Raskaaksi 2015

Mendinia ja Kyfi_ tervetuloa joukkoon ja pikaista plussaa! :happy:

Lauruskaah digihän sen sitten varmisti. Paljon onnea vielä! :joyful:

Plussatuulia kaikille, missä viipyy vapun loput plussaajat.. :smiley-bounce016

ON: Täälläkin jääkiekkoa jännättiin eilen ja kaikki Suomen pelit tulee varmasti katottua. :smiley-bounce012 Joku alkukierron masisteluvaihe ollu eilisen ja tän päivän. :wtf: Ajatukset pyörii niin siinä, että meille ei koskaan toista lasta tule. Tuntuu tosiaan siltä, että kaikki ympärillä raskautuu ja saa lapsia. Toisaalta se ei tietenkään ole multa pois, mut nyt on vaan sellanen plääh-olo. :shifty: Olen tietenkin onnellinen toisten puolesta varsinkin teijän, jotka täällä plussaatte, mut lähipiirin plussauutiset aina kirpasee jonkin verran. Oon myös miettiny sitä, ettei se toisaalta ole maailmanloppu jos ei toista saaha onhan meillä jo tuo yks rakkauspaukkaus. Kuitenkin tuntuu syli niin tyhjältä ja rakkautta ois jaettavana toisellekin. Mutta, mutta, nää on taas näitä. Jospa tän alakulon sais pois taikinaterapian avulla. Meinattiin pojan kanssa leipoa tänään. :grin

Mukavaa viikonloppua kaikille! :)

enu kp7/31

Taas osui sormi johonkin mihin ei ollu tarkoitus. Mutt olethan sinä lauruskaah voittaja että siinä mielessä osui ihan kohdalleen :grin

Beisla kyseli koska testaan. Jos täti ei ilmesty maanantaina ni kenties tiistaina saan raahattua itseni testikaupoille. Ke aamuna sitte varmaan. Tekisi mieli testata ja ennemmin mutta kohta töihin lähtö eikä testejä kaapissa. Ihan tarkoituksella olen jättänyt ostamatta ettei tulisi taas turhaan testailtua. Tässä nyt kovasti mietin kumpi olisi suurempi pettymys. Negatiivinen testi vai tädin ilmestyminen. Toisaalta jos testaisi ja asia selviäisi sillä tavalla, voisi tätiä odotella tietäen että tulossa on jokatapauksessa.... murrrrr

Täällä kyl aika helposti painaa noihin arvostelijan varsinkin kännykällä :) itse oon saanu yhen tyhmä arvostelun mutta en usko että oli tarkoitettu :D vähän ihmettelin että oonko mä jonkun suututtanut mutta viesti oli semmoinen että siitä ei voinut kukaan ottaa nokkiinsa. Itsekin vahingossa antanut vaikka mitä mut onneks ne voi perua :)

Lauruskaah!!! Onnee ja vauvaliimaa !! <3

Nyytti aivan ihania ompeluksia, mistä tollasia ihania kankaita löytänyt? :) oot tosi taitava kyllä :)

Mendinia ja kyfi_ tervetuloo munki puolesta :)

On. Kp 5/29 alkaa nyt olla tää ihme täti pakkaillu kai kamansa lopullisesti.. en malttais oottaa sitä gynekäyntiä.. sen pitäs osuu aika lähelle ovista tosin että en tiiä ehdinkö tai kehtaanko tän kuun jännäilyyn vielä lähtee mukaan vai siirrynkö suoraan tekemään maaliskuunvauvaa.. Noooh katsellaan nyt.

Onnea lauruskaah ♡ paljon liimaa matkaan! Itte kans huomasin että seksistä ei saa tehdä pakkopullaa vaan harrastaa vaan sillon ku huvittaa, kummasti auttoi tärpis ;)

Nyytti ihania vaatteita! Pistin sulle yv:tä :)

Lauruskaalle paljon paljon onnea ja hyvää vointia!! :happy:

Jm, toivottavasti oireet tietää hyvää. :)

Pikkuminski, onpa teilläkin jo tosi pitkä yritys takana. Toivottavasti tulee testeistä halutut tulokset ja saatte pian plussan! :signs003

Jasmi, kovasti toivotaan että väsymys ja muut oireet tarkottais lähestyvää plussaa. :)

Nyytti, oot kyllä niin hienoja vaatteita tehny. Ja noi kuosit on upeita. :shy:

Enu, toivottavasti pian alkukierron masis helpottaa ja saat kevätauringosta hyvää mieltä. :happy: Helmivauvaa kohti siis! :p

Mendinia ja Kyfi_, tervetuloa joukkoon ja pikaista plussaa!

Pahoittelut kaikille tädin kohdanneille, olkoon seuraava kierto teidän!

Täällä on menkkakivut onneksi jo häipyneet. Tänään pääsen myös kummipoikaa katsomaan niin saa vauvakuumetta johonkin purettua. :happy:

Lissu kp 3/33

Pitää viä purkaa tän päivän toinen mielisairas juttu (sen postilaatikkojutun lisäks) Siis mun rakkaasta anopista, no mun mies on siis Treella käymässä ja ovat nähneet viimeks vajaa vuosi sitten. Anoppi soitti miehelle hotelliin, että tulkaa syömään vaikka 16 aikaan ennenku lähette pohjoseen. No mies meni työntekijän kanssa sinne ja anoppia ei näkyny missään eikä kukaan tienny, missä se oli. Mies soitti sille ja se oli baarissa: "ei mua sitten huvittanutkaan alkaa laittaan ruokaa..." Ei sitten viittinyt edes ilmoittaa! Ja mekun ajateltiin että mies olis voinu kertoo raskaus-uutisen samalla, mutta eipä tarvi ei! Muutenkin niiden reaktion olisin jo tienny, anoppi kun kokee niin raskaana meidän lapsiluvun, vaikka sen ei tarvi ikinä niitä edes hoitaa!

Sori purkaus :shy: On vaan niin ihanaa asua kaukana noista....

Takaisin