Lauruska, suuren suuret onnittelut plussasta❤
Hmh.. Nuuhkuko oli hän joka ommellut aivan mielettömän upeita vaatteita? :) voikun itekin osaisin, tykkäisin kyllä mutta on vaan niin peukalo keskellä kämmentä :D
Gatusa myös ommellut superihania mekkoja ja kaikkea! :) toivottavasti miehesi hankkisi siulle tykötarpeet ja pääsisit toteuttamaan itseäsi taas! :)
Beisla, jo on jos noilla keinoilla ei täti sinne eksy! Täällä varmaan tulis täti, vaikka olis vasta ovis käsillä :D
Kyfi_ kyllähän ne vois siun kierrolla jo ollakin ovisoireita?
Irmis, hyvin ainki oot panostanut yritykseen! Toivottavasti toivottu tulos tulee pian :) meillä mies kans sanoi ettei aio mitään mehiläisenkakkakapseleita yms ottaa, mutta kun kerroin mikä on sen osuus lapsettomuustutkimuksissa, suostui tämän tauon vikoilla viikoilla alkaa ottamaan, jos vaikka plussa tulisikin ennen tutkimuksia
Tervetuloa uudet ja pikaisia plussia! :)
En muista kuka kertoi kokemuksestaan julkisen puolen terkkarista, mutta latelen tähän omanapailu-kohtaan kaiken :)
Siis miekin meinasin jo äsken ett mentäisiin yksityiselle tutkimuksiin, mutta nyt pelkään ett työt loppuvat kesällä ja jään työttömäksi. Sitten ei todellakaan olisi varaa mennä yksityiselle.
Nyt kun oon rauhassa koittanut miettiä mitä oikeastaan sanoin siellä lääkärissä ja mitä lääkäri sanoi, olen tullut tulokseen ettei miuta hölmömpää asioijaa voi ollakaan! Alunperinhän kun ehkäsyn ekan kerran lopetin, johtui se siitä ettei se sopinut ja terkasta ei vastattu puheluihini eikä ikinä soitettu takaisin ja kerroin tämän lääkärille. Myöhemminhän päätimme miehen kanssa yhteistuumin ettei enää edes oteta ehkäsyä ollenkaan käyttöön vaan alamme tjottailemaan (ja sittemmin yrittämään), ja tätä en tainnut saada sanotuksi, kun lääkärillä oli niin paljon asiaa kokoajan.. Näinköhän lääkärille jäi sellanen kuva, etten loppujen lopuksi olisi halunnutkaan raskautua koko tänä aikana, ja siksi oli niin kovin tyly miuta ja ikääni kohtaan tutkimuksien suhteen?
Taisinpa taas turhaan loukkaantua niin kovin. Tai siis en edelleenkään ole menossa samalle lääkärille, kun kohtelee miuta ku 10-vuotiasta (on kuuntelevinaan, mutta ei oikeasti kuuntele, on vaan ett "joo, joo, joo"), pitää miuta 10-vuotiaana (joka ei tiedä mitään vastuusta yms.) eikä anna edes kertoa miksi siellä lääkärissä olen! Siis jouduin kertomaan 3 kertaa miksi olen siellä ja etten halua mitään 3-5vuoden ehkäsyä. Turhauttava lääkärireissu kaikin puolin.
Sainhan tuossa jo kehiteltyä stressinkin siitä serkkuni raskaudesta. Tai siis juhlista, johon kaikki sukulaiset ovat tulossa. Olen käynyt mummoni kanssa saman keskustelun jo mooonen monta kertaa "milloinkas te teette jälkikasvua", aina kun joku on raskaana, synnyttänyt, kastejuhlassa, 1-v synttäreillä. Viimeksi vastasin ettei koskaan, ja lähdimme kotiin samantien mieheni kanssa että pääsin autoon itkemään silmät ranskanleiviksi. En jaksa enää yhtään kertaa käydä sitä keskustelua. Todella raskasta olla suvun ainut joka ei sikiä sormia napsauttamalla..
Mies oli kyllä eilen aivan sanoin kuvaamattoman ihana!❤ itkin koko kotimatkan (taas) ja vaikkei mies ole koskaan ennen halunnut puhua tms tästä vauvajutusta, eikä noteerannut itkemisiäni kuin ett "elä viitti nyt kulta", eilen se silitti koko matkan miuta ja kertoi ett "kyllä meidänkin vuoro vielä tulee, sovitaan ett heti kun saadaan taas yrittää, sitten tärppää! Nyt koitat vaan rentoutua ja nauttia keväästä ja kesästä ilman lapsettomuushuolia". Ja aina kun meinaan itkeä, muistelen vaan tuota tilannetta, koska luulin ettei tää olisi niin vakavaa miehelle eikä hän ymmärtäisi miun kuumeiluani ja hän todella yllätti❤❤❤
Täti pakkailemassa viimesiä kamojaan ja kiertokin korkattu :) kp6 ja taukokierto 1/3
Sori kun tuli näin pitkä stoori taas :/ riittääpähän ainki luettavaa, jos vaan jaksaa lukea tätä pälpätystä :D