Raskaaksi 2015

Nenna voi ei :Heartred:Heartred:Heartred oon niin pahoillani sun puolesta, että vähän väliä tulee vastoinkäymisiä :( Mä niin toivon että sä plussaisit pian, plussatuulia *puuh* :Heartred:Heartred

Saitko muuten selvitettyä sitä lääkärijuttua, että pitääkö teidän nyt tosiaan odottaa 1,5v ehkäisyn hakemisen takia ? Toivottavasti ei tarvitsisi :(

nennaa täällä saat purkaa kaiken pahanmielen tietysti. :Heartred Olen todella pahoillani puolestasi, tuollainen varmasti kirpasee.. :sad001 Jos kuitenkin kertoisit tilanteesi toiselle lääkärille, koska on aivan kohtuutonta, että joutuisitte vielä nuin kauan odottamaan.. Toivottavasti saat ittes paremmalle mielelle. Olen aivan varma, että teillekin se pieni vielä suodaan usko pois. :hug013

<3 nennaa mä niin tiiän mistä puhut tosin en oo viel päässy ollenkaan yrittämään.. :/ oman vuoron odottaminen on inhottavaa ja sit jos se ei vielä menekkään niin yksinkertaisesti kuin osalla tuntuu menevän niin se on kamala takapakki :/ toivon tosiaan että ens kerran jos meet lääkärille niin siellä ois joku fiksumpi tapaus ja jonka kanssa saisit keskustella todella asiasta niinkuin toivot. <3 älä luovuta nainen ! Joskus vielä naurat sille lääkärille ja näille jutuille oma nyytti kainalossa <3

Taikatuuli74 : toivotaan ettei tukosta ole, eipä varmaan kiva oo kun ei saa nukutuksi eikä pissalle pääse vessaan.hyvä kuitenki että Ottaavat vakavasti. Ompas ku miehiä samassa huoneessa,eipä oo yhtään kiva.
Jospa puuhastelut riittäisi ovikseen asti ja saisit positiivisen yllätyksen!

Beisla: mä haluaisin asua siellä maassa missä ne avatarit asuu. Se rakkaus tarina on sellanen ihana :) olispa oma mieskin joka rakastais iha tosissaan

Nyytti: on äidin ompelu kone kyllä mutta saumuria ei oo eikä kyllä oo intoakaan kun tuskin sais mitään aikaiseksi. Ehkä tässä vielä innostuu ja satsaa johonki käytettyyn hyvään saumuriin joskus. Löytyiski sellanen teollisuus kone jostain ni olispa hyvä :)

Bb: juu 2017 tulee jatko osa ja se on pakko nähdä 3d:nä. Vissiin tuottaja sanonu että katsojat paskoo housuun kun on niin huikee.... :D

Mimnu: pahoittelut menkoista! Ihanaa, tälläkin alkaa loppuviikosta aidan istutus hommat.

Hileinen: voi olla :)

Silv: testasitko loppu kierrosta?

Nennaa: voimia ajatustesi kanssa! Välillä kyllä tää kuumeilu saa todella pään sekaisin ja tekee olon hulluksi. Mutta sillon pitää pistää vaan stoppi hetkeksi ja ajatella/tehdä muuta. Keskittyä itseensä.

Nenna <3 se on kyllä raastavaa kun lähipiiri vaan sikiää ja vaikka itselläkään ei ole juuri yritystä kauaa takana mutta vauvakuume on niin kovin hallitsevaa, että jokainen raskausuutinen on kova pala purtavaksi :( toivon, että stressittömyys tuottaisi tulosta!

On. Selkä reistailee kunnolla kiitos hoitotyön ja mahdottoman ergonomian toteutuksen. Röntgeniin pitäis mennä, mutta lääkärikin yrittää sitä kaikintavoin välttää kun on nuori nainen. Mietin toki itekkin, että onko järkevää kun raskautua yrittää. Se on vaan seuraava toimenpide ja ennen ei juuri mitään tehdä eikä fyssarit osaa edes auttaa enään :( Sitäkin mietin että miten selkä kestää mahdollisen raskauden kun nyt jo päivittäin tuskaa!

Kp11/38-40

Minni: tuo ammatti tauti on kyllä ilkee samoin rannekanavan ahtaumat ym. Itse kans selkäni kans taistellut pitkään. Nyt alkaa tuntua paremmalta venyttelyjen ja liikunnan lisäämisellä. Nyt ymmärrän miten huonossa kunnossa mun tukilihakset onkaan. Raskautta pelkään minäkin selän takia...sitä ei ehkä selkä kiitä...

Joo se on jännä, ettei selkä kestä nykyään yhtään vaikka koko ikäni urheillut ja pitänyt muutenkin huolen sen mitä töissäkin pystyy ergonomiasta. Kaikki istuminen on ihan kamalaa ja ambulanssikin oli noutamassa lähiaikana mua selän takia.

Voi kun tulin taas hyvälle mielelle tästä ihanasta porukasta täällä foorumilla! Oon aina ajatellut et oo sellanen näkymätön hahmo täällä, eikä kukaan mua tavallaan muista täällä, kun aina vaan omanapailen ja taustailen niin paljon. Mutta näköjään mä oon ainakin joidenkin mieliin jäänyt. :)

Beisla ihanaa kun olet taas täällä! <3

Taikatuuli onpas sulla ollu koettelemus jalkasi kanssa. Onneks ei kuitenkaan tukosta löytynyt. Toivotaan että jalka paranee pian. :)

Paljon oli tullu negoja. Pahoittelut ja onnea seuraavaan kiertoon! Samoin tädin kylään saaneille!

Piinailijoille pitkää pinnaa! Toivottavasti tulisi paljon plussia!

Ja jos oli uusia tullut niin tervetuloa!

On. Täällä nyt siis ootellaan vaan tätiä saapuvaksi, ens viikon lopulla. Sitten taas katsellaan mitä seuraava kierto tuo tullessaan. :)

Voimia Nenna ❤ tiedän ton tunteen kun ihmiset ympärillä raskautuu ja ite vaikka tekis ja mitä niin ei vaan tuu testiin niin mitään! Toivon että pääsisitte kuitenkin pian tutkimuksiin ja se plussa tuliskin pian!

Onnea Lairuskaah plussasta, paljon tarrasukkia ja liimaa!

Taikatuulella oli takana kova vuorokausia. Toivottavasti jalan turvotus ja kipuilu laskee nopeasti! Lepoa ja särkkäreitä naamaan. Menikö se ovis ohi vai vieläkö ehtisitte hyödyntää?

Nyytillä oli aivan ihania ompeluksia ❤ Ite nuorempana tein paljonki itelleni vaatteita mutta se on jäänyt, vaikka anopilta sain valmistujais lahjaksi ompelukoneen

Beislalle terveruloa takaisin Suomeen ja toivottavasti se täti pian saapuisi niin pääsette jatkamaan yritystä uudella innolla

Muutamillakin oli ihania herkkupöytiä! Ihania leivoksia ja popcorni kakku näytti hyvältä!

Pahoittelut negan saaneille ja niille joille täti on saapunut! Paljon plussa tuulia naiset! Tekstiä on tullu taas niin paljon että en muista enää keille muille piti kommentoida
Tervetuloa uudet! Toivottavasti teillä on lyhyt visiitti!

On. Hileinen täällä ollaan taas mukana! Oon taustaillut kun viikko sitten nousi kuume ja vappu meni ihan vaan nukkuessa. Käytiin miehen kanssa kyllä ystävän luona kääntymässä vappuna kun siellä oli juhlat mutta sielläkin olin panadolin vaikutuksen alaisena. Juhlissa oli myös ystävä joka saa toukokuun lopussa lapsen. Oon joskus yrityksen alussa sanonu hälle että meille lapsi saa tulla kun on tullakseen, eivät varsinaisesti tiiä et yritys on kunnolla päällä. Kovasti kyseli meidän tilanteesta ja rohkasi ottamaan yhteyttä perhesuunniteluun jo ennen syksyä jos ei ala kuulua. Kuunteli ja ymmärsi mua, tuli hyvä mieli ☺ Eilen käytiin kummitytön luona ja voi kun itku meinas tulla kun lähettiin kotiin. Hän on vaan niin ihana ja vallottova tapaus, kohta 2v! Oman lapsen kaipuu oli taas huipussaan!
Täällä ei juuri oireita ole (taaskaan), rinnat on hiukan kipeet. Vaikka ovis käytettiin hyvin hyödyksi niin mietin että kun oon ollu nyt kipeenä niin mahtaako mitään kiinnittymistä tapahtua? Kun elimistö muutenkin on kuormittunut?
Hileinen meinasitko millon testailla?

Hipsutin kp 24/29 dpo 9-10 yk7

Kyllä täällä moni jää mieleen, varsinkin ne jotka kauemmin on kuumeillut yhdessä ja tottakai uusiakin oppii tuntemaan kun tarpeeksi ehtii höpisemään :)

Mun tekis ihan järjettömästi mieli meetwurstia :grin enkä saa sitä tähän aikaan enää mistään! Hitto näitä himoja :grin

9+5 (10+0)

Hampaaton, mies on oviksen aikaan vielä reissun päällä niin vasta sitten seuraavassa kierrossa on mahdollisuus tärppiin. :sad001

Taikatuuli, hieno juttu että pääsit jo kotiin. Toivottavasti nyt paranet kunnolla eikä jää jalka vaivaamaan. Mites teillä nyt kävi oviksen kanssa?

Pisama, jospa se muuttuisi plussaksi vielä noilla oireilla. :wink

Enu, kiva että siellä ollaan jo paremmalla mielellä. Paljon tärppionnea tähän kiertoon! :)

Nennaa kylläpäs siellä nyt tulee lunta tupaan. :shifty: Iso halaus sinne! :hug013 Ja kyllä varmasti aikaisemminkin hoitoihin pääsette (jos on tarvis) kunhan tulee ymmärtäväisempi lääkäri vastaan. Kyllä teillekin se vauva vielä tulee!!

Pahoittelut tädeistä ja negoista.

Kyllä ne vauvavaatteet aika houkuttavia on välillä. :hilarious: Meillä on onneksi sen verran vauvoja ja taaperoita lähipiirissä niin niille voi käydä jotain pientä välillä ostelemassa. Sitten kun plussa jossain vaiheessa tulee niin täytyy kyllä hakea jotain kivaa kaappiin odottamaan. :happy:

Beisla, ootetaan ensin yhden tädin, että kierto pääsee alusta.

Mä oon vähän sekaisin.. Heräsin, niin jotain tuhrua tulee. Pakko se on huomenna soittaa polille.

Hipsutin, kiva ku oot takasin! Tyhmää, et tommone lentsu siut löysi :/ toivottavasti voit jo paremmin! Ei miun tietääkseni flunssa estä kiinnittymistä, ehkä joku todella kova kuume voi kyllä mahdollisuuksia heikentää kun on niin rasite elimistölle... Mutta, tärkeintä se että ovis tuli teilläkin hyödynnettyä! :) ja panadolihan on ns. turvallinen käyttää myös raskausaikana.

Kyselit testaamisesta.. yritän malttaa perjantaille, kp sillon 31 ja dpo 13... Muttamutta käytännössä testaan keskiviikkona jo huvikseni :D

Hileinen kp 27/31 dpo9 yk 9

Täällä kp 23 menossa ja oletettu dpo 9. Edelleen menkkamaiset kivut ja helpottanu kylläki eilen, nyt enää ajoittain polttelua, turvotus on edelleenki jatkunu ja valkovuotoa tuntuu tulevan yllättävän paljon kiertoon nähen. Hätäsenä nyt tottakai testasin jo tänä aamuna, mutta eihän se mitään näytä. Toki ko viivalasit pistetään päähän niin se viivahan näkyy vaikka valkosessa seinässä :sorry: Väliin tuntuu, että vois vaikka vannoa menkkojen alkavan, mutta mitään ei kuitenkaan näy.

Täälä oli paljon nyt kirjoteltu siitä ärsytyksestä ko ympäriltä tulee koko ajan vauva uutisia, mutta omale kohale ei tärppää.
:hello Liityn samaan kerhoon. Siihen lisäksi vielä ärsytystä lisää nämä kyselyt siitä, että koskas teille tulee, millon meinasitte, joko on pieni tulossa. :banghead: No jaa-a, sen kun tietäis. Kelleen ei olla yrityksestä ees kerrottu, mutta ohan tässä jo reilu vuosi menny niin itellä alkaa jo ahistaan ja taas väliin tuntuu, että ympärillä on näitä ihmisiä, että heti tärppää.

Oottelis muutaman päivän ja testailis uusiksi, luulis näille kivuille olevan jonku näkönen selitys.

Edelleen testi nega. Eikä minkäänlaista tuhrua vuotoa. Epäilen että tänään alkaa viim. illalla tuhrutus.

Pisama, höh negalle. Mutta jos tätiä ei näy, toivoa on vielä.

enu, höllääminen on varmasti hyvä idea. Eiköhän se plussa sieltä pian tule, kun unohtaa ajatella asiaa. :) Tai ainakaan ehkä odotus ei tunnu niin kovalta kun löytää muutakin mihin keskittyä.

Hileinen, kun tosiaan ei viime kuussa inssiä ollut, niin raskausmahdollisuudet on aika häviävän pienet. Viime menkat oli niin runsaat, en usko valemenkkoihin. On mulla muutaman kerran ennenkin käynyt niin, että stressin tms. takia tulee menkat runsaasti myöhässä. Ja sais kyllä mieluummin täti tulla, on tässä menkkojen jälkeen nautittu niin alkoholia (tosin vain kevyeen huppeliin), inkiväärijuomia kuin kiellettyä ihovoidetta. Pahaa tekis ajatella jos oliskin raskaana...

kyfi_, kilppari kuulostaa hankalalta ongelmalta, mutta sulla on ainakin asenne kohdallaan! :)

Nenna, sua koetellaan kyllä ihan liikaa nyt. :sad001 Tekis mieli sanoa suorat sanat sille lääkärille! Odottaa muka vielä puoltoista vuotta, oikeesti! Jos pelkäät masennusta, niin pystytkö käydä juttelemassa jonkun kanssa? Jos löytäis jonkun (ammattilaisen tai kaverin) jolle puhua, ennen kuin tilanne menee pahaksi? :hug013 Tai jos löytäisit tosiaan jonkun toisen lääkärin, jolle ei puhu ehkäisystä? En muutenkaan ymmärrä miksi puolitoista vuotta. Eikö rajana ole vuosi yritystä? Eihän se sentään ole jokaisen lääkärin itse päätettävissä!

Minni, noi selkävaivat on todella ikäviä. :sad001 Luulen että sun kannattais jutella lääkärin kanssa yrityksestä, raskaus voi tosiaan olla selälle rankkaa. Olisko parempi jos vaikka sais röntgenajan menkkojen alun ja oviksen väliin? Ei se nyt jää vaikuttamaan elimistössä sentään. Tai kysyis ainakin mitä mieltä lääkäri on.

Tyttötiikeri, totta kai oot jäänyt mieleen. :) Oot säkin sentään jo pitkään täällä kuumeillut. Toivon että seuraava kierto toisi teille plussan, tietty ensin pupuilut oikeaan aikaan!

Hipsutin, samaa mieltä mäkin että ei perusflunssa estä raskautumista. Ihana ystävä sulla, on tärkeää olla joku joka ymmärtää.

Anskunen, tsemppiä meetwurstin metsästykseen. :wink

Viipuskka, toivottavasti tuhru ei ole mitään vakavaa. :hug013

mh, noi kyselyt ei tosiaan helpota tilannetta yhtään. Pahoittelut negasta, mutta sulla vielä niin aikaiset päivät että hyvinkin se plussaksi muuttuu!

On. Samaa vanhaa, tuhrua (hyvin vähäistä) mutta ei tätiä. Kp39

Takaisin