Raskaaksi 2015

Mä oon ollut vapun vietossa, niin ei oo ehtiny tännekkään kirjoitella. Ollaan syöty hyvin ja käytiin lapsien kanssa tivolissa pyörimässä :) hurjaa oli meno.
Eilen tuli 2v siitä kun mentiin kihloihin ja tänään päästään isännän kanssa kahdestaan sitä juhlimaan :Heartred
Outo täti pakkas jo kamansa, kaksi päivää vuotoa ( mulle runsasta) ja nyt loppu kun seinään :rolleyes: no en valita :)

Pahoittelut tädeistä ja negoista :sad001

Plussatuulia ihan jokaiselle ja ihanaa lauantaita ihanille vahvoille naisille :Heartred

Vappu on juhlittu lasten kanssa, nyt ootellaan iskää kotiin :)

Pahoittelut saapuneista tädeistä :shifty:

Pikku-minskille peukut pystyyn, että tulis hyviä testituloksia!

Lauruskaah, päästäppä meidät jännityksestä....

On. Meni heti aamusta hermot kun kävin postilaatikolla.... Joku idiootti "Illikainen" oli laittanut oman nimikylttinsä ihan huolella kiinni meidän postilaatikkoon :mad: Oli ihan liimaillut ja teippaillut! Siinä laatikossa ei ole meidän sukunimeä, mutta meidän katuosoite on. Onkohan joku pila? (epäilen, kun ei täällä kylällä ole varmaan tapana harrastaa tuollasia piloja) Irrotin kyltin ja teippasin lapun sinne, ei kai kukaan voi pölliä toisten postilaatikkoa?!

Noniin kai vois vähän rauhottua...

Mukkis rv 5+2

Liian tohkeissaan.. kuva unohtu :D

Liitteet

• 1430553117158.jpg
    1430553117158.jpg
    38.6 KB · Katsottu: 219
Mulla tän aamun ollut koko alavatsa vähän hassun tuntuinen ei kipeä mutta vähän jotenkin kihelmöi ja semmonen outo tunne. Mä oon ollu tavallista väsyneempi kun oon nukahtanut jo parii tuntii ennen normaalia nukkumaan meno aikaa, sohvalla on aina kovat pilkkimiset käynnissä ja onpa tota siihen nukahdettukkin :D eilen teki pahaa kun mies joi kaljaa se vaan haisee aivan järkyttävälle. Mutta mä nyt laitan suojakulpan ympärille ja en halua ajatella ollenkaan että ois voinu tärpätä, varsinkin kun tosiaan kerran vain annettiin mahdollisuus (mies antoi). Kp 23/31
muoks. Eilen harrastettiin ja olin päällä niin eihän siitä mitään tullut kun otti alavatsaan kipeetä :/ Onneksi ei muissa asennoissa sattunut.

silville pahoittelut tädistä, mut kiva ettei kierto venynyt! :)

mimmulih, sinnekkin pahoittelut tädistä ja tsemppiä uuteen kiertoon! Helmivauvat on onoikein ihania, omani koisii partsilla :)

Junttura, julimiset on tosiaan ihan tavallisia ja kuuluu asiaabn:) onnea vielä ellen jo aiemmin onnitellut! :)

Pikkuminskille kovasti jaksuja, onneksi teillä on siellä jo yksi tuhisija elämää rikastuttamassa ♥

Beisla, sullaolivarmastihuikea reissu :) Toivottavasti uusi kierti käynnistyy pian, niin pääsette uuteen yritykseen. Mä niin toivoisin teille plussaa :)
ja en muuten mäkään olemissääntarkistukissa käyny, ei oo käyny eesmielessäkunkaikki olluihan ok. Papasta onniinkauan, että ehkä siinä pitäisi joskus taas käydä.

Meritähti,ai teilläkin on jo yksi helmivauva,ihanaa :) Miltä vuodelta jos saa udella? Meidän helmikuinen täytti tänä vuonna 1v :)

Irmis, hassu mies sulla, miten onnettomuudessa tullut vamma muka vois periytyä,hihi :)
Mutta vakavasti puhuttuna,niin olen kyllä vähän sitä mieltä että ei ole reilua pyyttää/vaatia sua käymään tämä yrittämisprosessi yksin läpi,kantamaan tieto mahdollisista km:sta ja surra ne yksinään ym. Lapsen tekeminen(saaminen) on iso prosessi ja ehdottomasti kahden kauppa jos siihen kertayhdessä lähdetään.

Mariskalle ihanaa päivää kihlajaisten juhlimisen merkeissä! :)

Mukkis, whaaat?? Miten joku voi noin tehdä edes? Käsittämätöntä kyllä.

Lauruskaah, onnea!

on. kp15/27-33. Eiliset tallettelut jäi, kun mies nukahti sohvalle jo ysiltä eikä heränny ennen aikasta aamua. Mutta kömpi sillon sänkyyn ja tilanne korjattiin :)
Ovistikut näyttää ihan samanlaista todellahailakkaa viivaa kuin koko testauksen ajan, mutta donnatestiin tuli tänäänkin kiteitä. Saas nähdä saankomänoihin tikkuihin plussaa ollenkaan.Ei mulla kyllä oo liiemmin ovis oireitakaan, näinköhän tää kierto on taas pidempi sitten.Sais jo tasottua!

Ompeluksia lupasin joskus jo aikaa sitten näyttää,mutta aina se on jäänyt. Tässä nyt jokunen liitteenä, vaikea valita kun näitä on niin paljon :)

Liitteet

• pun.800.jpg
    pun.800.jpg
    604.2 KB · Katsottu: 165
  • kukkakallo800.jpg
    kukkakallo800.jpg
    612.8 KB · Katsottu: 155
  • jumppis1800.jpg
    jumppis1800.jpg
    729.6 KB · Katsottu: 159
  • Inan setti800.jpg
    Inan setti800.jpg
    551.4 KB · Katsottu: 169
  • 800paita.jpg
    800paita.jpg
    567.3 KB · Katsottu: 167
  • pallo800.jpg
    pallo800.jpg
    242.1 KB · Katsottu: 164
  • takki800.JPG
    takki800.JPG
    409.5 KB · Katsottu: 163
  • sovitus800.JPG
    sovitus800.JPG
    481.7 KB · Katsottu: 166
Jasmi noi oireet vois lupailla jotain ;) mihin tulokseen se peli päättys?

Nyytti aiivan ihania vaatteita!! <3 ja kiitos :)

Kiitos mimmu <3

Siis nyytti ootko sä itse tehny nuo?? :eek: aivan ihania materiaaleja ja värejä!!!! Myytkö niitä koskaan eteenpäin? ;)

Takaisin