jm, testiä kehiin? Jos ei täti ole tullut niin onhan toivoa vielä.
kyfi_, mulla usein alkaa ovistuntemukset jo useita päiviä ennen ovista, eli hyvin voi enteillä sitä.
Nennaa, voi harmi sun lääkärinkäynti vielä. Mullakin käy usein samoin, en muista puolia mitä piti kysyä, mutta kyllä osaava lääkäri/hoitaja kyllä tajuaa mitä kysyä ja antaa suunvuoron toisellekin. Ihme tyyppi, en mäkään menis takas tuollasen luo. Ihana sun mies kyllä, ehkä sillä on vaan kestänyt lämmetä mutta nyt tajuaa asian tärkeyden.
Lissu, mä voisin liittyä samaan suunnitelmaan, että kesällä kaks viivaa tikkuun!
Junibea, tosi harmi ettet saanut kesätyöpaikkaa. Ei ole kivaa penninvenytys.
Terkku, raskaus saa kyllä niin tunteet pintaan varmasti että ei ihme jos hermostuttaa järki-ihminen. Mä oon yleensä tosin itse just se järki-ihminen, mutta tää yritys on saanut mussa ihan toisen puolen esiin.
Hyviä pohdintoja täällä varhaisultrasta. Saa nähdä mitä itse päättää jos siihen asti pääsen.
Mendinia, plussatuulia äitienpäivälle! :)
Irmis mä oon kuullut että kp1 - ovis olis greippimehusta hyötyä jos on ollakseen.
Tervetuloa mukaan, Eetuha! Pikaista plussaa teille. :)
On. Pakko oli sit pissata tikkuun kun mietin että kauanko odottelen ennenkuin teen varmistuksen. No tulos oli odotettu hah-hah-hah-juuei.

Olis se kyllä ihme ollut jos ois plussa tullut (edellisestä inssistä ainakin 7vk), ja oikeastaan parempi näin kun en ole syömisiä ja juomisia yhtään varonut (tietty) menkkojen jälkeen.
Tuhru on minimissään, rinnat arat ja koko ajan juilii kuin menkat alkais. Ne varmaan odottaa huonointa mahdollista hetkeä, jos vanhat merkit pitää paikkansa.