Pisama, höh negalle. Mutta jos tätiä ei näy, toivoa on vielä.
enu, höllääminen on varmasti hyvä idea. Eiköhän se plussa sieltä pian tule, kun unohtaa ajatella asiaa. :) Tai ainakaan ehkä odotus ei tunnu niin kovalta kun löytää muutakin mihin keskittyä.
Hileinen, kun tosiaan ei viime kuussa inssiä ollut, niin raskausmahdollisuudet on aika häviävän pienet. Viime menkat oli niin runsaat, en usko valemenkkoihin. On mulla muutaman kerran ennenkin käynyt niin, että stressin tms. takia tulee menkat runsaasti myöhässä. Ja sais kyllä mieluummin täti tulla, on tässä menkkojen jälkeen nautittu niin alkoholia (tosin vain kevyeen huppeliin), inkiväärijuomia kuin kiellettyä ihovoidetta. Pahaa tekis ajatella jos oliskin raskaana...
kyfi_, kilppari kuulostaa hankalalta ongelmalta, mutta sulla on ainakin asenne kohdallaan! :)
Nenna, sua koetellaan kyllä ihan liikaa nyt.

Tekis mieli sanoa suorat sanat sille lääkärille! Odottaa muka vielä puoltoista vuotta, oikeesti! Jos pelkäät masennusta, niin pystytkö käydä juttelemassa jonkun kanssa? Jos löytäis jonkun (ammattilaisen tai kaverin) jolle puhua, ennen kuin tilanne menee pahaksi?

Tai jos löytäisit tosiaan jonkun toisen lääkärin, jolle ei puhu ehkäisystä? En muutenkaan ymmärrä miksi puolitoista vuotta. Eikö rajana ole vuosi yritystä? Eihän se sentään ole jokaisen lääkärin itse päätettävissä!
Minni, noi selkävaivat on todella ikäviä.

Luulen että sun kannattais jutella lääkärin kanssa yrityksestä, raskaus voi tosiaan olla selälle rankkaa. Olisko parempi jos vaikka sais röntgenajan menkkojen alun ja oviksen väliin? Ei se nyt jää vaikuttamaan elimistössä sentään. Tai kysyis ainakin mitä mieltä lääkäri on.
Tyttötiikeri, totta kai oot jäänyt mieleen. :) Oot säkin sentään jo pitkään täällä kuumeillut. Toivon että seuraava kierto toisi teille plussan, tietty ensin pupuilut oikeaan aikaan!
Hipsutin, samaa mieltä mäkin että ei perusflunssa estä raskautumista. Ihana ystävä sulla, on tärkeää olla joku joka ymmärtää.
Anskunen, tsemppiä meetwurstin metsästykseen.
Viipuskka, toivottavasti tuhru ei ole mitään vakavaa.
mh, noi kyselyt ei tosiaan helpota tilannetta yhtään. Pahoittelut negasta, mutta sulla vielä niin aikaiset päivät että hyvinkin se plussaksi muuttuu!
On. Samaa vanhaa, tuhrua (hyvin vähäistä) mutta ei tätiä. Kp39