Raskaaksi 2015

Huomenta kaikille. minä hullu hillun täällä vapaapäivänä tähän aikaan mutta mies lähti kuuteen töihin ja siinä herää väkistikin. Testi näyttää negaa taas mutta mun silmät luulee näkevänsä siinä ihan valkoisen viivan paikan. Toisaalta joku jälki siinä taisi näkyä jo kun väri lähti leviämään eli turhaa taitaa olla toiveita nostaa. Ainakin eilen juilimiset lisääntyi suunnattomasti mutta niin toisaalta myös pienen hetken huonot olot ja tissikipu mitä ole koskaan ennen ollut. Ja alaselkä paukahti työpäivän alussa ihan jumiin. Aargh. Nyt vain odotellaan mitä tää päivä tuo tullessaan, tuleeko täti vai muu. Odotusfiilikset ainakin vaihtuu vähintään puolen tunnin välein, välillä odottaa tätiä ja välillä seuraavaa testiä...
Lukutoukka kp 27/20-28 yk4

Ei täältä parane olla poissa nytkin tullut monen monta sivua tekstiä. Tarvii iltaläyttää lukemiseen.
On. Luultu ovis hyödynnetty. Mutta nyt alkoi uudestaa alavatsassa pistely tänä aamuna huononolon kera. Tädin tuloonkin viel matkaa

Lucky, :) kaikilla meillä on omat vaikeutemme :) mutta porskutetaan mennä vaan eteen päin ! Ja tuo motto on hyvä muistaa ! Eiköhän me molemmat päästä jännäämään tässä vielä, ja toivottavasti tää on teidän parisuhteessa vaan sellanen tylsä kausi joka muuttuu vielä paremmaksi ja suhde entistä ehommaksi :>

Mariskalle kans suosin testin uusimista? Jos olikin valemenkat ;)

Smurfiina :D täällä on kuhina päällä. Hehhe.

Huomenta muillekkin naikkosille ja oikein aurinkoista kevätpäivää! Alkakaas nyt testailemaan niitä viivan haamuloita ja päästään tiiraamaan. :)

Täällä testattu aamulla tyylipuhdas nega :sad001 Ei tarvinnu arpoo, vaan testi oli kyllä niin nega kun vaan voipi olla... Voipi olla että testasin liian aikasiin ja siks näyttää negaa (tai sit en tosiaan oo raskaana), pitääpäs muuten kattoo miten herkkä toi testi ees on, koska luulen että tuo ei oo ihan herkimmästä päästä. No mut tätiä ei kuitenkaan näy, joten perjantaina sit testaan uusiks, jos/kun täti pysyy poissa :)

Lukutoukka87: Pahoittelut negasta, mut sä testailet sit perjantaina mun kanssa plussan, eiks je? :wink

Kuinkas muut tämän aamun testaajat?

Tää oli nyt tämmönen pikainen omanapailu, kun lähetään muksujen kanssa pihalle ja sit iltapäivästä pääsen hemmoteltavaks kampaajalle, ihanaa :happy:
Mut tosiaan, ei tästä lannistuta vaan pidetään lippu korkeella!
Tänään siis kp 29/24-32.

Täällä jätin testin odottamaan pöydälle vaikka se suuri nou nou onkin. Seiskan aikaan kun sitä vahingossa vilkaisin siinä oli niin kuin olisi ollut yläreunassa värinen pilkku, huh pelästyin... Nyt kuitenkin kun testiä katsoin niin ei näy yhtään mitään, aivan puhdas nega, edes viivanpaikkaa ei enää erota. Harmittaa vaan kun en tajunnut kuvaa ottaa. Voi räkä...

Mirelyn pahoittelut negasta mutta perjantaina me päräytetään plussa molemmat. Ihanaa kun on joku jonka kanssa jännätä. :) hienoa kun pääset parturiin, kesähiukset piristävät niiin paljon. :)
Smurffiina hyvä että ovis on nyt hyödynnetty, toivotaan että nyt tärppäsi.
Bb toivotaan että siellä tasaantuu vaikeudet ja parisuhde ja pääsette jännäämään. Koska sulla oli se lääkäri että saat selvyyden?

huomenta ihanat...

lucky jep käsin ommeltu, ei menny ku muutama päivä kotitöiden ja lasten hoidon ohessa noitten ompelemisessa, ilman kaavoja tehty viel kaiken lisäksi eli iha oman harkinnan ja silmän mukaan tehty :) niin joo ja lucky suomen lain mukaa naimisissa, tunisian lain mukaan ei...eiks oleki mielenkiintonen systeemi, tunisia ei tunnusta mein liitoa ku ei rekisteröity sitä lähetystös suomes aikanaa ku ei sieltä lähetystöstä meille kerrottu sitä eikä rekisteröity jostai syystä...

kiitos kaikille tuesta ootte ihania.

jannah mariam voi hyvin alhamdulillah. tsemppiä yritykseen ja plussatuulia, inshaAllah saat plussan pian :)

siis mä meinaan et mun pitäs saada uus suomen passi ja tytölle kansalaisuus sekä passi inshaAllah. ukolla oli kunnon unikiukku kuulemma eilen ja sen takia oli ku mikäki pahanen kakara eilen, no eipä se mua lepyttäny. tänää sit kiehnäs mus kiinni ku kiimanen kollikissa mut mä olin jo potkasta sitä sinne. kaiken kukkuraks piti kirjottaa ranskaks lappu esikon opelle että antas pojan tuoda takas kotii veren mittauslaitteen jonka otti luvatta ja vei kouluu ja ope takavarikoi sen. sit ku olin pistääs piuhaa pistokkeesee et pesukone päälle ni sain kunnon sähköiskun sormee, alhamdulillah ei käyny mitään.
mä nyt katon viel miten täs menee ja sit teen päätökset sen mukaan mitä parhaaks näen...ukko tietää että mä oon luonteeltani sellai että jos jotai päätän ni sen teen inshaAllah...

Lukutoukka, ens maanantaina on aika ja sit papan tulosta saa ootella viel sen 2-3vk :S. Sielt ne asiat selvii.. toivon et sä plussaat ;) Mirelynin kera!

Gatusa, voimia sinne on,sulla siel kaikennäköistä. :)

Minäpä liityn kans tänne kuumeilemaan :) itellä ollu jo pitemmän aikaa vauvakuumetta ja alkuvuodesta sain miehenkin innostumaan ajatuksesta. Pillerit lopetin helmikuussa ja viime kuussa jätettiin ehkäisy kokonaan poies. Ei ole tarkoituksena ovulaatioita kytätä eikä ottaa ressiä. Puuhaillaan kun sille tuntuu. Pari viikkoa ovulaation jälkeen oli menkkakipuja ja oireita, normaalisti ovat alkaneet vasta viikko ennen menkkoja :O Täti tuli kylään kuitenkin... toivo ehti jo herätä et heti ois tärpänny :D saa lisäillä jos täällä joku lista oli. Eli Silvergrinda ja tjottaillaan vielä :)

Helou ihanaiset! :)
Teillä on nii hurja kirjoitustahti että ehin tykkäillä nopeesti mutta sitten ku ehtisin vastailla niin ootte kirjotellu nii paljon uutta tekstiä että enhä mä enää sitten muista mitä piti kirjotella ja kenelle! :/

Bb mulle ainakin soittivat parin päivän sisällä papan oton jälkeen jos siellä oli solumuutoksia. Mutta jos ei ole muutoksia niin sitten sai odotella sen pari viikkoa kun kerrottiin ettei mitään ole löytynyt. Eli veikkaisin että ens viikon lopulla jo saat tietää jos siellä on muutoksia. Kovasti toivon että selvisit vain säikähdyksellä! :)

Johkuliini aika nopeesti tähän porukkaan pääsee mukaan! Eli rohkeasti vaan kirjoittelemaan tänne! Täällä on aivan tosi ihanan tsemppaavaa porukkaa ja ihania naisia valikoitunut! Tervetuloa mukaan. :)

Kyfi voithan sä koittaa selittää miten sinkki vaikuttaa muutenkin sen kroppaan positiivisesti. Mun veljellä sinkki helpotti akneen nuorempana. Ja tietty rupeet tekee ihan hulluna paprika ruokia ja paprika voittosta salaattia ni saatte siitä foolihappoa molemmat ;)

Tervetuloa uusille ja pahoittelut negoista. Olen pahoillani etten taaskaan ehdi enempää kommentoida teille :/

MindiS 6+4

Täällä testattu tälläinen, eli kyllä se täti taitaa huomenna viimeistään tulla, toivottavasti ainakin niin pääsisi laittamaan heti uutta matoa koukkuun :)

puhvis kp 33/33 dpo 14?

Liitteet

• 1430901596222.jpg
    1430901596222.jpg
    40.7 KB · Katsottu: 191
kiitos bb juu kaikennäköstä on. huvittavinta on että eilen ukko sano et hänest tuntuu et hänellä on täällä 3 lasta huolehdittavana (eli mä oon lapsi kans)...mulla sama tunne ukosta, sehä on se joka tääl aina kiukuttelee ku pahanen kakara, sit jos se sairastuu ni voi jestas ku ollaa kipeänä jne. sit ku se kertoo ajasta ennen minua ni oon et juu ja hän pitää itteää sit niin viattomana aina jne, monest oon jo sanonu et voi olla kertomatta ku miljoona kertaa joutun jo kuunteleen.

tervetuloa uudet ja plussatuulia :)

jipii pyykit pesty ja kuivumassa, kämppä lakastu (ukon piti illal oikei muistuttaa että siivoathan kotona huomenna), kohta laittaa ruoka ku esikko pääsee klo 12 koulust, ukko tulee jossai vaihees kotii kans en tiä mihi aikaa. saas nähä mistä se tänää valittaa sit mulle...no samoista asioista ku aina ja minähä oon vissii patalaiskaki sen mielest. ja se että jotai jos en ehi tehä lastenhoidon takia ennen ku hän tulee kotii on maailmanloppu esim lakasta tai tiskata. jos sanon että minkäs mä voin että tytölle piti vaihtaa vaippa, syöttää ja esim käyttää pesulla ja esikkoa vahtia että valmistautuu kokeisiin ni ei käy päinsä mun pitäs olla tekees 3 asiaa yhtäaikaa ja jos esikon kotona ollessa alan pestä pyykkiä tai siivota ku tyttö nukkuu ni sekää ei ol sit hyvä. 1) tyttöä ei saa jättää itkemään hetkeksikään 2) esikkoa ei saa jättää itsekseen olohuoneeseen hetkeksikään 3)kaikki kotityöt on tehtävä ennen kuin mies tulee kotiin, hän ei halua että minä siivoan kun hän on kotona koska hänelle se tarkoittaa että ei ole tervetullut kotiin. 4) ruuan pitää olla valmista ja minun pitäisi laittaa se hänelle lautaselle tulikuumana ja samanaikaisesti minun pitäisi jos tyttö on hereillä ja nälkäinen antaa ruoka. 5) minun pitäisi muka jaksaa sitten vielä yhtäikaa kaiken tämän kanssa kuunnella ukkoa ja sen valitusta ja ongelmia. 6) tytöllä ei ole rattaita vieläkään ja yleensä jos veli soittaa niin hän kinuaa rahaa vaikka on töissä koska hän tuhlaa kaiken aina heti ja seuraus on että ne rahat jotka on tarkoitettu tytölle tai minulle sitten otetaan ja niistä annetaan ja jos sanon mielipiteeni asiaan niin minulle sanotaa että ei kuulu minulle ja minä vastaan etää tasan kuuluu ja ukko ei tätä kestä. 7) mulla on työ mutta sillä ei ole väliä pätkääkään ukolle vaan mun pitää tehä kaikki tuo ensin eikä tehä töitä ollenkaan ennen kuin illalla mahdollisesti jos silloinkaan koska sit ollaa jo puolikuolleen väsynyttä äitiä että ei jaksa silmiä auki pitää ees.

tässä minun arki pähkinänkuoressa...

Tervetuloa Silvergrinda ja kaikki muutkin uudet joukkoon!

Pahoittelut negoista :( ainakin Puhvis oli negan testannut, olikohan joku muukin..?

Gatusa, onpas teillä taas tilanne siellä päällä! Toivottavasti kaikki selkiytyy kuitenkin parhain päin.

Taas en muista mitä kaikkea olisi pitänyt kommentoida, kun lähinnä taustailen :D

Ääk jo ylihuomenna se naistenpolin lekuriaika! Kyllä on kuukaudet hujahtaneet nopsaa! :)

Larissa kp 8/27-31, tjot-kierto 11

näköjää ei annakaa mun lisätä tekstiä joten joudun tähä kirjottaa et kaiken huipuks mul on näköjään psykosomaattinen yskä eli ylivoimanen stressi ja paha olo on aiheuttan mulle nyt kropassa reaktion vaihteeks eli mulla on kestoyskä, kaikkia lääkkeitä kokeiltu on allergialääke käytös, yskänlääkkeet, antibiotit kokeiltu, thoraxit otettu jotka puhtaat... ukko ihmettelee miks mikää ei auta ja lähinnä sillo en yski ku oon yksin tytön kans...

Rankkoja aikoja teillä ollut Bb ja Lucky. :hug013 Kyllä se elämä muuttuu parempaan päin, vaikka välillä voi tulla takapakkia.

Mariska, varalta uutta testiä huomenna?

Lukutoukka, höh negalle. :sad001 Toi on niin tuttua kun tekee negatestin, toivo ja epätoivo vaihtelee ihan hetkestä toiseen.

Smurffiina, tuosta on hyvä jatkaa piinailemaan kun tietää että ovis on hyödynnetty. :)

Mirelyn pahoittelut negasta, toivottavasti säkin vielä pääset testaamaan uudestaan.

Silvergrinda, tervetuloa! Hyvä kun maltatte tjottailla, pysyy toivon mukaan stressi matalalla. :)

Puhvis pahoittelut myös negasta, johan niitä riittää tänään. :sad001

Gatusa, todella vaikealta kuulostaa teidän tilanne. Ei ukko mihinkään pariterapiaan suostuis? Kuulostaa siltä että nuo ongelmat voi olla vaikea selvittää omin avuin. Tietty jos kulttuuri on sitä mieltä että tuo on ok, voi olla vaikea saada apuakaan. (?)

Larissa, peukut pystyyn että saat todella fiksun lääkärin! :)

On. Parvekkeen sisustus jatkuu, otettiin pois talvella roikkuneet lyhdyt kun ei niistä ole paljon iloa kesällä. Ostin yhden pitsiamppelin ja toisen neliöpitsin, ja tehtailin siihen itse narut. Tuli aika nätti vaikka itse sanonkin. :grin Itse tehtyyn meni rucola, koska se on ainoa kasvi jota kissat himoitsevat. Antaa niiden nyt yrittää syödä! :P

Gatusa tsemppiä! Parisuhdeongelmat syö tosi paljon energiaa :/ meil mies kans eka ihmetteli että enkö saa päivisin muka mitään aikaiseksi, mutta sitten oli lomautettuna kuukauden samaan aikaan kotona ja totesi, että eihän tosiaan taaperon kanssa saa mitään tehtyä samaan aikaan. Eli hän saa vaan haaveilla lämpimästä ruuasta ja imuroimaankin joutuu itse tai sit pitää lasta sen aikaa että imuroin. Jokaisen miehen pitäisi joutua hoitamaan lasta jo ennen 6-12kk ikäistä lasta (myöhemmästä iästä puhumattakaan), että ymmärtää miten työntäyteistä hommaa se on ;)

On. Dpo8 ja vähän alkaa jännittämään. Menkkamaisia nippailuja ollut taas. Samoin jatkuvaa palelua, mutta voi olla, että oon vaan tulossa kipeeksi :D

.:*~*:._.:*~* TJOTTAILIJOITA / YRITTÄJIÄ *~*:._.:*~*:.

Diku yritystä 10/07
kukka^^ yritystä 9/10
Jennuli yritystä/tjottailua 9/12
Mymmelisti yritystä 9/12
Miilia_ yritystä 10/12
Myy82 yritystä 11/12
Lume yritystä 2/13
Sannuinen yritystä 5/13
lucky87 yritystä 9/13
Mykerö yritystä 10/13
PikkuMinski yritystä 10/13
Kettuli yritystä 11/13
'Muurahainen' 11/13
Nepa yritystä 11/13
Ilpuri yritystä 1/14
Mimmu yritystä 1/14
DarkMimosa yritystä 2/14
N83 yritystä 2/14
Jepulis80 yritystä 3/14
Liisu yritystä 4/14
nennaa yritystä 4/14
silv yritystä 5/14
Hampaaton yritystä 5/14
nuuhku yritystä 5/14
LunaOdessa yritystä 6/14
Nonna yritystä 6/14, km 12/14
starling yritystä 6/14
Viipsukka tjottailua/yritystä 6/14
Haiidi93 yritystä 07/14
Jellis yritystä 7/14
Larissa tjottaillen 7/14
Mariska86 yritystä 7/14
silkkikorva yritystä 7/14
susannne yritystä 7/14
Mami91 yritystä 7/14
Hileinen yritystä 7/14
jeilei yritystä 8/14
Rosann yritystä 8/14
Sabetti yritystä 8/14
Soma yritystä 8/14
Lumikello2015 yritystä 8/14
enu yritystä 9/14
pikkukakkosen posti 9/14
@sukki yritystä 10/14
helmihiutale yritystä 10/14
Hipsutin yritystä 10/14
Jemberry yritystä 10/14
lumihiutale. yritystä 10/14
Maaritmarianne tjottia 10/14
titem tjottia 10/14
dreamer88 yritystä 11/14
Neelia yritystä 11/14
ninukki yritystä 11/14
Beisla yritystä 12/14
Tyttötiikeri tjottaillen 12/14
Irmis yritystä 12/14
be yritystä 1/15
jm yritystä 1/15
Kikati yritystä 1/15
late- yritystä 1/15
Lukutoukka87 tjottailua 1/15
Milttis yritystä 1/15
Nyytti yritystä 1/15
Taikatuuli74 yritystä 1/15
Tintti-8 yritystä 1/15
puhvis yritysta 1/15 TESTAA 6.5.
Käkis yritystä 2/15
piglet yritystä 2/15
Mindi2 tjottailua 2/15
Catja85 yritystä 3/15
jasmi93 yritystä 3/15
Junibea yritystä 3/15
Kerttu yritystä 3/15
Kohta3 yritystä 3/15
Nailedit yritystä 3/15
Aphrael yritystä 3/15
Elyssei_ yritystä 4/15
Mimmulih_92 yritystä 4/15
Gnome yritystä 4/15
Smurfiina84 yritystä 4/15
_mirelyn_ yritystä 4/15
kyfi_ yritystä 4/15
Sofieemilia yritystä 4/15
Silvergrinda tjottailua 4/15
Mendinia tjottailua/yritystä?
Eetuha yritystä 5/15
Lissu yritystä 5/15
Kyllikki yritystä 5/15?
Sandy yristystä 6/15
Psykoenkeli tjottailua?
madonna_86 yritystä?
charm yritystä?
tikku yritystä?
kukkaperhonen yritystä?
Pippi yritystä?
beneathbeautiful yritystä?
Ninjaana yritystä?
kingisuu yritystä?
Jenna-85 yritystä/tjottailua?
Ootellaan93 yritystä/tjottailua?

(99kpl)

.:*~*:._.:*~*: PLUSSANNEET :*~*:._.:*~*:.

Anskunen tjottaillen/yritystä 4/11 LA1.12.
kiivimami yritystä 5/13 LA?
PepeXXL yritystä 8/13 LA 17.11.
Timbe yritystä 9/13 LA 6.12.
Junttura yritystä 12/13 LA 31.12.
Aurinkoinen yritystä 3/14 LA 30.8.
TiiT yritystä 3/14 LA 16.9.
Vauvahaaveilija yritystä 3/14 LA 17.9.
mimi. yritystä 4/14 LA 7.1.
Aaria yritystä 5/14 LA 13.9.
HaaveissaVauva yritystä 6/14 LA?
Kyfi86 tjottaillen/yritystä 6/14 LA 3.12
Sazu87 yritystä 7/14 LA 20.10.