Raskaaksi 2015

Mh, samanlaista oiretta täälläkin. Eilinen dpo 8 tuhruttelu hävinnyt, valkovuotoa kyllä tiputtaa yllättävän paljon. Tissit turvoksissa ja arat. Masussa tuntuma et menkat alkas.

Komppaan monia näistä vauvauutisista. Miulle välillä riittää harmitukseen ihan joku random raskaana oleva naikkonen kadulla :D Varmaa kilahtaisin jos lähipiiris joku ilmoittaisi vauvasta... Omassa kaveriporukassa ei vielä lapsia ole, et edessäpäin nekin uutiset tietysti on.

• Tykkään
Reaktiot: mh-
Nennaa <3

On: kp1, yöllä alko ihan reilusti.. Ny o lakanapyykkiä :( että mä inhoon näitä kuukautisia. Oon ihan hormonikierukka-addikti.. Ei mitään menkkoja kierukan aikaan, oi miehillä on helppoo :)

Tänään vehnisöljymetsälle :)

Mukavaa maanantaita!

Minni2: oho. No sulla on tosiaan sit selkä paskana

Tyttötiikeri: no et todellakaan oo mikää näkymätön :)

Hipsutin: ihanaa että sä oot saanut jutella jonkun ihmisen kans ja vielä ymmärtänyt tilanteenne!

Mh: menkat sais jäädä tulematta!

Pisama: pahoittelut negalle.

Beisla : sun tuhru sais jo loppua!

Hileinen:testaa jo :) mun raskausoireet oli vaan ne hyvät unen lahjat ja iltaisin palelu. :) alavatsa olo myös kipeä sillee jännästi :)

Irmis: pahoittelut menkoista

On. Jos nyt jotai omia kuulumisiakin jotka ei kummoisia ole :) ootan että loppuviikosta pääsis istuttaa pensas aidan ja muutenki kyllä oon pihaa suunnitellut mm. Heinä seiväs sermin jota pitkin laitan villiviiniä kasvamaan. Sermi tulis kompostin luo näkö suojaks. Netistä löytyy niin paljon kaikkee ihanaa ideaa että oon ihan sekasi mitä haluan ja mihinki.
Kierto asioista oon miettinyt että mitenkähän pitkä tästä tulee ku limoja oli kp 9. Ja oonko ovuloinut että jos olikin anovulaarinen kierto ni voipi olla että menkkoja saa Ootella kesään ennen ku tulevat... vuoto oli kyllä vaan sen 4 päivää mikä yleensäkkii menkkojen aikaan.... no ei tässä auta kuin katsella.

Mä oon kyllä niin sidottu noihin ilmoihin. Oli kaks päivää pilvistä ja sateista ni olin masentua ihan kokonaan. Väsytti ja ketutti ihan koko aika. Enkä saanut mitään aikaa. Mut illalla heti k aurinko vähäkään pilkahti ni piristyin heti. Ja nyt on muutenki uni rytmi päin prinkkalaa. Oli niin ihana mennä aikasi nukkuu ja herätä aikasi... kerkes tekee kaikkee.

Muokattu viimeksi:
Lauruskalle onnittelut niin se vaan plussa pärähti! :) jippii!

Pahoittelut tädin kohdanneille! Toivon pikaista plussaa!

On. Tääl on mökkeilty koko vappu kivaa oli olla perheen kesken mökillä :) mutta tälle tuli kutsu myös pääsykokeeseen! Huih! Ja sit tää muuttaa likan kans 400km päähän pariks viikkoo.. Kiva pikku reissu tulossa :) ovista odotellaan. Toivottavasti kerkiää ennen sunnuntaita niin vielä keritään hyödyntämäänkin ennen meidän lähtöö :)

Saas. Nähdä kuinka mun foorumi tauon käy.. :grin

Onnea lauruska plussasta!! :) :Heartred

Mihin ne vappuplussat jäi o_O

Nennaa:lle voimia!! :Heartred Kyllä teille ja meille kaikille vielä vauva suodaan!!

Pahoittelut negoista ja menkoista!

Menkat kesti vaan 4 päivää joista 2 päivää kunnon vuotoo, mun kroppa sekoilee :wacky: Ennen siis tullu aina verta kun aisaa. Greippimehu alotettu, ei oo mitään nannaa varsinaisesti :yuck: kauankos sitä juodaan? Hirvee flunssa alko just ennen vappua, mur :mad: ja vielä jatkuu... Mutta käytiin kuitenkin sovitusti leffassa,burger kingissä ja ja juomassa yhdet lauantaina, oli kyllä ihanaa :happy: ja luokkakokous oli kyllä hyvä leffa, vaikka alunperin mentiin sitä kattoon uteliaisuudesta, kun siinä on miehen pikkuserkku näytillä :)
Kp 5/27-30 Yk 11

PLUSSATUULIA IHANAT LEIDIT!! ++++++++++++++++++++++++ :wav

Tälläinen testattu tänään :sad001 Itse sain sinne kyllä jonkinnäköistä esiastehaamua, mutta mies ei sitäkään..

Noh, ke-to uusi testaus jollei täti tule ennen sitä :)

puhvis kp 31/33(-42) dpo 12

Liitteet

• IMG_1081[1].jpg
    IMG_1081[1].jpg
    179.7 KB · Katsottu: 190
Lucky, miä yritän malttaa sinne keskiviikkoon ees... Et näkyis sit kans jotai, jos on tarrannu kiinni... Viivalaseja ku en omista. On tää kauheeta tää piinailu! :D

Mä kanssa jäin odottaa niitä testejä ! Nii tykkään niitä tiirailla :D
Lauruskaah vois tehä tavallisen testin nii pääsis kattoo onko jo leffa viivat ;)
Voihan hormoonit ku meinaan välillä itkee ja nauraa samaan aikaan myös kiukku tulee helposti :) onneks mulla on ihana mies joka jaksaa mua ja mun mielialan vaihteluja :smiley-angelic008

puhvis mä koitin tiirailla viivaa mutten saanut sitä kehitettyä :D mutta ehkäpä sitten keskiviikkona näkyisi jotain! Peukut pystyyn

Beislan täti unohtunut lentokoneesta. Josko se seuraavalla Suomen lennolla tajuisi tulla... :grin

Minni2, mulla oli vuosi sitten monta kuukautta alaselkä todella todella kipeä. Työterveydessä eivät suostuneet kuvaamaan, koska mitään epäilyä selkärankareumasta tai muusta tosi vakavasta sairaudesta/viasta ei ollut. Perusteluna siis juurikin se, että olin nuori, hedelmällisessä iässä oleva nainen eikä lääkäri halunnut ottaa asiassa riskiä, koska siinä kuitenkin tulee säteilyä myös munasarjojen ja kohdun alueelle. Eivät suostuneet kuvaamaan, vaikka emme silloin vielä edes yrittäneet raskautta. Selkäkipu helpotti sitten vähitellen itsestään. Toivottavasti sullakin helpottaa!!

Nennaa :hug013Julkisella puolellako lääkäri oli sitä mieltä, että ette pääse tutkimuksiin 1,5 vuoteen, kun nyt hait ehkäisyn taukokiertojen ajaksi? Oma kokemus on valitettavasti julkiselta puolelta ja terveyskeskuksesta nimenomaan juuri sellainen, että mitään ei tapahdu kuin vasta kuukausien päästä ja aikarajoista ollaan hirveän tarkkoja. Jos rahaa yksityiseen lääkäriin on, neuvoisin melkein menemään sinne vaikka sitten syksyllä... Kerrot tilanteen ja että yritystä on ollut se vuosi takana ja pyydät lähetettä tutkimuksiin sieltä. Yksityinen lääkärikin voi laittaa niin katsoessaan lähetteen julkiselle puolelle erikoissairaanhoitoon, jossa lapsettomuustutkimukset tehdään.

Puhvikselle ja Pisamalle pahoittelut negoista! :sad001

Lucky ei ihan pääsykokeiden takia mut menään auttaan likan kans sukulaisia.. Harmi vaan kun asuvat niin kaukana.. Mut ihan virkistävää tällänen parin viikon reissu :)

huomenta ihanat :)

tyttötiikeri tottakai sut muistetaa :)

joku kysy missä vaikutan, tunisiassahan minä :)

tsemppiä piinailijoille ja plussatuulia :)

tässä kuvia mun tekeleistä, puuttuu kuvat villatakista ja villapaidasta jotka tein äiteelle...
nii joo ja mun käly voi paremmin alhamdulillah ja toinen käly muutti sudaniin eilen ku sen syyrialainen lääkärimies asuu siellä tosin sillä on myös turkissa koti mut siellä asuu vaimo nro 1 ja niil on 4 isoa lasta jo eli kälystä tuli vaimo nro 2 sille ukolle. ukko sano älä osta vaatteita ku täällä on kaikkea mitä voit vaa haluta ostaa ni osti 4000 dinaarilla vaatteita ja ukko on tosi vihanen koska oli sanonu ettei roudaa vaatteit sinne turhaan.
sitten kuviin... :)

Liitteet

• photo0881.jpg
    photo0881.jpg
    344.8 KB · Katsottu: 173
  • photo0882.jpg
    photo0882.jpg
    337.2 KB · Katsottu: 181
  • photo0883.jpg
    photo0883.jpg
    438.5 KB · Katsottu: 161
  • photo0884.jpg
    photo0884.jpg
    465.1 KB · Katsottu: 168
  • Photo0888.jpg
    Photo0888.jpg
    391.6 KB · Katsottu: 161
  • photo0882.jpg
    photo0882.jpg
    337.2 KB · Katsottu: 156
  • photo0883.jpg
    photo0883.jpg
    438.5 KB · Katsottu: 160
  • photo0884.jpg
    photo0884.jpg
    465.1 KB · Katsottu: 165
  • Photo0888.jpg
    Photo0888.jpg
    391.6 KB · Katsottu: 172
  • Photo0887.jpg
    Photo0887.jpg
    384.8 KB · Katsottu: 175
Täällä jo kp17 eikä vieläkään plussaa tikkuun. Viimekierrossa oli kp15 paikkeilla. Stressaanko mä nyt tikuttamisten takia itelleni pitkän kierron?? eiliset tallettelut jäi kun likka valvo ties kuin myöhään ja sit nukahettiin ukon kans viekukkain sohvalle.. Mut eikös sen jokatoinen päivä pitäis riittää,niin jospa tänään sitten :)
Ihmetyttää kyl kovasti tää oviksen kuurupiilo..vehnis mulla vähens oireita kovasti jo viime kierrossa,et liekkö nyt st tunne ovista enää ollenkaan :D ennen siis kipuillu sen verta et tienny aika hyvin.
Omanapailuks meni tällä kertaa.

photo0881.jpg photo0882.jpg photo0883.jpg photo0884.jpg Photo0888.jpg Photo0887.jpg huomenta ihanat :)

tyttötiikeri tottakai sut muistetaa :)

joku kysy missä vaikutan, tunisiassahan minä :)

tsemppiä piinailijoille ja plussatuulia :)

tässä kuvia mun tekeleistä, puuttuu kuvat villatakista ja villapaidasta jotka tein äiteelle...
nii joo ja mun käly voi paremmin alhamdulillah ja toinen käly muutti sudaniin eilen ku sen syyrialainen lääkärimies asuu siellä tosin sillä on myös turkissa koti mut siellä asuu vaimo nro 1 ja niil on 4 isoa lasta jo eli kälystä tuli vaimo nro 2 sille ukolle. ukko sano älä osta vaatteita ku täällä on kaikkea mitä voit vaa haluta ostaa ni osti 4000 dinaarilla vaatteita ja ukko on tosi vihanen koska oli sanonu ettei roudaa vaatteit sinne turhaan.
sitten kuviin... :)

Muokattu viimeksi:
Lucky (ja enuko kyseli myös) niin eilen illalla tein negan, toki pissa oli niin kirkasta että vaikka olis pitkälläkin raskaana niin tuskin olis antanut viivaa :D ja aamulla unohdin koko testauksen..

Takaisin