Mariska, pahoittelut vielä negasta.

Inhottavaa kun kroppa päättää tehdä omiaan.
Pepe jee, ihania uutisia! :)
Hileinen, ootko ehtinyt testata tänä aamuna?
kyfi_, onneks oot löytänyt nyt paremman miehen, aika tapaus sun exä!
Ymmärrän että sulla on paha mieli sun miehen polttareista, mutta oon varma ettei sun mies ole niin pinnallinen että kiinnostuis jostain stripparista enemmän kuin susta. Toivotaan kuitenkin ettei se kaveri toisi mitään stripparia polttareihin, vai oliko se jo varmaa?
Bb, onpa ärsyttävää tosiaan jos sun mies ei tee kotitöitä vaikka aikaa olis. Mun mielestä on selvää että jos toinen ei ole töissä (eikä ole lapsia hoidettavana) niin saa tehdä enemmän kotihommia. Yhteinen koti se sentään on.
Silvergrinda, hyvä asenne teillä kyllä lapsentekoon ja hyvä kun jaksoit antaa miehen sulatella asiaa.
Kysymykseesi, mä oon 30v ja puoliso 27. Eka lapsi toiveissa.
Hipsutin, pahoittelut kp1:stä.
masuKK1, tervetuloa! Täällä saa onneksi rupatella niin paljon kuin sielu sietää, jos puoliso ei siedä.
Lissu, toivottavasti sun mies ehtii oviksen ajaksi kotiin. Tässä kuussahan teillä pitäis alkaa yritys?
Mendinia, toivottavasti olis! :) Testikuvia kehiin vaan kunhan testaat.
Nuuhku, hyvä jos ehditte puuhastella ennen ovista. Parhaimmat mahikset on kuitenkin ennen ovista, niin jos pupuilette ahkerasti ennen lähtöä, varmasti siitä on hyötyä vaikka ovis olis myöhemminkin. :)
Tintti, pahoittelut menkoista.
Terkku, hyvä että digi näytti kuten pitikin. Toivottavasti pahoinvointi pysyy poissa edes muutaman viikon.
tepsukka, pahoittelut negasta.

Onko sulla kuitenkin siis menkat alkaneet?
Tyttötiikeri, mä ymmärrän hyvin mitä tarkoitat. Tosin mulla itsetunto-ongelma ei niinkään ole puolison kanssa vaan kavereiden. Uskon kyllä että vaimo rakastaa mua, siinä ei ole ongelmaa. Mutta mulla taustalla koulukiusamista monelta vuodelta, ja kaverisuhteet usein vain lakanneet tai hiipuneet jostain syystä (joskus omastanikin). Nykyään mulla on kohtalaisen paljon kavereita, jotkut läheisiäkin, mutta mulla on silti takaraivossa aina pelko, että en ole sellainen jonka kanssa ihmiset haluais hengata. Että vaikka joku tapaiskin mua, varmasti sillä on toinen kaveri jonka kanssa se olis mieluummin. Kellekään kaverille en ole uskaltanut puhua tästä, vaimolle vain, kun pelkään että kuulostais siltä että kerään vain säälipisteitä tai haen hyväksyntää ja vakuutteluja, vaikka kyse ei ole oikeastaan siitä. Tää on vain jokin usko mun päässä joka on niin vahva, että se tuntuu totuudelta enkä tiedä miten muuttaa sitä.
Huh tulipahan vuodatus. Voimia kaikille muillekin jotka painii samojen ongelmien kanssa.
Ninukki, en tiedä mitä saisin yksin aikaiseksi parvekkeella, onneksi tuo puoliso potkii että nyt olis aika istuttaa. Mutta voithan sä yrittää ensin jotain pientä jos haluat, vaikka niitä ämpäriperunoita vaikka piha onkin. Sit innostuu jos innostuu enemmän; jos ei niin tulipahan kokeiltua.
Nennaa, mihin menette reissuun?
Minni, mietin aina että vähän hassuja puheet että "ehtiihän vielä". Niin sitä varmaan ehtii myöhemmin vaikka mitä tehdä elämässään, mutta jos ei mistään aloita niin ei myöskään saa mitään aikaiseksi.
Mimmulih, ihana sun mies! :)
Kyllikki, joskus vaan naisen kroppa on tuollainen vaikka oliskin ennen ollut tarkka. Toivottavasti täti älyää tulla pian.
Ilpuri, hyvin sanottu. :) Itsetunto ja itsensä rakastaminen ovat tärkeitä asioita, ja kyllä niissä opettelua riittää. Hyvä vain kuulla että olet oppinut pitämään itsestäsikin ja ei kuulostanut musta yhtään kerskailulta.