Raskaaksi 2015

Lukutoukka, no parempi olla liikaa kuin että tarjottavat loppuu kesken. :wink Voi harmi että vaan negaa pukkaa, voimia piinailuun.

Tsemppiä piinailuun muillekin pian testaaville, mirelyn, Hileinen ja Hipsutin! Ei se plussa aina mitään oireita vaadi! :)

Silv okei ymmärsin väärin, kun olit aiemmin laittanut että testasit negan.

Lucky, vähän piti muistella mutta olisko ollut Milttis? Harmi mitä sen luovuttajan kanssa kävi, toivottavasti pääsee vielä yrittämään. Meillä olis tarkoitus puhua luovuttajan kanssa että jos sais kp12 ekan inssin, gynen ohjeiden mukaan. Tosin saa nähdä: joskus ennen kun mulla on ollut menkat myöhässä jonkin stressin takia, niin menkat on sit ollut tosi runsaat ja pitkät. Mietin jos se vaikuttaa seuraavan oviksen ajankohtaan, tai limakalvojen kehitykseen...

mimi jee, miten ihana kuulla! Vielä tutkimusten perään! Nyt hurjasti onnea ja vauvaliimaa. :) :wav

On. Täällä näyttää vihdoin koittaneen kp1, vaikka ei ihan niin reippaasti alkanut kuin yleensä. Mutta selkeästi ei tuhrua enää. Olo on helpottunut. :)

Ihanaa !! Onnea Mimi hurjasti !!! :)

Tää on nyt vähän tyhmä juttu :oops: mutta uteliaisuuttani testasin näin tädin jälkeen pc:llä koska halusin nähdä antaako se aina viivanpaikan ja kyllä ! Ajattelin nyt jakaa tämän meidän paljon vauvaa toivovien kesken, koska pc:t ovat näköjään huonontuneet aika tavalla. Jos olisin tuollaisen tuloksen saanut ennen tätiä olisin varmaan ollut onneni kukkuloilla, aika kurja juttu jos noin tumman viivanpaikan nykyään antaa. :eek: ( onkohan mulla liikaa testejä kaapissa kun niitä käytän jo tieteelliseen tutkimukseen :laughing021)
Tänään sitten himmeämpi viiva, joten todella viivanpaikasta kyse.

Mukavaa päivää ihanat !! Palaan paremmalla ajalla asiaan :)

Liitteet

• image.jpg
    image.jpg
    433.8 KB · Katsottu: 198
Anteeksi typeryyteni, mutta mikä on täällä puhekielessänne tuo täti?
Katselen sivusta kirjoituksianne, mutta alusta asti en kyllä jaksa kaikkia yli 700 sivua lukea ja vielä en ehkä ole valmis kirjoitteluun ja miettimään uutta raskautumista, vaikka tiedän, että esim. kahden viikon jälkeen voi olla ihan eri ääni kellossa. Kui kas nuo menkat sitten palautuvat yleensä keskenmenon jälkeen?:oops:
Olen siis ihan keltanokka keskenmenojutuissa ym.

jm jaksamista olojen kans, mä muistan aikoinaa suomes kerran oviskivun olleen niin kova et joutu meneen sairaalaa ku oli oikeel puolel ja olin et ei kai umppari ol tulehtun...lääkäri totes vaa et ei ol umppari taitaa olla ovis.

kiitos irmis, nennaa ja beisla...huppari ja mekko on ommeltu käsin ku ei koneit ol mulla vielä, inshaAllah ukko hommaa että pääsen tekemään myyntiinkin sit vaatteit ja muuten vaan kans, mekko jäi kesken ku ukko ei tuonu vetoketjua eikä valkosta pitsiä kaulusta varten... aattelin että voisin tehä myyntii hupparei, mekkoi, bodyi, paitoi, housui jne...tietenki kylpypyyhkeit ja kylpytakkei kans inshaAllah :)

onnea mimi mashaAllah :)

eetuha plussatuulia :)

täällä ei ol imetyksen ansiost menkat alkan mut kai sitä sanotaa tjottailuks meilläki sit vissii tulee jos tulee sit ku tulee...oon varautun taas pidempää yritykseenki ku tytössä kesti se 3v ennen ku tuli onnistun raskaus mutta sitäkin toivotumpi vaikka oliki suht rankka ja hankala piikkeinee ja nieltävine lääkkeineen. inshaAllah ei tartte keskenmenoi kärsiä vähää aikaa koska ne raasto kyl sydäntä niin paljon.

Vappuplussia on tullut näköjään muutama :) Onnittelut plussanneille ja paljon vauvaliimaa mukaan matkaan <3

Teillä niin hirveä kirjoitustahti ettei perässä pysy. Muutenkin kun vaan kuulumisia käyn lueskelemassa :)

ON: Poika kasvaa ja vahvistuu keskoskaapissa. On ollut tosi virkeä hoitojen aikana ja nyt oon vaippaa vaihtanut hoitopöydällä lämpölampun alla :) Rankkaa tämä on henkisesti kun tosiaan koen olevani jatkuvasti väsynyt vaikka nukunkin hyvin ja koko päivä on tarkasti ohjelmoitu. Onneksi voi lohduttautua sillä ettei tämä jakso kestä kauaa :)

Ja kaiken lisäksi haaveilen vielä et saisin lisää lapsia :P Mut vielä ei oo ajankohtaista, ensin pitää saada poika kotiin ja hieman kasvamaan sekä omat opinnot valmiiksi ennen kuin toinen lapsi voi tulla :)

Heipä taas kaikki kirjottelee täällä niin nopeesti ettei oikeen oo osannu väliin hivuttautua taas :D

Nennaa, sulla oli niin koskettava kirjotus tuossa että ihan tuli melkee kyynel silmäkulmaan. Ootte kyl kokenut paljon ja hyvä että itsekin sait uutta toivoa lääkärihommien kanssa :) miehesi kuulostaa myös ihanalta! Kyllä ne nuo meidän yrmytki tunteilee välillä :D toivon tooooodella että sie plussaat ennen mitään tutkimuksiakaan ! :)

Moni puhu myös varhaisultrasta yms. Mä oon iha varma että vaikka oon huonotuloinen ja mieskin myös ni meen sinne yksityiselle :) tuli kelakorvausta tai ei.. se tulee (jos tulee) olee mun esikoinen ja mahdollisesti ainokainen (?) :)

Mimille onnea ja vauvaliimaa mukaan odotukseen :)

Kaikille testaajille/lähipäivinä jännääville plussatuulia!! :) ++++++

Beisla hyvä että täti älysi viimeinkin kurvata pihaan :) uusi kierto siis alkakoon ! Toivottavasti saat insseilyt osumaan hyvään kohtaan. Ja plussan näät tikussa sit !

Mariska, onpa tosissaan aika vahvan näkönen "viivanpaikka" mä luulin että noi pc:n testit oli nyt niitä hyviä testejä kumminki.. ostin iteki pari liuskaa oottelemaan :S

Johkuliini, mikäli oon oikein ymmärtänyt niin keskenmeno on tavallaan kp1 eli kierto alkaa siitä keskenmenosta? Korjatkaa jos oon ihan väärässä? Monet myös plussaa kait samointein km:stä.. ? Toiset joutuu pitää taukokiertoja tms. Itse en oo kokenut (toiv. en koekaan :( ) mut osa tääl tietää varmaan paremmin?! :)

On. Kp 9/29 ei oo ovislimoja vielä havaittavissa.. viime kierrossa muistelisin alkaneen näihin aikoihin..
Jotenkin ahdistunut olo.. tänään pitäis käydä fyssarilla näyttämässä taas lonkkaa kun se on kipuillut vuoden vaihteesta asti ja ei tunnu oikein mikään auttavan ja ei sitä oo kuvattukaan eikä ultrattu tai mtn.. ärsyttää kun pitäs aina mennä yksityiselle lääkärille että saa kunnon hoitoa.. oonkohan mä jotenkin vaan niin kiltti ja vaatimaton ku mua ei missään oteta tosissaan.. :/
Ja ens maanantaina ois se gyne aika. :S kammottaa.. vieläkin on ihan pelko perseessä että entä jos sieltä nyt löytyykin jtn pahempaa.. entä jos solunuutokset on muuttunu huonompaan suuntaan.. entä jos tuo lonkkakipu liittyykin siihen entä jos.. oon miehelleki itkenyt satamiljoonaa kertaa että en haluu kuolla nuorena, haluun lapsen/lapsia ja nauttia elämästä tulla isompana mummoksi ja nukkua vaikka käsi kädessä miehen kanssa pois sitten... Oon jo tyyliin miettiny valmiiks että mitä teen jos uutiset onki huonoja ja miten kerron kaikille. Huoh.. miks pitää tällasii ees ajatella.. oon käyny joskus lapsena psykiatrilla ku sain paniikkikohtauksia kun pelkäsin kuolemaa. Äiti joutu monet yöt valvomaan mun kanssa ja silittämään uneen.. oon niin herkkä tämmösille jutuille.. toivon että saisin vaan nauraa itelleni kun siellä oikeesti ei ookkaan mitään..
Mutta entä jos...

Sori. Oli pakko purkaa..

Onnea plussanneille ja pahoittelut tädin kohdanneille. Ite en tässä ryhmässä kauan kerennykkää olla kun plussa tuli. Eilen nähtii ekan kerran meijän pieni rakas ♡ kovat oli pelot ettei elävää löydy kun oireet ollu nio vähissä mutta siellä oli, rakastuin ♡

Onnea mimi! :Heartpink Pikkuiselle hurjasti tarrasukkia, jotta pysyy tiukasti masussa vuoden vaihteeseen asti!

Aneskalle onnea hyvistä ultrakuulumisista!

Oi onnea mimi! :) ja tietenkin muutkin plussanneet :)

Beisla: joo siis testasin vain kun nää menkat oli niin erikoisen lyhyet ja niukat. :o

Mariska: oho :o mäkin oon pitäny pc testejä jotenkin parempina :o ja se siis haaleni täksi aamuksi??? Mulla tuli noilla raskauskeijun liuskoilla ihan selkeä nega kun testasin..

Freyja: hienoa että poika voi olosuhteisiin nähden hyvin :) ja voimia sulle myös, toivotaan että se väsymys helppaa :)

Jollekin piti vielä kirjoittaa mut puhelimen kans pelaan ja muisti loppuu kesken..

Omanapailu jätetään nyt vallan toiselle kertaa, ei sitten niin mitään erikoista. Tai muutenkaan. Ovista odotellessa.

Silv kp 5/30-31 yk 11

eetuha tervetuloa mukaan kuumeilemaan! :)

mimi onnea plussasta! :happy:

Beisla hyvä, että täti tajus vihdoin saapua. Tsemppiä alkaneeseen kiertoon. :joyful:

Mariska itekin olen huomannut, että kyllä tuo pc.kin tosiaan viivanpaikkoja antaa. :shifty:

Aneska onnea hyvistä ultrakuulumisista. :smug:

enu kp10/31

Lauruskaah, ihanasti ajateltu, mutta eihän se vauvan alku toki vielä mitään asennoista ilmoittele, on vasta vauvan esiaste :) Kohtu tottakai kasvaa ja kipuilee, toiset asennot tuntuuparemmilta kun toiset yms :)

Nennaa, kiitos :)
Ihanaa että oot saanu tukea mieheltäs noin ihanasti ♥

Junibea,me mennäänkin suht samoissa, mullatänäänkp18 ja ovis hukassa myöskin..

Terkku, tuota asiaa voi ajatella monelta kantilta. Totta on, ettei asioille itse mitään mahda ja raskaus etenee niinkuin etenee,mutta itse kyllä olen vahvasti varhaisultran kannalla. Meillä selvis rv8+ että kehitys loppunut jo 6+ja sain samana päivänä tyhjennyspillerit mukaan kotiin seuraavana päivänä otettavaksi ja päästiin sitten uuteen kiertoon. yhdet menkat tuli välissä ja sitten saatiin pysyvä plussa :) Jos olisin odotellut nt-ultraan asti olisin hukannut paljon aikaa. Esikoisen kohdalla taas odotin nt-ultraanja kaikki oli hyvin. komsii komsaa :)

Painoarvioista oli puhetta, esikoisen kohdallaa rvio oli rv35+4 2,8kg ja rv36 syntyi 2745g ja 45 cm joten aika hyvin osui arvio. Kuopus meni yliaikaiseksi, enkä edes muista oliko kummempia arvioita. Radin takia toki oli ennustettavissa ettei ihan pientä vauvaa tulisi mutta alta 4kg arveltiin ja 40+3 syntyi 3720 ja 50cm.

Irmis, kp1-ovis :)

Tervetuloa Eetuha!

Nuuhkulle tsemppiä pääsykokeisiin :)

Mimi, onnea aivan mielettömästi!! Ihanaa :)

Beisla, kiva jos siellänyt uusi kierto päässy käyntiin ja pääsette taas odottamaan ovista :)

Aneska, onnea ihanista ultrakuulumisista :)

Mariska :O

on. kp18. Me nukahettiin taas molemmat eilen, voi taivas :/ Jäi siis kaksi päivää välistä, mutta jospa tänään :D
Oviskin on kyllä niin hukassa etten tiiä missä mennään. Ei se näin myöhään oo yleensä tullu.. Donnalla oon saanu parina päivänä plussakiteitä, limoja on ollu vähäsen ja kohdunnapukankin testasion eilen ja tänään ja aika pehmeä ja auki on,mut liuskat antaa ihan samanlaista negahailuraa kuin alusta asti eli jo 6päivää. Nyt ne sit loppuki tähän aamuun! Pitänee hakea uus satsi sittarista ja piruuttani tikutan vaik kolme kertaa päivässä :D Nyt siis aamusin+parina päivänä alkuillasta ja ihan samanlaiset hailurat aina.
Seuraavaan kiertoon taidan jättää suosiosta pois, jos ei ne mulla mitään näytä ja aiheuttaa vaan stressiä.
Aamulla oli jo lupaavasti hetken munikset kipeet, mut se loppu kun seinään. Huoh. Jokohan se ovis meni, onko päällänsä vai vasta tulossa. Who knows. Veetuttaa.

Tää menee nyt puoleks tunniks takas ompeluksien ääreen, päivällä sit kosmetologille ja apteekkiin ostamaan bafusinia yms tähän kurkkukipuun. Flunssa siis päällänsä ikävästi.
Mukavaa päivää ihanaiset!

Mä en oo koskaan saanut pc:hen yhtään mitään, jos en oo ollut raskaana. Näemmä paljon vaihtelee joko testien laatu tai sitten ne vaan reagoi eri ihmisten hormoneihin eri tavalla?

Takaisin