Gatusa, en voi kun ihmetellä miten jaksat... Tsemppiä!
Mariska, höh kierron temppuilulle
Lumikellolle tsemppiä piinailuun!
Pepe, voi miten ihania uutisia!! Tuli ihan liikkisolo :) Ja sähän oot jo pitkällä, kyllä tää aika vaan vilisee!
Kyfi_, surullista luettavaa..

Onneksi olet päässyt tuosta miehestä eroon! Mikset muuten vaihtaisi itsellesi helpommin tunnistettavaa nimimerkkiä, kaikki kun ovat kyfejä tänne liittyessään ellei itse sitä muuta :)
Bb, no jopas onjossei työtön mies voi kotona jeesiä et säkin saisit välillä huilata, ugh!
Hipsutin, pahoittelut tädistä..*hug*
silvergrinda, toivottavasti muutokset ois jo poistunu itekseen :)
Minä olen 34, mies 41. Kolmatta kuumeillaan (yksi yhteinen ja poika oli 2v kun tavattiin)
MasuKK1, lämpimästi tervetuloa :)
MindiS, mites sä voit? :)
Lissulle jaksuja miehen odotteluun!
Mendinia, repäisykivut ja mielialan heittelyt kuulostaa lupaavilta, toivotaan et plussa pärähtääpi! :)
Nuuhku, hienoa jos/kun siellä saadaan ovis hyödynnettyä reissusta huolimatta! :)
Tintille pahoittelut tädistä!
Terkku, hienoa että digissä viikot nousee :)
Tepsukka, pahoittelut negasta! Mikä kp meneillään?
Mä imetän kuopusta edelleen ja haaveilen komannesta :) Imetettyä tulee niin öisin kuin päivisin. Tyttö on nyt n.1v 2,5kk. Vähentämään oon alkanu, etten päivisin enää anna kuin nelisen kertaa(tytölle kelpais tunnin välein ja usein käy pyytämässä),öisin sit vaihtelevasti kerrasta-parista tissillä roikkumiseen. Oon miettiny minkä verran imetys ja varsinkin tuo yöimetys mahtaa vaikuttaa omaan raskautumiseen. Toki imettäessa voi raskautua, ei sillä :)
Tyttötiikeri, mistä ihmeestä sinä ihana ihminen oot saanu moista hömppää päähäs??
Ymmärrän kyllä mitä tarkoitit, mutta en ymmärrä mistä se on lähtöisin. säkaipaisit kunnon itsetunnon kohotusta tyttö :)
Nennaa, mihkäs reissuun työ olittekaan lähdössä? Itelläkin ois reissukuumetta, tai ehkä enemmänkin sellaista haikeutta ku noma reissu jo takana päin.. Mut kesä ja mökkikausi alkaa pian :)
mimmulih,onnellisuus viestejä on kiva lukea :)
Ilpuri, olipa ihanasti kirjoitettu. Ei itserakkaasti eikä kusipäisesti, vaan itsetoetoisesti. Respektiä :)
Silville jaksuja rankkaan päivään ♥
on. kp 20/27-33(/mitä lie) ja VIHDOIN tänä aamuna pärähti O-testiin plussan kaltainen!
Kertokaahan nyt kokeneemmat vielä, mut noin tummaa en oo saanu. Ylempänä eilis iltainen. Pitää viel illalla ja huomen aamulla testata. Mun on vaan toosi vaikea testata muulloin kun aamusin,kun ravaan vessassa ihan vähän päästä.
Näin myöhään mulla ei varmaan koskaan oo ovista ollu, joten saas nähä minkä mittanen kierto tuloillaan. Voihan se olal että tikuttamsiella ja stressaamisella ite siirsin ovista. Monena päivänä jo pientä alamahan juilimista ollu, tänään sit jo vähän enempikin.
Kävi kyllä huvittavasti, kun toissapäivänä sittarista kävin lisää testejä ostamassa ja otin rfsu:n kun siinä pakkauksessa vähempi, enkä uskonu enää montaa tarviivani. Niin eilen aamulla unenpöpperössä kun yhen testin avasin, niin se oli tyhjä! :D Himputti kun ois tunnustellu sen ennen avaamista, ni ois voinu antaa palautetta, mut mä olin huonon yön jäliltä ihan töhvelössä ja aikani pussin sisältöä haroin, ennenku tajusin ettei siel oikeesti oo mitään. PÖH! :D
Tänään ois sit mies kellistettävä, ed kerta oli kp18 ja jos huomenna bielä, niin ois ihan ok hyödynnetty. Aiemmat tallettelut meni kyllä hutia kun ovis tulikin näin myöhään. Tänään siis oletettu dpo-1(tai -2).
Harmi vaan kun mies raasu tekee nyt pitkää päivää, eilenkin tuli vasta ysin jälkeen kotiin. Mut nyt on vaan jaksettava!
jospa sitähetken pienen ompelis ja sit päiväkodille hakemaan esikoista ja äitienpäiväkahvitteluille :)