Irmis, Voihan korvatulehdus! Toivottavasti pahin särky helpottaa pian! Meillä juuri kärvisteltiin nuorimmaisen korvatulehduksen kanssa reilu viikko sitten. Ihana tuo sun miehen ajatus silmävamman periytymisestä :) Huomaa, että hän tosissaan miettii asioita vaikkakin tässä tapauksessa oli lievästi sanottuna hakoteillä
Beisla, Kohta pääsette sitten taas yrittämään! Kiva kun olet saanut aivot käännettyä tuohon moodiin, ettei niin hirmuisesti stressaa yritys :)
Meritähti, Kaksi helmivauvaa kuulostaakin tosi kätevältä. Voi viettää synttäritkin aina yhdessä tai jos ei yhdessä halua niin samana viikonloppuna niin menee samoilla järjestelyillä kaikki
Mariska, Nauttikaa kahdenkeskisestä illasta! Ja onnea vuosipäivästä!
Mukkis, Aika mielenkiintoinen pila ja vielä mielenkiintoisempaa jos joku on tosiaan ajatellut ottaa teidän postilaatikon omakseen :D Ja olipas erikoista toimintaa anopilta
Lauruskaah, Onnea!
Nyytti, Aivan ihania ompeluksia! Sä voitkin alkaa meidän tulevan vauvan vaatettajaksi ja saa tolle neidillekin tehdä

Etenkin toi takki ja sit sovituskuvassa olevat vaatteet oli mun mieleen <3
Mendinia, Tervetuloa!
Kyfi_, Tervetuloa!
Enu, Noi masisteluvaiheet on tylsiä

Mutta kyllä teillekin se toinen vielä tulee. Ehkä jo alkaneessa kierrossa..
Bb, Jos sulla gynen on tarkoitus ottaa uusi papa niin vastauksen saaminenhan kestää sit jonkun aikaa. Eipä sillä nyt mitään väliä muuten ole, mut jos itse haluat odottaa tietoa. Mä en ole vieläkään varannut mun kontrolliaikaa kun en tiedä miten pitkä tästä kierrosta tulee ja mun tuurilla veikkaan väärin ja osuu menkat juuri varatulle papa-ajalle
Kyllikki, Kyllä meillä on aloitettu yritys heti kierukan poistamisen jälkeen ja mulla oli kuparikierukka eli periaatteessa olisi voinut raskautua heti siitä kierrostakin (ovis vaan sattui olemaan ehkä juuri edellisenä päivänä). Hormonikierukka taas jos on ollut niin kroppa vaatii hieman aikaa tasata hormonitoimintaa, mutta se nyt vaan hankaloittaa raskautumista mut ei mikään este ole.
jm, Toi on kyllä yövuoroissa kurjaa jos pitää ilman unia sit vielä olla lapsen kanssa. Mä kun tein yövuoroja (itseasiassa lähes pelkästään niitä) ennen tuon toisen tärppäämistä niin ei onneksi ollut tuota ongelmaa kun esikoinen oli jo iso. No joo toki sit jos se oli kipeä ja toisaalta joka päivä piti valvoa siihen asti, että sain lähetettyä kouluun ja herätä vastaanottomaan koulusta mut se nyt oli helppoa. Ja mitä testin tekemiseen tulee niin mä olen toisesta tehnyt plussatestin yövuoron jälkeen. Vannotin työkavereille, että estävät mua juomasta enää klo 5 jälkeen että voin kasilta testata kun pääsen kotiin
On. Tänään kp 14 ja ovistestissä viiva selvästi tummunut keskiviikkoisesta (jäi pari päivää välistä). Ei kuitenkaan vielä lähelläkään kontrolliviivaa. Naamasta kyllä näkee edelleen, että ovis lähestyy. Sen verran kauniisti kukkii. Toivottavasti ovis ei veny kovin pitkälle sillä sovittiin juuri, että ensi viikonloppuna ajellaan n. 150km päähän viettämään äitienpäivää ja siellä paikassa ei kyllä ole mahdollisuutta talletella

Tulee kyllä mielenkiintoinen reissu muutenkin kun ei ole mahdollisuutta mennä junalla ja meillä tuo nuorimmainen saattaa oksentaa kaksikin kertaa jo matkalla anoppilaan 15km päähän.. No, riittävästi vaan muovipusseja ja paperia mukaan ja 10h aikaa matkaa varten
Oli muuten hassua mut aika hyvää se popcorn-kakku. Kuva ohessa :D