Raskaaksi 2015

Aphrael höh, tulis nyt ovisplussa!

mh pahoittelut negasta. Mutta on täällä joillakin tullut plussa vasta jopa viikko oletetun menkkojenalkamispäivän jälkeen!

Beisla, joo yritys olis tarkotus tässä kuussa alottaa mutta valitettavasti mies tulee kotiin vasta noin viikko oletetun oviksen jälkeen. :sad001 Mutta oon nyt yrittäny ajatella positiivisesti että meillä on tosiaan kesäkuun alussa siskon kanssa reissu Nizzaan niin voi siellä sitten vapaasti siemailla viiniä eikä tarvii pelätä pahoinvointia. Että kesäkuussa on vasta eka mahdollisuus tärppiin. Uskon että monille meistä tästä tulee vielä jännä kesä! :wink

Bb: kyllä se todnäk, kp 7/30-? Nyt.. En enää toki oo testaillukkaan.

Silvergrinda: täällä minä muutaman vkon päästä 25 ja mies kesällä 35 :)

Niin ja tervetuloa uusille!

Täällä tänään hautajaispäivä :( tarvii alkaa valmistautuun.. :(

noista strippareista niin kyllä mäkin olisin vaivaantunut jos kuulisin että miehen sylissä jo joku strippari hinkuttanut. Uskon että myös mun mies olis jos joku mies strippari hinkkais mua. Eri asia jos vaikka vaan tanssisi ja katsottaisiin. Mutta jos miehellä tulee joskus olee strippari polttareissa nii kyllä mäkin sitten haluan :D kokemushan se olisi sekin. Ja en tiedä tekeekö ne stripparit semmoisia juttuja mitä elokuvissa, enpä usko ainakaan suomessa.

On. Eilen harrastettiin niin mua sattui tonne oikealle puolelle suunnilleen sinne missä vissiin on munasarjat.tuntui kun joku olisi jotain piikkiä sinne työntänyt :o sattui kyllä välillä tosissaan.
no tästä sitten näin yöllä unta että oli kipeä ja siihen samaan kohtaan oli tullut golf pallon kokoinen pallo joka oli kivikova eikä kukaan lääkäri lähtenyt tutkimaan sitä. Tosi inhottava uni, en tiedä kipuiliko toi sitten yöllä koska tunsin sen kivun niin selvästi. No nyt ei onneksi ole sattunut. Eilen alavatsa vähän tuntui oudolta kun olin jumppaamassa.

Kyfi_ , kyllä toi on ihan ymmärrettävää ettet halua että joku puolialaston kanttura kiehnää sun miehessä kiinni.. toivon että miehesi itse tajuaisi miten väärin se on sua kohtaan jos et oo yhtään sinut sen kanssa.

Ilpuri, hyvä itsetunto ei oo ärsyttävää itsekehuskelua. :) ihanaa että olet sinut itsesi kanssa ja tunnet noin itsestäsi ja parisuhteestasi !

Tyttötiikeri, anteeksi jos ymmärsin väärin. Uskon kyllä että olet aivan ihana ihminen etten ymmärrä miksi kukaan ei suhun voisi ihastua :) hyvä myös että miehen kanssa menee hyvin nyt! Ja helmivauva mielessä!!!

Aphrael toivotaan että ovis koittaa pian :) tai sit siittiöt on pitkäikäisiä !

Mh- voihan se olla että hormoonit nousee hitaasti ja ei näy mitään siksi ! Toivotaan ettei täti tuuu!

Muurahainen toivottavasti teillä tärppäisi ihan luomuna vielä :) vaikket sitä uskoisikaan. Etkös saanut sen tosi vahvan ovisplussankin viime kierrossa? Mikäs teillä oli suunnitelma nyt sitten?

Silvergrinda, uusi kierros eli helmivauvan haaveilijoita täällä riittää :)

Beisla, juu eilinen kiukku oli ehkä osakseen aiheeton tuosta miehen olemattomasta tekemisestä.. kyllä se pyykit kiltisti laitto ja tiskaski ja laitto mun alottaman ruuanki loppuun ja toissapäivänä imuroi ja mä vaan istuin sohvalla :D kai sitä itekin välillä ei edes tajua ku on nälkäinen ja kiukku ja väsy että kyllä se tekee asioita.. niitä ei vaan huomioi sillon ku pitäs. Huomaa aina vaan sen huonon kohdan.

Itsetunnosta, itsellä on myös aika huono tai pidän kyllä itseäni ihan kauniina mutta ehkä enemmän se että en oo itsevarma ja ylisosiaalinen oikeesti vaikka täällä ehkä vaikuttaa ihan muulta. Oon oikeesti aina se hiljasin tyttö nurkassa jota kukaa ei huomaa, tai jos huomaa niin yritän etsiä kyllä pakopaikkaa tilaneesta koska en halua huomion keskipisteeksi. Nykyinen mieskin siis rakastui muhun juuri siksi että olin niin oman itseni herra ettei kukaan mies päässy mulle lässyttämään baarissakaan ku osasin sujuvasti laittaa niille luun kurkkuun :D

BB kp 11/29

Hellurei kaikki! Tässä oon lueskellu jonku aikaa tätä ketjua ja aattelin varovasti liittyä mukaan :)
Hieman itsestäni: oon kohta 23v kahden lapsen (1/13 ja 4/14) äiti. Naimisissa. Vauvakuumetta ois, eikä mieskään pidä huonona ajatkusena uutta vauvaa. Vaikka nää kakski on vielä pieniä :D menkat alkoi tammikuussa mutta vähän ehkä varottu kun en halunnut loppuvuoden vauvaa. Mut ois toki ollut mahdollista raskautua aikaisemminkin. Vähän ehkä ollut omituinen kierto nyt, en tiiä sit onko masussa mitään vai ei. Toisaalta on vähän tärppiolo, mutta toisaalta ei, kun niin kummallisia oireita ollut joka kerta ennen menkkoja. Ennen kakkosen synnytystä (alatie) ei oo ollut tällasta. Eka synty sektiolla. Mut katsotaan muutaman viikon päästä mitä näkyy :) nyt ois kp 21/30-38 (neljät menkat ehtiny olla eka väli 35, seuraava 38 ja ed 30 päivää..). Tässäpä jotakin, loput paljastukoon myöhemmissä keskusteluissa.

Mun on pakko kertoa, kun mun miehellä oli polttarit, kun mä olin 6 kk raskaana. Mä tiesin jo valmiiksi, että ilta päättyy strippiclubille mutta "lohduttauduin" sillä ajatuksella, että mun mies on niin tuiskeessa siinä vaiheessa aamuyötä ettei saa siitä mitää irti. Ja oikeassa olin. Tiesin jo etukäteen, että mun mies ei ole kovin innostunut koko jutusta mutta sanoikin, että se nyt vaan kuuluu asiaan. Ja mitä sitten. Niinkuin murkku sanoi, niin se on niiden naisten duunia ja no, saahan sitä kattoa. Ei munkaan itsetunto aina kauhean korkealla ole ja tosiaan maha oli jo tolloin valtava mutta meille oli tulossa vauva ja me oltiin menossa naimisiin niin mitä sitä stressaamaan.

Tiedän ettei välttis auta asiaa ja mietteitä mutta näin mä sen ajattelin :)

Mua ei kyllä häiritsis polttari-illan strippiesitykset yhtään, sehän on vaan sellasta hupia ja lähinnä se on hupia enemmänkin niille polttarivieraille, kun saavat kattoa sen sankarin vaivaantuneita ilmeitä :D Mut mä en kyllä muutenkaan oo yhtään mustasukkasta tyyppiä, aattelen aina että jos tuo äijä nyt vaikka jonkun toisen löytäiskin, niin en mä sille sitte mitään vois tehdä (siis jos minä en riitä tämmösenä niin en ainakaan mustasukkasena hulluna riitä yhtään sen paremmin) ja kaipa se sen mullekin sitte kertois. En jaksa tuhlata elämääni epäilyllä ja melkein ennemmin se mustasukkasuus sen toisen siihen toisen löytämiseen ajaa.

Beisla: joo unohtu lisätäkkin tuohon että ei oo menkat alkaneet, siks ärsyttääkin tosi paljon ku ei varmin merkki raskaudesta jää kokonaan pois laskuista. Ja onkait tuo vähän todennäköisempää että vaikeampi raskaaksi tulee mutta ei mahdotonta, ainakaan kaikilla. Päivä imetysten väli on nytten pidentynyt niin pitää toivoa että hormonitaso ois muuttunu :D
Tänäänkin aamu alkoi närästyksellä ja yölläkin saattaa närästää vähäsen. Ja alavatsassa on semmoista menkkamaista kipua ja jomotusta. Ärsyttää tuommoinen kun ei ota selvää :Ď mutta jos nyt jatkuu niin käydä sitten lääkärissä vähän kyselemässä :)

Täälläkin on itsetunto ongelmia,ei ehkä niin paljon kuin ennen mut on kuitenkin.
Mentiin nytten kihloihin ja Olisi tarkoitus että vuoden päästä mentäisiin naimisiin :)
Mies sanoo mulle päivittäin että rakastaa minua! Välillä tuntuu että ei ansaitse niitä sanoja ja muutenkin on välittävä ihminen. Hoitaa meidän lastakin tosi hyvin ja tekee kotitöitä. Silloin kun poika syntyi niin sain keskittyä tämän hoivaamiseen kokonaan :D uusi arki ja tavat oli hakusessa. Mies teki meillä siis ruoat ja siivoukset ja kävi töissä. ( en.olisi varmaan silloin kerennyt muka ees syömään mutta onneksi oli mies joka toi nenän eteen ruoan ja sano että nyt kyllä syöt) Tuntui silloin että en ansaitse tämmöistä. Mutta nyt on kuitenkin onneksi arkitasaantunut ja kaikki menee omalla painollaan eteenpäin :angelic:. Mutta kuitenkin En oo tottunut tämmöiseen että joku välittää oikeesti noin paljon :shy: Olen seurustellut liian monta kertaa vissiinkin sikojen kanssa :dead: Osaapa kuitenkin arvostaa nytten kaikkea paljon enemmän :)

Muokattu viimeksi:
Gatusa, en voi kun ihmetellä miten jaksat... Tsemppiä!

Mariska, höh kierron temppuilulle :(

Lumikellolle tsemppiä piinailuun!

Pepe, voi miten ihania uutisia!! Tuli ihan liikkisolo :) Ja sähän oot jo pitkällä, kyllä tää aika vaan vilisee!

Kyfi_, surullista luettavaa..:( Onneksi olet päässyt tuosta miehestä eroon! Mikset muuten vaihtaisi itsellesi helpommin tunnistettavaa nimimerkkiä, kaikki kun ovat kyfejä tänne liittyessään ellei itse sitä muuta :)

Bb, no jopas onjossei työtön mies voi kotona jeesiä et säkin saisit välillä huilata, ugh!

Hipsutin, pahoittelut tädistä..*hug*

silvergrinda, toivottavasti muutokset ois jo poistunu itekseen :)
Minä olen 34, mies 41. Kolmatta kuumeillaan (yksi yhteinen ja poika oli 2v kun tavattiin)

MasuKK1, lämpimästi tervetuloa :)

MindiS, mites sä voit? :)

Lissulle jaksuja miehen odotteluun!

Mendinia, repäisykivut ja mielialan heittelyt kuulostaa lupaavilta, toivotaan et plussa pärähtääpi! :)

Nuuhku, hienoa jos/kun siellä saadaan ovis hyödynnettyä reissusta huolimatta! :)

Tintille pahoittelut tädistä!

Terkku, hienoa että digissä viikot nousee :)

Tepsukka, pahoittelut negasta! Mikä kp meneillään?
Mä imetän kuopusta edelleen ja haaveilen komannesta :) Imetettyä tulee niin öisin kuin päivisin. Tyttö on nyt n.1v 2,5kk. Vähentämään oon alkanu, etten päivisin enää anna kuin nelisen kertaa(tytölle kelpais tunnin välein ja usein käy pyytämässä),öisin sit vaihtelevasti kerrasta-parista tissillä roikkumiseen. Oon miettiny minkä verran imetys ja varsinkin tuo yöimetys mahtaa vaikuttaa omaan raskautumiseen. Toki imettäessa voi raskautua, ei sillä :)

Tyttötiikeri, mistä ihmeestä sinä ihana ihminen oot saanu moista hömppää päähäs??
Ymmärrän kyllä mitä tarkoitit, mutta en ymmärrä mistä se on lähtöisin. säkaipaisit kunnon itsetunnon kohotusta tyttö :)

Nennaa, mihkäs reissuun työ olittekaan lähdössä? Itelläkin ois reissukuumetta, tai ehkä enemmänkin sellaista haikeutta ku noma reissu jo takana päin.. Mut kesä ja mökkikausi alkaa pian :)

mimmulih,onnellisuus viestejä on kiva lukea :)

Ilpuri, olipa ihanasti kirjoitettu. Ei itserakkaasti eikä kusipäisesti, vaan itsetoetoisesti. Respektiä :)

Silville jaksuja rankkaan päivään ♥

on. kp 20/27-33(/mitä lie) ja VIHDOIN tänä aamuna pärähti O-testiin plussan kaltainen!
Kertokaahan nyt kokeneemmat vielä, mut noin tummaa en oo saanu. Ylempänä eilis iltainen. Pitää viel illalla ja huomen aamulla testata. Mun on vaan toosi vaikea testata muulloin kun aamusin,kun ravaan vessassa ihan vähän päästä.
Näin myöhään mulla ei varmaan koskaan oo ovista ollu, joten saas nähä minkä mittanen kierto tuloillaan. Voihan se olal että tikuttamsiella ja stressaamisella ite siirsin ovista. Monena päivänä jo pientä alamahan juilimista ollu, tänään sit jo vähän enempikin.
Kävi kyllä huvittavasti, kun toissapäivänä sittarista kävin lisää testejä ostamassa ja otin rfsu:n kun siinä pakkauksessa vähempi, enkä uskonu enää montaa tarviivani. Niin eilen aamulla unenpöpperössä kun yhen testin avasin, niin se oli tyhjä! :D Himputti kun ois tunnustellu sen ennen avaamista, ni ois voinu antaa palautetta, mut mä olin huonon yön jäliltä ihan töhvelössä ja aikani pussin sisältöä haroin, ennenku tajusin ettei siel oikeesti oo mitään. PÖH! :D
Tänään ois sit mies kellistettävä, ed kerta oli kp18 ja jos huomenna bielä, niin ois ihan ok hyödynnetty. Aiemmat tallettelut meni kyllä hutia kun ovis tulikin näin myöhään. Tänään siis oletettu dpo-1(tai -2).
Harmi vaan kun mies raasu tekee nyt pitkää päivää, eilenkin tuli vasta ysin jälkeen kotiin. Mut nyt on vaan jaksettava! ;)
jospa sitähetken pienen ompelis ja sit päiväkodille hakemaan esikoista ja äitienpäiväkahvitteluille :)

Liitteet

• WP_20150507_006 1.jpg
    WP_20150507_006 1.jpg
    290.6 KB · Katsottu: 162
Joku kyseli ikääkin itese 26 ja mies 36 yhtein 4 vee tyttö ja toista yritettään :)

Uusille tietysti tervetuloa! Toivotaan lyhyttä visiittiä;)

Silville voimia hautajaisiin! Ne on aina rankkoja päiviä :/

Muakaan ei häiritsisi tuo polttari strippari.. Mutta veikkaan että eipä tuota ukkoa hirveesti kiinnostaisikaan:D

On ovista on hyödynnetty veikkaisin sen olevan joko tänään tai hiomenna niin oli eilen illalla kovat vatsakivut että luulisin johtuneen oviksesta.. :)

Tervetuloa kaikille uusille. Toivottavasti visiittinne on lyhyt täällä. :Heartred

Lauruskaahn testiviivat on vahvistuneet hienosti. :Heartred
Muurahaiselle toivon parasta mahdollista kesää, toivon kovasti että teillä tärppäis.
Pahoittelut kaikille menkkakerholaisille. :sad001

Täällä myös yksi jolla on huono itsetunto. Juontaa juurensa lapsuutaan ja teini-ikään, mut jätettiin porukan ulkopuolelle ja käytettiin hyväksi hyväntahtoisuuttani.. kiristettiin esim.. että jos et anna korviksias mulle niin et saa tulla meidän kanssa jne. Ensimmäinen ns. pidempi seurustelusuhde oli väkivaltainen ja sekin on jättänyt jälkensä. Mun mies onkin saanut kasata mut palasista. Kaipaisin kyllä kuulevani joskus kehuja.. mutta mies ei oo sellainen ihminen. Sen jälkeen kun muutin pois pieneltä kotipaikkakunnalta sain hyväksyntää uudella paikkakunnalla. Täällä asun edelleen ja visiititi kotipaikkakunnalla saa masentumaan ja ahidstumaa. Mun on vaikea myös luottaa omaan osaamiseeni ja olla tyytyväinen työn jälkeen.

Ovisoireita on alkanut vihdoinkin tulla. Tänään kp22 ja ovistesti näyttää vähän vahvempaa viivaa kun eilen. Jospa se ovis saavuttais mut sunnuntaina tai alkuviikosta. Pitää toivoo että mies on sillä tuulella kun on sen aika. Mun halut ainakin on nousussa kun oon nähnyt vähän sellasia uniakin :p ei kuulu tapoihini..

Meillä oli eskarilaisella kouluun tutustuminen ja ihan saletisti mua jännittä enemmän kuin häntä :grin Tyttö oli hurjan raipas vaikka ei tuntenut ketään. Toviottavasti ei jää ulkopuoliseksi kun kovin monella kuului olevan hyvä kaveri samassa luokassa. Iltapäivällä joudun meneen lasten koululle vielä uudestaan kun on esikoisen kehityskeskustelu.. meinasin unohtaa sen mutta onneks lamppu syttyi ajoissa :smug: Pitää sit huomenna mennä tulostaan omalle koululle harkkatyö ja palauttaa. Saan 2 hommaa vähemmäks ja enää yks jäljellä.

Ens viikolla voiskin alkaa ompeluhommiin sit kunhan oon saanut kaavapaperin ostettua.

Ja meidän iät. Minä täytän elokuussa 30, mies 33, esikoinen 10, toinen 8, kolmas täyttää elokussa 7, nelonen täyttää elokuussa 3 ja kuopus on nyt 1v5kk.

Nyytti totta kai voit silti laittaa palautetta, vaikka avasitkin sen pakkauksen.

Nyytti: nyt sit illalla strippaamaan ja niinku meijän yks mummo töissä sanoo että rako levälleen. Hyi hyi! Mutta itsellä tärppäs ku lewäytin kp 18 ja sillo kp 21 eli ovis plussa päivänä! Sori ruma kielenkäyttöni! :D plussa onnea!

Täällä moni tartteis itse tunnon kohotusta!!!! Oon aina halunnut käydä kasvohoidossa ja opetella meikkaamaan nätisti ja pukeutua oikein.... mutta kun kaupungista muutin mualle :D niin seki vähänen tyylitaju hävisi kun pieru saharaan... kaikki korut ja vaatteet ym. On tallessa mutta arvatkaa vaan onko ne enää vuoden 2007 jälkeen yhden lapsen pyöräytettynä nättejä mun päällä... :D pitäis perkata tuo vaatekaappi kirpparille ja lähteä rahojen kans Sokoksen pukeutumis neuvojan luo :)

Mutta nyt on lähettävä mielenterveyttä opiskelemaan... :D

Azaela olin kirjottamassa sun kanssa ihan samaa tosta polttari jutusta :)

Pikanen pika luku ja tauko loppuu kesken kaiken tekstin lukemisen ja kirjottamisen!! :((

On. Kp 25/ 29 ja mahallaan nukkuessa kahtena aamuna heränny semmoseen "viiltävään kipuun" ku on vähän ittensä suoristanu.
Mies kävi maanantaina antamassa näytteen naistenklinikalle ja ja ei enää kun 3viikkoa ensi käyntii.. ;)
+++++++

Mymmelisti, sielläkin klinikka-aika lähestyy! Mutta ehkä plussaat jo ennen sitä ;) oireet vaikuttaa hyvältä ;)

Nyytti, nyt vaan se ovis hyödyntämään! ;)

Joku kyseli ikää; mie olen 28 ja mies 29, esikoista tjottaillaan :)

Tsempit kaikille muillekin kierron vaiheesta riippumatta!

Miksi pitää just tänään sataa vettä, kun on vapaa ja pitää kävellä kylille kun ei oo autoa tänään käytössä :D huomenna aamulla se poliaika! Jännittää! :D Mitähän siellä edes tehdään...? Varmaan ainakin ultraavat munasarjat ja kohdun.

Larissa kp 8/27-31, tjot-k. 11

Larissa meillä silloin keskusteltiin ensin jonka jälkeen ultrattiin kohtu ja munasarjat. Mieheltä tutki kivekset ihan käsin. Sen jälkeen keskusteltiin jatkosta ja se oli siinä.

Kiitos Pepe vastauksesta :) mun tapauksessa tutkitaan vasta mua ja tota tiputteluvuotoa eli luultavasti ultrataan, keskustellaan ja toivottavasti saan terolut-reseptin kouraan :D Ps. Muistinko onnitella sua ultrasta? <3 Piti ainakin :D

Takaisin