Heipä taas kaikki kirjottelee täällä niin nopeesti ettei oikeen oo osannu väliin hivuttautua taas :D
Nennaa, sulla oli niin koskettava kirjotus tuossa että ihan tuli melkee kyynel silmäkulmaan. Ootte kyl kokenut paljon ja hyvä että itsekin sait uutta toivoa lääkärihommien kanssa :) miehesi kuulostaa myös ihanalta! Kyllä ne nuo meidän yrmytki tunteilee välillä :D toivon tooooodella että sie plussaat ennen mitään tutkimuksiakaan ! :)
Moni puhu myös varhaisultrasta yms. Mä oon iha varma että vaikka oon huonotuloinen ja mieskin myös ni meen sinne yksityiselle :) tuli kelakorvausta tai ei.. se tulee (jos tulee) olee mun esikoinen ja mahdollisesti ainokainen (?) :)
Mimille onnea ja vauvaliimaa mukaan odotukseen :)
Kaikille testaajille/lähipäivinä jännääville plussatuulia!! :) ++++++
Beisla hyvä että täti älysi viimeinkin kurvata pihaan :) uusi kierto siis alkakoon ! Toivottavasti saat insseilyt osumaan hyvään kohtaan. Ja plussan näät tikussa sit !
Mariska, onpa tosissaan aika vahvan näkönen "viivanpaikka" mä luulin että noi pc:n testit oli nyt niitä hyviä testejä kumminki.. ostin iteki pari liuskaa oottelemaan :S
Johkuliini, mikäli oon oikein ymmärtänyt niin keskenmeno on tavallaan kp1 eli kierto alkaa siitä keskenmenosta? Korjatkaa jos oon ihan väärässä? Monet myös plussaa kait samointein km:stä.. ? Toiset joutuu pitää taukokiertoja tms. Itse en oo kokenut (toiv. en koekaan

) mut osa tääl tietää varmaan paremmin?! :)
On. Kp 9/29 ei oo ovislimoja vielä havaittavissa.. viime kierrossa muistelisin alkaneen näihin aikoihin..
Jotenkin ahdistunut olo.. tänään pitäis käydä fyssarilla näyttämässä taas lonkkaa kun se on kipuillut vuoden vaihteesta asti ja ei tunnu oikein mikään auttavan ja ei sitä oo kuvattukaan eikä ultrattu tai mtn.. ärsyttää kun pitäs aina mennä yksityiselle lääkärille että saa kunnon hoitoa.. oonkohan mä jotenkin vaan niin kiltti ja vaatimaton ku mua ei missään oteta tosissaan.. :/
Ja ens maanantaina ois se gyne aika. :S kammottaa.. vieläkin on ihan pelko perseessä että entä jos sieltä nyt löytyykin jtn pahempaa.. entä jos solunuutokset on muuttunu huonompaan suuntaan.. entä jos tuo lonkkakipu liittyykin siihen entä jos.. oon miehelleki itkenyt satamiljoonaa kertaa että en haluu kuolla nuorena, haluun lapsen/lapsia ja nauttia elämästä tulla isompana mummoksi ja nukkua vaikka käsi kädessä miehen kanssa pois sitten... Oon jo tyyliin miettiny valmiiks että mitä teen jos uutiset onki huonoja ja miten kerron kaikille. Huoh.. miks pitää tällasii ees ajatella.. oon käyny joskus lapsena psykiatrilla ku sain paniikkikohtauksia kun pelkäsin kuolemaa. Äiti joutu monet yöt valvomaan mun kanssa ja silittämään uneen.. oon niin herkkä tämmösille jutuille.. toivon että saisin vaan nauraa itelleni kun siellä oikeesti ei ookkaan mitään..
Mutta entä jos...
Sori. Oli pakko purkaa..