Raskaaksi 2015

täällä missä asun ei tunneta mitää pariterapioi vaan jos ei kelpaa ni ovi on tuossa periaate. nyt on ruoka valmistumassaki, vuokranantaja teki yllärihyökkäyksen tälle tontille pistää pihan kuntoon ennen ku omistaja tulee eli emännän siskon mies ku omistaja asuu perheensä kans ranskassa. äkkiä ku olivat pois näköpiiristä ni hakeen pyykit etteivät riko vaatteita. tyttö nukkuu ku on niin kuuma (35 astetta ainaki). hohhoijaa mitähä tää päivä tuo tullessaa, varmaan samaa mitä joka päivä eli valitusta ukolta kunha se tulee. inshaAllah esikko sai opelta sen testaajan takas että voi tuoda kotiin ku mä kirjotin oikei ranskaks lapun pojalle mukaan jossa mun allekirjotus että opettaja näkee että se on äiteeltä oikeesti ja eihä poika ranskaa ees viel osaa.
mähä oon kestän tätä jo sellaset 4v ajan ukolta et pitkä pinna ainaki löytyy mulla eli yrittämisestä ei voi olla puute asioiden ratkasussa ku yritän pitää rauhan talossa mut eipä se onnistu jos yksin sitä yrittää. ukkoha on uhannu vaikka miten mut se tietää ettei kannata yrittääkää mitään koska sillo siihe sattuu viel enemmän ja lisäks tämä mamma ottaa lapset ja lähtee siinä vaiheessa.

Eiköhän se mun kierto nyt vaan kiukuttele ja tee temppuja , kurjaa tällainen. Kokeilin vielä apteekin omalla testillä. :shifty: Tuhrua taas hiukan tänäänkin...

Liitteet

• image.jpg
    image.jpg
    712.7 KB · Katsottu: 205
jaksamista mariska, inshaAllah tilanne selkiytys eikä kierto temppuilis tuollai enää...

pakko kertoa jotai aivan huippua...tuo mein tyttö on kyl uskomaton tapaus...nukkuessaa on nostan paidan ylös rinnan päälle ja on vatsa paljaana ku on kuuma...fiksu tyttö, tietää miten viilentää ittää ku ikkunasta tulee pieni tuulenvire huoneesee ni saa pientä viilennystä. :)

Tervetuloa joukkoon Silvergrinda ja pikaista plussaa! :)

IHAN LIIKAA NEGOJA! Eikö kukaan plussannut? :( Ketkä vielä testailee tällä viikolla?

Tänne ei kuulu yhtään mitään. Kiinnittymiskipuja odotellaan, tosin niitä ei tullut viimeksikään kun plussasin... Tylsää!

Rv4+4, ei vielkään ihan leffaviivat mutta vahvistunu kumminkin. Alempi on raskauskeijun 25mIU liuska, ylempi pregcheckin puikko samalla herkkyydellä. Ois pitäny varmaan kokeilla niitä one stepin 10mIU testejä niin ois varmaan kirkunu punaisena :D

Liitteet

• 1430914117658.jpg
    1430914117658.jpg
    31.9 KB · Katsottu: 202
Pikainen napa töistä: koomasin niin aamulla et en ehtiny testata ku olin jo lirittäny pönttöön :D kauhee väsy siis on yhä vaan.. tuhruttelee edelleen, testaan pe jollei täti tuu ennen sitä. Muita oireita ei ole.

Hile kp29/31 dpo 11 yk9

Apua mikä määrä negoja! :sorry:

Tuli pakottava tarve kirjoittaa, kun luen Gatusa noita sun viestejä. Tyttären isä, mun exä, oli aikalailla samanlainen kuin sun mies. Silloin kun vielä asuttiin yhdessä ja herra kävi töissä niin sain pelkkää kuraa niskaan iltaisin, jos en oo päivällä tehnyt muuta kuin viihdyttänyt meidän vastasyntynyttä. Ihmetteli miksen ole pessyt pyykkiä, siivonnut ja tehnyt ruokaa. Sit jos olin siivonnut sun muuta, niin se ihmetteli miks oon niin väsynyt. Tyttö on aina ollu sylivauva eikä viihtynyt yhtään erossa äitistään. Piti joko pitää sylissä jatkuvasti tai olla sohvalla vieressä. Kantoreppua en pystynyt pitämään, kun hartiat niin jumissa että ois lähtenyt taju. Lähes joka yö sain nyrkistä päähän, kun en heti herännyt tytön itkuun. Sain kauheet haukut jos en noussu parin tunnin välein syöttämään tyttöä. En nukkunu kunnolla yhtenäkään yönä sen vajaan neljän kuukauden aikana ku tytön syntymän jälkeen vielä yhdessä oltiin. Apua en saanu edes iltasin, kun mies tuli töistä, koska hän oli "niin väsynyt" työpäivän jälkeen. Herra tuli töistä kotiin, söi, nukkui päikät ja istui tietokoneella koko loppuillan. Hoidin tyttöä 24 tuntia vuorokaudessa ja samalla piti pitää koti siistinä. Hoidin myös meidän raha-asiat, kun mies oli omansa pelannut. Tämän lisäksi sain kuulla lähes joka päivä kuinka inhottava läski olen raskauden jäljiltä. Tyyppi siis tosiaan istuu toimistossa sen 8 tuntia päivässä, kun on autoliikkeessä töissä ja hänellä oli NIIN rankkaa, ettei jaksanut mua auttaa illalla. Ja hänellä on kuulemma tärkeämpi työ, kuin mulla. "Toiset tekee sentään oikeita töitä". Onhan autojen vuokraaminen tosiaan tärkeämpää, kuin lähihoitajan työ, jota opiskelen :meh:

MindiS aijjaa.. en tienny että noin nopeesti voi saada tuloksen. Viimeksikin meni lähemmäs kolme viikkoo että sain tietää. :S mut pitää kysyy nyt ihan erikseen että mitenkä lie.

Beisla toivotaan että muuttuu parempaan päin tai sit osa meistä saa enempi kakkaa ja osa ei :D mut ei kait tässä maailmankaikkeudessa muutenkaan aina mee kaikki nallekarkit tasan.

Mun piti työpäivän päätteeks vastailla kaikille jotain mut oon ihan puhki ja vituttaa ku mies joka nyt siis työtön niin päivät huitelee aina ties missä ku oon töissä ja tänä aamunaki sanoin että oispa kiva ku vois tiskata ja pestä lakanapyykit ni tadaa... Meni sekkii asia taas toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos samantien.. aina saa töitten jälkee alkaa sit siivoomaan tai tiskaamaan että voit tehä ruokaa itelles raskaan työpäivän jälkeen.. aaargh... Noh joo yritän rauhottua mut oispa kiva kerranki elämässä tulla kotiin ku toine ois siivonnu ja laittanu ruokaa..

Ompas täällä kivaa porukkaa :) meillä ei muutenkaan oikeen osata ressata mistään niin kuin ei tästäkään. Siksi tjottaillaan. Eikä mikään kiirekkään ole kun mulla ikää vasta 23, miehellä jonkun verran enemmän. Pitäs siis molempien vielä olla hedelmällisiä :D mies oli aluksi kun yhteen muutettiin lapsia vastaan. Tai siis hän kyllä tulee aivan loistavasti lasten kans toimeen (paremmin ku minä..) ja tykkää niistä mutta omia ei halunnu. Kun mulla nous vauvakuume niin tottakai tuli höpöteltyä miehelle siitä. Ei lämmenny, mutta vajaan vuoden kun sai tuumia ilman että painostin niin otti asian itse puheeksi ja nyt sais pienokainen luvan tulla :) ja anteeksi tämä omanapailu..

Lisäksi tuumaan että ihan tyhmää kun tullut negoja ja ei plussia! Pahoittelut tädeistä kaikille ja plussaonnea seuraavaan kiertoon!

Omanapailun lopetan nyt jokskuks aikaa ihan kokonaan ja yritän pysyä asiassa :D elikkäs ovistestiviivaa tuijottelemaan kp 10/29 :S

niin ja tervetuloa silvergrinda! :)

Mindis, nyt on kyllä maailman ihanin mies haavissa :Heartred itsetunto täysin nollilla exän takia ja oon ollut jo jonkin aikaa tosi itkuherkkä, niin otan monet nykyisen miehen sanomiset itteeni, mut olen kyllä todella onnellinen hänen kans :) tänään oli pieni vääntö kirpparilla, kun hän olis halunnu motörheadin bodyn tulevalle vauvalle mut mä vaan naureskelin et ei kiitos. Hän sit otti asian vähän väärin ja kuulemma pelkää ettei saa päättää mitään vauvan asioita. Hänel kans pari paskempaa suhdetta takana, niin on hiukan herkillä tällasten asioitten kans. On meilläki ollu vaikeita aikoja ja monesti ollaan oltu lähellä eroa, mut puhumalla kaikki saatu selvitettyä ja rakastetaan toisiamme niin järjettömästi et kyllä ne tunteet aina voittaa :grin:Heartred

Kiitos BeneathBeautiful :) eikös sulla oo gynellä käynti kans lähiaikoina? Mun pitäs kans mennä.. vuosi sitten kävin ja oli jotain muutoksia mutta ei vielä osattu sanoa mitä..

Pahoittelut negan testanneille, harmillisen paljon näin alkuviikkoon :( Ketäs täällä oli vielä loppuviikosta testaamassa? Plussatuulia lähettelen kaikille ☺

Pepellä ihania ultrakuulumisia, onnea :) ❤

Tälläinen pika kommentointi ja nyt ulos sateeseen koiran kanssa lenkille :D

Silvergrinda, juuh mulla on gyne ens maanantaina puol vuotta sit oli siis muutoksia ja oli että kontrolli puolen vuoden päästä. Ja nyt tosiaan on tasan puol vuotta aikalailla mennyt. Oon ressannu sitä ehkä jopa liikaakin itse että jos se on jotain kamalaa mut sen näkee nyt sit :) suosittelen käymään vuosittain ettei tuu ikäviä ylläreitä ja voidaan hoitaa jos on jotain hoidettavaa :) itse en oo halunnu alottaa yritystä vielä ennen kun saan kontrollin tuloksen vaikka tosin aika heikosti jaksaa ehkäsystä välittää.. vähän semmonen kutina että jos tänään peittoja heilutellaan ni hups ku unohtu :') . ja ovis on varmaan tässä aika näppäimillä olettavasti.. menipäs nyt taas höpöttelyks.. asentakaa mulle joku höpötyslukko just lupasin olla höpöttämättä...!!!

Paljon ollu puhetta gynelläkäynnistä. Yläasteikäisenä olin mukana HPV-rokotetutkimuksissa, joka kesti kaikkiaan 5v. Sen aikana oli säänn. gynet ja papat, ikinä mitään ollu "löydöksiä". Bonuksena sillon sai ilmaisen ehkäisyn: yhdistelmäpillerit, laastarin, renkaan jne. Oli hyvä diili. Noh, siitäpä sen jälkee ei tullukaa käytyä gynellä. Sain siis HPV-rokotteen sillon. Sit erottuani exästä tajusin et en oo vuosiin käyny papassa, menin työterveyden kautta Terveystaloon. Löydöksenä se joku luokka 2, atypiaa. Kuulemma paranis itte, kohdunkaulalla kuitenkin iha näkyvää jotain. Ressasin kamalasti sitä, et etenee ja muuttuu väh syöväksi se :D noh, maltoin 6kk ootella ja menin uudelleen: kaikki hävinnyt ja puhdas näyte. Kuulemma siis jo pelkkä kumppanin vaihto voi aiheuttaa solumuutoksia toisille kohdunkaulalle, kun altistuu vieraalle "setille". Eli joskus se syy voi olla näinki random :)

Takaisin