Raskaaksi 2015

Aphrael juu kestää 2-3vk, mut ehtisin seuraavaan kiertoon jo yrittämään sit jos kaikki ok. Ja siis ajatuksena ois nyt jutella gynen kans että onko järkee ja turvallista nyt yrittää vai kannattaako odottaa.. ei se viimeksi mitään sanonut kun en osannut kysyäkkään mut ehkäsystä puhui ja kun sanoin että kumilla menty vuosi niin totesi ettei oo varmin ehkäsy että haittaako vaikka raskautuisin ja sanoin että ei haittaisi niin ei kieltänytkään.. nyt vaan lähinnä ollu noita tulehdusoireita ja joutunut jonku verran kaiken maailman vagisaneja läträämään ni en oo varma onks nyt jtn oikeesti päin seinää tuolla vai mitenkä.. en haluis ottaa tyhmiä riskejäkään. Oon vaan liian tarkka kaikessa tällasessa :D mieski elää vielä siinä toivossa että papan jälkeen yritystä mikäli kaikki ok ja aina on kaivelemassa niitä kumeja laatikosta :D minä vaan "eiii niitä tarvihe" huomaa kuinka paljon on itellä voimia sanoa ei siittiöille :D voi elämä että voi olla vauvakuume voimakas tunne...

Aphrael, hyvännäköinen kaakku! :p

Lauruskalle hirmuisesti onnea! Tulihan se plussa sieltä :)

Beisla, kiva kun oot takasin kuvioissa. Moni varmasti kysynytkin mutta menikö reissu hyvin? Teki varmasti hyvää käydä vähän muualla tuulettumassa ja unohtaa hetkeksi yrityksestä stressaaminen? :)

Hileinen, toivottavasti plussa tulisi niin ei tullu testit turhaan ostettua! Tsemppiä piinailuun.

Nyytillä todella ihania ompeluksia :) tosi kivoja kuoseja. Ihana kun joku jaksaa näperrellä. Ite oon noissa hommissa niin peukalo keskellä kämmentä!

Meritähti, itekin oon aina ihan kujalla jos ei päivään käy lukemassa :grin

Mitäs kuuluu pepelle? Larissa? Silv?

Täällä meni vappu rauhallisissa tunnelmissa hyvän ystäväpariskunnan luona. Kerrottiin siinä sitten heille uutiset kun ihmettelivät kovasti mun juomattomuutta. Tosin kaveri itse arvas että oon raskaana, yleensä kun en kieltäydy alkumaljoista :grin ihan kiva sillain ettei tarvinnut vältellä aihetta ja kierrellä ja kaarrella miksen juo tai voi tehdä jotain tiettyä asiaa. Joten hyvä näin. Torstaina jälleen uus ultra, pääsee pikkuista kattoon :love017

Tervetuloa kaikille uusille! Pahoittelut tädin kohdanneille ja negatestaajille! Plussatuulia kaikille ja tsemppiä piinailuihin! :talk017:wav

Anskunen 9+4 (ultran mukaan 9+6)

Oi oi kun tekis mieli huomenna tehdä rtesti. Olis dpo 13, lääkärin käsky oli vasta ma kun on dpo 14. :nailbiting::grin Jotenkin ei kuitenkaan uskaltais.. pelottaa se negatiivinen tulos. Mitään raskausoloja ei ole. Tänäön alko pienesti alamahassa juilimaan menkkamaisesti aamupupuilujen jälkeen. :eek: mitään tuhruja eikä vuotoja ole ainakaan toistaiseksi tullut.

Kp 25/25-27 dpo 12

Irmis ja Pisama, ei kai siitä testaamisesta haittaakaan ole ja hyvin voi hailura jo näkyäkin. :shy:

Täällä on kanssa aikamoisia vauvakuumepuuskia ollut. Ja samalla kauhee ikävä miekkosta kun on vielä kolmisen viikkoa työmatkalla. Vaikka jossain vaiheessa kanssa aattelin että alussa vois ihan hyvin tjottailla, että vois olla kivempikin jos tulis kevät/kesävauva. Mutta silti täällä oon jo koittanu laskeskella koska mahtais olla kesäkuun ovis. Eihän siihen oo kun yli 1,5kk aikaa... :hilarious: Hohhoijaa. Ehkä on ihan hyvä että huomenna on työpäivä niin saa vähän muutakin aateltavaa...

Lissu kp 3/33

Nyytti, mitä vaatteita, vau!!!

Tervetuloa Mendinia ja kyfi_! Plussatuulia molemmille!

Puhvis, onko oireita? ;) maanantaita odotellessa!

Jasmilla oireet kohdallaan! Toivotaan parasta! Millos vois testaa?

Mariska, toivottavasti ollut onnistunut ilta!! Nauttikaa kahdenkeskisestä ajasta!

Ooh mikä kakku Aphrael! Toivotaan, että ovis olis ennen viikonloppua! Voidaan sit yhdessä jännäillä!

Pisama, äää, kyllä ois jo teijän aika!! Meinaatko malttaa vai testaatko huomenna?

Enu, täällä myös ollut alkukierron masennusta. Lisäksi tosi paljon töitä. Oon siis ehtinyt vaan nukkua ja käydä töissä. Taustalla kyllä lueskellut. Toivottavasti nyt jäis energiaa vähän foorumiinkin, kun työt helpottaa ja kivempi vaihe omassakin kierrossa, kun ovista oottelen ens viikolle.

Liisu kp 9 yk 11

Mä testaan ens viikonloppuna, voi toki olla että en iha malta sinne asti odottaa :) eipä mulla juurikaan oireita oo ku toi maha mutta eipä nyt viel oikein voikkaan olla. Nii ja se väsymys

Jm, kuulostaa hyvältä suunnitelmalta! :grin

Bb, niinhän sä olitkin selittänyt papasta, ei tämä lahopää vain muistanut. :oops:

Aphrael, onpa hauskan näkönen kakku. :) Pikaista ovisplussaa sulle!
Joo, mulla on nyt tosi stressitön fiilis yrittämisestä, mutta eiköhän tää muutu sitten viimeistään viikko oviksen jälkeen.. :wink

Anskunen, kiitos kysymästä, hyvin meni reissu! Ei ole harmittanut taukokuukausi, on tuntunut hyvältä nollata pää vauva-ajatuksista. Mutta innolla ootan kyllä että päästään taas tositoimiin.
Kiva kun saitte kerrottua kavereille, toi kertominen on mukavaa puuhaa varmasti silloin kun saa aidosti onnellisen reaktion. Sulla pian toinen ultra, jee!

Pisama, tsemppiä piinailuun!

Lissu, harmi kun sun mies on niin pitkään poissa. Ja varmaan välillä on vähän häilyvä raja tjottailun ja yrittämisen välillä. Menkää fiiliksen mukaan. :)

Liisu, tsemppiä oviksen metsästykseen!

On. Jäi napailut aiemmin kertomatta, kun olin kännykällä ja tökki niin pahasti että pelkäsin että kohta menetän koko kirjoittaman viestin jos en lähetä. No. Tuhru jatkuu, tätiä ei vielä näy. Mutta mulla lähes aina alkaa aamulla, joten en oo yllättynyt ettei ole nyt päivällä täti tullut. Kipuja on kyllä jo jonkin verran.
Kp37/28-32

Pisama samassa tilanteessa ollaan. :wink Ei löytynyt kaupasta testejä. En siis ainakaan vielä huomenna testaile.

Jm, Googlaa "popcornkakku meidän perhe" niin löytyy ohje. Tosin tuo ei ihan ohjeen mukainen kun valikoin aineita sen mukaan että sain popparit tattarimuroihin vaihtamalla samoista aineista tehtyä nuorimmalle oman pienen kakun. Popparitkin oli estrellan valmiita joku indian jotain maustettu. Mut yllättävän hyvää oli kyllä.

Liisu, rinnat on kipeät ja kosketusarat, alavatsassa nippailee menkkamaisen ihmeellisesti ja nivusia särkee :grin sitten tuntuu että vatsaa turvottaa ja kokoajan saisi olla syömässä mutta silti on ihan täynnä ja ei tee mieli ruokaa? :hilarious: Todennäköisesti paljon kuviteltua oiretta. Ainiin, väsymys on kyllä melkoista!

Onnea Lauruskaah!!

Nyytti upeita vaatteita :)

Tervetuloa uudet ja plussatuulia!!!

On. Meillä oli eilen n. 50 vierasta kilistelemässä vappua ja hauskaa oli! Ääni ihan mennyt kaikesta laulamisesta ja nauramisesta :) munkkeja aloin paistamaan aamu seiskalta :D Tämä päivä mennyt sängyssä. Onneksi mies ja teinit siivosivat kämpän!

Maanantaina lääkäri soitteli ja on kilppariarvo tsh 0,4 ja viite on 0,5-3,6 joten eivät tee jatko suunnitelmaa/toimenpiteitä ennen kuin se korjaantuu. Hiukan viilattiin lääkitystä ja saadaan arvo varmaan heidän toivomalleen tasolle. Ikuisuustaistelu tämä kilpparilääkitys :)

Tänään kp8 ja oli niin halukas olo, että tein varmuudeksi ovistestin ja hymynaamahan sieltä tuli. Mulla on aina ovis aikaisin, mutta nyt se on kyllä huippuajoissa.

Ihanaa lauantai-iltaa naiset!

Liitteet

• 1430594432798.jpg
    1430594432798.jpg
    76.3 KB · Katsottu: 174
Lumikello kiitos kysymästä! Täällä taustaillaan kun meni tämä kierto ihan harakoille, miestä kun ei puuhailut kiinnostaneet oviksen aikaan. Ens viikon lopulla pitäs tädin saapua...
Mutta josko taas ens kierrossa saatais ovis hyödynnettyä... La osuis sillo helmikuulle, esikoinenkin on helmivauva! :D
Ja miehen kanssa menee muutenkin nyt taas paremmin. :)

Plussanneille onnea!

Anskunen, täällä taustalla ollaan :) kp 4 ja ens viikon perjantaina aika naistenpolille. Jos vaikka saisi selvyyttä ja apua tohon tuhruun vihdoin :) Tuu sitten kertomaan ultrakuulumiset!

Tervetuloa joukkoon kaikki uudet ja pikaista plussaa toivon teille!

Mitäs mieltä naiset olette.? Täti tuli kylään ajallaan ja vieraili 3 päivää. Vaan nyt on ollu kaksi päivää jatkuva pahaolo ja vessassa saa ravata pissalla. Mietinkin pitäskö tehdä testi huomenna. Vai liekkö tämä olo johtunee torstaina nautituista vappujuomista? Ekasta sidukasta olin jo humalassa :sorry:

Anskunen: täällä painetaan töitä ni ei kerkee foorumille :( nyt vika ilta, sit 3vp, vko töitä ja kesälomalle lompsis!

Muoks. Ja siis kp 2 meneillään. Taas ihme menkat :o huomenna varmaan loppu jo..

Muokattu viimeksi:
Tyttötiikeri kiva kuulla, että menee miehen kanssa paremmin! Jospa se sitten vaikuttaisi raskautumismahdollisuuksiisikin positiivisesti! Plussaa sinnekin seuraavaan kiertoon! :)

Takaisin