beneathbeautiful
Kunnioitettu kommentaattori
Silv ja jasmi, mulla on noi vauvanvaatteet ihan heikkous.. huomaan jokakerta kun shoppailemaan lähden että eksyn niille vauvanvaateosastoille ja hypistelen niitä siellä... Kaveri sano jolla itellään pari muksua että häntä harmittaa että kun ite oli raskaana niin ei ollu niin kivoja vaatteita sillon ja jälkeenpäin miettiessään ois ostanu jo aiemmin kivoja juttuja. Niin oon sitä välillä miettiny että josko sitä kehtais jonkun laatikon pyhittää vauvalle ja jos sit ei tuu niille käyttäjää ni menkööt kirpparille.. saattaa olla että joudun käydä sen potkarin vielä hakee :S hahah.
Wildside_ ihanan kamalalta kuulostaa mutta palkinto on mitä mahtavin, toivotaan että pahoinvointi helpottaa pian :)
Silv, mun menkat oli kans 2 päivää ja sit loppu melkein ku seinään ja sit vielä tulikin pari päivää ihan mitätöntä tuhrua..
Larissa, mä oon kans miettiny tota menkkojen jälkeistä ihme masennusaaltoa.. pahoinvointia aina aamusin ennen ku syö jotain ja mieli ihan maassa.. oisko jtn hormoonien heittelyä..
Wildside_ ihanan kamalalta kuulostaa mutta palkinto on mitä mahtavin, toivotaan että pahoinvointi helpottaa pian :)
Silv, mun menkat oli kans 2 päivää ja sit loppu melkein ku seinään ja sit vielä tulikin pari päivää ihan mitätöntä tuhrua..
Larissa, mä oon kans miettiny tota menkkojen jälkeistä ihme masennusaaltoa.. pahoinvointia aina aamusin ennen ku syö jotain ja mieli ihan maassa.. oisko jtn hormoonien heittelyä..

Toivottavasti saat perjantaina apuja sieltä naistenpolilta. :)
Mikähän kumma siinä on, että just sillon kun sitä oikein oottaa, niin sillon se ei ymmärrä tulla paikalle.. Outoa..