Raskaaksi 2015

Onnea lauruskaah, täytyykin päivitellä sut kans plussanneisiin! :) joko katsottuna mahdollinen la?

Aivan ihania vaatteita Nyytti! Kumpa itsekkin osaisi..

Sarina, juu, tää ompelu on mun tärinäterapiaa ja on mulla ihan hyvät välineetkin eli en pelkällä ompelukoneella ompele :)
Harvakseltaan myyn, kun pieneks jääneet joko säilön tai menee kavereille.

Tuollain Lauruskaah mullekin tuli plussa, kun ei sitä yritystä aatellut ollenkaan ja seksin kans sama homma!

Nyytti onpa ihania vaatteita!

Hitto kun noista meidän tuplarattaista on kumi puhki ja muutenkin ihan paskat on (en suosittele tollasia halppisyhdistelmiä kellekään) vaikee vaan lähtee pihasta mihkään ilman rattaita...

Liitytään tänne kuumeilijoihin :) toisesta lapsesta haaveillaan nyt kun eka lapsonen on reilu vuoden. Täti on myöhässä mutta ainakin toistaiseksi raskaustestit on näyttänyt negaa. Jotenkin sellainen olo että ovis saattoi olla tällä viikolla eli pari viikkoa jännäillään taas ;)

tinttarilla, netti on pullollaan ihania verkkokangaskauppoja! Nyt suunnittelen digiprinttitilausta ruottista :)
Jos haluat kysyä jostain tietystä kuosista tai vaan kuulla mun lempparikaupoista, niin nakkaa yv:llä :)

Täältä tulee yksi haaveilija seuraanne :) lokakuusta asti ollaan suunniteltu kihlatun kanssa perheenlisäystä, mutta tilanteet muuttui ja yritys loppui lyhyeen. Nyt on taas pari kuukautta ankaraa pohdintaa takana ja yhteisymmärryksessä jätetty pillerit pois. Puoli vuotta mulle sopimattomien minipillereiden kanssa taistelua siis takanapäin ja tänään kp 7. Mies on entisenä jalkapalloilijana saanut sen verran paljon iskuja alakertaan, että pelkää ettei siellä ole enää mitään elämää, mutta eiköhän sekin ennemmin tai myöhemmin selviä :nailbiting:

Tsemppiä kaikille ja onnittelut jo plussanneille! :love2

Muokattu viimeksi:
Mendinia meillä sama kierron vaihe. Toivottavasti plussaan yhdessä! :) Meillä tosin tallettelut jäi aika vähiin, mutta eletään toivossa...

Takaisin