Raskaaksi 2015

Meidän neuvolassa ei ekalla käynnillä kuunnella sydänääniä just siks, ettei äidit sit panikoidu, jollei löydykään vaikka kaikki olis kunnossa.

Anteeksi suoraan omaan napaan, mutta puhelimella on kamalaa kirjoitella pitkää kommentti! Mä epäilen, että tällä kiertosekoilulla oli ovis viime viikolla ja ehkä vois päästä testailemaan äitienpäivänä, jos oireet nostaisi päätään. Oivoi, se olis niin ihanaa saada sillon plussa <3

Kuulkaas greippimehugurut! Juodaanko sitä kp1 - ovis vai koko kierto? Epäselväksi jäi kun kuuklettelin.. :/

Irmis ja muutenki jos tykkää heilutella peittoa muulloinkin ku oviksen aikaan ni niin hyvin vaikutti ainakin mulla greipit tuohon liman määrään että ei paljoa tarvittu alkulämmittelyitä saati liukkareita ;) että en usko että siitä ainakaan haittaa on jos syö koko kierron ajan..

Irmis, pahoittelut menkoista. Ilkeää kun iskee keskellä yötä. :sad001

Kyllikki, toivottavasti täti tulee ajallaan! Ja hyvä varmasti seurata kiertoa ja kirjata ylös. Mäkään en juuri ollut tehnyt sitä ennen yrityksen alkua.

Lucky kivoja pihasuunnitelmia sulla. :) Mäkin laitoin tänään parveketta kesäkuntoon, löysin amppelin kirppikseltä.

Nuuhku, tsemppiä pääsykokeisiin! Nyt vaan luet ahkerasti, muttei liian ahkerasti. Pitää muistaa pitää taukoja. :)

Mami91, höh oudoille menkoille.

Puhvis, kumpa sulla olis vaan hitaat hormonit ja saisit kohta näyttää meille plussan!

starling, mä en tajunnutkaan että röntgen vaikuttaa niin pahasti hedelmällisyyteen. Onpa hankala tilanne selän kannalta. Toivottavasti kipu pysyy poissa.

Gatusa, ihania ompeluksia sullakin! Tykkään erityisesti siitä hupusta. Toivottavasti saat kaupan pystyyn. :)

Nyytti, varmasti joka toinen päivä riittää. Ovisplussatuulia!

Silv, oliko sulla jo menkat myöhässä vai?

Viipsukka, ei kuulosta kivalta, joutuu pohtimaan alkaako kipu vai ei. Kumpa pysyisi poissa. :hug013

j3nni, onpa ihana ultrakuva! :Heartred

jm, testiä kehiin? Jos ei täti ole tullut niin onhan toivoa vielä.

kyfi_, mulla usein alkaa ovistuntemukset jo useita päiviä ennen ovista, eli hyvin voi enteillä sitä.

Nennaa, voi harmi sun lääkärinkäynti vielä. Mullakin käy usein samoin, en muista puolia mitä piti kysyä, mutta kyllä osaava lääkäri/hoitaja kyllä tajuaa mitä kysyä ja antaa suunvuoron toisellekin. Ihme tyyppi, en mäkään menis takas tuollasen luo. Ihana sun mies kyllä, ehkä sillä on vaan kestänyt lämmetä mutta nyt tajuaa asian tärkeyden. :hug013

Lissu, mä voisin liittyä samaan suunnitelmaan, että kesällä kaks viivaa tikkuun! :grin

Junibea, tosi harmi ettet saanut kesätyöpaikkaa. Ei ole kivaa penninvenytys.

Terkku, raskaus saa kyllä niin tunteet pintaan varmasti että ei ihme jos hermostuttaa järki-ihminen. Mä oon yleensä tosin itse just se järki-ihminen, mutta tää yritys on saanut mussa ihan toisen puolen esiin.

Hyviä pohdintoja täällä varhaisultrasta. Saa nähdä mitä itse päättää jos siihen asti pääsen.

Mendinia, plussatuulia äitienpäivälle! :)

Irmis mä oon kuullut että kp1 - ovis olis greippimehusta hyötyä jos on ollakseen.

Tervetuloa mukaan, Eetuha! Pikaista plussaa teille. :)

On. Pakko oli sit pissata tikkuun kun mietin että kauanko odottelen ennenkuin teen varmistuksen. No tulos oli odotettu hah-hah-hah-juuei. :p Olis se kyllä ihme ollut jos ois plussa tullut (edellisestä inssistä ainakin 7vk), ja oikeastaan parempi näin kun en ole syömisiä ja juomisia yhtään varonut (tietty) menkkojen jälkeen.
Tuhru on minimissään, rinnat arat ja koko ajan juilii kuin menkat alkais. Ne varmaan odottaa huonointa mahdollista hetkeä, jos vanhat merkit pitää paikkansa. :rolleyes:

Täältä taustajoukoista huutelen taas jääkiekon lomasta.
Lauruskaah en muista olenko jo onnitellut mutta ei lisä pahaa tee eli onnea ja vauvaliimaa! :) <3
Mirelyn ja hileinen olivat testaamassa keskiviikkona, minä myös liityn seuraan. :)
Nyyttikö oli tehnyt ihania vaatteita ja gatusa. Vau, voi kun osaisin! Olisi ihana tehdä vaikka jotain kesämekkoja mutta kun ei osaa niin ei osaa.
Nenna ihana mies, itku täällä pääsi. Hän vaikuttaa aika samanlaiselta kuin minun mies, ei oikein ota kantaa vauva asiaan eikä milloin mihinkäkinnitkuihin mutta välillä yllättää sanoillaan. <3
Käääk nyt maali sekoitti kaikki ajatuset, unohdin täysin kenelle piti kirjoittaa. :D toivotan vaan siis pahoittelut tädeistä ja negoista ja plussia kaikille ihanille naisille!
Pikainen omanapa ja kiekkoon keskittymään. Eli pari negaa testattu, viimeksi aamulla. Keskiviikkona testaan taas, koitan roikkua toivon nurkassa kiinni vielä vaikka välillä meinaa luotto mennä. Kiertoa odotan nyt 28 päiväistä kuten viimeksi oli kun ei 24n jäänyt mikä on keskiarvo. Oireita ehkä on, ehkä ei, kuvittelin piikkiin olen koittanut laittaa mutta hetkellistä huonoa oloa välillä, tissit välillä vähän nipistelee ja jotenkin pinkeät välillä yms. Pirteä vaan olen edelleen kuin mikä, nukun varmaan tunnin pari vähemmän kuin normaalisti samoin kuin vessassa tuntuu että käyn harvemmin.
Viikonloppuna oli onneksi hetken poissa ajatukset oireista, vappua vietettiin moneen otteeseen miehen ja omien sisarusten ja vanhempien kanssa, ensin vappuparaatissa, iltaa istuen musiikkia kuunnellen ja pihatalkoissa vielä sunnuntaina. Eli ihana vappu oli. Nyt kun vielä saisi kaikki suklaamuffinssit ja makkarat syötyä, minulla on vähän tapana hankkia ja leipoa hiukan liikaa kaikenlaisia tarjottavia aina kun jotain vieraita on tulossa. :D
Lukutoukka kp 25/20-28

Beisla siis eeei varsinaisesti. Juuri ja juuri illalla ennen kuutta kp 32 muuttu 1. Nyt siis jo (muutaman min päästä :D ) kp 5/30-?

Täällä taas yökköillään niin on aikaa ainakin välillä kirjottaa

Tervetuloa uudet ja pikaista plussaa!
Pahoittelut niille kelle täti on tullut ja ketkä on saanu negan!

Irmis ite syön greipin päivässä koko kierron ajan ja kuten mindis mainitsi niin aika hyvin limoihin vaikuttaa. :D

J3nnillä ihana ultraluva❤
Junibea pikaista paranemista kuopukselle ja Tsempiä koulutehtävien kanssa! Oisko mahollista että vielä jostain saisit töitä, meillä ainakin joka vuos yksi tai kaksi kesäsijaista perunu tulonsa ja sitten on kissojen ja koirien kans etitty uusia siajaisia!
Gatusalla oli kans ihania käsitöitä!

Nennaa ihanaa että sun mies on tukena. Voimia ja halauksia!

Kyfi_ oisko ovis oireita? Tikutatko ovista?

Mirelyn, hileinen ja lukutoukka täällä myös piinaillaan! Ainoo vaan ettei juuri mitään oireita ole :(. Rinnat on edelleen arat mutta aina ne on samallalailla ennen tätiä. Kurkku on vielä karhea kuumeesta ja flunssasta. Mä testailen luultavasti vasta perjantaina ellei täti saavu, kun yövuorot sekottaa. Meitä onkin piinailijoita hyvä määrä jo, eiköhän laiteta plussa aalto käyntiin! Ootan että pääsen tihrustamaan teidän testejä!

On. Mies on taas ihan varma että on tärpänny, sen mielestä mun kuume ja flunssa johtuu raskautumisesta! Oon saanonu sille että toivon niin paljon samaa mutta pelkään pahinta!
Kun ois ees jotain näyttöä että jotain yrittää tapahtua, en oo ees haamulaista saanu testiin tän 7kk yrityksen aikana... nooh kyllä se meidänkin vuoro vielä tulee, ainakin toivon niin :)
Hipsutin kp 26/29(27-33) dpo 11-12

Hipsutin, kyllä se teidänkin vuoro vielä tulee ja tuo flunssa voisi hyvinkin enteillä sitä :) tosin miun kaverilla se flunssa kesti varmaan n. pari kk :D
Meillä on yhteensä jo 15 ehkäsemätöntä kiertoa takana, eikä yhtään haamun esi-äitiäkään vielä saatu. Ei saa lannistua, tsemppiä! :)

Eetuha: tervetuloa mukaan!

Beisla: mitkäs on sun suunnitelmat seuraavista inseistä? Muistatko kuka oli se toinen täällä jolla oli se luovuttaja? Mitähän sille kuuluu?

Plussa testejä teiltä odottelen! :D ei mulla muuta!

Hipsutin, kyllä se teidänkin vuoro tulee! Ihan varmasti :)

Mun oireet kanssa nyt vähentyny, tai "oireet" :D eli enää ainoastaan perus ns. pms-meininki. Jotenkin myös iha masisfiilis, epätoivo. Plääh :(

Jotenkin se ois taas työpäivä lusittava. Hileinen kp 28/31 dpo 10 yk 9, ehkä mäki testaan vasta pe. Usko plussaan on hyvin pien näillä oireilla.

Pitkästä aikaa minäkin tulin katsomaan mitä tänne kuuluu ja kertomaan omia kuulumisia :) En tiedä muistaako mua kukaan, koska mun foorumitauko vähän venähti :D
Mutta onnea plussanneille! <3

Minä siis kävin maaliskuulla niissä tutkimuksissa (verikokeet+uä) ja kaikki on kunnossa, munasarjat ja kohtu on kuulemma täydelliset :D
No eipä tullu plussaa.
Aloin sit hakemaan töitä ja pistin esikoisellekin päiväkotihakemuksia menemään.
Noo, vappuna mä sit plussasin! :o <3
Jos tää pysyis nyt sitte kyydissä loppuun asti ja kaikki menis hyvin. Ei ehkä pää kestä kolmatta keskenmenoa..
Laskettu aika olis 7.1.2016 eli nyt on viikkoja 4+5, pidän peukut pystyssä ja toivon parasta :) <3

Takaisin