Gatusa
Seurustelun sensei
täällä missä asun ei tunneta mitää pariterapioi vaan jos ei kelpaa ni ovi on tuossa periaate. nyt on ruoka valmistumassaki, vuokranantaja teki yllärihyökkäyksen tälle tontille pistää pihan kuntoon ennen ku omistaja tulee eli emännän siskon mies ku omistaja asuu perheensä kans ranskassa. äkkiä ku olivat pois näköpiiristä ni hakeen pyykit etteivät riko vaatteita. tyttö nukkuu ku on niin kuuma (35 astetta ainaki). hohhoijaa mitähä tää päivä tuo tullessaa, varmaan samaa mitä joka päivä eli valitusta ukolta kunha se tulee. inshaAllah esikko sai opelta sen testaajan takas että voi tuoda kotiin ku mä kirjotin oikei ranskaks lapun pojalle mukaan jossa mun allekirjotus että opettaja näkee että se on äiteeltä oikeesti ja eihä poika ranskaa ees viel osaa.
mähä oon kestän tätä jo sellaset 4v ajan ukolta et pitkä pinna ainaki löytyy mulla eli yrittämisestä ei voi olla puute asioiden ratkasussa ku yritän pitää rauhan talossa mut eipä se onnistu jos yksin sitä yrittää. ukkoha on uhannu vaikka miten mut se tietää ettei kannata yrittääkää mitään koska sillo siihe sattuu viel enemmän ja lisäks tämä mamma ottaa lapset ja lähtee siinä vaiheessa.
mähä oon kestän tätä jo sellaset 4v ajan ukolta et pitkä pinna ainaki löytyy mulla eli yrittämisestä ei voi olla puute asioiden ratkasussa ku yritän pitää rauhan talossa mut eipä se onnistu jos yksin sitä yrittää. ukkoha on uhannu vaikka miten mut se tietää ettei kannata yrittääkää mitään koska sillo siihe sattuu viel enemmän ja lisäks tämä mamma ottaa lapset ja lähtee siinä vaiheessa.
Tuhrua taas hiukan tänäänkin...
oon niin onnellinen sun puolesta !!!

itsetunto täysin nollilla exän takia ja oon ollut jo jonkin aikaa tosi itkuherkkä, niin otan monet nykyisen miehen sanomiset itteeni, mut olen kyllä todella onnellinen hänen kans :) tänään oli pieni vääntö kirpparilla, kun hän olis halunnu motörheadin bodyn tulevalle vauvalle mut mä vaan naureskelin et ei kiitos. Hän sit otti asian vähän väärin ja kuulemma pelkää ettei saa päättää mitään vauvan asioita. Hänel kans pari paskempaa suhdetta takana, niin on hiukan herkillä tällasten asioitten kans. On meilläki ollu vaikeita aikoja ja monesti ollaan oltu lähellä eroa, mut puhumalla kaikki saatu selvitettyä ja rakastetaan toisiamme niin järjettömästi et kyllä ne tunteet aina voittaa