Raskaaksi 2015

Pikaisesti vain napailen kun täytyy pian valmistautua töihin.
Eipä tarvi täällä testailla! :(
Täti saapui tänään oletettua aikasemmin. Eli Kp 27 muuttui kp 1. Ei kait se auta kun lähtee uuteen kiertoon. Yritän kans huomenna soittaa jos saisin lähetteen pappaan kun edellisestä on jo vuosia aikaa.
Tsempiä muille piinailijoille, jään odottamaan josko plussia tulisi. ☺
Pahoittelut negansaaneille!
Ja uusiakin oli tullut, tervetuloa ja pikaista plussaa! ☺
Hipsutin kp 1/28 (26-33)

Kävin pari vuotta sitten papassa ja oli joku muutos ja annettiin vuoden päähän seurantaan aika. Vuosi sitten kävin uudelleen ja aina vaan näky jotain muutoksia.. parin viikon päästä olis taas aika. Saas nähä miten käy, toisaalta toivos jotain selkeetä. Nyt tuntuu et "turhan" takia ravaa siellä.
Onkos täällä muuten minkä ikäisiä yrittäjiä? :) Meillä minä 23 ja mies 35

Muokattu viimeksi:
Hileinen, toivottavasti on itelläki tollasta ohimenevää sorttia. Tai jos ei ni selviäis että mitä.

Silvergrinda täällä itse 24 (syyskuussa 25) ja mies 34.

Moi, ensimmäinen foorumi mihin liityn ikinä. Vauvakuumetta ollut helmikuusta asti ja viisipäivää sitten jäi pillerit historiaan, odotetaan tyhjennystä.

Eli olen 26-vuotias ensiyrittäjä mies 27-vuotias, innolla odotetaan äidiksi ja isäksi tuloa.

Liityin tänne ku haluaisin hehkuttaa jo pelkästään yrittämisestä koko maailmalle mutta säälin miestä ja kavereita jos tuleekin pitkä odotus, toivotaan toki parasta.

Masukk1 tämä oli mullekki eka foorumi ryhmä johon koskaan oon liittynyt ja kasvoin tähän kiinni! Nämä naiset täällä on aivan tosi upeita ja tänne saa purkaa kaiken mitä mielessä liikkuu. :) kukaan ei tuomitse ja vertaistukea löytyy kaikkiin tilanteisiin :)
Tervetuloa siis mukaan ja toivottavasti teiän yritys palkitaan pian :)

MindiS 6+4

no nii pikku takasinmaksu ukolle...piti pestä sen selkä, käytin vähä voimaa siinä puuhassa tahallaa. sit sanoin päin naamaa että äläs siinä kananpoika kukkoile ettei viel satu. nyt täs tyttö sylis olkkaris ku esikkoa ei saa jättää yksin hetkeksikää kuulemma... hän on 9v. meil tyttö kyl viihtyy itekseeki et saa tehyä asioi mut silti ukko valittaa aina. oonko muute outo ku meil mennää pelkäl täysimetyksel viel, ei velliä eikä kiinteit... ens kuus alotan kiinteiden tutustuttamisen tytölle inshaAllah.

Ilpuri, toivottavasti noi sun selkäkivut selviää! Tosi kurjaa että joudut kaiken muun lisäksi niistä kärsimään. :shifty: Ja toivon kovasti että menis asiat hyvin eteenpäin siellä lääkärissä.

Tyttötiikerille tärppionnea alkaneeseen kiertoon! :)

Ninukille pahoittelut kp1. :shifty: Kurjaa että mieheskin otti sen nyt niin pahasti... Kyllä se plussakin teiän kohalle vielä tulee! Ja voimia selkakipujen kanssa, toivottavasti saat nopeasti siihen apua ja et selviäis mistä on kyse.

Gatusa, teillä onkin tosi kurjalta kuulostava tilanne. :sad001 Voimia sinne ja viisautta mahdollisiin valintoihin!

Kyfilläkin oli ollu tosi ikävältä kuulostava tilanne. :sad001 Hienoa että oot nyt löytäny onnellisen parisuhteen! :Heartred

Pepe, onnea ihanista ultrakuulumisista! Oli varmasti upeaa nähdä pikkuinen! :Heartred

Hipsuttimelle pahoittelut kp1!

Negoja oli tullut nyt ihan liikaa, pahoitteluni! Kunpa sieltä vielä joku muuttuisi plussaksi. :shy: Ja eiköhän Mariska sunkin kiertos ala tasaantumaan.

Silvegrinda ja MasuKK1, tervetuloa joukkoon! :welcome Pikaista plussaa molemmille!

On. Aika kiireinen työpäivä takana. Miehen työreissu alkaa olla puolessa välissä ja tuntuu että aika vaan menee hitaasti... :oops: Tulis jo kotiin! No täytyy olla vaan tyytyväinen ettei sentään pidemmäksi aikaa sinne jää...

Lissu kp7/33

Mitenkä Lauruskaah voi? Onko tullut lisää raskausoireita. Olitkin sen testikuvan laittanu. Olis kyl ihan mielenkiintoista nähdä se 10mlU testitulos :D

Gatusalle piti kans aiemmin sanoa että on sulla kyllä miehelläs aika isot kuvitelmat siitä mihin yksi ihminen pystyy.. toivottavasti siun asiat menee jossain välissä myös sinun oloasi helpottavaan suuntaan :)

Mites muurahainen?

Mami91, eiköhän noilla ovistestien määrillä ja sidepaketeilla ala vauvoja jo rueta kehittymään ;)

Mitä hyötyä olikaan vehnänalkioöljystä?
Itse oon vetänyt greippejä ja sit kohta jo pari kuukautta raskaus ja imetys vitamiinilisää :)

Nennaa mites soittelitko sinne lääkärille? Saitko aikaa? Aika epäreilua jos et sais aikaa.

Miten Silv? Joko se kierto alko alusta ? Mielikuvitus tietty tekee kuumeessa tepposia mut toivotaan että nippailut onki negoista huolimatta jtn lupaavaa? ::)

Lissu oli lähdössä Nizzaan, niin epäreilua kauhee matkakuume vauvakuumeen lisäksi ;)

Aneska toivotaan että varjokohta on hävinnyt seuraavassa ultrassa :)

Pepe ihana pieni masukki siellä kun lopuksi rankan neuvolareissun päätteeks nukahtanut ;) voi apua! Mä en kestä oottaa että ittekki pääsis ekaan ultraan.. Nooh ehkä pitäis hankkiutua ensin raskaaks;D

Nyt naiset pistätte plussa aallon pystyyn ja täytätte tammi- Ja helmikuun!
Plussatuulia kaikille! Puuh puuh!

On. Mä uskon että ovis on ennen kun lähdetään likan kans reissuun. Jee saadaan hyödynnettyä :)

Täällä kp 1 myös. Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä!

Tuleva kierto on taukoa kaikenlaisten juttujen takia niin sitte ens kuussa maalisvauvaa yrittämään.

Tsemppiä naiset! :)

Tervetuloa Silvergrinda ja MasuKK1! Toivotaan pikaista plussaa teille :)

Mami91, mulla ainakin kävi niin että kun menkkojen piti maanantaina alkaa, kävin viikonloppuna hädissäni kauppareissulla täydentämässä sidevarastot. Noh, eihän ne menkat sitten koskaan alkaneetkaan vaan plussa tuli. :D

Pahoittelut negoista ja kp1:stä! Sisua ja pitkää pinnaa piinailuun ja yritykseen kaikille <3

Gatusa, kuulostaapas hurjalle tuo teidän tilanne. Onneksi vaikutat jämyltä naiselta, joka ei varmasti jää kynnysmatoksi. Eiköhän se miehesikin ennen pitää ymmärrä, millaisen kultakimpaleen on itselleen saanut ja tajuaa parantaa tapansa. :)

On. Tänään 5+3 ja varmistusdigi ilmoitti viikkojen nousseen. Huomenna sitten soittoa neuvolaan. Oireita ei edelleenkään ole mitenkään ihmeellisen paljon, jos en tietäisi niin en välttämättä edes tajuaisi koko raskautta. Väsyttää hieman tavallista enemmän, mutta toisaalta sekin on tässä vaiheessa kevättä mulle ihan normaalia (olen opettaja). Mutta esimerkiksi pahoinvointia ei ole käytännössä ollenkaan. Ihan joitakin kuvotuksen hetkiä on ollut, mutta nekin menevät pian ohi. Pidän peukkuja, että pahoinvointi ei alakaan ainakaan vielä muutamaan viikkoon, jotta saadaan kevätlukukausi pakettiin ilman että kukaan osaa epäillä mitään. Lomalla voi sitten yrjötä rauhassa :D

Hei kaikki :)

Itse tekkiin tänään raskaustestin, negaa näytti :(
Olin jo aika varma että nyt se onnisti. Viikon ollut närästystä, väsymystä, tukkoisuutta ja välillä vihloikeekin. Mut oli vaan mielentepposia tuo raskaus :depressed:
Meillä tilanne tämä: esikoinen on nyt 7kk ikäinen ja olisi kiva saada toinen vauva vähän pienemmällä ikäerolla. Imetän vieläkin, öisin jopa 2-4 tunnin välein. Meillä on oikeastaan aikaa yrittää toista elokuuhun asti jonka jälkeen joudutaan laittamaan henkilökoht syistä yrittäminen 1.5 vuoden tauolle :sad010 mulla on niin vauvakuume. Onko täällä muuten muita ketkä imettää vieläkin ja haaveilee toisesta? :)

Tervetuloa uusille!

Pahoittelut negoista ja tädin saapumisista! Tässä onkin meitä nyt monia joilla uusi kierto alkanut.

Ja Pepellä oli mahtavia uutisia ultrasta! Todella ihana kuulla että teidän pieni voi hyvin!

Mites sohwian ultra meni...?

Nyt menee kyllä ihan offtopiciksi tämä mut tuntuu et tää on tällä hetkellä ainoa paikka missä voi pohdiskella kaikenlaista.. mutta siis mua itseäni häiritsee hirveesti kun mun on tosi vaikea ymmärtää ja uskoa et joku vois oikeesti tykätä musta. Tai siis en vaan jotenkin usko että esim edes mun mies oikeasti rakastais mua. Vähän vaikea selittää, eikä tää siis oo mitään "kukaan ei rakasta mua" angstia. Vaan siis en vaan osaa kuvitella sitä. Tai esim kun jonkun aikaa ennen kuin esikoinen sai alkunsa meillä oli miehen kanssa suhteessa vähän kriisiä ja mulla oli sellanen ihastus. Ja oli ihan perus ihastumisen "oireet" kun tää kundi tuli paikalle niin pasmat meni ihan sekasin, sydän hakkas, jalat meinas lähtee alta kun halattiin, siltä tullut viesti sai nousemaan pilviin yms. Ja kun tää kundi myönsi olevansa myös ihastunut muhun, niin en mä jotenki pysty edes kuvittelemaan että joku vois tuntea noita samoja ihastumisen oireita mut nähdessään tai jos multa saa viestin tms... Ymmärtääköhän kukaan mitä tarkotan.. Mut siis jotenkin tosi ärsyttävää ja tyhmää....

Silver ja masukki tervetuloa ja pikaista plussaa , kivaa kun tulee uusia :) Silver kyseli ikää, minä 27 ja aviomies kohta 30, kotona myös kohta 6v jäbä mun edellisestä suhteesta :)

Ilpuri painii myös selkäongelmien kanssa, mä niin tunnen sun tuskas, toivotaan pikaista helpotusta! Itelle ainakin kylmäpakkaus on iha korvaamaton toveri tällä hetkellä..

Bb, lucky, gatusa, ootte vahvoja naisia ja ansaitsette totisesti kaikkea hyvää <3

Lauruskan viivat vahvistuu hienosti, ihanaa :)

Pahoittelut kaikille tädin kohdanneille, tän visiitin jälkeen lyödään kaikki sille käteen menolippu vähän pidemmälle lomalle, eiks niin ;)

Beisla, oon ihan kade ku kertoilet sun parvekepuutarhasta perunoineen kaikkineen, mulla on iso piha enkä saa siellä kasvaan ku nurmikon :D

Ninukki kp1/30-32 yk6 :)

Lisää uusia, kivaa! :welcome MasuKK1 ja Tepsukka! Plussia plussia kaikille ja pian!

Silvergrinda täällä 33-v., mies 2 vuotta vanhempi ja ekaa vasta yritellään. :)

Onneksi tuli iloisia uutisiakin eikä pelkkiä negoja ja tätejä! Onnea Pepe hirveesti!!! Sun viesteistä ihan paistaa sun onnellisuus ja se tarttuu muihinkin! :happy: Pahoittelut uutta kiertoa aloitteleville, ei oo kivaa... :sorry: Mutta ainakin Hileisen testitulosta odotellaan vielä! :) Älkääkä muutkaan luovuttako ennen kuin täti tulee (eikä tietty silloinkaan)! :)

Takaisin