin, kun pieni tekee siellä tilaa ittelleen :) mieshän on ihan höpsähtänyt ja juttelee ja pussailee mun mahaa joka ilta. Ihan naurattaa välillä mitenkä tuo mies on noin sekasin vaikkei olla etes sydänääniä tai mitään kuultu/nähty :)
Tänään sitten kyllä kellistät miehes! Eikun vaa peitto heilumaan siellä ;)

Larissa hui kun aika mennyt nopeesti! Ihana kun huomenna jo se aika lekurille! :)

Lissu ooo, vähänkö oon katellinen kun lähette nizzaan!! :)

Silv osaanotot hautajaispäivän vuoksi <3

Mimmu olen täysin samaa mieltä tuosta strippari asiasta. Yleensä sinne strippiclubille mennään kun sankari on jo aikalailla kaatokännissä. Harvoin se mies stripparin mukaan lähtee ;) ja yleensähän asiakas ei saa koskea edes strippariin.

Plussatuulia ja onnea oviksen bongailuun!! :)
Tämä jatkaa taas taustailua kun vielä olis kaks päivää töitä ja sitten ylihuomenna kaverilla grillibileet ja sitten sunnuntaina kaveri laittaakin mun lässähtäneet hiukset kesäkuntoon!!! :)

MindiS 6+5

Kiitos ihanat❤ tää on koko elämän kestävä koulu, pakko opetella ottamaan tää myös sellasena ja arvostaa ja oppia jokaisesta vastoinkäymisestäkin :)

Pepe, ihan niinkuin Larissa tuossa sanoikin, olet todella mahtava! Ihana esimerkki siitä, kuinka kaikille sattuu hyviä asioita, vaikka toiset joutuvat odottamaan pidempää kuin toiset :)

On; vissii nuo miun emätinpuikot, jotka lääkäri määräsi papa-käynnin perusteella, aiheuttaa aivan mieletöntä vatsakipua :( vatsaan sattunut kaksi päivää lähes taukoamatta ja aivan sekasin. Pakko vielä huominen jaksaa töissä, sit onkin jo viikonloppu onneksi :) kamalan kiirus viikonloppu tulossa, joka paikkaan kun on kerettävä äitienpäivän takia ja eräs koko illan vievä kokous ja huhhuh :D

Pahoittelut negoista ja tädeistä, voi hööööh!

Nennaa, ♥

Larissa, varmasti jänskättää!!! Koitahan nyt saada vähän huilittua ja paljon paljon tsemppiä huomiseen :)

MindiS, voi sun mies kuulostaa aivan ihanalta! :)
Ja noi sun alkuraskauden oireet sai hymyn huulille, kuulostaa niin tutulta ja tulee oma raskausaika mieleen. Paitti et mä kyl oksensin, aika lailla päivittäin.. Mut se loppu siel rv12 mennessä :)
Mie koitan kellistää tuon ja kyl se muutoin onnistuukin, ellei vaan molemmat nukaheta. mies on onneks hyvin touhussa mukana, tietää oikeat ajankohdat ja tunnollisesti riisuu housut kun on tarve :D
Sais vaan tän 1veen nukahtamaan... :)

Mymmelisti, oon etelä-suomesta :) Beisla arvasi aika hyvin murteen perusteella silloin yksityisviesteissä kun keskusteltiin siitä kiipeilyreissusta ;)

Jelou! Nyt en ala tarinoimaan itsetunnosta enkä omista kokemuksistani koska seuraavat satasivua olis sitten mun romaania! Uskokaa.itteenne naiset! Kuka se kissan hännän nostaa jos ei kissa ite ;)

Kp4. Greippi ja vehnis menee. Huomenna käyn foolihappo femibionit jotka pääs unohtumaan tässä kevään aikana :)

Elyssei: se vehnis on ihan karmeeta, mä kaadan lusikallisen kurkkuun, kielen takaosaan ja lasillinen greippimehua päälle. Ei maistu yhtään! Suosittelen kokeilemaan.. En sitten tiedä mitä mä keksin ovisen jälkeen.. Kait sitä mehuu saa juoda loppu kierronkin? Vai onko jollain parempaa infoo et ei sais.

Takaisin