Raskaaksi 2015

Kyfi_ tervetuloa ja pikaista plussausta! Täälläkin mies pelannut futista koko ikänsä ja saanut alakertaan tällin jos toisenkin! Toivotaan että siellä jotain elinkelpoista olisi kuitenkin :D

Nyytti, aivan ihania ompeluksia! Voi kun osaisi itsekin tehdä noin hyvää jälkeä. Oon melkoisen aloittelija noissa ompeluhommissa, tuollaisiin luomuksiin on vielä pitkä matka. Se kukallinen haalari oli varsinkin aivan mielettömän ihana! <3

Kyllikki, mulla on ystävä raskautunut heti kierukan poiston jälkeen. Terve lapsi syntyi.

Lumikello toivotaan, että molemmilla tärppäis :) meillä kans oli vähän niin ja näin tän kierron kanssa, ja vaikka olenkin päättäny et tulee jos on tullakseen, niin kyllä se vauvakuume aika kova on. Esikoisen kanssa kotona pyöriessä on vielä liikaa aikaa ajatella. Mulla on jonkinasteinen pco, joten voi mennä hetkikin ennen tärppiä, mutta pitää koittaa olla stressaantumatta ja nauttia kahdenkeskisestä ajasta esikoisen kanssa :) helppo se tietty nyt on sanoa, todennäköisesti olen testailemassa liian aikaisin raskaustestejä (taas) joka kierrosta :grin

Kyfi_, tervetuloa! Pikaista plussausta teille :)

Lauruskaah, onnea! Kyllä ne oireet sitten hyvää enteili :) Onko uusia oireita tullu?

Nyytti, miä oon niiiiiiin kade! Haluisin itekki osata ommella, mut ei siitä ikinä oo mitää tullu :D

Missä hipsutin menee? Muistaakseni meillä oli kierrot samas vaiheessa...

On. Jännitys tiivistyy! Huomenna dpo 8 ja paniikkitestejä jo hankittu... :D oireita on vaik teille muillekki jaettavaks, mut en nyt tiiä kuvittelenko taas kaiken. Turvottaa, väsyttää, tissit arat. Ruokahalu on hukassa, samoin kaikki muutki "halut". Puuh. Tammivauvva ois niiiiin toivottu.

Hile kp 24/31 dpo 7 yk 9

Meinasin että käyn huomenna ostamassa testin ja teen ma aamuna. Sitten muistin että olen su- ma yön töissä:mad: haluaisin tehdä kunnon pidätyksellä!

Kyllikki, meidän esikoinen sai alkunsa ekasta kierukattomasta kierrosta :) Hormonikierukka poistettiin kesäkuun alussa 2011 ja heinäkuun ekana päivänä tuli kaks viivaa tikkuun :)

Starling mulla on aina siitä kurja tilanne että en saa nukkua vaan pitää tyttöä hoitaa kun pääsen kotiin ja mies lähtee töihin :sad001

Irmis, hassu sun mies. Ehkä se ei aatellu ihan loppuun asti.

Mukkis, ihme hörhöjä teille tulee vastaan, sais jättää teidät rauhaan.

Lauruskaah, hurjasti onnea! :wav

Nyytti, aivan ihania luomuksia! :)

Mendinia, tervetuloa! Toivotaan ettei täti ole turhaan myöhässä. :)

Kyfi, tervetuloa! Varmasti simpat on kestäviä ja teilläkin tärppää.

Onnea lauruskaa!!
Kyllikki: mulla tärppäs esikoinen ekaska kierrosta hormonikierukan jälkeen.. Tää toinen yritys sitten tärppää jatkuvasti mut ei pysy.. Pitäisköhän ottaa kierukka jos onni paranis :)

Prismalta en vehnistä löytäny.. Tuolla on muutenkin niin kälynen valikoima, ettei edes raskaustestejä ole.. Murr. Kävin apteekista apteekin raskaustestin ( koska lauruskaallakaan ei höpöjä näyttänyt). Nyt se sitten kuumottaa tuolla hyllyssä..

Millonka testais? Huomenna (su) olis kp27/28 ja dpo 14. Tosin suuret ei oo luulot koska pupuilu oli jotain 5-6 pv ennen ovista ja tuhruttelu alkoi jo dpo7, vaikkakin nyt aika minimaalista.. Ääk. Pitäiskö jo aamulla...

Puhvis, toivottavasti maanantain testissä näkyis jo jotain!

Enu, voimia masisteluun. Varmasti tekin vielä saatte sen toisen lapsen. :hug013

Jm, samaa mäkin usein mietin, että kumpi on pahempi pettymys. Hyvä keino kyl olla ostamatta testejä odottamaan.

Jasmi, mullakin osuu kännyllä usein sormi väärään arvosteluun, mut onneks on helppo korjata.

Bb, ei kai siitä haittaa ole vaikka jännäilisit tässä kuussa?

Hileinen, tsemppiä piinailuun!

Mendinia niin kai se kannattais stressaamatta tjottailla mut helpommin sanottu kuin tehty! :woot: Sitä on vain niin innoissaan että haluais että kaikki menis niin optimaalisesti että raskautuis hetinyt eikä vasta seuraavasta kierrosta. :happy: Miehelläkin alkaa tökkiä kun oon yli-innokas... :shy:

Irmis testiä kehiin vaan! :)

Mikäs oli tyttötiikerin tilanne? Vai jäikö kesätauolle? Vai oonko vain missannut hänen viestit?

• Täältä tippuu kärryiltä heti kun ei päivään käy :D huhheijaa.
Lauruskaalle ainakin isot onnittelut <3
Olikohan muitakin plussanneita?! :D

Uusille tervetuloa ja pikaista plussaamista ;)

Nyytti, meillä 2v helmivauva :) sulla ihania vaatteita! Vautsi kun itsekin osais tehdä käsillä jotakin!

Testaajille plussatuulia!!! :)

Meritähti kp6/37 (womanlogi ennustais 35päivän kiertoa mut katellaan ;) )

Ratkaisin ongelmani nyt niin, että töiden jälkeen käyn siwassa. Jos siellä myydään testejä, testaan aamulla. Jos ei, menee keskiviikolle (jos silloin enää tarvetta) .huomenna kuitenkin dpo 13.... äh miten tässä taas kävi näin että kuvittelee oireita ja testailee liian aikaisin. Ja niin kun päätin pitää matalaa profiilia:smiley-bounce022

Beisla, ei kai mut jotenki aatellu että kävis sen papan eka uusii ja sit mitä se sanoo ni sitten.. mut noh jos tässä pupuillaan ni en mä jaksa ehkäsystä välittää :S ei oo mitään halua käyttää mtn ehkäsyä. Pelottaa vaa sit et jos siel papas onki jtn huonoa ja oisinki raskaana ja joutusivat sit pahimmassa tapauksessa keskeyttää.. tai jtn. Ehkä mä vaan ootan sen gynen mielipiteen tähän :)

Irmis, Voihan korvatulehdus! Toivottavasti pahin särky helpottaa pian! Meillä juuri kärvisteltiin nuorimmaisen korvatulehduksen kanssa reilu viikko sitten. Ihana tuo sun miehen ajatus silmävamman periytymisestä :) Huomaa, että hän tosissaan miettii asioita vaikkakin tässä tapauksessa oli lievästi sanottuna hakoteillä ;)

Beisla, Kohta pääsette sitten taas yrittämään! Kiva kun olet saanut aivot käännettyä tuohon moodiin, ettei niin hirmuisesti stressaa yritys :)

Meritähti, Kaksi helmivauvaa kuulostaakin tosi kätevältä. Voi viettää synttäritkin aina yhdessä tai jos ei yhdessä halua niin samana viikonloppuna niin menee samoilla järjestelyillä kaikki ;)

Mariska, Nauttikaa kahdenkeskisestä illasta! Ja onnea vuosipäivästä!

Mukkis, Aika mielenkiintoinen pila ja vielä mielenkiintoisempaa jos joku on tosiaan ajatellut ottaa teidän postilaatikon omakseen :D Ja olipas erikoista toimintaa anopilta :o

Lauruskaah, Onnea!

Nyytti, Aivan ihania ompeluksia! Sä voitkin alkaa meidän tulevan vauvan vaatettajaksi ja saa tolle neidillekin tehdä ;) Etenkin toi takki ja sit sovituskuvassa olevat vaatteet oli mun mieleen <3

Mendinia, Tervetuloa!

Kyfi_, Tervetuloa!

Enu, Noi masisteluvaiheet on tylsiä :( Mutta kyllä teillekin se toinen vielä tulee. Ehkä jo alkaneessa kierrossa..

Bb, Jos sulla gynen on tarkoitus ottaa uusi papa niin vastauksen saaminenhan kestää sit jonkun aikaa. Eipä sillä nyt mitään väliä muuten ole, mut jos itse haluat odottaa tietoa. Mä en ole vieläkään varannut mun kontrolliaikaa kun en tiedä miten pitkä tästä kierrosta tulee ja mun tuurilla veikkaan väärin ja osuu menkat juuri varatulle papa-ajalle ;)

Kyllikki, Kyllä meillä on aloitettu yritys heti kierukan poistamisen jälkeen ja mulla oli kuparikierukka eli periaatteessa olisi voinut raskautua heti siitä kierrostakin (ovis vaan sattui olemaan ehkä juuri edellisenä päivänä). Hormonikierukka taas jos on ollut niin kroppa vaatii hieman aikaa tasata hormonitoimintaa, mutta se nyt vaan hankaloittaa raskautumista mut ei mikään este ole.

jm, Toi on kyllä yövuoroissa kurjaa jos pitää ilman unia sit vielä olla lapsen kanssa. Mä kun tein yövuoroja (itseasiassa lähes pelkästään niitä) ennen tuon toisen tärppäämistä niin ei onneksi ollut tuota ongelmaa kun esikoinen oli jo iso. No joo toki sit jos se oli kipeä ja toisaalta joka päivä piti valvoa siihen asti, että sain lähetettyä kouluun ja herätä vastaanottomaan koulusta mut se nyt oli helppoa. Ja mitä testin tekemiseen tulee niin mä olen toisesta tehnyt plussatestin yövuoron jälkeen. Vannotin työkavereille, että estävät mua juomasta enää klo 5 jälkeen että voin kasilta testata kun pääsen kotiin ;)

On. Tänään kp 14 ja ovistestissä viiva selvästi tummunut keskiviikkoisesta (jäi pari päivää välistä). Ei kuitenkaan vielä lähelläkään kontrolliviivaa. Naamasta kyllä näkee edelleen, että ovis lähestyy. Sen verran kauniisti kukkii. Toivottavasti ovis ei veny kovin pitkälle sillä sovittiin juuri, että ensi viikonloppuna ajellaan n. 150km päähän viettämään äitienpäivää ja siellä paikassa ei kyllä ole mahdollisuutta talletella ;) Tulee kyllä mielenkiintoinen reissu muutenkin kun ei ole mahdollisuutta mennä junalla ja meillä tuo nuorimmainen saattaa oksentaa kaksikin kertaa jo matkalla anoppilaan 15km päähän.. No, riittävästi vaan muovipusseja ja paperia mukaan ja 10h aikaa matkaa varten ;)

Oli muuten hassua mut aika hyvää se popcorn-kakku. Kuva ohessa :D
WP_20150502_003.jpg

Takaisin